Troost technisch manager?quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Een paar man wordt hierdoor de stuipen op het lijf gejaagd
Hmm. Interessant!quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Ik ook niet, geen idee wat ik moet verwachten.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:54 schreef fetX het volgende:
Nieuwe td hoop ik.
Verder totaal geen goed gevoel over vanavond @:scrummie
Het enige wat mij de stuipen op het lijf zou kunnen jagen is als dat John De Jong gerucht van Krabbendam waar blijkt te zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 15:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Chris Woerts hep 1908.nl gekocht.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Te Kloese vervangt @:zka als beheerder van 1908.nl
T-Mobile wordt alsnog de nieuwe hoofdsponsor, waarna iedereen die je aan je heeft getwijfeld hun nederige excuses mag aanbieden? ZKA redeemed, Chris Woerts in shambles.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:37 schreef ZKA het volgende:
[..]
Dit zijn geen nieuwtjes die mij de stuipen op het lijf jagen. Ik neem aan dat de nieuwe technisch manager een controversiele naam isquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
T-Mobile wordt alsnog de nieuwe hoofdsponsor, waarna iedereen die je aan je heeft getwijfeld hun nederige excuses mag aanbieden? ZKA redeemed, Chris Woerts in shambles.
Of Arnesen keert terug, dat zou ik ook wel heel komisch vinden.
Dirk Kuytquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zijn geen nieuwtjes die mij de stuipen op het lijf jagen. Ik neem aan dat de nieuwe technisch manager een controversiele naam is
Ben benieuwd welke naam nou echt mensen de stuipen op het lijf zouden jagen. John de Jong is dan nog de meest controversiële naam, maar dat zou ik persoonlijk niet eens een hele verkeerde vinden. Verder kan ik amper controversiële figuren bedenken. Zijn er nog wat potentiele namen met een Ajax of PSV verleden misschien?quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zijn geen nieuwtjes die mij de stuipen op het lijf jagen. Ik neem aan dat de nieuwe technisch manager een controversiele naam is
Danny Blindquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke naam nou echt mensen de stuipen op het lijf zouden jagen. John de Jong is dan nog de meest controversiële naam, maar dat zou ik persoonlijk niet eens een hele verkeerde vinden. Verder kan ik amper controversiële figuren bedenken. Zijn er nog wat potentiele namen met een Ajax of PSV verleden misschien?
Marc Overmarsquote:Op donderdag 9 maart 2023 18:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke naam nou echt mensen de stuipen op het lijf zouden jagen. John de Jong is dan nog de meest controversiële naam, maar dat zou ik persoonlijk niet eens een hele verkeerde vinden. Verder kan ik amper controversiële figuren bedenken. Zijn er nog wat potentiele namen met een Ajax of PSV verleden misschien?
Wel een Audi met startproblemen.quote:Op donderdag 9 maart 2023 19:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dilrosun OUT
Szymanski IN
Alsof je een Fiat inruilt tegen een Audi
Tsssssquote:
Ter vergelijking hier de opstelling in de eerste EL wedstrijd dit seizoen:quote:
Het zegt mij alleen dat je een brede selectie heb waarbij je gewoon moet presteren om erin te staan.quote:Op donderdag 9 maart 2023 20:14 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ter vergelijking hier de opstelling in de eerste EL wedstrijd dit seizoen:
[ afbeelding ]
Inmiddels op zes plaatsen gewijzigd.
En dat team was al op 7 plaatsen gewijzigd tov de laatste Europese wedstrijd daarvoorquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:14 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ter vergelijking hier de opstelling in de eerste EL wedstrijd dit seizoen:
[ afbeelding ]
Inmiddels op zes plaatsen gewijzigd.
Ali gaat mondjes snoerenquote:Op donderdag 9 maart 2023 20:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Middenveld en verdediging wel genot hoor.
De vleugels
Gelukkig moeten de mannen bij Shaktar die raak kunnen schieten elders zijnquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:03 schreef snabbi het volgende:
Zo negatief is niet nodig, er zijn genoeg die kunnen scoren.
quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gelukkig moeten de mannen bij Shaktar die raak kunnen schieten elders zijn
pappa zit weer aan de wijn dus bereid je voor op nog veel meer ongepaste postsquote:
Als ze haar haar een keer laat groeien komt ze wel weer aan de goeie kantquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoe scoort ze op de crazy/hot scale?
voor je het weet denkt valentijn straks dat ook een slowaakse scheids naar arend martijn heeft geluisterd.quote:
Fijn publiek ook.quote:
UEFA zit ook in het complotquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
voor je het weet denkt valentijn straks dat ook een slowaakse scheids naar arend martijn heeft geluisterd.
Inderdaad, als Oekraine 11 soldaten had gehad, was de oorlog inderdaad snel klaar geweestquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Als die spelers van Shaktar de soldaten waren dan was de oorlog nu allang klaar geweest
Dit speelt zo vaak onnodig onzuiver, heel frustrerend om naar te kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:24 schreef onlogisch het volgende:
De Baks met weer een onbegrijpelijke pass.
Echt héquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:26 schreef CR7 het volgende:
Idrissi die weer de bal verliest en daarna weer als een wilde stier een overtreding maakt.
Echt waardeloos. Zijn nog een stuk slechter dan ik had verwachtquote:
Klap in het gezicht van Jan de Jong ditquote:Op donderdag 9 maart 2023 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Echt waardeloos. Zijn nog een stuk slechter dan ik had verwacht
Niet dat ik Feyenoord zo goed vind spelen, integendeel
Akkoord.quote:
Stoeltje Coolsingel weer ingeklapt.quote:Op donderdag 9 maart 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
Dit moet de komende weken echt beter. Wat matig weer zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |