abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208286975
Mooi! Ook een gezellig hoekje. Lekker spelen tussen de plantjes O+
pi_208286997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooi! Ook een gezellig hoekje. Lekker spelen tussen de plantjes O+
Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bij O+
pi_208287007
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:47 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bij O+
Ach, bij elkaar geraapte zooitjes zijn goed, zeker bij plantjes.
En idd, lekker gezellig samen laten groeien ;)
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:52:13 #179
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208287037
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
:* voor @:kaatje1 altijd lastig deze momenten, ook als je er achter staat

hier ging om 5 uur de wekker, om 6 uur was ik op werk, want het is vandaag internationale vrouwen dag en dat vieren we als onszelf respecterende vrouwen support groep :) dus vanmorgen 800 tasjes met een flyer en croissants gevuld en uitgedeeld... O+ ( gelukkig beginnen ze hier om 6:30 met werken :o )

wat doen jullie aan internationala vrouwen dag ? :)
Doen de mannen dat niet voor jullie? :D

Ik doe niets. Ik zou niet weten wat eigenlijk.
Spoilers!
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:52:50 #180
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208287047
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, kijk dan:

[ link | afbeelding ]

O+ O+ O+

Hij is weer bij me thuis! Zo'n 22-23 jaar geleden bij mijn ouders in huis gekomen, en inmiddels al jaren niet meer fatsoenlijk bespeeld. Maar ik heb altijd gevraagd of ze hem niet weg wilden doen, tot ik zelf plek zou hebben. Want hoewel geen A-merk piano, wel altijd een warme klank. Als ie er zin in had dan. Voorals het buiten zeek van de regen. Eigenwijs ding O+

Dus na 10 jaar flat en dus nog geen mogelijkheid, wisten mijn ouders niet hoe snel ze moesten vragen na de sleuteloverdracht wanneer ie naar ons toe kon :D .

Over een kwartiertje komt de stemmer. Heb maar even een berichtje naar de buren gestuurd. Sorry alvast :')
(Die man kan fantastisch spelen hoor, maar dat gepingel tijdens het stemmen is echt geen gehoor natuurlijk)
:o O+
Spoilers!
pi_208287077
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Doen de mannen dat niet voor jullie? :D

Ik doe niets. Ik zou niet weten wat eigenlijk.
Mijn moeder nam me mee op protesten als baby. Er is een babyfoto van mij met een actieflyer voor de vrouwendag van 1988

Er zijn in het buurthuis hier wel dingen te doen voor vrouwen, maar ik heb een stom gesprek. En er komen alleen nogal bijzondere types op af

Dus hier stom gesprek en vanavond een online workshop met bepaald soort stiften *O*
pi_208287144
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een rare dag.

Ik vraag me trouwens af of je nu (na de komende dagen) vocaler gaat zijn over wat er allemaal vreemd gaat binnen het bedrijf waar je nog werkt.

Ik heb me ook eens uitgesproken over dingen nadat ik opgezegd had en dat luchtte enorm op. De manager schrok zich trouwens rot toen ik zei dat ik elk moment verwachtte om het bevel te krijgen me op te drukken. Ze had een goede drillsergeant geweest. Ze had totaal niet door dat ze zich zo gedroeg en was blij dat ik het zei.
Ik heb gisteren al een paar dingen aangegeven en daar schrok ze wel van. Verder komen ze er vast wel achter dat het veel en veel te veel werk is. Ik heb dat nu tig keer aangegeven en ze weten het maar ze blijven werken met minder mensen (zeker minder ervaren) en meer werk aannemen. Accident waiting to happen
We have far more in common than that which devides us..
pi_208287167
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Top, straks hoef je nog maar het werk van DRIE mensen te doen. Voor één salaris :')
Pas maar op, anders ga ik staken :o

Oh wacht :P
pi_208287417
Als je voor 150¤ een wolpakket besteld die op voorraad zou zijn is een backorder wel heel erg slordig :( Wacht al twee dagen :(
En ja ik ben onredelijk en chagrijnig. Lekker puh :6
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:27:25 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_208287433
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je voor 150¤ een wolpakket besteld die op voorraad zou zijn is een backorder wel heel erg slordig :( Wacht al twee dagen :(
En ja ik ben onredelijk en chagrijnig. Lekker puh :6
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208287463
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:27 schreef Troel het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.

Deze wil ik maken, ook in deze kleuren (die is dus niet van mij, want ik heb de wol nog niet ;) maar goed.. geduld dan kan ik ook)

(en ja ik heb netjes ervoor gespaard hoor)
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:30:34 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_208287475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.

Deze wil ik maken, ook in deze kleuren

[ afbeelding ]

(en ja ik heb netjes ervoor gespaard hoor)
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschoren :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208287483
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:30 schreef Troel het volgende:

[..]
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschoren :D
Het is mijn passie... Schilderen en tekenen kan ik gemakkelijk een week niet doen, maar haken, elke dag uren
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:44:04 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208287634
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko :D
Spoilers!
pi_208287662
Oh hihaho...de stemmer komt pas in mei.
Verkeerd gekeken in m'n mail :')
pi_208287667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko :D
:D Toch wel prettig, hoe zonde ook misschien.
pi_208287710
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, hier ook hoor. Op den duur knip ik knuffels stuk om de vulling her te gebruiken :+ Mensen kunnen dat nooit aan als ik ze dat vertel ;)
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:48:04 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208287712
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Had je wel een fijn rustige ochtend
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_208287718
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Lekker vals spelen
pi_208287742
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
Had je wel een fijn rustige ochtend
Mwèh...... ik had me er eigenlijk een beetje op verheugd. Na het eerste geploing en gepingel speelt ie (de stemmer) vaak wel even lekker door..... :D

Nu eens gaan bedenken wat ik ga doen met de rest van de dag :P
pi_208287748
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lekker vals spelen
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horen :+
pi_208287759
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horen :+
Hahahahahha gewoon lekker gaan dan toch :) Who cares (ja de buren), als het je ontspant
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:51:17 #198
35189 Troel
scherp en bot
pi_208287768
Mei duurt ook nog wel even, zo lang kan je hem niet laten staan hoor, niet goed voor de piano O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208287795
quote:
7s.gif Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef Troel het volgende:
Mei duurt ook nog wel even, zo lang kan je hem niet laten staan hoor, niet goed voor de piano O-)
Nee, dan gaat hij huilen van verwaarlozing.
pi_208287858
Ik heb net al even gespeeld. Klonk niet eens heel beroerd. (En wat er al haperde was omdat ik ook weer even moet oefenen, lag niet aan de piano) O+

Nu moet ik eerst in de krochten van de berging kruipen om ergens een doos met bladmuziek op te duikelen.

/zwaarleven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')