quote:Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.
Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.
*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
Gewoon op de knop "open een nieuw deel" rammen, evt topictitel aanpassen, op "invoeren" rammen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:37 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Bedankt voor het nieuwe topic ik weet niet hoe dat moet met die openingspost enzo en de tag rtl 4 in de titel
Noord-Holland ergens, dacht ik.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dat dialect van Paula, weet iemand waar ze woont?
Dat het niet de stem van een man is, bedoel je?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:40 schreef Revanches het volgende:
Die stem van Patricia moet ik elke keer weer aan wennen..
Dat lijkt me heel sterkquote:
Echt een bejaardenvraag maar komt die knop open nieuw deel pas als het topic is gesloten?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon op de knop "open een nieuw deel" rammen, evt topictitel aanpassen, op "invoeren" rammen.
Wilfred is fantastisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:43 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Moet Wilfred verdorie François troosten voor de afwijzing. Team Wilfred!!!!
Die gaat volgend jaar een koppels weekend reünie voorstellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Maarten wordt nu wel een beetje TE klef met de groep hoor.
Sowieso beheerder van de groepsappquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Die gaat volgend jaar een koppels weekend reünie voorstellen.
Kijkt geen hond naarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:49 schreef Joop_W het volgende:
MAFS - verschrikkelijke editie komt ook terug
Had je anders verwacht?quote:
Ja, iets moderner. Die bankquote:
Ja!quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:07 schreef loveli het volgende:
Loes is de enige in het programma die verstandig omgaat met de druk van het programma.
[ twitter ]
Ze zijn zuinig op die lieve Wichian.quote:
Ik kan me niet anders voorstellen. Erg leuke man, dit moet lukken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:13 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Arme Wilfred... Hoop dat hij veel berichtjes krijgt van geïnteresseerden!!
Dan hadden ze hem niet moeten dwingen te blijven.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze zijn zuinig op die lieve Wichian.
Deden ze dat?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:15 schreef loveli het volgende:
[..]
Dan hadden ze hem niet moeten dwingen te blijven.
Ja, hij wilde weg, maar na een gesprek met Patrick is hij gebleven. Toen hebben ze nog even tegen de rest gezegd dat het niet de keuze van Wichian was om te blijven, maar van de experts. Iets dat dit ook onderdeel was van het experiment.quote:
quote:Het avontuur lijkt al voor het koppelsweekend te overweldigend voor Loes. Ze arriveert met Wichian én hoofdpijn waar je U tegen zegt. De eerste dag trekt ze zich al een paar keer terug en de tweede dag houdt ze het niet meer. Ze besluit om haar koffers te pakken, zo is te zien in een teaser voor de aflevering van vanavond. Er is alleen één probleem: Wichian mag niet met haar mee naar huis.
Experts, my ass.quote:Wichian is van slag. Niet alleen maakt hij zich zorgen om het welzijn van zijn vrouw, ook had hij haar beloofd om samen naar huis te gaan. Dat de experts hem vragen om in het vakantiehuis in Noordwijk te blijven, lijkt hem daardoor rauw op z’n dak te vallen. Hij kan nu Loes niet naar huis rijden, maar ziet haar per taxi vertrekken. Met tranen in zijn ogen deelt hij het nieuws mee aan de andere kandidaten.
Eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:25 schreef cafca het volgende:
Mwah, ik denk dat er best wat voor viel te zeggen om Wichian af te remmen en hem niet als een hondje achter Loes aan te laten lopen.
Da's wel vreemd jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Stephan is 41 en nog nooit in Brabant geweest?
@:dkup
Deze lui noemden zichzelf vandaag nog “De Wetenschap”quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:21 schreef loveli het volgende:
https://www.vriendin.nl/n(...)koppelsweekend-mafs/
[..]
[..]
Experts, my ass.
Als je in Purmerend woont, is die afstand niet enorm.quote:
Dat is echt een stukje verder rijden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het ook vreemd geweest als het over Limburg ging?
Vragen..
Ja, ook wel. Je bent op die leeftijd toch in ieder geval wel een keer je eigen land rondgereisd?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Was het ook vreemd geweest als het over Limburg ging?
Vragen..
Ik heb Zeeland nog niet gezien. Maar dat was idd mijn punt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ook wel. Je bent op die leeftijd toch in ieder geval wel een keer je eigen land rondgereisd?
Niet in de Efteling geweest op je 41ste, dat is wel raar ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je in Purmerend woont, is die afstand niet enorm.
Of misschien alleen de Efteling ofzo.
Nu nog niet verliefd. Ik zie het niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Richelle moet maar even met de levenscoach praten
Ze vindt hem niet leuk genoeg en hij wil net iets te graag.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Richelle moet maar even met de levenscoach praten
Zij wil het getrouwde leven ook zo graag of houdt van relaties als goeie vrienden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ze vindt hem niet leuk genoeg en hij wil net iets te graag.
Flevoland, geloof niet dat ik daar ben geweest voor m'n 25ste.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Zeeland nog niet gezien. Maar dat was idd mijn punt.Niet hard bedoeld want Stephan is een lieverd.
Dan heb je een mooi stukje Nederland gemist.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb Zeeland nog niet gezien. Maar dat was idd mijn punt.Niet hard bedoeld want Stephan is een lieverd.
Ik voel niks bij Zeelandquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Dan heb je een mooi stukje Nederland gemist.
Maar je bent pas 29, dus je hebt nog de tijd
Vroeger, in de Flevohof (heet tegenwoordig Walibi Flevo?)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Flevoland, geloof niet dat ik daar ben geweest voor m'n 25ste.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel niks bij Zeelandmaar wie weet dat ik dit jaar eens langs ga rijden.
En dat als visquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel niks bij Zeelandmaar wie weet dat ik dit jaar eens langs ga rijden.
Ik was op doorreis naar Assenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Vroeger, in de Flevohof (heet tegenwoordig Walibi Flevo?)
Geboren en getogen aan een andere kust.quote:
In Brabant, Limburg, Zeeland of Flevoland?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:40 schreef Astro_boy het volgende:
Gisteren naar de Riviera Maison geweest voor een dienblad
En, nog door Patrick of Evelien ondervraagd over je relatie of sexualiteit?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:40 schreef Astro_boy het volgende:
Gisteren naar de Riviera Maison geweest voor een dienblad
Patrick zei dat ik me moest laten gelden als een silverback en de leiding pakken in onze relatie. Eveline gaf me tips om die dominantie ook in de slaapkamer te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:43 schreef cafca het volgende:
[..]
En, nog door Patrick of Evelien ondervraagd over je relatie of sexualiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Komt er in dit fragment alleen deze 2?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Loes en Wichian hebben nieuws. Zie rtl.nl
Klik dan!!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt er in dit fragment alleen deze 2?
Ja, de rest komt in de loop van de week aan bod, zei Aran op het einde.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt er in dit fragment alleen deze 2?
Ja leuk als er spoilers in zittenquote:
Thanksquote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, de rest komt in de loop van de week aan bod, zei Aran op het einde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stukje van rtl. Niet iedereen heeft het al gezien.
Mijn mening even in de spoiler.
[ Bericht 15% gewijzigd door Pisces29 op 07-03-2023 23:13:26 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Die scenes met die stomme brieven en in dat trouw gebouw is gewoon vreselijk, heb 80% van de episode geskipt. Niemand wil die ellenlange brieven horenquote:Op woensdag 8 maart 2023 01:09 schreef RipCity het volgende:
Bah die boerenkool.
Jammer, beetje saaie laatste aflevering. Die moeder van Paula wordt je wel knettergek van.
Nee, Loes wist de hoofdpijn goed te verkopen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:07 schreef loveli het volgende:
Loes is de enige in het programma die verstandig omgaat met de druk van het programma.
[ twitter ]
Ik vind dat psychologiseer ervoor telkens zo vreselijk. 'Jullie doen het goed, jullie zijn zo'n mooie match' ugh.quote:Op woensdag 8 maart 2023 06:51 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die scenes met die stomme brieven en in dat trouw gebouw is gewoon vreselijk, heb 80% van de episode geskipt. Niemand wil die ellenlange brieven horen
Of waren ze bang dat Loes hem dan zou vertellen dat ze wilde scheiden en wilden ze het happy end in de serie niet in gevaar brengen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:21 schreef loveli het volgende:
https://www.vriendin.nl/n(...)koppelsweekend-mafs/
[..]
[..]
Experts, my ass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where law ends, tyrrany begins.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:08 schreef Gunner het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]Ik heb het op videoland bekeken dus blijkbaar had rtl iets extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik heb het al gevondenWhere law ends, tyrrany begins.
Ik geloof Loes daarin wel, denk niet dat het ellendig voelen een toneelstukje was. Denk dat het hele experiment en haar eigen gedrag een behoorlijke wissel heeft getrokken op haar. Ze heeft het aan alle kanten onderschat. Maar als ik het goed heb zat ze in dezelfde situatie als Kim vorig jaar, partner net overleden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:01 schreef Ace1 het volgende:
Arme Wichian. Zat er natuurlijk wel aan te komen... Die hoofdpijn etc van Loes kwam natuurlijk van de schone schijn ophouden.
Die verdient het echt, ja.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:16 schreef GereDathan het volgende:
Hopelijk heeft NL gezien wat voor lief mens Wichian is, hij verdient echt een leuke vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |