Maar wist Wichian van haar twijfels? Ze verkocht gister bij het eindgesprek toch dat alles goed zou komen. Ik had geen scheiding verwacht.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Loes heeft gewoon duidelijk haar grenzen aangegeven.
En groot gelijk dat ze de ellende een beetje off-camera houdt
Twitterend NL heeft het gezien.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:16 schreef GereDathan het volgende:
Hopelijk heeft NL gezien wat voor lief mens Wichian is, hij verdient echt een leuke vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 81% gewijzigd door loveli op 08-03-2023 10:40:37 ]crap in = crap out
Dan had mejuffrouw Loes niet mee moeten doen aan dit programma. Zulk slap gewauwel kan ik niks mee, je kan niet wel de lusten en niet de lasten hebben. Net als Kim vorig jaar, wat een zeiktrut was dat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 09:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Loes heeft gewoon duidelijk haar grenzen aangegeven.
En groot gelijk dat ze de ellende een beetje off-camera houdt
Ik ben echt compleet op Loes afgeknapt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan had mejuffrouw Loes niet mee moeten doen aan dit programma. Zulk slap gewauwel kan ik niks mee, je kan niet wel de lusten en niet de lasten hebben. Net als Kim vorig jaar, wat een zeiktrut was dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where law ends, tyrrany begins.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:05 schreef Gunner het volgende:
Dat hoofdpijn-verhaal trap ik ook niet meer in.
Net zoals vrouwen zeggen als ze geen sex willen. Ik heb hoofdpijn.Zijn er echt vrouwen die dat zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ik vind hem echt zo'n beetje het type gay best friend.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef RedFever007 het volgende:
Worden jullie ook enigszins moe van de overacting van Stef(han)![]()
"Echt leuk dit", "ja dit is echt heeeeeel mooooi", "helemaaallll mijn stijl", " ja echt superrrr mooi", " heel leuk dit!"
Prima kerel hoor maar snap dat hij snel gefriendzoned wordt.
Onze Drentsche vriend trouwenswat een topkerel Wilfried
Die Kim van vorig jaar hadden ze vanuit het programma tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Die was overduidelijk niet klaar voor een relatie, laat staan zo'n programma.quote:Op woensdag 8 maart 2023 10:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Dan had mejuffrouw Loes niet mee moeten doen aan dit programma. Zulk slap gewauwel kan ik niks mee, je kan niet wel de lusten en niet de lasten hebben. Net als Kim vorig jaar, wat een zeiktrut was dat.
Ik denk dat het (deels) een façade is, een maniertje dat hij zichzelf heeft aangeleerd in de hoop dat anderen hem leuk/lief/aardig vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef RedFever007 het volgende:
"Echt leuk dit", "ja dit is echt heeeeeel mooooi", "helemaaallll mijn stijl", " ja echt superrrr mooi", " heel leuk dit!"
Loes ook niet. Maar ja, alles voor de kijkcijfers toch?quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Die Kim van vorig jaar hadden ze vanuit het programma tegen zichzelf in bescherming moeten nemen. Die was overduidelijk niet klaar voor een relatie, laat staan zo'n programma.
Hij kwam over als een simpele.quote:Op woensdag 8 maart 2023 15:10 schreef loveli het volgende:
Linksom of rechtsom, naast Loes kwam Wichian heel goed uit de verf. Dis wisselwerking heeft er ook aan bijgedragen dat heel Nederland van Wichian houdt. Een beter profiel voor een datingsite kun je niet bedenken.
Moet iedereen dan super slim zijn? Hij kwam ook over als heel lief, zorgzaam en gewoon een goede vent. En als je een eigen onderneming hebt ben je niet simpel, want dat lukt je dan gewoon niet.quote:
Dat laatste is natuurlijk onzin. Ken genoeg mensen met een eigen onderneming die behoorlijk simpel zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet iedereen dan super slim zijn? Hij kwam ook over als heel lief, zorgzaam en gewoon een goede vent. En als je een eigen onderneming hebt ben je niet simpel, want dat lukt je dan gewoon niet.
Stephan knikt er ook nog eens onophoudelijk bij.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:19 schreef RedFever007 het volgende:
Onze Drentsche vriend trouwenswat een topkerel Wilfried
Misschien ook die dikke zenuwen van die camera die bij alles op je hoofd staat.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stephan knikt er ook nog eens onophoudelijk bij.
Ik kan hem echt niet uitstaan, en dat is stom, want hij wil volgens mij juist door iedereen aardig gevonden worden. En doet in feite niets verkeerd. maar dat is het hem juist, denk ik. k zou stapelgek worden van hem.
Kan nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Stephan is 41 en nog nooit in Brabant geweest?
@:dkup
Nee, wat dat betreft was het best een goede mets.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Loes ook niet echt als een raketwetenschapper eerlijk gezegd
Dat verklaart wel weer waarom ie alles geweldig en fantastisch vindt. Dat krijg je, als je voor het eerst in Brabant komt (denk ik)quote:
Dit. Weinig verschil.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:13 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Loes ook niet echt als een raketwetenschapper eerlijk gezegd
Ik hoop het, snap wel precies wat Duderinnetje bedoelt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien ook die dikke zenuwen van die camera die bij alles op je hoofd staat.
Ik las op Twitter dat Kattekop Laura steeds afkraakt met sneertjes over o.a. haar kont en dingen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:38 schreef Fascination het volgende:
Ik had echt gedacht dat Cathalijne Laura niet aantrekkelijk/leuk zou vinden
Ik kan van die dames heel moeilijk hoogte krijgenquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:38 schreef Fascination het volgende:
Ik had echt gedacht dat Cathalijne Laura niet aantrekkelijk/leuk zou vinden
Het is idd gewoon een dikke match! Patrick zijn droomkoppel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon goed gezien Pisces, dat is toch wel duidelijk!
En straks die schoonmoeder.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs Paula en Remco moeten een brief voorlezen.
Kregen we geen jurken passen, krijgen we brieven voorlezen.
Dat vreselijke mensquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:44 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En straks die schoonmoeder.![]()
Laat ze volgend jaar gewoon de show 2 afleveringen korter maken en die onzin eruit gooien.
Dit was wel een Brabantse boerenmaaltijd uit de jaren 70. Nostalgie!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom zat pa in de hoek?
En daarna stopverf eten en een bord vla.
Run Stephan!
Leek wel met een staafmixer ipv een stamppot stamper gedaan te zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel een Brabantse boerenmaaltijd uit de jaren 70. Nostalgie!
Brrr!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit was wel een Brabantse boerenmaaltijd uit de jaren 70. Nostalgie!
En gelijk zwanger!quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou samen willen blijven. En dan een gezin stichten.
Morgen. Kan ze morgen bij Maarten komen wonen? Dat wil Maarten het liefst.
Van een drieling?quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:14 schreef GrumpyFish het volgende:
Paragnost: "je zult een vent vinden tussen 4-10 maanden"
Ma: "FOUT!"
Moeder gaat het noteren in haar agenda, en als ze na 10 maanden nog niemand heeft......quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:21 schreef Joop_W het volgende:
Tussen de vier en de tien maanden, lekker specifiek paragnost.
Humor. Kuch.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat raar dit.... Proberen ze nou even rebels te zijn ofzo?
Ja, vond het ook onderkoeld overkomenquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Wat raar dit.... Proberen ze nou even rebels te zijn ofzo?
Och, ik kan er wel om lachen. Lekker no-nonsensequote:Op woensdag 8 maart 2023 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Felle lompe rooie![]()
Cathalijne ziet er juist al-tijd hetzelfde uit. Met of zonder make-up.
Ze vonden elkaar dus niet aantrekkelijk of leuk pas nadat de cameras weg waren...quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Humor. Kuch.
Al roept die rooie vanaf dag één alles met een disclaimer.
Die snapte ik maar de opmerking ging over een “hele laag make-up”. Cathalijne ziet er altijd even goed uit, kan je van die rooie niet zeggen. En juist zij zegt het.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:34 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Ze vonden elkaar dus niet aantrekkelijk of leuk pas nadat de cameras weg waren...
Patricia doet een Loes: scheiden zonder camera.quote:
Ik had het idee dat Laura juist even wat bot ging doen omdat Cathalijne dat ook doet / leuk vindtquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die snapte ik maar de opmerking ging over een “hele laag make-up”. Cathalijne ziet er altijd even goed uit, kan je van die rooie niet zeggen. En juist zij zegt het.
Maar laten het er maar op houden dat ze dacht dat het onder die make-up anders was.
Nouuuuu als je nog de lakens deelt hahahaha dat zijn wel wat mixed signalsquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Patricia doet een Loes: scheiden zonder camera.
Alleen is Patricia wel vanaf dag één eerlijk. Dat was Loes nooit.
Daten met sex doen wel meer hoorquote:Op woensdag 8 maart 2023 21:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nouuuuu als je nog de lakens deelt hahahaha dat zijn wel wat mixed signals
Gewoon een one night stand, zonder verplichtingen, moet kunnen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 21:39 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nouuuuu als je nog de lakens deelt hahahaha dat zijn wel wat mixed signals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Ik gok dat die na de opnames ook gesneuveld zijnquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
op de site van RTL een update over Richelle en MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt mijn voorspelling toch uit. Het is en blijft een kutprogramma en je bent idioot als je er aan mee doet vanuit de gedachte de match van je leven te vinden.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:23 schreef loveli het volgende:
Soort spoiler in het AD, over de Francois en Wilfred.Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Dit dus echt een verschrikkelijk stuk chagrijnquote:Op woensdag 8 maart 2023 22:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Raarrrrr gesprek met die dames. Laura zag eruit alsof ze levensmoe was.
quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:39 schreef TheVulture het volgende:
op de site van RTL een update over Richelle en MaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pisces29 op 09-03-2023 00:12:10 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Bedoel je dat er geen lelijke mensen meer mogen meedoen?quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:12 schreef Pisces29 het volgende:
Volgend seizoen meer matchen op basis van uiterlijk. De klik is er gewoon zelden.
Nee dat het meer bij elkaar past. Net ietsje ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel je dat er geen lelijke mensen meer mogen meedoen?
/duikt weg
Vrouwen die aan dit soort programma's meedoen hebben een enorme verwachtingspatroon, maar over het algemeen komt mafs met (voorzichtig gezegd) doorsnee mannen. De mannen van de Australische versie zijn een stuk knapper.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Bedoel je dat er geen lelijke mensen meer mogen meedoen?
/duikt weg
Haalt natuurlijk ook een stuk magie van de show weg. Maar ja, eens... Doe het desnoods als een exclusieve aftershow op Videoland ofzoquote:Op woensdag 8 maart 2023 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Er gaan geruchten dat de dames ook uit elkaar zijn.
Nou, lekkere score zo.![]()
Ik vind eigenlijk dat de update gewoon een extra uitzending zou moeten zijn, ipv. die online updates door Aran Bade. Het stadium ná de opnames is een wezenlijk onderdeel van het experiment .
Ik vind wel dat de vrouwen er vaak bekaaid vanaf komen in vergelijking met de mannen in hoeverre hun match overeenkomt met hun voorkeuren voor uiterlijk in de NL versie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 00:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrouwen die aan dit soort programma's meedoen hebben een enorme verwachtingspatroon, maar over het algemeen komt mafs met (voorzichtig gezegd) doorsnee mannen. De mannen van de Australische versie zijn een stuk knapper.
Indd die laatste debiele aflevering met kut brieven helemaal skippen en na 3mnd een aftershow waar iedereen bij elkaar komtquote:Op donderdag 9 maart 2023 07:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Haalt natuurlijk ook een stuk magie van de show weg. Maar ja, eens... Doe het desnoods als een exclusieve aftershow op Videoland ofzo
Was mij al duidelijk, hij zat ALTIJD als 1e aan haar, nooit kwam het van haar af.quote:Op donderdag 9 maart 2023 07:52 schreef roos94 het volgende:
Maaarten en richelle is ook geklapt lmfao
https://www.rtlboulevard.(...)-maarten-en-richelle![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |