quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:00 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
alleen Janet en Eunice zitten op de kussens 'gezellig te doen '
Ze hebben toch droomsap?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:08 schreef HopScotch het volgende:
Kenzy krijgt dus iets (van kamer5) voor het slapen hoorde ik haar een paar minuten geleden zeggen. Benieuwd of ze met pammetjes gaan strooien.
Nee pammetjes zijn veel beterquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:10 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Mja, die troep zou ik ook niet moeten.
nou, toch liever droomsap dan pammetjes.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:10 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Mja, die troep zou ik ook niet moeten.
Jetlag pillen dan , een paar nachten slecht slapen en meteen aan de slaappillenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is om in slaap te komen volgens mij.. niet om vast in slaap te blijven
23 jaarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:13 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Nee, niks is 'goed' maar als dat de twee keuzes zijn doe mij dan maar een pammetje.
Kalm maar, het is nog niet eens duidelijk wat ze precies krijgt. Misschien wel kamille thee. Ik vroeg het me gewoon af wat ze dan zou krijgen.quote:
-knip-quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:14 schreef pingu66 het volgende:
Babette Wendy afsnauwen. Babs begint zich te gedragen als een vrouwelijke GJ.
Ho ho ik ben haske rustagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Kalm maar, het is nog niet eens duidelijk wat ze precies krijgt. Misschien wel kamille thee. Ik vroeg het me gewoon af wat ze dan zou krijgen.
voorschrift om meer te bewegen en te gaan sporten hoop ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:15 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Kalm maar, het is nog niet eens duidelijk wat ze precies krijgt. Misschien wel kamille thee. Ik vroeg het me gewoon af wat ze dan zou krijgen.
??????quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Let je er ook op als Wendy snauwt ?
Vast niet
wat ik hoor van mensen die het gebruiken, die slapen voor het eerst gewoon een nacht door en niet suf overdagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat is om in slaap te komen volgens mij.. niet om vast in slaap te blijven
Dat zou inderdaad wel het beste zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
voorschrift om meer te bewegen en te gaan sporten hoop ik
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho ik ben haske rustag
Maak je niet druk alles komt goed
Misselijkmakend zoals zij nu eetquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:22 schreef Judiwi het volgende:
Smerig hoe die Mirthe eet. Praten over merg en bloedvaatjes bah bah
Ja, die stream heb ik maar even uitgezet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:23 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe is ook zo iemand die alle kip uitzuigt
Eens! Het wordt op een geven ook vervelend ,en ze kan er wat aan doen, maar dan moet ze wel eerst verantwoordelijkheid nemen en wat meer aan zelfreflectie doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:25 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ja, die stream heb ik maar even uitgezet.
Ik zou er overigens ook niet tegen kunnen dat ze zo enorm traaaaag is met alles en altijd 10 minuten later (te laat) overal aan komt kakken. Ze zal er vast niet direct wat aan kunnen doen, adhd heeft ze toch dacht ik, maar toch.
Ze zei net wel in een gesprek met Eunice dat ze er wel aan wilde werken volwassener/verantwoordelijker en minder vergeetachtig te zijn. Da's al iets.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens! Het wordt op een geven ook vervelend ,en ze kan er wat aan doen, maar dan moet ze wel eerst verantwoordelijkheid nemen en wat meer aan zelfreflectie doen.
Ik ben afgehaaktquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
Eet het bot ook nog even op.
[ afbeelding ]
Ze hebben voor hun doen een gezellige dag gehad, lekkere brunch, kleien in de middag, lekker avondetenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:29 schreef Dotteke het volgende:
Rupert zegt dat het een leuke dag was vandaag?
Wat hebben wij gemist?
Je hoort zo vaak dat zo'n botje in iemands strot vast komt te zitten......... tja.... waarom nu niet zou je denken?quote:
gadverdamme!!!!! wij mochten onze hond geen kippenbotjes geven..... en zij vreet ze leeg, zo ranzigquote:
Ze wentelt zich nog wat teveel in haar slachtoffer zijn , sommige dingen zijn makkelijker als je het gewoon gaat doenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:30 schreef HopScotch het volgende:
[..]
Ze zei net wel in een gesprek met Eunice dat ze er wel aan wilde werken volwassener/verantwoordelijker en minder vergeetachtig te zijn. Da's al iets.
Morgen iedereen aan de spuitpoep is ook een mooie bonus.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hoort zo vaak dat zo'n botje in iemands strot vast komt te zitten......... tja.... waarom nu niet zou je denken?
Kenzy's eetlust heeft ook niet onder haar 'ellende' geleden zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Hoempah op 07-03-2023 19:45:18 ]
Mirthe zuigt het merg uit het bodquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:30 schreef FreshFruit het volgende:
Eet het bot ook nog even op.
[ afbeelding ]
je had trouwens gelijk met dat krijtpoederquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
gadverdamme!!!!! wij mochten onze hond geen kippenbotjes geven..... en zij vreet ze leeg, zo ranzig
Laatst zat ze naast GJ en vroeg ze zijn botjes waar hij net zelf aan had zitten kluiven er ook voor.quote:
en daar kwam mijn eten weer omhoogquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Laatst zat ze naast GJ en vroeg ze zijn botjes waar hij net zelf aan had zitten kluiven er ook voor.
Leuk zo'n color runquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
je had trouwens gelijk met dat krijtpoeder
niet gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
ik geef eunice een dagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:48 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe en Eunice over de podcast , Eunice baalt dat ze babs zo positief zag
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gezienDochter heeft ooit mee gedaan , die kwam behoorlijk gekleurd terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dochter heeft ooit mee gedaan , die kwam behoorlijk gekleurd terug
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
die hebben ook iets fellere kleuren
komt goed Puzzquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:49 schreef puzziepie het volgende:
En het gaat maar door en door
[ afbeelding ]
die kan echt compleet doordraaien daarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:50 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe heeft het ook echt over vijanden![]()
ik zeg vrijdagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:51 schreef puzziepie het volgende:
Wanneer gaat dit uitkomen , dit wordt vervelend
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:38 schreef Hoempah het volgende:
Gadverdamme Mirthe! STOP!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die is echt niet helder hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:50 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe heeft het ook echt over vijanden![]()
het ice eruit werken heeft wel 1.5 week geduurdquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:53 schreef spapaars het volgende:
Aan alles zie je dat kamer 5 flink bezig is met groepjesvormingen te creëren.
Oh jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ice eruit werken heeft wel 1.5 week geduurd
en dat je dan ook ja zegtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe kwam dus bij de casting van Big Brother nadat ze om 8.00 thuis kwam van stappen. Dat vind ik niet zo boeiend, we zijn allemaal jong (geweest), maar ze vroegen daar dus of ze haar berichten op haar tel mochten lezen, dat had ik dan weer niet verwacht.
Nou ja, daar ben ik minder verbaasd over, ze zit uiteindelijk ook in die loodsquote:
Op de live zie je geen spellen natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
zou je het iemand aanraden(babs)
nee zegt zoe
BB zou beter zijn dat is geen spellen
welke BB heeft zoe gekeken dan![]()
Die met Ruudje jonge, hele dag knuffelenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
nee zegt zoe
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:09 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Op de live zie je geen spellen natuurlijk
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:09 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Op de live zie je geen spellen natuurlijk
was ze toen al geboren?? nee tochquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die met Ruudje jonge, hele dag knuffelen
Teruggekeken dan
De StreamLock BB'squote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:08 schreef greysbones het volgende:
nee zegt zoe
Daarom teruggekeken, zelfs als ze toen al geboren was denk ik dat ze de geprakte banaan fase nog niet eens bereikt had!quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac: "Vandaar dat je niet in die auto.. eh.."
[ afbeelding ]
Gewoon dom gokken dus..... Geen enkele prestatie of bovennormale inzet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Groente en fruit was een hoogtepunt, want dat had ze niet verwacht.
Ik vind wel dat Zoe meer tv maakt dan vele anderen daar.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Gewoon dom gokken dus.....
Verder vindt ze zich goed tv maken (in filmpje met Kim, dat Wanda door Achter binnen gehouden wordt). Een verknipt en naief beeld van de waarheid.
neequote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:16 schreef Deisyy het volgende:
Marciano met dat kleedje![]()
Ik zie iedereen met dat kleedje, zou het weleens gewassen worden?
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Oh boy ..
Nieuwe tabaksstelling van Jeffrey, morgen stemmen
Ik begrijp Jeff wel, ik vind goorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Kim zou het gaan wassen
want ze neemt het wel elke keer mee naar bed
en Jeff vindt dat vies
Dan zal de pleuris wel uitbreken daarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:19 schreef cinsan het volgende:
ik wou dat ze gaan tegenstemmen voor die rookwaar
Jeff heeft nog genoeg voor een maand, dan snap ik niet waarom hij nu die stelling al gooit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:20 schreef greysbones het volgende:
ice weer smoezen tegen jeff
jeff heeft nog 2 potten
die vanf Rupi en ima zijn op
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:18 schreef spapaars het volgende:
Als geintje erin gooien voor ¤30 aan condooms voor Wanda
24 uur de tijd om te bepalen of Jeff weer door zijn plaat gaat of juist niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef Deisyy het volgende:
¤250 voor tabak voor de komende 2 maanden, 24 uur bedenktijd.
Inderdaad, die krijgt nu weer alle shit over hem heenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft nog genoeg voor een maand, dan snap ik niet waarom hij nu die stelling al gooit.
omdat Rupi dat gewoon zegtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft nog genoeg voor een maand, dan snap ik niet waarom hij nu die stelling al gooit.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Rupi dat gewoon zegt![]()
die heeft de shag op
Zou 'm dan mooi zelf die stelling laten droppenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Rupi dat gewoon zegt![]()
die heeft de shag op
Ja ik dus ook, ik snap de gedachte erachter niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou 'm dan mooi zelf die stelling laten droppen
Dus wanneer hij niet meer heeft, dan breekt de pleuris dus alsnog uit.quote:
Hij werd voor het blok gezet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Nee hoor. Ik heb geen stelling" is dan toch ook een optie.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:23 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij werd voor het blok gezet.
Hij wilde het zelf ook niet, moest een ander maar doen.
Maar er werd gezegd: de stelling van Jeff .
Omdat de 2 maand om zijn en de vorige stelling was van hem. Hij heeft zelf nog genoeg, maar de manager kan beslissen of hij het van de huishoudpot koopt en dat wil Jeff ook weer voorkomen, omdat er dan minder geld is voor etenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff zei zoiets net ook op zijn charmante manier 'die hondekop had 't gewoon zelf moeten doen'. Waarom hij het dan toch heeft gedaan weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou 'm dan mooi zelf die stelling laten droppen
Ahaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat de 2 maand om zijn en de vorige stelling was van hem. Hij heeft zelf nog genoeg, maar de manager kan beslissen of hij het van de huishoudpot koopt en dat wil Jeff ook weer voorkomen, omdat er dan minder geld is voor eten
Eens. Alle rokers hebben er baat bij, Jeff ookquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Nee hoor. Ik heb geen stelling" is dan toch ook een optie.
750,- voor wimpers. Waar hebben we het over. Persoonlijk doel my ass.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Het erge is, iedereen is al zo afgestompt dat er geen weerstand meer geboden wordt
wimpers om te leren wimper zettenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
750,- voor wimpers. Waar hebben we het over. Persoonlijk doel my ass.
Ik vind het onzin.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
wimpers om te leren wimper zetten
en make up om daar ook mee te oefenen
kerstmarkt 1500quote:
Onverantwoord omgaan met geld noem ik het.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
kerstmarkt 1500
vuurwerk 500
voedingssupplementen 500
en ga zo maar door
ze gaan toch niet met die 900000 naar huisquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Onverantwoord omgaan met geld noem ik het.
Maar doe er dan verstandige dingen meequote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan toch niet met die 900000 naar huis
die pot gaat nog wel door de helft
kunnen ze er beter van genieten
Wat miepen ze dan?quote:
zoals wat ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar doe er dan verstandige dingen mee
kreeg die stellingen even niet mee. Was het de stelling van 750?quote:
Praat me even bij.quote:
Genoeg andere mogelijkheden, dan een klimrek of wimpersquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
kreeg die stellingen even niet mee. Was het de stelling van 750?
En wat doet Marciano met die Tattooset? Nietsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dj Booth
biljart
tattooding
waren allemaal persoonlijke doelen
Rupie en imi hebben de shag opquote:
hij is daar 2 a 3 keer in de week mee bezigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En wat doet Marciano met die Tattooset? Niets
Is vandaag.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rupie en imi hebben de shag op
dus die gooide Jeff voor de groep dat hij even die stelling weer moest opgooien
(is morgen 2 maanden geleden)
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is daar 2 a 3 keer in de week mee bezig
vandaag opgegooidquote:
Ik kijk al niet meer, ben helemaal klaar met dat afluister gedoequote:
Het is al klaar, ze gaan mediterenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kijk al niet meer, ben helemaal klaar met dat afluister gedoe
Streams uitgezet
Dat ze die stelling erin gooit, omdat er meer onzinnige stellingen zijn geweest snap ik nog, maar voor wimpers. Ieder zijn meugquote:
Eunice.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:49 schreef pingu66 het volgende:
Wat gebeurd er als er tegen de stellig shag wordt gestemd.
Dan gaat Rupi het van de huishoudpot kopen ten koste van het eten.
En dan? Band oprichtenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:50 schreef greysbones het volgende:
ik kan daar best jaloers op zijn
Jeff die kan straks gewoon drummen
vind het gewoon knap dat je dat zo snel leertquote:
Okquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind het gewoon knap dat je dat zo snel leert
en nu krijgen jullie allemaal een lepel droomsapquote:
Van één en het zelfde lepeltjequote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu krijgen jullie allemaal een lepel droomsap
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:57 schreef juul. het volgende:
[..]
Van één en zelfde lepeltjeik zag dat Esther het bijbehorende plastic lepeltje van onder naar boven aflikte en het weer terug stopte in het doosje
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer dat het de maneskin versie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik ben meer van het orgineelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik kan niet luisteren naar dat gezemelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
ze zijn aan het mediteren en ik hoor JW en Erik gewoon biljarten![]()
ik had ze even beide aanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik kan niet luisteren naar dat gezemel
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tiesto vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Vrijdag was het niet saaiquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:01 schreef woxxel het volgende:
T is al een paar dagen xo saai.
Er gaat wat gebeuren
Ben er nogal gevoelig voor schijnt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil wel een bandje voor je inspreken
In dat geval al helemaal tegen stemmen en voor het blok zetten. Zouden Erik en Mirthe de kettingrokers zijn geweest dan was het er nooit doorgekomen want geen primaire levensbehoefte. Er spelen daar zoveel dubbele agenda's waardoor die tabak er telkens doorheen komt. Velen hebben bovendien geen zin in negatieve sfeerbepalers en gaan er daarom maar weer in mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:49 schreef pingu66 het volgende:
Wat gebeurd er als er tegen de stellig shag wordt gestemd.
Dan gaat Rupi het van de huishoudpot kopen ten koste van het eten.
droomsap is er ook gekomenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dat geval al helemaal tegen stemmen en voor het blok zetten. Zouden Erik en Mirthe de kettingrokers zijn geweest dan was het er nooit doorgekomen want geen primaire levensbehoefte. Er spelen daar zoveel dubbele agenda's waardoor die tabak er telkens doorheen komt. Velen hebben bovendien geen zin in negatieve sfeerbepalers en gaan er daarom maar weer in mee.
'We moeten elkaar iets gunnen'quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:07 schreef FreshFruit het volgende:
Droomsap is aan,
nu staren naar
de maan.
Zet je wens
in de hens,
Zo werkt dat niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken , dan komt ie ook niet
Zoals altijd dus want telkens als ie gaat dan lees ik dat hier en zie ik jullie figuurlijk opspringenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewoon niet kijken , dan komt ie ook niet
De Afgelopen 6MaandenWet zegt.. Als het Geld Op Is Komt Er Vanzelf Nieuw.. en ik geloof dat Febo laf genoeg isquote:
Eigenlijk moeten ze eens een keertje helemaal niks doen waarna uitgerekend Erik en Bern de prijzenpot willen aanbrekenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Afgelopen 6MaandenWet zegt.. Als het Geld Op Is Komt Er Vanzelf Nieuw.. en ik geloof dat Febo laf genoeg is
Daar gelooft zowat niemand meer in, dat dit Rupie's laatste Feesje al is in zijn 1ste week als Manager lijkt mij ook heel sterk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten ze eens helemaal niks doen
Rupie is net begonnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar gelooft zowat niemand meer in, dat dit Rupie's laatste Feesje al is in zijn 1ste week als Manager lijkt mij ook heel sterk.
Jahh.. met ¤0,58 in kas . hoe Rupie er "Een geweldige leuk maand" van gaat maken is mij een raadsel danquote:
Mij heb je niet meer op zien springen, ik dacht dat je al wel doorhadquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoals altijd dus want telkens als ie gaat dan lees ik dat hier en zie ik jullie figuurlijk opspringen
Het was even bedoeld als 'in algemene zin'quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mij heb je niet meer op zien springen, ik dacht dat je al wel doorhad
Moraima en Janet hebben ook een biertjequote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:31 schreef Harry het volgende:
Ik zie Sasha met een biertje in de hand. De anderen niet??
Leuk gesprek ook.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima en Janet hebben ook een biertje
Janet zit trots te vertellen over de tuin die bij het huis zat waar ze met haar ex man woonde en wat voor moois ze daar allemaal in heeft gemaakt.quote:
De meeste daar zullen al blij zijn met extra maand kost&inwoning&vergoeding van het SBS programma.. het echte vechten om de prijs komt pas over 4 maandenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:30 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso is al dat geouwehoer over die prijzenpot belachelijk aangezien de uiteindelijke winnaar zichzelf een enorme mazzelkont mag noemen. Het bedrag op dat scherm is zo extreem hoog dat je je afvraagt wat het programma nog allemaal in petto heeft. Het is zelfs procentueel zo dat de kans dat je wint gestegen is van 2,5% naar 5% waarbij je er zo uit kunt liggen.
lezen ze hier stiekem mee ofzoquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Moet je kijken hoe JW er nu uit ziet, die kwam binnen als een goed uitziende man maar is nu een oud mannetje.
Het Esther effectquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
Babette: Moet je kijken hoe JW er nu uit ziet, die kwam binnen als een goed uitziende man maar is nu een oud mannetje.
Matin wil alleen biljarten omdat Tiano dat doetquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef xsaskiax het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien dat sommigen echt interesse in biljarten hebben en ook serieus hun best doen.
Martin met zijn bezopen geschreeuw als hij weer een bal mist vind ik zum Kotzen (dat vind ik hem sowieso)
Tiano zei net al, ik wil het leren om te winnen van die man (JW), niet van jou (Martin).quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin wil alleen biljarten omdat Tiano dat doet
Ze hebben er allemaal last van, als je foto's ziet van de beginperiode en hoe ze er nu uit zien, daar lijkt 20 jaar tussen te zittenquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
JW krijgt een uitgebreide beurtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gaan wel van de hak op de tak, als je weet over wie ze het hebben en even knippert met je ogen zijn ze 2 man verder
koekoekquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy heeft gisteravond Droomsap en melatonine tegelijk ingenomen en nog kon ze niet slapen, de huisarts heeft nu een recept uitgeschreven.
'Lekker thuis uitzieken'quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Kenzy heeft gisteravond Droomsap en melatonine tegelijk ingenomen en nog kon ze niet slapen, de huisarts heeft nu een recept uitgeschreven.
23 jaarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
Wat actiever worden, meer bewegen en iets nuttigs doen helpt op die leeftijd veel beter dan een pammetje.quote:
en anders gaat ze maar lekker naar huisquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat actiever worden, meer bewegen en iets nuttigs doen helpt op die leeftijd veel beter dan een pammetje.
En anders slaapt ze maar een nachtje niet.
Misschien geeft hij/zij een placeboquote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:54 schreef greysbones het volgende:
soms zit het tussen de oren
en moet een huisarts niks voorschrijven
ik denk dat hij ook wat meer zou moeten bewegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |