quote:Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Gewoon op de knop "open een nieuw deel" rammen, evt topictitel aanpassen, op "invoeren" rammen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Bedankt voor het nieuwe topic ik weet niet hoe dat moet met die openingspost enzo en de tag rtl 4 in de titel
Noord-Holland ergens, dacht ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat dialect van Paula, weet iemand waar ze woont?
Dat het niet de stem van een man is, bedoel je?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:40 schreef Revanches het volgende:
Die stem van Patricia moet ik elke keer weer aan wennen..
Dat lijkt me heel sterkquote:
Echt een bejaardenvraag maar komt die knop open nieuw deel pas als het topic is gesloten?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon op de knop "open een nieuw deel" rammen, evt topictitel aanpassen, op "invoeren" rammen.
Wilfred is fantastisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Moet Wilfred verdorie François troosten voor de afwijzing. Team Wilfred!!!!
Die gaat volgend jaar een koppels weekend reünie voorstellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Maarten wordt nu wel een beetje TE klef met de groep hoor.
Sowieso beheerder van de groepsappquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Die gaat volgend jaar een koppels weekend reünie voorstellen.
Kijkt geen hond naarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:49 schreef Joop_W het volgende:
MAFS - verschrikkelijke editie komt ook terug
Had je anders verwacht?quote:
Ja, iets moderner. Die bankquote:
Ja!quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:07 schreef loveli het volgende:
Loes is de enige in het programma die verstandig omgaat met de druk van het programma.
[ twitter ]
Ze zijn zuinig op die lieve Wichian.quote:
Ik kan me niet anders voorstellen. Erg leuke man, dit moet lukken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Arme Wilfred... Hoop dat hij veel berichtjes krijgt van geïnteresseerden!!
Dan hadden ze hem niet moeten dwingen te blijven.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn zuinig op die lieve Wichian.
Deden ze dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem niet moeten dwingen te blijven.
Ja, hij wilde weg, maar na een gesprek met Patrick is hij gebleven. Toen hebben ze nog even tegen de rest gezegd dat het niet de keuze van Wichian was om te blijven, maar van de experts. Iets dat dit ook onderdeel was van het experiment.quote:
quote:Het avontuur lijkt al voor het koppelsweekend te overweldigend voor Loes. Ze arriveert met Wichian én hoofdpijn waar je U tegen zegt. De eerste dag trekt ze zich al een paar keer terug en de tweede dag houdt ze het niet meer. Ze besluit om haar koffers te pakken, zo is te zien in een teaser voor de aflevering van vanavond. Er is alleen één probleem: Wichian mag niet met haar mee naar huis.
Experts, my ass.quote:Wichian is van slag. Niet alleen maakt hij zich zorgen om het welzijn van zijn vrouw, ook had hij haar beloofd om samen naar huis te gaan. Dat de experts hem vragen om in het vakantiehuis in Noordwijk te blijven, lijkt hem daardoor rauw op z’n dak te vallen. Hij kan nu Loes niet naar huis rijden, maar ziet haar per taxi vertrekken. Met tranen in zijn ogen deelt hij het nieuws mee aan de andere kandidaten.
Eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:25 schreef cafca het volgende:
Mwah, ik denk dat er best wat voor viel te zeggen om Wichian af te remmen en hem niet als een hondje achter Loes aan te laten lopen.
Da's wel vreemd jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Stephan is 41 en nog nooit in Brabant geweest?
@:dkup
Deze lui noemden zichzelf vandaag nog “De Wetenschap”quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:21 schreef loveli het volgende:
https://www.vriendin.nl/n(...)koppelsweekend-mafs/
[..]
[..]
Experts, my ass.
Als je in Purmerend woont, is die afstand niet enorm.quote:
Dat is echt een stukje verder rijden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het ook vreemd geweest als het over Limburg ging?
Vragen..
Ja, ook wel. Je bent op die leeftijd toch in ieder geval wel een keer je eigen land rondgereisd?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het ook vreemd geweest als het over Limburg ging?
Vragen..
Ik heb Zeeland nog niet gezien. Maar dat was idd mijn punt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ook wel. Je bent op die leeftijd toch in ieder geval wel een keer je eigen land rondgereisd?
Niet in de Efteling geweest op je 41ste, dat is wel raar ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je in Purmerend woont, is die afstand niet enorm.
Of misschien alleen de Efteling ofzo.
Nu nog niet verliefd. Ik zie het niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Richelle moet maar even met de levenscoach praten
Ze vindt hem niet leuk genoeg en hij wil net iets te graag.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Richelle moet maar even met de levenscoach praten
Zij wil het getrouwde leven ook zo graag of houdt van relaties als goeie vrienden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ze vindt hem niet leuk genoeg en hij wil net iets te graag.
Flevoland, geloof niet dat ik daar ben geweest voor m'n 25ste.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Zeeland nog niet gezien. Maar dat was idd mijn punt.Niet hard bedoeld want Stephan is een lieverd.
Dan heb je een mooi stukje Nederland gemist.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Zeeland nog niet gezien. Maar dat was idd mijn punt.Niet hard bedoeld want Stephan is een lieverd.
Ik voel niks bij Zeelandquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan heb je een mooi stukje Nederland gemist.
Maar je bent pas 29, dus je hebt nog de tijd
Vroeger, in de Flevohof (heet tegenwoordig Walibi Flevo?)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Flevoland, geloof niet dat ik daar ben geweest voor m'n 25ste.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel niks bij Zeelandmaar wie weet dat ik dit jaar eens langs ga rijden.
En dat als visquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel niks bij Zeelandmaar wie weet dat ik dit jaar eens langs ga rijden.
Ik was op doorreis naar Assenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Vroeger, in de Flevohof (heet tegenwoordig Walibi Flevo?)
Geboren en getogen aan een andere kust.quote:
In Brabant, Limburg, Zeeland of Flevoland?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:40 schreef Astro_boy het volgende:
Gisteren naar de Riviera Maison geweest voor een dienblad
En, nog door Patrick of Evelien ondervraagd over je relatie of sexualiteit?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:40 schreef Astro_boy het volgende:
Gisteren naar de Riviera Maison geweest voor een dienblad
Patrick zei dat ik me moest laten gelden als een silverback en de leiding pakken in onze relatie. Eveline gaf me tips om die dominantie ook in de slaapkamer te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
En, nog door Patrick of Evelien ondervraagd over je relatie of sexualiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Komt er in dit fragment alleen deze 2?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Loes en Wichian hebben nieuws. Zie rtl.nl
Klik dan!!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt er in dit fragment alleen deze 2?
Ja, de rest komt in de loop van de week aan bod, zei Aran op het einde.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt er in dit fragment alleen deze 2?
Ja leuk als er spoilers in zittenquote:
Thanksquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, de rest komt in de loop van de week aan bod, zei Aran op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje van rtl. Niet iedereen heeft het al gezien.
Mijn mening even in de spoiler.
[ Bericht 15% gewijzigd door Pisces29 op 07-03-2023 23:13:26 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die scenes met die stomme brieven en in dat trouw gebouw is gewoon vreselijk, heb 80% van de episode geskipt. Niemand wil die ellenlange brieven horenquote:Op woensdag 8 maart 2023 01:09 schreef RipCity het volgende:
Bah die boerenkool.
Jammer, beetje saaie laatste aflevering. Die moeder van Paula wordt je wel knettergek van.
Nee, Loes wist de hoofdpijn goed te verkopen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:07 schreef loveli het volgende:
Loes is de enige in het programma die verstandig omgaat met de druk van het programma.
[ twitter ]
Ik vind dat psychologiseer ervoor telkens zo vreselijk. 'Jullie doen het goed, jullie zijn zo'n mooie match' ugh.quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die scenes met die stomme brieven en in dat trouw gebouw is gewoon vreselijk, heb 80% van de episode geskipt. Niemand wil die ellenlange brieven horen
Of waren ze bang dat Loes hem dan zou vertellen dat ze wilde scheiden en wilden ze het happy end in de serie niet in gevaar brengen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:21 schreef loveli het volgende:
https://www.vriendin.nl/n(...)koppelsweekend-mafs/
[..]
[..]
Experts, my ass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where law ends, tyrrany begins.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:08 schreef Gunner het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]Ik heb het op videoland bekeken dus blijkbaar had rtl iets extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik heb het al gevondenWhere law ends, tyrrany begins.
Ik geloof Loes daarin wel, denk niet dat het ellendig voelen een toneelstukje was. Denk dat het hele experiment en haar eigen gedrag een behoorlijke wissel heeft getrokken op haar. Ze heeft het aan alle kanten onderschat. Maar als ik het goed heb zat ze in dezelfde situatie als Kim vorig jaar, partner net overleden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:01 schreef Ace1 het volgende:
Arme Wichian. Zat er natuurlijk wel aan te komen... Die hoofdpijn etc van Loes kwam natuurlijk van de schone schijn ophouden.
Die verdient het echt, ja.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:16 schreef GereDathan het volgende:
Hopelijk heeft NL gezien wat voor lief mens Wichian is, hij verdient echt een leuke vrouw.
Loes heeft gewoon duidelijk haar grenzen aangegeven.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik geloof Loes daarin wel, denk niet dat het ellendig voelen een toneelstukje was. Denk dat het hele experiment en haar eigen gedrag een behoorlijke wissel heeft getrokken op haar. Ze heeft het aan alle kanten onderschat. Maar als ik het goed heb zat ze in dezelfde situatie als Kim vorig jaar, partner net overleden.
Maar wist Wichian van haar twijfels? Ze verkocht gister bij het eindgesprek toch dat alles goed zou komen. Ik had geen scheiding verwacht.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Loes heeft gewoon duidelijk haar grenzen aangegeven.
En groot gelijk dat ze de ellende een beetje off-camera houdt
Twitterend NL heeft het gezien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:16 schreef GereDathan het volgende:
Hopelijk heeft NL gezien wat voor lief mens Wichian is, hij verdient echt een leuke vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door loveli op 08-03-2023 10:40:37 ]crap in = crap out
Dan had mejuffrouw Loes niet mee moeten doen aan dit programma. Zulk slap gewauwel kan ik niks mee, je kan niet wel de lusten en niet de lasten hebben. Net als Kim vorig jaar, wat een zeiktrut was dat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Loes heeft gewoon duidelijk haar grenzen aangegeven.
En groot gelijk dat ze de ellende een beetje off-camera houdt
Ik ben echt compleet op Loes afgeknapt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan had mejuffrouw Loes niet mee moeten doen aan dit programma. Zulk slap gewauwel kan ik niks mee, je kan niet wel de lusten en niet de lasten hebben. Net als Kim vorig jaar, wat een zeiktrut was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where law ends, tyrrany begins.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:05 schreef Gunner het volgende:
Dat hoofdpijn-verhaal trap ik ook niet meer in.
Net zoals vrouwen zeggen als ze geen sex willen. Ik heb hoofdpijn.Zijn er echt vrouwen die dat zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik vind hem echt zo'n beetje het type gay best friend.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef RedFever007 het volgende:
Worden jullie ook enigszins moe van de overacting van Stef(han)![]()
"Echt leuk dit", "ja dit is echt heeeeeel mooooi", "helemaaallll mijn stijl", " ja echt superrrr mooi", " heel leuk dit!"
Prima kerel hoor maar snap dat hij snel gefriendzoned wordt.
Onze Drentsche vriend trouwenswat een topkerel Wilfried
Die Kim van vorig jaar hadden ze vanuit het programma tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Die was overduidelijk niet klaar voor een relatie, laat staan zo'n programma.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan had mejuffrouw Loes niet mee moeten doen aan dit programma. Zulk slap gewauwel kan ik niks mee, je kan niet wel de lusten en niet de lasten hebben. Net als Kim vorig jaar, wat een zeiktrut was dat.
Ik denk dat het (deels) een façade is, een maniertje dat hij zichzelf heeft aangeleerd in de hoop dat anderen hem leuk/lief/aardig vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef RedFever007 het volgende:
"Echt leuk dit", "ja dit is echt heeeeeel mooooi", "helemaaallll mijn stijl", " ja echt superrrr mooi", " heel leuk dit!"
Loes ook niet. Maar ja, alles voor de kijkcijfers toch?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Die Kim van vorig jaar hadden ze vanuit het programma tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Die was overduidelijk niet klaar voor een relatie, laat staan zo'n programma.
Hij kwam over als een simpele.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:10 schreef loveli het volgende:
Linksom of rechtsom, naast Loes kwam Wichian heel goed uit de verf. Dis wisselwerking heeft er ook aan bijgedragen dat heel Nederland van Wichian houdt. Een beter profiel voor een datingsite kun je niet bedenken.
Moet iedereen dan super slim zijn? Hij kwam ook over als heel lief, zorgzaam en gewoon een goede vent. En als je een eigen onderneming hebt ben je niet simpel, want dat lukt je dan gewoon niet.quote:
Dat laatste is natuurlijk onzin. Ken genoeg mensen met een eigen onderneming die behoorlijk simpel zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet iedereen dan super slim zijn? Hij kwam ook over als heel lief, zorgzaam en gewoon een goede vent. En als je een eigen onderneming hebt ben je niet simpel, want dat lukt je dan gewoon niet.
Stephan knikt er ook nog eens onophoudelijk bij.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef RedFever007 het volgende:
Onze Drentsche vriend trouwenswat een topkerel Wilfried
Misschien ook die dikke zenuwen van die camera die bij alles op je hoofd staat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stephan knikt er ook nog eens onophoudelijk bij.
Ik kan hem echt niet uitstaan, en dat is stom, want hij wil volgens mij juist door iedereen aardig gevonden worden. En doet in feite niets verkeerd. maar dat is het hem juist, denk ik. k zou stapelgek worden van hem.
Kan nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Stephan is 41 en nog nooit in Brabant geweest?
@:dkup
Nee, wat dat betreft was het best een goede mets.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Loes ook niet echt als een raketwetenschapper eerlijk gezegd
Dat verklaart wel weer waarom ie alles geweldig en fantastisch vindt. Dat krijg je, als je voor het eerst in Brabant komt (denk ik)quote:
Dit. Weinig verschil.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Loes ook niet echt als een raketwetenschapper eerlijk gezegd
Ik hoop het, snap wel precies wat Duderinnetje bedoelt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien ook die dikke zenuwen van die camera die bij alles op je hoofd staat.
Ik las op Twitter dat Kattekop Laura steeds afkraakt met sneertjes over o.a. haar kont en dingen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:38 schreef Fascination het volgende:
Ik had echt gedacht dat Cathalijne Laura niet aantrekkelijk/leuk zou vinden
Ik kan van die dames heel moeilijk hoogte krijgenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:38 schreef Fascination het volgende:
Ik had echt gedacht dat Cathalijne Laura niet aantrekkelijk/leuk zou vinden
Het is idd gewoon een dikke match! Patrick zijn droomkoppel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon goed gezien Pisces, dat is toch wel duidelijk!
En straks die schoonmoeder.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs Paula en Remco moeten een brief voorlezen.
Kregen we geen jurken passen, krijgen we brieven voorlezen.
Dat vreselijke mensquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En straks die schoonmoeder.![]()
Laat ze volgend jaar gewoon de show 2 afleveringen korter maken en die onzin eruit gooien.
Dit was wel een Brabantse boerenmaaltijd uit de jaren 70. Nostalgie!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom zat pa in de hoek?
En daarna stopverf eten en een bord vla.
Run Stephan!
Leek wel met een staafmixer ipv een stamppot stamper gedaan te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel een Brabantse boerenmaaltijd uit de jaren 70. Nostalgie!
Brrr!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel een Brabantse boerenmaaltijd uit de jaren 70. Nostalgie!
En gelijk zwanger!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou samen willen blijven. En dan een gezin stichten.
Morgen. Kan ze morgen bij Maarten komen wonen? Dat wil Maarten het liefst.
Van een drieling?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:14 schreef GrumpyFish het volgende:
Paragnost: "je zult een vent vinden tussen 4-10 maanden"
Ma: "FOUT!"
Moeder gaat het noteren in haar agenda, en als ze na 10 maanden nog niemand heeft......quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:21 schreef Joop_W het volgende:
Tussen de vier en de tien maanden, lekker specifiek paragnost.
Humor. Kuch.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat raar dit.... Proberen ze nou even rebels te zijn ofzo?
Ja, vond het ook onderkoeld overkomenquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat raar dit.... Proberen ze nou even rebels te zijn ofzo?
Och, ik kan er wel om lachen. Lekker no-nonsensequote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Felle lompe rooie![]()
Cathalijne ziet er juist al-tijd hetzelfde uit. Met of zonder make-up.
Ze vonden elkaar dus niet aantrekkelijk of leuk pas nadat de cameras weg waren...quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Humor. Kuch.
Al roept die rooie vanaf dag één alles met een disclaimer.
Die snapte ik maar de opmerking ging over een “hele laag make-up”. Cathalijne ziet er altijd even goed uit, kan je van die rooie niet zeggen. En juist zij zegt het.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:34 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ze vonden elkaar dus niet aantrekkelijk of leuk pas nadat de cameras weg waren...
Patricia doet een Loes: scheiden zonder camera.quote:
Ik had het idee dat Laura juist even wat bot ging doen omdat Cathalijne dat ook doet / leuk vindtquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die snapte ik maar de opmerking ging over een “hele laag make-up”. Cathalijne ziet er altijd even goed uit, kan je van die rooie niet zeggen. En juist zij zegt het.
Maar laten het er maar op houden dat ze dacht dat het onder die make-up anders was.
Nouuuuu als je nog de lakens deelt hahahaha dat zijn wel wat mixed signalsquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Patricia doet een Loes: scheiden zonder camera.
Alleen is Patricia wel vanaf dag één eerlijk. Dat was Loes nooit.
Daten met sex doen wel meer hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nouuuuu als je nog de lakens deelt hahahaha dat zijn wel wat mixed signals
Gewoon een one night stand, zonder verplichtingen, moet kunnen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nouuuuu als je nog de lakens deelt hahahaha dat zijn wel wat mixed signals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik gok dat die na de opnames ook gesneuveld zijnquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
op de site van RTL een update over Richelle en MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt mijn voorspelling toch uit. Het is en blijft een kutprogramma en je bent idioot als je er aan mee doet vanuit de gedachte de match van je leven te vinden.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:23 schreef loveli het volgende:
Soort spoiler in het AD, over de Francois en Wilfred.Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Dit dus echt een verschrikkelijk stuk chagrijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Raarrrrr gesprek met die dames. Laura zag eruit alsof ze levensmoe was.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
op de site van RTL een update over Richelle en MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pisces29 op 09-03-2023 00:12:10 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bedoel je dat er geen lelijke mensen meer mogen meedoen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Volgend seizoen meer matchen op basis van uiterlijk. De klik is er gewoon zelden.
Nee dat het meer bij elkaar past. Net ietsje ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel je dat er geen lelijke mensen meer mogen meedoen?
/duikt weg
Vrouwen die aan dit soort programma's meedoen hebben een enorme verwachtingspatroon, maar over het algemeen komt mafs met (voorzichtig gezegd) doorsnee mannen. De mannen van de Australische versie zijn een stuk knapper.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel je dat er geen lelijke mensen meer mogen meedoen?
/duikt weg
Haalt natuurlijk ook een stuk magie van de show weg. Maar ja, eens... Doe het desnoods als een exclusieve aftershow op Videoland ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Er gaan geruchten dat de dames ook uit elkaar zijn.
Nou, lekkere score zo.![]()
Ik vind eigenlijk dat de update gewoon een extra uitzending zou moeten zijn, ipv. die online updates door Aran Bade. Het stadium ná de opnames is een wezenlijk onderdeel van het experiment .
Ik vind wel dat de vrouwen er vaak bekaaid vanaf komen in vergelijking met de mannen in hoeverre hun match overeenkomt met hun voorkeuren voor uiterlijk in de NL versie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen die aan dit soort programma's meedoen hebben een enorme verwachtingspatroon, maar over het algemeen komt mafs met (voorzichtig gezegd) doorsnee mannen. De mannen van de Australische versie zijn een stuk knapper.
Indd die laatste debiele aflevering met kut brieven helemaal skippen en na 3mnd een aftershow waar iedereen bij elkaar komtquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Haalt natuurlijk ook een stuk magie van de show weg. Maar ja, eens... Doe het desnoods als een exclusieve aftershow op Videoland ofzo
Was mij al duidelijk, hij zat ALTIJD als 1e aan haar, nooit kwam het van haar af.quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:52 schreef roos94 het volgende:
Maaarten en richelle is ook geklapt lmfao
https://www.rtlboulevard.(...)-maarten-en-richelle![]()
Ik dacht dat zo'n Martijn-type een vriendin van hem afgepakt zou hebbenquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:14 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ik denk dat het (deels) een façade is, een maniertje dat hij zichzelf heeft aangeleerd in de hoop dat anderen hem leuk/lief/aardig vinden.
Hoe hij reageerde op Martijn lijkt te wijzen op een pestverleden (weet niet of dat zo uitgesproken is. Heb niet alle afleveringen gezien). Dat lijkt daarmee wel in lijn.
Vanaf het eerste moment was al duidelijk dat zij nooit naar Enschede zou gaan en hij niet naar Bambiville. En twee uur rijden is teveel. Daarbij zijn obsessie met een gezin stichten lijkt mij ook beklemmend voor Richellequote:Op donderdag 9 maart 2023 07:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was mij al duidelijk, hij zat ALTIJD als 1e aan haar, nooit kwam het van haar af.
Snap haar wel, kinderachtige humor heeft Maarten, en zou dat mooie huis van haar ook niet opgeven voor dat kabouter huisje van hem
Nee juist niet exclusief. Kennelijk, want nu klapt opeens elke relatie, is deze fase bepalend. Wil je de hoofdvraag van het programma beantwoorden, dan doe je dat niet door te stoppen waar ze nu doen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Haalt natuurlijk ook een stuk magie van de show weg. Maar ja, eens... Doe het desnoods als een exclusieve aftershow op Videoland ofzo
Dit hele stukje was echt zo tenenkrommendquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:14 schreef GrumpyFish het volgende:
Paragnost: "je zult een vent vinden tussen 4-10 maanden"
Ma: "FOUT!"
Beiden zijn op een leeftijd dat een gezin stichten wel een belangrijk ding is. Als je kinderen wil dan wil je over het algemeen niet wachten tot je 40e. Het lijkt mij dat dit 1 van de belangrijkste en eerste zaken is waar de experts naar kijken, je gaat geen mensen matchen waarvan een wel en de ander geen uitgesproken kinderwens heeft.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment was al duidelijk dat zij nooit naar Enschede zou gaan en hij niet naar Bambiville. En twee uur rijden is teveel. Daarbij zijn obsessie met een gezin stichten lijkt mij ook beklemmend voor Richelle
De saaiheid druipt er vanaf, Maarten was aan het spreekwoordelijke dode paard aan het trekken.quote:Knappe vrouw maar wel een beetje type muurbloempje
Dit. Helemaal dit.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:14 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Ik denk dat het (deels) een façade is, een maniertje dat hij zichzelf heeft aangeleerd in de hoop dat anderen hem leuk/lief/aardig vinden.
Hoe hij reageerde op Martijn lijkt te wijzen op een pestverleden (weet niet of dat zo uitgesproken is. Heb niet alle afleveringen gezien). Dat lijkt daarmee wel in lijn.
Nu moet ie weer aan z'n eigen paard gaan trekken .quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:39 schreef GereDathan het volgende:
De saaiheid druipt er vanaf, Maarten was aan het spreekwoordelijke dode paard aan het trekken.
Je verwacht het niet. Wederom een grote faalshow. Ik denk dat de laatst overgeblevenen tot en met het eind gesprek bij elkaar gebleven zijn om er na afloop mee te kappen. Wat een fakeshow. Wel een leuke fakeshow want we kijken allemaal, maar we moeten het allemaal niet te serieus nemen dat de 'wetenschap' wel even voor elkaar gaat krijgen om 2 totaal onbekende van elkaar te laten trouwen en dat ze nog lang en gelukkig bij elkander zullen blijven...wordt wakker! Uitzonderingen daar gelaten, maar die waren zonder de 'wetenschap' misschien ook wel bij elkaar gekomen....quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:52 schreef roos94 het volgende:
Maaarten en richelle is ook geklapt lmfao
https://www.rtlboulevard.(...)-maarten-en-richelle![]()
Dit.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat er alleen gematcht kan worden binnen de groep mensen die zich aanmeldt. Dat is een grote beperking. Het 'wetenschappelijke' experiment bestaat dus eigenlijk ook gewoon niet, want de populatie om uit te selecteren is beperkt. Zowel in aantal, als in type mens. Niet ieder type zal zich geroepen voelen aan een TV-programma mee te doen.
Had je een schier onbeperkte populatie, dan zou je inderdaad zeggen: verklein die reisafstand eerst maar eens. Maar ik weet niet of ze zich dat wel kunnen permitteren, of juist al lang blij zijn dat er wat koppels gemaakt kunnen worden met énige kans van slagen.
Ja heb je helemaal gelijk in. Al denk ik wel dat ze best wel iets meer waarde mogen hechten aan afstand. Als je op 2 uur rijden woont dan moet je elkaar écht direct helemaal geweldig vinden anders is de kans van slagen sowieso al gelijk een stuk kleiner. Ik denk dat het de band versterkt als je snel even bij elkaar langs wipt en daardoor misschien in de weken na de huwelijksreis wat vaker afspreekt (om het toch maar te proberen) en elkaar dus veel beter leert kennen. Plus je hoeft niet áls je elkaar ziet elkaar de hele dag/weekend te zien dus zit je wat minder op elkaars lip (dat doe je in die eerste weken toch al)quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat er alleen gematcht kan worden binnen de groep mensen die zich aanmeldt. Dat is een grote beperking. Het 'wetenschappelijke' experiment bestaat dus eigenlijk ook gewoon niet, want de populatie om uit te selecteren is beperkt. Zowel in aantal, als in type mens. Niet ieder type zal zich geroepen voelen aan een TV-programma mee te doen.
Had je een schier onbeperkte populatie, dan zou je inderdaad zeggen: verklein die reisafstand eerst maar eens. Maar ik weet niet of ze zich dat wel kunnen permitteren, of juist al lang blij zijn dat er wat koppels gemaakt kunnen worden met énige kans van slagen.
Daar heb ik dan weer helemaal geen zin.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:11 schreef Dazalbest1 het volgende:
En ze reageren dan op beelden en uitspraken.....
Volgens mij hebben ze genoeg aanmeldingen en matches, als je die beelden van de testdagen ziet (zijn helaas maar korte fragmenten) dan loopt er genoeg volk rond.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Liefst beide. Voor de zekerheid.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:07 schreef casita het volgende:
Ik denk dat we pas morgenavond weten hoe het met Patries en Stephan, Cat en Laura gaat, want Remco en Paula vandaag duh geen verrassing toch, hebben wij dat echt gezegd over de moeder van Paula? begraven of cremeren ja![]()
![]()
Ze hebben genoeg matches om een programma te maken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze genoeg aanmeldingen en matches, als je die beelden van de testdagen ziet (zijn helaas maar korte fragmenten) dan loopt er genoeg volk rond.
Ik vond de matches dit jaar op zich wel aardig, op Martijn en Nicole na is er geen stel waarvan je bij voorbaat al zag dat het niet ging lukken. Dat verhaal rond Martijn en Nicole klopt natuurlijk voor geen meter, het kan simpelweg niet dat die elkaar niet al kenden. Dezelfde vrienden, feestjes en vakanties... Neem een ander in het ootje.
Maar als ik kijk naar de rest van de matches dan passen die wat mij betreft allemaal wel bij elkaar. Dat het niks wordt, dat kan dan gebeuren. Fysieke aantrekkingskracht moet je niet onderschatten, ik denk dat het overgrote deel van de relaties daarmee begint. En dat is nu net waar je niet op kunt matchen, met de beste wil van de wereld niet. Je kan matchen op veel andere dingen en mijn inziens is dat wel best goed gelukt dit jaar. De score van 4 getrouwde stellen bij het eindgesprek is ook hoog dit jaar, los van dat het daarna alsnog stuk loopt (wat wel vaker zo is). Vergeet niet dat de opnames ook al even geleden zijn en de stellen dus na het eindgesprek ook alweer 2 a 3 maanden verder zijn.
Wat nog meer niet klopt is dat ze wisten dat dit koppel een explosie zou opleveren.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:22 schreef GereDathan het volgende:
Ik vond de matches dit jaar op zich wel aardig, op Martijn en Nicole na is er geen stel waarvan je bij voorbaat al zag dat het niet ging lukken. Dat verhaal rond Martijn en Nicole klopt natuurlijk voor geen meter, het kan simpelweg niet dat die elkaar niet al kenden. Dezelfde vrienden, feestjes en vakanties... Neem een ander in het ootje.
Die Maarten liep veel te hard van stapel, beetje naïeve knul, maar wel een wijze les voor hem. Zo'n ervaring helpt ook wel mee bij eventuele volgende date(s).quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was mij al duidelijk, hij zat ALTIJD als 1e aan haar, nooit kwam het van haar af.
Snap haar wel, kinderachtige humor heeft Maarten, en zou dat mooie huis van haar ook niet opgeven voor dat kabouter huisje van hem
Een gesuggereerde explosie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wat nog meer niet klopt is dat ze wisten dat dit koppel een explosie zou opleveren.
Maar alles voor de kijkcijfers en een GRANDE opening, dus volgend seizoen krijgen we wederom een explosief koppel.
Die explosie had ik na 1 minuut op een intake dag ook wel kunnen voorspellenquote:Op donderdag 9 maart 2023 16:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat nog meer niet klopt is dat ze wisten dat dit koppel een explosie zou opleveren.
Maar alles voor de kijkcijfers en een GRANDE opening, dus volgend seizoen krijgen we wederom een explosief koppel.
De vraag is of een match niet meer kans van slagen heeft als de afstand kleiner is maar iets anders wat wat verder afwijkt. Afstand lijkt mij ook onderdeel van de match, maar waar ze nu mee komen is absurd. Ik snap dat hetzelfde dorp wat lastiger is, zeker als de groep klein is (bijvoorbeeld bij 2 van hetzelfde geslacht). Maar je kan uit al die aanmeldingen wel een match binnen +/- 100km afstand? Lijkt mij echt geen hele onmogelijke opgave.quote:Op donderdag 9 maart 2023 16:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben genoeg matches om een programma te maken.
Ze hebben waarschijnlijk niet genoeg matches om schier perfecte matches te maken.
En wat betreft het aantal aanmelders: daar moeten alle gekken, bedriegers, foto-ongenieken, verborgen agenda's, labielen en mensen die gewoonweg niet te matchen zijn (onmogelijke eisen, onrealistisch zelfbeeld, moeilijk te matchen fetisjes) nog uit.
Wat je overhoudt is niet genoeg om voor zeven (of hoeveel waren het er) kandidaten, zeven perfecte matches te vinden. Onmogelijk. Zo makkelijk is de liefde niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Minstens 1 koppel nog samenZo cute waren ze weer samen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
Minstens 1 koppel nog samenOok achterhaald inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik wist het nog niet. Of klopt het ook niet?quote:
Ook uit elkaarquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
Help, ik ben vergeten bij Boulevard te blijven voor de update.
Iemand die nieuws heeft over Stephan en Patricia?
Vanavond in Boulevard waren ze nog samen?quote:
Waar heb je dat vandaan?quote:
Inderdaad. En die vragen van Carlo zijn ook um zu kotzenquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:33 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik vind dat psychologiseer ervoor telkens zo vreselijk. 'Jullie doen het goed, jullie zijn zo'n mooie match' ugh.
Mhaw vind het veels te kort door de bocht om haar een muurbloempje te noemen. Ze kwam gewoon normaal over.quote:Op donderdag 9 maart 2023 09:52 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment was al duidelijk dat zij nooit naar Enschede zou gaan en hij niet naar Bambiville. En twee uur rijden is teveel. Daarbij zijn obsessie met een gezin stichten lijkt mij ook beklemmend voor Richelle
Knappe vrouw maar wel een beetje type muurbloempje
Ja maar op forums over tvshows ben je of een muurbloem of een ordinaire aandachtshoer zoals Nicole of een achterbaks loeder zoals Loesquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:55 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mhaw vind het veels te kort door de bocht om haar een muurbloempje te noemen. Ze kwam gewoon normaal over.
Nee, gewoon burgerlijkquote:Op donderdag 9 maart 2023 19:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja maar op forums over tvshows ben je of een muurbloem of een ordinaire aandachtshoer zoals Nicole of een achterbaks loeder zoals Loes
Bron over de laura cathalinenquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:18 schreef Injetta het volgende:
Het matches waren dit jaar best geslaagd op die 2 faalkoppels na, maar nu ‘voelden’ de vrouwen het niet en ook bij het homostel.
Als,het te goed matcht qua karakter etc. Gaat het steeds naar vriendschap. Die fysieke aantrekkingskracht is gewoon niet te voorspellen.
Volgens mij is er uit dit jaar geen enkele match geslaagd.
En ja… skip die kwijlbrieven en maak een aflevering na 3 maanden waar ze er op terug kijken en waarin we zien wat daadwerkelijk het resultaat is.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:51 schreef RedFever007 het volgende:
Wat iedereen al wist in dit topic![]()
https://www.veronicasuper(...)afs-kenden-elkaar-al
Vorig jaar 2: Sonny en Dylan, Rowan en Astleigh.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:06 schreef freaky40 het volgende:
Stephan en Patricia zijn in ieder geval ook uit elkaar, dus enkel het pot stelletje is nog bij elkander voor zolang dat duurt want ook bij hun was de basis nou niet echt geweldig moet ik zeggen.
Al met al dus geen geweldige trackrecord in dit seizoen, eigenlijk net als bij het vorige seizoen ook 1 stel wat bij elkaar is. Weet niet hoe dat in alle buitenlandse edities van MAFS is? Is daar het slagingspercentage ook zo laag per seizoen?
Leuke jongens vond ik dat.quote:
Ik vind het ook best een grote stap om aan zo'n tv programma mee te doen. Het lijkt er iig niet op dat ze hun social media account een boost willen geven.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:01 schreef cafca het volgende:
Sowieso zijn alle kandidaten wel een beetje freaks, die niet op een normale manier aan een relatie kunnen komen
Ik heb er zelf ook over nagedacht om mij aan te meldenquote:Op donderdag 9 maart 2023 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik vind het ook best een grote stap om aan zo'n tv programma mee te doen. Het lijkt er iig niet op dat ze hun social media account een boost willen geven.
Doen!!!quote:Op donderdag 9 maart 2023 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook over nagedacht om mij aan te melden
Misschien.quote:
Klopt. Die rooie zag er altijd onverzorgd en vertiefd uit, terwijl Cathalijne wel echt natuurlijk mooi is. Hoewel zij ook niet echt moeite doet om er een beetje leuk uit te zien. Beetje typische hollandse meid.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die snapte ik maar de opmerking ging over een “hele laag make-up”. Cathalijne ziet er altijd even goed uit, kan je van die rooie niet zeggen. En juist zij zegt het.
Maar laten het er maar op houden dat ze dacht dat het onder die make-up anders was.
Dit is in eerdere seizoenen weleens gebeurd, dat kandidaten fotos kregen en door konden geven wat hun types warenquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:24 schreef nils7 het volgende:
Wel een conclusie dat het allemaal de vrouwen zijn die de stekker eruit trekken.
Zie ik in gewone relaties ook vaker.
Anyway.
Ze moeten gewoon de foto’s van iedereen die zich op gegeven heeft aan elkaar tonen.
En kunnen ze vast meten wie ze interessant vinden en als daar dan een match tussen zit pas door pakken.
Nog steeds een soort van married at first sight want van de 200 kandidaten die dan voorbij komen aan je neus weet je ze toch niet allemaal meer.
Vergeet "ciao ciao" nietquote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:04 schreef Ace1 het volgende:
Alle vrouwen hebben de stekker eruit getrokken.. typisch..
Wat was nou je bron voor hetgeen dat volgens jou achterhaald is?quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:06 schreef freaky40 het volgende:
Stephan en Patricia zijn in ieder geval ook uit elkaar, dus enkel het pot stelletje is nog bij elkander voor zolang dat duurt want ook bij hun was de basis nou niet echt geweldig moet ik zeggen.
Al met al dus geen geweldige trackrecord in dit seizoen, eigenlijk net als bij het vorige seizoen ook 1 stel wat bij elkaar is. Weet niet hoe dat in alle buitenlandse edities van MAFS is? Is daar het slagingspercentage ook zo laag per seizoen?
Wow jij hebt wel een bijzondere kijk op het uiterlijk van mensen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Klopt. Die rooie zag er altijd onverzorgd en vertiefd uit, terwijl Cathalijne wel echt natuurlijk mooi is. Hoewel zij ook niet echt moeite doet om er een beetje leuk uit te zien. Beetje typische hollandse meid.
Tja begrijp ik wel. De mannen waren allemaal needy. De vrouwen konden in alle gevallen wel beter krijgen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:04 schreef Ace1 het volgende:
Alle vrouwen hebben de stekker eruit getrokken.. typisch..
Misschien is het een rode draad dat vrouwen altijd denken dat ze beter kunnen krijgen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja begrijp ik wel. De mannen waren allemaal needy. De vrouwen konden in alle gevallen wel beter krijgen.
Eens.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
De enige van wie ik het niet begrijp is Loes. Wichian lijkt mij oprecht een relaxte dude die je niet snel vind.
Misschien is het je persoonlijke frustratie met vrouwen?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien is het een rode draad dat vrouwen altijd denken dat ze beter kunnen krijgen?
Nee hoor maak je geen zorgen om mijquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Misschien is het je persoonlijke frustratie met vrouwen?Als je aantrekkelijk bent voor iemand zullen ze altijd blijven plakken.
Volgens mij heeft Remco er de stekker uit getrokken, terwijl Paula (onbegrijpelijk genoeg) het toch nog wilde proberenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien is het een rode draad dat vrouwen altijd denken dat ze beter kunnen krijgen?
Al was Remco een saaie lul dus ik begrijp Paula wel
Al was Stephan een klein onzeker aanhankelijk onderdeurtje dus ik begrijp Patricia wel
Al was Maarten een aardige gozer was hij qua uiterlijk niet de alphamale waar je door uit mekaar wilt worden getrokken dus ik begrijp Richelle wel
Al was Martijn.... no words needed
De enige van wie ik het niet begrijp is Loes. Wichian lijkt mij oprecht een relaxte dude die je niet snel vind.
Ja, volgens mij krijgen ze die nog te zien.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 08:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dit is in eerdere seizoenen weleens gebeurd, dat kandidaten fotos kregen en door konden geven wat hun types waren
Remco sloot zich meteen af nadat ze hem op het altaar een blauwtje liet lopen.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Al was Stephan een klein onzeker aanhankelijk onderdeurtje dus ik begrijp Patricia wel
Al was Maarten een aardige gozer was hij qua uiterlijk niet de alphamale waar je door uit mekaar wilt worden getrokken dus ik begrijp Richelle wel
Nee hoor, zelfs dit seizoen was er ook nog een ander koppel, maar ik weet even niet meer wie.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Remco sloot zich meteen af nadat ze hem op het altaar een blauwtje liet lopen.
Volgens mij is ze ook de eerste die niet gewoon een kus op de mond geeft.
En na het ontmoeten van z'n schoonmoeder zal het bij Remco al zeker niet beter hebben gevoeld.
Maar zij begon met de muur op trekken.
In een filmpje zei hij dat hij dat wel kon waarderen, maar dat hij niet echt een warm verwelkomd werd in de familie.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:07 schreef nils7 het volgende:
En na het ontmoeten van z'n schoonmoeder zal het bij Remco al zeker niet beter hebben gevoeld.
Het begon al bij de kaart!!!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:17 schreef loveli het volgende:
Maar ik denk niet dat hij ooit nog over de (niet) kus heen komt.
Ik zeg volgend seizoen verplicht tongen voor t altaar, anders werkt t niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Remco sloot zich meteen af nadat ze hem op het altaar een blauwtje liet lopen.
Volgens mij is ze ook de eerste die niet gewoon een kus op de mond geeft.
Maar zij begon met de muur op trekken.
Sja als je er zo tegenaan kijkt kun je van iedere persoon (dus ook de vrouwen) wel een reden vinden.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 09:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar in dit geval ging het specifiek over waarom alle vrouwen de mannen hadden afgewezen in dit seizoen van mafs.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 14:44 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Sja als je er zo tegenaan kijkt kun je van iedere persoon (dus ook de vrouwen) wel een reden vinden.
Vond je Maarten/Richelle bijvoorbeeld op TV mega geslaagd? Ik zag daar altijd wel twijfel, practische problemen etc. Qua verhuizen een stel wat in beide gevallen iets had van: de ander mag wel deze kant op komen dat zou ik fijn vinden. Niet de - we willen het samen laten werken en daar gaan we voor, maar meer een - als het toevallig zo uitkomt is het leuk.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:21 schreef Mandéra het volgende:
Dat van Martijn en Nicole kon ook niet anders. De hele vibe die daar hing was van een koppel waar de 1 de ander al had afgewezen. Overduidelijk dat die op Ibiza al hadden lopen sukkelen met elkaar.
Dit programma is puur entertainment vanwege het geforceerde element dat alles leuk moet zijn. Maarten/Richelle en Loes/Wichian zijn het perfecte voorbeeld van dit gegeven. Het klapt direct zodra de druk er af is. Op TV lijkt het mega geslaagd. 4 huwelijken houden stand. Een record!
Maar dan....
Het is maar wat je aantrekkelijk noemt.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:50 schreef Za het volgende:
Mafs-Martijn liep blauwtje bij Nicole op Ibiza!
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-nicole-op-ibiza
HAHAHAHA, geen hond die deze onzin geloofd, de aantrekkelijke gewilde Martijn afgewezen door het lilluke grijze muisje
Die doorleefde warrige drankkop van Martijn wordt ook door velen als NIET aantrekkelijk gezienquote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:50 schreef Za het volgende:
Mafs-Martijn liep blauwtje bij Nicole op Ibiza!
https://www.telegraaf.nl/(...)-bij-nicole-op-ibiza
HAHAHAHA, geen hond die deze onzin geloofd, de aantrekkelijke gewilde Martijn afgewezen door het lilluke grijze muisje
Zeiden ze toevallig nog iets over dat vreemde eindgesprek?quote:Op maandag 13 maart 2023 08:03 schreef Benny het volgende:
Cathalijne en Laura gaven gister bij Humberto aan dat ze elkaar in eerste instantie een knuffel gaven en dat ze werd gevraagd om een zoen te geven. Laatstgenoemde heeft natuurlijk de uitzending behaald.
En dat natuurlijk een en ander verknipt is en anders vertoond dan werkelijk gebeurt. Tv.
Dat vond ik ook raar, eerst dacht ik dat dit een van haar grapjes was zoals ze die het hele seizoen maakte maar dit leek ze te menen!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeiden ze toevallig nog iets over dat vreemde eindgesprek?
Dat vond ik zoiets geks! Laura die keek alsof ze zware griep had, opeens de opmerkingen dat ze elkaar ab-so-luut niets vonden aanvankelijk.
Ik snap niet dat geen interviewer er naar vraagt!quote:Op maandag 13 maart 2023 12:55 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Dat vond ik ook raar, eerst dacht ik dat dit een van haar grapjes was zoals ze die het hele seizoen maakte maar dit leek ze te menen!
Dat kwam voor ons uit het niets vallen, maar vond het wel heel eerlijk.quote:Op maandag 13 maart 2023 12:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zeiden ze toevallig nog iets over dat vreemde eindgesprek?
Dat vond ik zoiets geks! Laura die keek alsof ze zware griep had, opeens de opmerkingen dat ze elkaar ab-so-luut niets vonden aanvankelijk.
Nee. Dat is juist wat ik bedoel. Het verhaal dat op TV komt probeert een beeld over te brengen van een super geslaagd huwelijk. Terwijl je zag dat het super geforceerd was. Alles altijd maar leuk vinden, al die open einden "valt aan te werken" mbt wonen, gezin, gevoelens etc. Zodra de camera stopt met draaien wordt de realiteit snel duidelijk voor koppels als deze. Werkt niet.quote:Op maandag 13 maart 2023 08:04 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Vond je Maarten/Richelle bijvoorbeeld op TV mega geslaagd? Ik zag daar altijd wel twijfel, practische problemen etc. Qua verhuizen een stel wat in beide gevallen iets had van: de ander mag wel deze kant op komen dat zou ik fijn vinden. Niet de - we willen het samen laten werken en daar gaan we voor, maar meer een - als het toevallig zo uitkomt is het leuk.
Hier Mozilla Firefox 110.0.1 op Windows 7 en kan de video zien. Eerst een reclame van T-Mobile. Heb alle cookies overigens afgewezen. Misschien even de cache van je webbrowser legen en dan opnieuw proberen?quote:Op donderdag 16 maart 2023 19:49 schreef DX11 het volgende:
Kunnen jullie wel de Dít is er na opnames MAFS gebeurd tussen *** zien?
https://www.rtl.nl/progra(...)70-9039-d002d2573d3f
Al die videos die ik aanklik, in meerdere browsers, krijg ik geen video te zien.
Heel raar, adblocker staat uit, geen reclame, geen video. In 3 browsers.quote:Op donderdag 16 maart 2023 21:21 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Hier Mozilla Firefox 110.0.1 op Windows 7 en kan de video zien. Eerst een reclame van T-Mobile. Heb alle cookies overigens afgewezen. Misschien even de cache van je webbrowser legen en dan opnieuw proberen?
Moet dat weer een naaktshoot, lekker out of the box hoorquote:
Prima smaakvolle foto eigenlijk.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Moet dat weer een naaktshoot, lekker out of the box hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |