Ik las op Twitter dat Kattekop Laura steeds afkraakt met sneertjes over o.a. haar kont en dingen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:38 schreef Fascination het volgende:
Ik had echt gedacht dat Cathalijne Laura niet aantrekkelijk/leuk zou vinden
Ik kan van die dames heel moeilijk hoogte krijgenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:38 schreef Fascination het volgende:
Ik had echt gedacht dat Cathalijne Laura niet aantrekkelijk/leuk zou vinden
Het is idd gewoon een dikke match! Patrick zijn droomkoppel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon goed gezien Pisces, dat is toch wel duidelijk!
En straks die schoonmoeder.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs Paula en Remco moeten een brief voorlezen.
Kregen we geen jurken passen, krijgen we brieven voorlezen.
Dat vreselijke mensquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En straks die schoonmoeder.![]()
Laat ze volgend jaar gewoon de show 2 afleveringen korter maken en die onzin eruit gooien.
Dit was wel een Brabantse boerenmaaltijd uit de jaren 70. Nostalgie!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom zat pa in de hoek?
En daarna stopverf eten en een bord vla.
Run Stephan!
Leek wel met een staafmixer ipv een stamppot stamper gedaan te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel een Brabantse boerenmaaltijd uit de jaren 70. Nostalgie!
Brrr!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel een Brabantse boerenmaaltijd uit de jaren 70. Nostalgie!
En gelijk zwanger!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou samen willen blijven. En dan een gezin stichten.
Morgen. Kan ze morgen bij Maarten komen wonen? Dat wil Maarten het liefst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |