Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bijquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooi! Ook een gezellig hoekje. Lekker spelen tussen de plantjes
Ach, bij elkaar geraapte zooitjes zijn goed, zeker bij plantjes.quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, ja het is nu een beetje een bij elkaar geraapt plantenzooitje hoor. Maar m'n planten hebben het zwaar gehad tijdens de verbouwing (te weinig licht gehad denk ik) dus ze mogen nu hier een beetje bijkomen. Ik vind het wel gezellig dus er komen er vast nog meer bij
Doen de mannen dat niet voor jullie?quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Barreltje het volgende:
voor @:kaatje1 altijd lastig deze momenten, ook als je er achter staat
hier ging om 5 uur de wekker, om 6 uur was ik op werk, want het is vandaag internationale vrouwen dag en dat vieren we als onszelf respecterende vrouwen support groepdus vanmorgen 800 tasjes met een flyer en croissants gevuld en uitgedeeld...
( gelukkig beginnen ze hier om 6:30 met werken
)
wat doen jullie aan internationala vrouwen dag ?
quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:42 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, kijk dan:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hij is weer bij me thuis! Zo'n 22-23 jaar geleden bij mijn ouders in huis gekomen, en inmiddels al jaren niet meer fatsoenlijk bespeeld. Maar ik heb altijd gevraagd of ze hem niet weg wilden doen, tot ik zelf plek zou hebben. Want hoewel geen A-merk piano, wel altijd een warme klank. Als ie er zin in had dan. Voorals het buiten zeek van de regen. Eigenwijs ding![]()
Dus na 10 jaar flat en dus nog geen mogelijkheid, wisten mijn ouders niet hoe snel ze moesten vragen na de sleuteloverdracht wanneer ie naar ons toe kon.
Over een kwartiertje komt de stemmer. Heb maar even een berichtje naar de buren gestuurd. Sorry alvast![]()
(Die man kan fantastisch spelen hoor, maar dat gepingel tijdens het stemmen is echt geen gehoor natuurlijk)
Mijn moeder nam me mee op protesten als baby. Er is een babyfoto van mij met een actieflyer voor de vrouwendag van 1988quote:Op woensdag 8 maart 2023 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Doen de mannen dat niet voor jullie?![]()
Ik doe niets. Ik zou niet weten wat eigenlijk.
Ik heb gisteren al een paar dingen aangegeven en daar schrok ze wel van. Verder komen ze er vast wel achter dat het veel en veel te veel werk is. Ik heb dat nu tig keer aangegeven en ze weten het maar ze blijven werken met minder mensen (zeker minder ervaren) en meer werk aannemen. Accident waiting to happenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een rare dag.
Ik vraag me trouwens af of je nu (na de komende dagen) vocaler gaat zijn over wat er allemaal vreemd gaat binnen het bedrijf waar je nog werkt.
Ik heb me ook eens uitgesproken over dingen nadat ik opgezegd had en dat luchtte enorm op. De manager schrok zich trouwens rot toen ik zei dat ik elk moment verwachtte om het bevel te krijgen me op te drukken. Ze had een goede drillsergeant geweest. Ze had totaal niet door dat ze zich zo gedroeg en was blij dat ik het zei.
Pas maar op, anders ga ik stakenquote:Op woensdag 8 maart 2023 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Top, straks hoef je nog maar het werk van DRIE mensen te doen. Voor één salaris
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als je voor 150¤ een wolpakket besteld die op voorraad zou zijn is een backorder wel heel erg slordigWacht al twee dagen
![]()
En ja ik ben onredelijk en chagrijnig. Lekker puh
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet onredelijk. Het is altijd vervelend als aangegeven wordt dat iets op voorraad is en dat niet zo blijkt te zijn. Want dan had je het misschien wel elders besteld en allang in huis gehad.
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschorenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat dus... dan had ik ergens anders de bolletjes los besteld. Alleen zo'n pakket is gemakkelijk, dan weet je zeker dat alles klopt en je de deken kan haken.
Deze wil ik maken, ook in deze kleuren
[ afbeelding ]
(en ja ik heb netjes ervoor gespaard hoor)
Het is mijn passie... Schilderen en tekenen kan ik gemakkelijk een week niet doen, maar haken, elke dag urenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Gaaf. Haken heb ik ook een tijd gedaan. Maar ook dat was geen lang leven beschoren
quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko
Oh ja, hier ook hoor. Op den duur knip ik knuffels stuk om de vulling her te gebruikenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn tante borduurt veel. Ze zit bij een club en exposeert ook af en toe in diverse musea. Haar hele huis ligt vol met borduursels. Ze heeft al gezegd dat ze niet van me verwacht dat ik het allemaal bewaar, het mag gewoon in de kliko
Had je wel een fijn rustige ochtendquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Oh hihaho...de stemmer komt pas in mei.
Verkeerd gekeken in m'n mail
Lekker vals spelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:45 schreef Candaasje het volgende:
Oh hihaho...de stemmer komt pas in mei.
Verkeerd gekeken in m'n mail
Mwèh...... ik had me er eigenlijk een beetje op verheugd. Na het eerste geploing en gepingel speelt ie (de stemmer) vaak wel even lekker door.....quote:
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horenquote:
Hahahahahha gewoon lekker gaan dan tochquote:Op woensdag 8 maart 2023 12:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hij klinkt geloof ik niet eens heel beroerd, maar dat is misschien omdat ik het gewoon niet wil horen
Nee, dan gaat hij huilen van verwaarlozing.quote:Op woensdag 8 maart 2023 12:51 schreef Troel het volgende:
Mei duurt ook nog wel even, zo lang kan je hem niet laten staan hoor, niet goed voor de piano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |