Ja en dat mag niet op de streamsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:31 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Was ieder geval geen negatief gesprek over BB nu
Zal Danny zijn hij is terug voor dynamiek en drama😉😜quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja en dat mag niet op de streamsalles moet heppie de peppie zijn daar
💯💥quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:35 schreef Monique___ het volgende:
@:kayro haha PON drama incoming .. denk het ook.. heeft te maken met de maanstand ook
Ja het spel zal dusdanig gemanipuleerd worden dat Danny wint.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:36 schreef Kayro het volgende:
[..]
Zal Danny zijn hij is terug voor dynamiek en drama😉😜
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:37 schreef marky het volgende:
[..]
Ja het spel zal dusdanig gemanipuleerd worden dat Danny wint.
Die andere krijgen waarschijnlijk op hun sodemieter dat ze niet over de manipulatie van Big Brother mogen praten.quote:
Maar hij verpest mijn streamsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:38 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan blijft ie er lekker nog een weekje in
Hij heeft tenslotte toch geen sociaal leven
🤣🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:37 schreef Hoylei het volgende:
Ik las er een eerste instantie nog een R bij. Vond het wel een aparte TT!
Ik ken het gevoel... heb ik met Lindsey en MA.quote:
🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:37 schreef Monique___ het volgende:
dr dre heeft aneurysma gehad 'hold up'
Zet hem op, tik m aan, nog maar 3 weekjesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... heb ik met Lindsey en MA.
Maar we zijn sterk, we overleven het wel
🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:44 schreef Ireth het volgende:
Sterke verhalen uit het sociale leven van mimi![]()
Ik beleefde toch hele andere dingen in Ballorig
Ik heb hier vannacht gelezen dat Danny en Lindsey het erover hadden gehad om Danny te laten winnen. Er van uitgaande dat als Bart de PON wint dat waarschijnlijk rode kamer genomineerd wordt en dat als Ali of Danny wint de blauwe kamer genomineerd wordt is dat eigenlijk een zeer slimme keuze als je als Lindsey zijnde de garantie hebt dat je niet door Danny genomineerd wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn terug uit de gameroom
Danny gewonnen van Lindsey verrassend….
Danny speelt PoN tegen de winnaar van Ali of Bart
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:50 schreef Ireth het volgende:
Komt er nou serieus niemand op het idee dat de kijker dit ook niet eerlijk vind en Danny heel niet so populair hoeft te zijn hierdoor??
Naar jochie bah krijg steeds meer weerzin naar hem.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:53 schreef Monique___ het volgende:
mimi ; die moet niet zelfverzekerd opkomen tegen mij he want die zet ik direct op zn plaats (over ali)
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Danny die de PON krijgt deze week zou wel de ultieme doodsteek zijn voor dit seizoen: Je stemt iemand weg die door de privéproblemen van een ander met alle geluk van de wereld terug mag komen, en die krijgt dan vervolgens zeggenschap om een ander weg te sturen
100% dat Danny dan MA, Jason en Bart op de bank zet
Lindsey ook MA lukt nog netquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel... heb ik met Lindsey en MA.
Maar we zijn sterk, we overleven het wel
Het gaat me niet om MA, maar om het idee dat een weggestemde bewoner de power krijgt om te nomineren als ie koud 3 dagen terug isquote:
Ja heerlijk! Chaos, verdeeldheid, complotten, wakker worden daar binnen. Suffe ingeslapen rob-imitatorsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het gaat me niet om MA, maar om het idee dat een weggestemde bewoner de power krijgt om te nomineren als ie koud 3 dagen terug is
Natuurlijk wel, Danny gaat 100% voor een kanshebber op de eindoverwinning dus die kan met Jason mooi MA of Bart wegspelen.quote:
Oja zover denk ik niet eens. Maar erger me kapot aan 'm.a. die zo verontwaardigd doet over Danny. Maar zelf geprofiteerd heeft van alles wat jaquelien en chiara toen tegen mensen in de blauwe kamer vertelde. Ik wil echt niet dat Danny wint want zou inderdaad niet kloppen en gaat ook niet gebeuren maar gun het zeker weten 'm.a nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Danny gaat 100% voor een kanshebber op de eindoverwinning dus die kan met Jason mooi MA of Bart wegspelen.
Jason blokkeert op dit moment de gewenste belgische winst dus die moet als eerste geelimineerd worden. Met de manier waarop de redactie momenteel bezig is boeit het toch geen donder meer die flessen de hele boel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, Danny gaat 100% voor een kanshebber op de eindoverwinning dus die kan met Jason mooi MA of Bart wegspelen.
Dan is het doei Michelangeloquote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:54 schreef TheVulture het volgende:
Danny die de PON krijgt deze week zou wel de ultieme doodsteek zijn voor dit seizoen: Je stemt iemand weg die door de privéproblemen van een ander met alle geluk van de wereld terug mag komen, en die krijgt dan vervolgens zeggenschap om een ander weg te sturen
100% dat Danny dan MA, Jason en Bart op de bank zet
Dat is niet waar Jason is nooit door het publiek weggestemd. Hij is nooit uit het spel geweest was de Fake Brother. Heeft geen 4 weken vakantie buiten de deur gehad en heeft niet gezien hoe hij zich beter kon gedragen voor de tweede ronde.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Is Jason vergeten dat hij ook eigenlijk naar huis moest en er ook nog steeds zit.
Er is nooit gezegd dat hij naar huis moest. Alleen iemand nomineren 'om het huis te verlaten'.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:05 schreef Dotteke het volgende:
Is Jason vergeten dat hij ook eigenlijk naar huis moest en er ook nog steeds zit.
Danny zei tegen de bewoners dat sinds vorige week Jason niet meer zo populair is bij de schreeuwers op Twitter. (nadat Jason bewoner Ali had genomineerd.)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eensch vergalt echt het kijkplezier. Big Brother is zelf fake brother geworden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:11 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Ias had nooit naar huis gemogen of Danny er niet ingemogen en Ias moeten blijven. Dit slaat nergens meer op. Totaal verpest door BB
Gewoon alleen nederlanders erinquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als er nog een volgende BB komt moeten ze er ook maar vanaf stappen dat er in de finale evenveel Belgen als Nederlanders in moeten zitten. Net zo'n kletskoek al dat "vrouwenquotum". De persoon die er het meest geschikt voor is, ongeacht wat er tussen de benen hangt, ongeacht de nationaliteit, op die vacature of in de finale van BB.Wat vinden jullie ?
![]()
Ik begrijp hem ook heel goed!!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp MA heel goed.
Hij heeft zijn nek uitgestoken met nomineren.
Spellen gewonnen om PON te winnen.
Heeft 3 bewoners weggespeeld.
Vervolgens mag er 1 blijven en komt de ander terug na 4 weken buiten.
Zat elke week bij NoBiggie. Heeft alles gevolgd. Mensen achter zich geschaard. Gegeten en rond geneukt, terwijl de anderen al die tijd alle ontberingen hebben doorstaan.
Ik zou ook pislink zijn.
Als je dacht dat het na al die jaren niet erger kon is dit wel de limietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eerst die hele klucht om Charlot te laten blijven en vrij van nominatie te stellen.
Nu die Danny terug.
De manipulatie is te duidelijk nu.
Gewoon dat hele Belgiė/Nederland opheffen. Ieder zijn eigen bb en vanaf dag 1 iedereen in huis.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als er nog een volgende BB komt moeten ze er ook maar vanaf stappen dat er in de finale evenveel Belgen als Nederlanders in moeten zitten. Net zo'n kletskoek al dat "vrouwenquotum". De persoon die er het meest geschikt voor is, ongeacht wat er tussen de benen hangt, ongeacht de nationaliteit, op die vacature of in de finale van BB.Wat vinden jullie ?
![]()
Volgens Jason hoeft er nog maar 1 Belg en 1 Nederlander in de finale.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Dat kan ook nog.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon dat hele Belgiė/Nederland opheffen. Ieder zijn eigen bb en vanaf dag 1 iedereen in huis.
Het verschil in kijkers is zo groot dat die Belgen het verschil niet meer zullen maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon dat hele Belgiė/Nederland opheffen. Ieder zijn eigen bb en vanaf dag 1 iedereen in huis.
Ali mag van mij al helemaal 'aufsaltzen'. Weet nog niet eens hoe ie vloeistof met een stuk slang kan overhevelen en noemt saté een typisch Belgisch gerechtquote:
Ik vind de Belgen altijd wel een verrijking eerlijk gezegd. Maar verplicht 2 vs 2 in de finale is echt te gaar en wordt het richting het eind te raar van.quote:
Wat Jolien iets echt laten doen ? Eugh is wel oneerlijk en onrechtvaardig hé; zo komt mijn prinsesjestijd in gevaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 16:10 schreef Ireth het volgende:
Jolien wil de hottub in maar dat kan niet, hijs vies. Hij stinkt.
Misschien zou je hem dan eens moeten gaan schoonmaken
gniffel jij schreef het als een van de eersten hier.. dat dennie terug zou komen en naar de finale wordt doorgeschovenquote:
Ciao Ireth, maak er wat lekkers vanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:29 schreef Ireth het volgende:
Danny is oké ole ole!!!![]()
Danny is oké, Danny is oké,
* Ireth verdwijnt de keuken in
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:29 schreef Ireth het volgende:
Ik ben ook blij voor hem, ben benieuwd wie hij nu gaat nomineren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:29 schreef Ireth het volgende:
Dat lees je verkeerd, ik ben blij dat hij heeft gewonnen maar absoluut geen fan van danny, integendeelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:31 schreef Willewa het volgende:
Hoezo zie ik ineens zoveel pro-Danny dan 😅 Eerst is het allemaal oneerlijk en Danny een ‘vreselijke glijer’ etc en nu is Danny de boss? ;p
En nu zal het zeiken op kamer blauw weer beginnen omdat ze ‘roddelen’ (gewoon zeggen waar het op staat als iets oneerlijk verloopt, is niet roddelen).
*sluit me hierbij aanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd, ik ben blij dat hij heeft gewonnen maar absoluut geen fan van danny, integendeel
liever kartkleuter maar wel een belg die eruit gaat wieberen ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is wel duidelijk dat er dus een Belg moet gaan.
Bart gaat zaterdag
Nee joh, MA gaatquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is wel duidelijk dat er dus een Belg moet gaan.
Bart gaat zaterdag
Waarom blij dan..? Ik kan het invullen, maar weet niet zeker. Als dit om MA gaat, snap ik het niet zo goed. Na Rob en Chiara is MA nu het nieuwe mikpunt geworden? 😅quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat lees je verkeerd, ik ben blij dat hij heeft gewonnen maar absoluut geen fan van danny, integendeel
quote:
Dat zou wel mooi zijn, ben ook klaar met hem.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
liever kartkleuter maar wel een belg die eruit gaat wieberen ja.
MA is mijn mikpunt vanaf week 2, mag ik ook eens juichenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
Waarom blij dan..? Ik kan het invullen, maar weet niet zeker. Als dit om MA gaat, snap ik het niet zo goed. Na Rob en Chiara is MA nu het nieuwe mikpunt geworden? 😅
ben ook geen fan van michelangelo maar de manier waarop het nu allemaal gebeurd gun ik niemand van de bewoners. Ik hoop nog steeds dat het allemaal losloopt en danny over een weekje of zo vertrokken isquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
[..]
Dat zou wel mooi zijn, ben ook klaar met hem.
Ja okee dat kan. En mag, mag ;p Maar naja, ik zie veel gekke dingen 😅 Achja. Ik blijf er persoonlijk bij dat het nergens op slaat dat Danny ten eerste daar weer zit en ten tweede mee mag doen aan PON-challenges. En dan wint ie em ook nogquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
MA is mijn mikpunt vanaf week 2, mag ik ook eens juichen![]()
Danny naar DBK
Die gaat toch nergens heen, mag niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
Verrassend zou zijn als hij usa lott er ook op zet
Nee daar heeft blauw geen last van die weten namelijk dat het een spel is. Ze vinden het alleen jammer dat de spelregels zo flexibel zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:31 schreef Monique___ het volgende:
nog eens rondedans, dennie de pon
blauw poept ondertussen al meerdere kleuren nr 3 in de broek
jammer dat dennie niet weet hoe lollien nu over 'rood' denkt.. mag van mij ook optieferen
Nou die waren vanmiddag toch wel duidelijk erin.. hoe ze vinden dat het nu gaat met lollien erbij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:41 schreef marky het volgende:
[..]
Nee daar heeft blauw geen last van die weten namelijk dat het een spel is. Ze vinden het alleen jammer dat de spelregels zo flexibel zijn.
Weet het niet, want Danny heeft goed kunnen opmerken dat zij (Jolien) draait met de wind.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:41 schreef marky het volgende:
[..]
Nee daar heeft blauw geen last van die weten namelijk dat het een spel is. Ze vinden het alleen jammer dat de spelregels zo flexibel zijn.
Jason wordt toch niet naar huis gestemd denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Danny slim is nomineert hij zijn directe concurrent Jasonwant het is hij of Jason in de finale, niet allebei
Dat ging over de oneerlijkheid van BB.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou die waren vanmiddag toch wel duidelijk erin.. hoe ze vinden dat het nu gaat met lollien erbij.
Die houdt op dit moment de winst van een belg tegen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jason wordt toch niet naar huis gestemd denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
Het kan zijn dat BB dat deze week nog niet wil en nog een belgische man kwijt wil.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Danny slim is nomineert hij zijn directe concurrent Jasonwant het is hij of Jason in de finale, niet allebei
misschien willen ze daar in productie onderhand van Ali af, na 3 mislukte pogingenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:54 schreef marky het volgende:
[..]
Het kan zijn dat BB dat deze week nog niet wil en nog een belgische man kwijt wil.
Dat zou leuk zijn maar Ali is de gewenste winnaar van de redactie.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:55 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
misschien willen ze daar in productie onderhand van Ali af, na 3 mislukte pogingen
Daar geloof ik helemaal niks vanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar Ali is de gewenste winnaar van de redactie.
lijkt me niet, aangezien hij laatste drie weken genomineerd was, denk dat BB aardig gefrustreerd is met de keuzes van de kijkersquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:56 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar Ali is de gewenste winnaar van de redactie.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon dat hele Belgiė/Nederland opheffen. Ieder zijn eigen bb en vanaf dag 1 iedereen in naar huis.
Voor mij MA of Jolien eruitquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
liever kartkleuter maar wel een belg die eruit gaat wieberen ja.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:02 schreef Dotteke het volgende:
Ias en Jason gaan koken. Ze wassen wel eerst netjes hun handen.
Nee, dat is waar, alleen en hoop haar en een knipschaarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:00 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan kapsalon maken? Dan heb je toch geen pastinaak en knolselderij nodig
ik verbaas me nergens meer overquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jason wordt toch niet naar huis gestemd denk ik
Ja lollien mag er ook wel uit, zijn het eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rode kamer gaat nooit uit vrije beweging voor die reden het huis verlaten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:02 schreef DeBril het volgende:
Hoe langer deze BB duurt hoe dommer het wordt. Danny na vier weken alle streams te hebben gevolgd nu terug in huis en na twee dagen de PON op zak. Kan het echt dwazer? Waarom slikken de bewoners al die onzin? Ze zouden allemaal uit eigen beweging onmiddellijk moeten opstappen!! Aan BB om het dan maar verder nog belachelijker te maken.
En dat is @Dotteke haar verdict, en daar moet je het mee doen (uitspraak geleend van de Rijdende Rechter)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Charlotte was er toch ook uitgestemt en mocht blijven toen Rob vertrok, ipv Rob mocht zij blijven
Was net zo goed niet helemaal eerlijk
Het spel wordt gespeeld zoals BB het wil en daar moeten wij het mee doen.
Ik ben "verslaafd" aan De Mol in vlaanderen. WISDM kan ik absoluut niet kijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
een BB met alleen nederlanders zou ik echt niet kijken
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:00 schreef Dotteke het volgende:
MA staat naakt te koken zei hijquote:
Ditis de meest door de febo gemanipuleerde BB ever.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:12 schreef b_engeltje het volgende:
Snapt bb nou zelf niet dat dit gewoon niet kan
Danny pon terwijl hij 4 weken thuis is geweest en precies weet hoe men thuis over welke bewoners denkt..
En danny die dan niet deze kennis gaat gebruiken
Nee, en daarbij zaten alle polls de afgelopen 2 weken ook foutquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:17 schreef Jockari het volgende:
Vertrouw die poll van monsieur de bedrieger, euh de Volder niet.
Waterboarding met Jolien. BB harder dan ooit !quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:17 schreef Ptr67 het volgende:
Bernd zal alvast blij zijn dat ze de extra oefening mee krijgt...
Het is meerdere antwoorden mogelijk en bij het stemmen kan je maar 1 kandidaat noemen. Niet representatief dus.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
oeh als Danny dit nu eens wist, deze poll, zo krijg je mogelijk Jason eruit (tegen Ali, Bart dan)
Precies. Zeker voor MA die voor Jan Lul al die spellen heeft gewonnen en die Danny had weggespeeld.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:39 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja okee dat kan. En mag, mag ;p Maar naja, ik zie veel gekke dingen 😅 Achja. Ik blijf er persoonlijk bij dat het nergens op slaat dat Danny ten eerste daar weer zit en ten tweede mee mag doen aan PON-challenges. En dan wint ie em ook nog![]()
Ik kan me 0% voorstellen hoe de ontevredenheid op kamer blauw om zogenaamd ‘roddelen’ en ‘zeuren’ is ontstaan. Ze zeggen waar het op staat en het slaat ook nergens op. Letterlijk ķédereen die in diezelfde situatie zou komen de dezelfde oneerlijkheid voelen, 100%, en zichzelf daarover uiten.
Je zit daar al 60 dagen je stinkende best te doen en levert veel in en het gaat ook nog eens om je avontuur en een behoorlijk geldbedrag. En dat zie je dan door je neus geboord worden door iets heel oneerlijks.
oke verwijderd, sorryquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:18 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee, en daarbij zaten alle polls de afgelopen 2 weken ook fout
Ze hebben echt geen idee he, lekker klungelenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat getob vind ik geweldig![]()
Jason vraagt tips aan BB
Heerlijk kan hier goed naar kijken🤗🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze hebben echt geen idee he, lekker klungelen
Grote hompen peper..Dit vind ik geweldig.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:23 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze hebben echt geen idee he, lekker klungelen
je hebt gelijk, zal niet weer doenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat hoeft nou ook weer niet, het zegt alleen weinig over de uitslag van de stemming
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:25 schreef Ireth het volgende:
Wat staat het hem goed he![]()
[ afbeelding ]
MA janken
Kapsalon...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:26 schreef Jockari het volgende:
Wat gaan MA en Jason nu eigenlijk maken ?
Wel als je groentenfriet wil maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:00 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:27 schreef Krambo het volgende:
En hoe en wanneer gaan ze die friet bakken?
Ik zou zeggen zet vast een pan olie op het vuur, maar goed daar komen ze straks wel achter als de rest bijna klaar is
Als 't nog lang duurtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij wil ook weten of het vlees in de pan of in de oven moet
Dacht ik ook, maar wat staat die berg daar op het aanrecht te doen ? Hamburgers of pittabroodjes ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kapsalon...
Meen gelezen te hebben, dat Jason liever iets gezonder wilde met aardappels, vlees en groente.
Die laat alleen bepaalde groepen toe om te stemmen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:17 schreef Jockari het volgende:
Vertrouw die poll van monsieur de bedrieger, euh de Volder niet.
Ik vermoed dat Lotte ASS heeft en dat haar IQ niet al te hoog is en dat in combinatie met haar onzekerheid lijkt me zwaar voor haar. En zo heeft iedereen in dat huis en heel veel mensen in de buitenwereld zo zijn verhaal. Denk dat deze BB een fantastische leerschool is voor de psychologen van de toekomst.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:31 schreef Ptr67 het volgende:
Charlotje weer ineens terug gelukkigAh ja de juiste kamer heeft gewonnen hé...
Anders heel zuur gezicht, en dan hele week, ja ik sta er op hé... ik wist het hé.
Gaat er mij niet om wie wat wint, maar Lotte is echt zo doorzichtig. Zo inspelend op de camera's, de onschuld spelen bij alle situatie's... terwijl ze dingen doet die ze anderen juist verwijt.
Blijkbaar doen ze er een pita bij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar wat staat die berg daar op het aanrecht te doen ? Hamburgers of pittabroodjes ?
[ afbeelding ]
Klopt. Ben er verleden jaar al uitgesmeten, zonder dat hij het kon argumenteren. Kwam neer op: "Mijn regels !"quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:29 schreef marky het volgende:
[..]
Die laat alleen bepaalde groepen toe om te stemmen.
Dan is het geen kapsalon hequote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:32 schreef oma-Nijn het volgende:
En misschien willen mensen liever een pita met vlees ipv die zooi met patat er doorheen.
Die gaat die opdracht zeker halen. Zo dom als Ali kan ze nooit zijnquote:
Nee, klopt.quote:
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die gaat die opdracht zeker halen. Zo dom als Ali kan ze nooit zijn![]()
Ali kreeg altijd de volledige oplossing van de kijker.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die gaat die opdracht zeker halen. Zo dom als Ali kan ze nooit zijn![]()
En typisch wenen bij de ajuin. Heb ik zelf geen last van.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:32 schreef oma-Nijn het volgende:
Jason gaat proberen een ui te snijden.
Denk aan je rug jongen
oh ok dankquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Jolien heeft allen een spel mogen kiezen, ze moet pass later spelen.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:31 schreef Angelique61 het volgende:
Jammer Gelukkig dat we Jolien niet mogen zien
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:38 schreef Krambo het volgende:
''Als je een varken Halal slacht mag je het dan wel eten''
Ik wel. Als ik uiensoep maak voor de kroeg (4 kilo nodig) heb ik een slechte ochtendquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
En typisch wenen bij de ajuin. Heb ik zelf geen last van.
En vervolgens met zijn uienhanden in z'n ogen wrijvenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:38 schreef ledn81 het volgende:
Djees snijdt uitjons en moet huilon
[ afbeelding ]
Ik hou mij maar een beetje aan deze pollquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Klopt. Ben er verleden jaar al uitgesmeten, zonder dat hij het kon argumenteren. Kwam neer op: "Mijn regels !"
Dit gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:47 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij hadden ze beter een uitsmijter ham/kaas kunnen doen
ADHD bedoel je ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:30 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Lotte ASS heeft en dat haar IQ niet al te hoog is en dat in combinatie met haar onzekerheid lijkt me zwaar voor haar. En zo heeft iedereen in dat huis en heel veel mensen in de buitenwereld zo zijn verhaal. Denk dat deze BB een fantastische leerschool is voor de psychologen van de toekomst.
100%. Dat Danny terug is had ik direct geaccepteerd. Jammer van Ias maar okee, niks aan te doen. Maar meedoen om PON en mogen nomineren? What 😅 Er zijn zelfs een boel mensen op instagram zie ik, die dit gerechtigheid noemenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Zeker voor MA die voor Jan Lul al die spellen heeft gewonnen en die Danny had weggespeeld.
Nou dat is de bedoeling... maar of dat het ook gaat worden??quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Kapsalon op het menu?(schakel net weer in)
De echte valse roddelaars van blauw zijn inmiddels naar huis, de erfenis voor de blauwe kamerquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
100%. Dat Danny terug is had ik direct geaccepteerd. Jammer van Ias maar okee, niks aan te doen. Maar meedoen om PON en mogen nomineren? What 😅 Er zijn zelfs een boel mensen op instagram zie ik, die dit gerechtigheid noemen![]()
En dan is kamer blauw, die terecht de zaken benoemt zoals een ieder zou doen in hun situatie, de gebeten hond blijkbaar
Hahah. Geen keukenprinsen he. Gelukkig is het vrij makkelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou dat is de bedoeling... maar of dat het ook gaat worden??
Rob was de opper-roddelkoning idd. Dat was écht roddel en achterklap. Verder wel okee soms, maar dat kon ik echt niet uitstaan bij vlagen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
De echte roddelaars van zijn inmiddels naar huis, de erfenis voor de blauwe kamer
Zo zijn er veel daar - om niet te zeggen allemaal - en het ergste is dat ze het zelf niet doorhebben - niet iedereen - dat ze dat doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:31 schreef Ptr67 het volgende:
Charlotje weer ineens terug gelukkigAh ja de juiste kamer heeft gewonnen hé...
Anders heel zuur gezicht, en dan hele week, ja ik sta er op hé... ik wist het hé.
Gaat er mij niet om wie wat wint, maar Lotte is echt zo doorzichtig. Zo inspelend op de camera's, de onschuld spelen bij alle situatie's... terwijl ze dingen doet die ze anderen juist verwijt.
Jason wilde Danny om hulp vragen en dat is natuurlijk vloeken in de kerk voor MA..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Jason wil hulp inschakelen
MA we hebben geen hulp nodig!
Kan prima in de airfryer. Moeten ze goed droog zijn dan in een schaal met flink wat olie omscheppen dan in de airfryer gaat prima.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef Angelique61 het volgende:
Ze hadden een frituurpan moeten vragen
Vind die "gebruikte tafel" wel erg grappigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze maken een druk bezocht restaurant?
Klanten net weg?
Ja leuk idee.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:04 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze maken een druk bezocht restaurant?
Klanten net weg?
Ik was al gestopt, maar wilde even mijn nieuwe kleinzoon zien als hij ging kokenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:05 schreef -river- het volgende:
Dat Danny terug kwam vond ik raar omdat het niets met het concept van BB te maken heeft.
Ook heeft hij te veel informatie over buiten, het huis en alle spellen die al een keer gespeeld zijn maar zijn mislukt.
Te veel voordelen dus maar de echte druppel is dat hij de PON heeft.
Ik kijk het deze week nog aan maar verwacht dat ik na deze week klaar ben met BB23 want dit heeft niets meer te maken met de rls die ik graag kijk.
Ik snap je.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was al gestopt, maar wilde even mijn nieuwe kleinzoon zien als hij ging koken![]()
Voor de goede orde. Jason![]()
Idd !quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef Kodiak100 het volgende:
een gerecht kiezen en dan niets weten hoe je het moet maken
Denk het niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:01 schreef Googke het volgende:
Ach Kom, Danny met zn kwarkscheten blijft hooguit nog een week, volgende verliest hij tegen Jolien ofzo
Zo heb ik het ook leren eten in de kebabstraat van Eindhoven.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:06 schreef Ireth het volgende:
Patat, vlees, sla, saus, kaas is de goede volgorde
Die gaat er als 1e nederlander uit straks. Ze willen dat slijmspoor in de laatste weekquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel blij mee, zal het wel hier en daar lezen hoe Jason het doet voor de rest boeit het mij niets meer.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:12 schreef marky het volgende:
[..]
Die gaat er als 1e nederlander uit straks. Ze willen dat slijmspoor in de laatste week
Die kijk ik nog.quote:
AH is aan de overkant stagiaire kan rennenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kijk ik nog.
Hopelijk ligt er ergens nog een noodbrood...want dit wordt niets, ben ik bang
Half bevroren pitabroodjes in de broodroosterquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kijk ik nog.
Hopelijk ligt er ergens nog een noodbrood...want dit wordt niets, ben ik bang
Ik denk, dat dat hun minste probleem isquote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Half bevroren pitabroodjes in de broodrooster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |