Gelukkig maar. Je weet ook nooit in wat voor context hij dan werd genoemd, maar toch vind ik het apart dat je ook maar éven nadenkt over deze optie.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:36 schreef Scrummie het volgende:
John de Jong volgens Krabby. https://www.vi.nl/pro/john-de-jong-werd-genoemd-bij-feyenoord
Waar slaat dit op.
VI past het even aan van 'wordt' naar werd. Clickbait!!!!!
Eerder apart dat er nog steeds niemand is. Komende transferperiode kan je alweer weggooienquote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je weet ook nooit in wat voor context hij dan werd genoemd, maar toch vind ik het apart dat je ook maar éven nadenkt over deze optie.
Misschien wil Sjaak wel de uitvoerend technisch manager worden. Hij heeft immers toch ervaring in die functie.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 15:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder apart dat er nog steeds niemand is. Komende transferperiode kan je alweer weggooien
kapoet makenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 17:33 schreef tong80 het volgende:
Feyenoord heeft afgelopen weekend geloot tegen Ajax in de halve finale van de TOTO KNVB Beker. De voetbalbond maakt vandaag bekend dat de wedstrijd in De Kuip gespeeld gaat worden op woensdag 5 april om 20:00 uur.
De Klassieker gaat gespeeld worden zonder uitsupporters in De Kuip. Gemeente Rotterdam heeft aangegeven dat ze voorlopig geen reden zien om het verbod op uitsupporters niet te handhaven. Leefbaar Rotterdam betreurt het besluit en wil met burgemeester Aboutaleb in gesprek of er voor de toekomst mogelijkheden zijn
De andere halve finale gaat tussen SV Spakenburg en PSV. De winnaars van beide duels spelen op zondag 30 april 2023 de finale in De Kuip. De winnaar van de TOTO KNVB Beker 2022/'23 verzekerd zich van Europees voetbal en mag meedoen aan de play-offs van de Europa League in het seizoen 2023/'24.
Het is meestal wel standaard dat je na zo een wedstrijd wel op zondag minder opereert. Dat is wel een groot voordeel voor 020quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:21 schreef Oostblokkert het volgende:
De eerste klassieker is 3 dagen na Shaktar thuis, niet ideaal.
Niet dat Feyenoord met een volledige fitte ploeg daar wel resultaat zal halen
Iedereen is fan van mijn nieuws.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:57 schreef Scrummie het volgende:
@:ZKA loopt weer met een post van mij te twitteren. Zo'n beetje de enige supporter hier die hij heeft.
Heerlijkquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het krantje is op oorlogspad
'de harde kern' is ook maar een rare term voor dat slag volkquote:Op woensdag 8 maart 2023 07:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch genieten.quote:Op woensdag 8 maart 2023 07:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:23 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Is toch genieten.
Ik vond dat nep gunnen van het laatste kampioenschap zo verschrikkelijk.
De "ik gun Feyenoord het kampioenschap wel" vibe die er heerste.quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik heb daar voor het eerst echt helemaal niemand over gehoord, maar blijkbaar was het volgens Abou te druk.quote:Aboutaleb wil aantal supporters bij laatste training inperken
Burgermeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam is voornemens een maximum aantal supporters toe te laten voor de laatste training voorafgaande aan de Klassieker. Op sportcomplex Varkenoord zouden in het vervolg maximaal vijfduizend toeschouwers welkom zijn, zo bevestigen bronnen aan 1908.nl.
Aanleiding van de restrictie is de laatste training voor de wedstrijd tegen Ajax van afgelopen januari. De selectie van trainer Arne Slot werd destijds door circa zevenduizend supporters aangemoedigd richting de wedstrijd met de aartsrivaal. Dit ging gepaard met gezang, spandoeken, veel vuurwerk en zonder incidenten. Na een aantal seizoenen achter gesloten deuren naar de topwedstrijd te hebben toegewerkt, was het publiek dit seizoen weer welkom om de ploeg te ondersteunen. Dit werd door veel supporters positief ontvangen, met een grote belangstelling tot gevolg.
Burgemeester Aboutaleb meent dat er destijds teveel mensen op Varkenoord aanwezig waren en wil dit naar beneden bijstellen. Bovendien komt de gemeente met restricties om een herhaling van de vorige editie te voorkomen. Indien daar geen gehoor aan wordt gegeven behoort het verbieden van een eerste- of laatste training event tot de mogelijkheden.
Vanuit Feyenoord klinken geluiden dat men verrast is door de houding van de gemeente. Het toestaan van publiek was onderdeel van het versterken van de verstandhouding met de fans, wat van beide kanten als geslaagd is ervaren. In gesprekken zijn inmiddels diverse alternatieven de revue gepasseerd, variërend van trainen zonder publiek, tot een training in De Kuip met toeschouwers of gewoon op Varkenoord maar dan met een maximum aantal en voorzien van kaartverkoop. Ook is gekeken naar het opsplitsen van de training in meerdere sessies. Op die manier wordt het eventueel minder aantrekkelijk om te komen en bovendien kan de toestroom dan worden verspreid.
Feyenoord en Ajax treffen elkaar binnenkort twee keer. Op zondag 19 maart staat de Klassieker op het programma in de Eredivisie, waarin beide ploegen elkaar ontmoeten in de Johan Cruijff Arena. Twee weken later staan de aartsrivalen wederom tegenover elkaar, maar dan in De Kuip in het kader van de halve finale van de KNVB Beker.
Voorafgaand aan deze ontmoetingen zullen supporters de selectie wederom willen aansporen tot een topprestatie. Of dit wederom op Varkenoord kan is momenteel onduidelijk.
Klinkt allemaal weer heel verstandig. Fijn.quote:"Wij willen dat hij bij Feyenoord blijft. Santiago voelt de steun en de trainer houdt van hem. Hij moet nog groeien, dat weten we. We hebben geen haast om grote sprongen te maken. Het is belangrijk om niet te gaan zweven."
Gelukkig houdt God hem met beide benen op de grond. GodGodquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Papa Gimenez in de Mexicaanse media over de interesse van Sevilla.
[..]
Klinkt allemaal weer heel verstandig. Fijn.
Mss dat ik toch eens mee ga met user @KingRolandquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gelukkig houdt God hem met beide benen op de grond. GodGod
Ik snap het probleem ook niet en vooral waarom het opeens een probleem is.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:11 schreef Elan het volgende:
Beter gewoon die training in De Kuip afwerken in plaats van dit geneuzel.
Nouja het was volgens mij wel de eerste keer op het nieuwe varkenoord.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet en vooral waarom het opeens een probleem is.
Misschien is het veel drukker dan pre corona ? Van 5000 naar 7000, straks staan er 10.000+ . Voor ons alleen maar mooi ofc maar zo'n burgermeester die verantwoordelijk is om e.e.a. in goede banen te leiden kan daar anders over denken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 16:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik snap het probleem ook niet en vooral waarom het opeens een probleem is.
WHANANNquote:Op woensdag 8 maart 2023 16:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Papa Gimenez in de Mexicaanse media over de interesse van Sevilla.
[..]
Klinkt allemaal weer heel verstandig. Fijn.
Ze hebben net een groter deel van z'n transferrechten opgekochtquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
WHANANN
als er een club komt die 15 tot 20 miljoen biedt heeft Feyenoord geen andere keus dan hem te verkopen. En dan houdt het maar een percentage over vanwege die constructie in mexico.....
Ik denk dat Dilrosun ook gewoon speelt.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:31 schreef Pistolero het volgende:
Szymanski start morgen in de basis zegt Arne net.![]()
#nooitmeerdilrosun
@:DombohetOlifantje1
Ah, Pool hangend op rechts dusquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:31 schreef Pistolero het volgende:
Szymanski start morgen in de basis zegt Arne net.![]()
#nooitmeerdilrosun
@:DombohetOlifantje1
Straks laat hij Dilrosun gewoon staan en zet hij onze Poolse vriend op de plek van Ali.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat Dilrosun ook gewoon speelt.
Al besprokenquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Straks laat hij Dilrosun gewoon staan en zet hij onze Poolse vriend op de plek van Ali.
lijkt me sterk is al uitgeprobeerd en een mislukkingquote:Op woensdag 8 maart 2023 18:45 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Straks laat hij Dilrosun gewoon staan en zet hij onze Poolse vriend op de plek van Ali.
Is die ploeg sterker dan Lazio?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik ben wel benieuwd, normaal gesproken zijn we kansloos.
Tegen wie?quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Ze hebben nog 2 fitte verdedigers dus zelfs je vleugelspelers kunnen wellicht een goede prestatie leveren.quote:Op woensdag 8 maart 2023 18:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Uiteraard, was/is best simpel om aan kaarten te komen hoorde ik om me heen. Inclusief business een mannetje of 500 vermoed ik.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk maken we morgen de favorietenrol waar, Shakhtar is natuurlijk flink afgezwakt en bovendien ontbreekt het grootste deel van de verdediging dus eigenlijk moet je dit gewoon met twee goals verschil winnen, direct een goede uitgangspositie ook. Maar ben er toch niet zo gerust op. Laatste potjes van ons waren niet heel goed. Plus Europese uitpotjes zijn altijd bagger bij ons @:fetx
@:caland weet jij of er veel Feyenoord-supporters in de vakken gaan zitten?
Feyenoord gaat veel ruimte krijgen want shaktar zal moeten voetballen. Feyenoord is in uitwedstrijden veel beter dan thuiswedstrijden waar tegen ploegen wordt gespeeld die massaal terugtrekken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hopelijk maken we morgen de favorietenrol waar, Shakhtar is natuurlijk flink afgezwakt en bovendien ontbreekt het grootste deel van de verdediging dus eigenlijk moet je dit gewoon met twee goals verschil winnen, direct een goede uitgangspositie ook. Maar ben er toch niet zo gerust op. Laatste potjes van ons waren niet heel goed. Plus Europese uitpotjes zijn altijd bagger bij ons @:fetx
@:caland weet jij of er veel Feyenoord-supporters in de vakken gaan zitten?
wie het eerste doelpunt maakt staat met 0-1 voor.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik moet het allemaal nog zien met die overduidelijke favorietenrol. Shakhtar is moeilijk in te schatten op het moment.
Harvardedquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie het eerste doelpunt maakt staat met 0-1 voor.
Lazio was arrogant, gisteravond opnieuw, Shaktar zal dat niet zijn.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Is die ploeg sterker dan Lazio?
Ik denk het niet....
That'll be the day.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben nog 2 fitte verdedigers dus zelfs je vleugelspelers kunnen wellicht een goede prestatie leveren.
Arne stuurt dus ook midden in de nacht appjes naar aanvallers.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:28 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
De hand van Arend Martijn reikt tot in het Londense
Opgeruimd en nuchter gastjequote:
Ho ho, verwacht niet te veel van onze matigheid op de flanken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hebben nog 2 fitte verdedigers dus zelfs je vleugelspelers kunnen wellicht een goede prestatie leveren.
Ik weet niet of Paixao het helemaal kwijt is, hij had gewoon minder goeie afstemming met Hartman dan Idrissi en Slot vindt dat heel belangrijk.quote:Op woensdag 8 maart 2023 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ho ho, verwacht niet te veel van onze matigheid op de flanken.
Toch zonde, Paixao deed het een tijdje best aardig maar die is het helemaal kwijt. Hopelijk pakt die het volgend seizoen wel een beetje op.
of verliezen in de arena en gewoon nog vierde wordenquote:Op donderdag 9 maart 2023 10:29 schreef De_Pel het volgende:
Dat 2e CL bewijs is dus vrijwel binnen, en een voorronde ticket voor de 3e plek. Áls Feyenoord dit jaar CL haalt, en deze centen zoveel als veilig mogelijk investeert in de selectie en het contract van Slot, heb je zomaar kans dat je 2x op rij CL haalt. Dan pak je zomaar een kleine 100 miljoen extra, voor Feyenoord ongekend.Slotgod
Ja hij vertelde dat hij op het vwo is begonnen. Uiteindelijk mavo omdat de combinatie met het voetbal en de opzet van de scholing niet echt je van het was op de academie.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja Quilindschy schijnt dus een best slimme gozer te zijn.
Dé wedstrijd van 100 miljoen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of verliezen in de arena en gewoon nog vierde worden
(lol)
quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Jammer.quote:
Dat eerste is traditie, dat 2e zie ik ook weer niet gebeuren.quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
(lol)
Ziek team ja?quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer.
Ziek team hebben hun nog wel, snap niet waarom wij (hetzij lichtelijk) favoriet zijn.
Nou laat ook maar. Zijn behoorlijk leeggekocht zie ik nou pasquote:
Alsof jij ze ooit ziet spelenquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer.
Ziek team hebben hun nog wel, snap niet waarom wij (hetzij lichtelijk) favoriet zijn.
Welquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof jij ze ooit ziet spelen
Idrissi is een Rivijnse Berber en Jahanbakhsh is Perzisch.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon weer onze arab boys op de flanken vanavond.
@GGMM en @onlogisch snappen dit wélquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Jammer.
nounounounouquote:Op donderdag 9 maart 2023 12:03 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Pessimistische pleuriskabouter ben jij ook he.
Mocht die willenquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Te Kloese vervangt @:zka als beheerder van 1908.nl
Troost technisch manager?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Een paar man wordt hierdoor de stuipen op het lijf gejaagd
Hmm. Interessant!quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik ook niet, geen idee wat ik moet verwachten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:54 schreef fetX het volgende:
Nieuwe td hoop ik.
Verder totaal geen goed gevoel over vanavond @:scrummie
Het enige wat mij de stuipen op het lijf zou kunnen jagen is als dat John De Jong gerucht van Krabbendam waar blijkt te zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Chris Woerts hep 1908.nl gekocht.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Te Kloese vervangt @:zka als beheerder van 1908.nl
T-Mobile wordt alsnog de nieuwe hoofdsponsor, waarna iedereen die je aan je heeft getwijfeld hun nederige excuses mag aanbieden? ZKA redeemed, Chris Woerts in shambles.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dit zijn geen nieuwtjes die mij de stuipen op het lijf jagen. Ik neem aan dat de nieuwe technisch manager een controversiele naam isquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
T-Mobile wordt alsnog de nieuwe hoofdsponsor, waarna iedereen die je aan je heeft getwijfeld hun nederige excuses mag aanbieden? ZKA redeemed, Chris Woerts in shambles.
Of Arnesen keert terug, dat zou ik ook wel heel komisch vinden.
Dirk Kuytquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zijn geen nieuwtjes die mij de stuipen op het lijf jagen. Ik neem aan dat de nieuwe technisch manager een controversiele naam is
Ben benieuwd welke naam nou echt mensen de stuipen op het lijf zouden jagen. John de Jong is dan nog de meest controversiële naam, maar dat zou ik persoonlijk niet eens een hele verkeerde vinden. Verder kan ik amper controversiële figuren bedenken. Zijn er nog wat potentiele namen met een Ajax of PSV verleden misschien?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zijn geen nieuwtjes die mij de stuipen op het lijf jagen. Ik neem aan dat de nieuwe technisch manager een controversiele naam is
Danny Blindquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke naam nou echt mensen de stuipen op het lijf zouden jagen. John de Jong is dan nog de meest controversiële naam, maar dat zou ik persoonlijk niet eens een hele verkeerde vinden. Verder kan ik amper controversiële figuren bedenken. Zijn er nog wat potentiele namen met een Ajax of PSV verleden misschien?
Marc Overmarsquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke naam nou echt mensen de stuipen op het lijf zouden jagen. John de Jong is dan nog de meest controversiële naam, maar dat zou ik persoonlijk niet eens een hele verkeerde vinden. Verder kan ik amper controversiële figuren bedenken. Zijn er nog wat potentiele namen met een Ajax of PSV verleden misschien?
Wel een Audi met startproblemen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun OUT
Szymanski IN
Alsof je een Fiat inruilt tegen een Audi
Tsssssquote:
Ter vergelijking hier de opstelling in de eerste EL wedstrijd dit seizoen:quote:
Het zegt mij alleen dat je een brede selectie heb waarbij je gewoon moet presteren om erin te staan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:14 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ter vergelijking hier de opstelling in de eerste EL wedstrijd dit seizoen:
[ afbeelding ]
Inmiddels op zes plaatsen gewijzigd.
En dat team was al op 7 plaatsen gewijzigd tov de laatste Europese wedstrijd daarvoorquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:14 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ter vergelijking hier de opstelling in de eerste EL wedstrijd dit seizoen:
[ afbeelding ]
Inmiddels op zes plaatsen gewijzigd.
Ali gaat mondjes snoerenquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Middenveld en verdediging wel genot hoor.
De vleugels
Gelukkig moeten de mannen bij Shaktar die raak kunnen schieten elders zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:03 schreef snabbi het volgende:
Zo negatief is niet nodig, er zijn genoeg die kunnen scoren.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig moeten de mannen bij Shaktar die raak kunnen schieten elders zijn
pappa zit weer aan de wijn dus bereid je voor op nog veel meer ongepaste postsquote:
Als ze haar haar een keer laat groeien komt ze wel weer aan de goeie kantquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe scoort ze op de crazy/hot scale?
voor je het weet denkt valentijn straks dat ook een slowaakse scheids naar arend martijn heeft geluisterd.quote:
Fijn publiek ook.quote:
UEFA zit ook in het complotquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
voor je het weet denkt valentijn straks dat ook een slowaakse scheids naar arend martijn heeft geluisterd.
Inderdaad, als Oekraine 11 soldaten had gehad, was de oorlog inderdaad snel klaar geweestquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als die spelers van Shaktar de soldaten waren dan was de oorlog nu allang klaar geweest
Dit speelt zo vaak onnodig onzuiver, heel frustrerend om naar te kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:24 schreef onlogisch het volgende:
De Baks met weer een onbegrijpelijke pass.
Echt héquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:26 schreef CR7 het volgende:
Idrissi die weer de bal verliest en daarna weer als een wilde stier een overtreding maakt.
Echt waardeloos. Zijn nog een stuk slechter dan ik had verwachtquote:
Klap in het gezicht van Jan de Jong ditquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt waardeloos. Zijn nog een stuk slechter dan ik had verwacht
Niet dat ik Feyenoord zo goed vind spelen, integendeel
Akkoord.quote:
Stoeltje Coolsingel weer ingeklapt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Dit moet de komende weken echt beter. Wat matig weer zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |