Ik had het idee dat Laura juist even wat bot ging doen omdat Cathalijne dat ook doet / leuk vindtquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die snapte ik maar de opmerking ging over een “hele laag make-up”. Cathalijne ziet er altijd even goed uit, kan je van die rooie niet zeggen. En juist zij zegt het.
Maar laten het er maar op houden dat ze dacht dat het onder die make-up anders was.
Nouuuuu als je nog de lakens deelt hahahaha dat zijn wel wat mixed signalsquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Patricia doet een Loes: scheiden zonder camera.
Alleen is Patricia wel vanaf dag één eerlijk. Dat was Loes nooit.
Daten met sex doen wel meer hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nouuuuu als je nog de lakens deelt hahahaha dat zijn wel wat mixed signals
Gewoon een one night stand, zonder verplichtingen, moet kunnen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nouuuuu als je nog de lakens deelt hahahaha dat zijn wel wat mixed signals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik gok dat die na de opnames ook gesneuveld zijnquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
op de site van RTL een update over Richelle en MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt mijn voorspelling toch uit. Het is en blijft een kutprogramma en je bent idioot als je er aan mee doet vanuit de gedachte de match van je leven te vinden.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:23 schreef loveli het volgende:
Soort spoiler in het AD, over de Francois en Wilfred.Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Dit dus echt een verschrikkelijk stuk chagrijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Raarrrrr gesprek met die dames. Laura zag eruit alsof ze levensmoe was.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
op de site van RTL een update over Richelle en MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pisces29 op 09-03-2023 00:12:10 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bedoel je dat er geen lelijke mensen meer mogen meedoen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Volgend seizoen meer matchen op basis van uiterlijk. De klik is er gewoon zelden.
Nee dat het meer bij elkaar past. Net ietsje ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel je dat er geen lelijke mensen meer mogen meedoen?
/duikt weg
Vrouwen die aan dit soort programma's meedoen hebben een enorme verwachtingspatroon, maar over het algemeen komt mafs met (voorzichtig gezegd) doorsnee mannen. De mannen van de Australische versie zijn een stuk knapper.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel je dat er geen lelijke mensen meer mogen meedoen?
/duikt weg
Haalt natuurlijk ook een stuk magie van de show weg. Maar ja, eens... Doe het desnoods als een exclusieve aftershow op Videoland ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Er gaan geruchten dat de dames ook uit elkaar zijn.
Nou, lekkere score zo.![]()
Ik vind eigenlijk dat de update gewoon een extra uitzending zou moeten zijn, ipv. die online updates door Aran Bade. Het stadium ná de opnames is een wezenlijk onderdeel van het experiment .
Ik vind wel dat de vrouwen er vaak bekaaid vanaf komen in vergelijking met de mannen in hoeverre hun match overeenkomt met hun voorkeuren voor uiterlijk in de NL versie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen die aan dit soort programma's meedoen hebben een enorme verwachtingspatroon, maar over het algemeen komt mafs met (voorzichtig gezegd) doorsnee mannen. De mannen van de Australische versie zijn een stuk knapper.
Indd die laatste debiele aflevering met kut brieven helemaal skippen en na 3mnd een aftershow waar iedereen bij elkaar komtquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Haalt natuurlijk ook een stuk magie van de show weg. Maar ja, eens... Doe het desnoods als een exclusieve aftershow op Videoland ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |