Eensquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:31 schreef Grassprietteller het volgende:
JW mag er ook wel snel uit, samen met Esther
Hij ziet er slecht uit, en dan heb ik het niet over zijn kleurtjequote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zit er ook bij, dat hij het allemaal niet meer zo ziet zitten.
Maar ze hebben wel water en zeep!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:30 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
JW: "Erik denkt waar ben ik in beland"
Erik: "Ja ...."
JW: "Een Hara Krishna tempel"
Erik: ".... een of andere hel"
JW: "Haha, een of andere hel zegt ie!"
Erik: "Ja in ieder geval 1 waar ook gewoon tafels en stoelen in terecht hadden gekund"
Ze heeft wel een puntquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
Jeetje mirthe
Ik ga niet naar India
Dat is vies
Nou ja eerlijk: ze heeft gewoon wel een puntquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze noemt een hele rits aan oordelen op
Mijn schoonzus heeft er een half jaar gewerkt, beeld klopt wel enigzins, maar zo erg Mirthe beweerd is het nu ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:35 schreef greysbones het volgende:
Jeetje mirthe
Ik ga niet naar India
Dat is vies
Maar dan hoef je ook niet naar Indonesië balie en alle andere landen die net zo zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja eerlijk: ze heeft gewoon wel een punt
Zit echt wel een verschilletje tussenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dan hoef je ook niet naar Indonesië balie en alle andere landen die net zo zijn
Ja ik vroeg het me ook af , volgens mij toch ergernisquote:
Ik vond Erik daar een nare manquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het me ook af , volgens mij toch ergernis
Kwestie van ethiek.quote:
Je hebt niet toevallig dat Erik stukje ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Je weet wat ze zeggen he, je weet wat Julius Ceasar zei"
Rupert: "Ja, Julius Ceasar zei 'Geef het volk spelen en brood en...'"
Isaac: "...daar hou je ze mee bezig"
Rupert: "Daarna zei 'hij oh nee niet jij ook Brutus' en toen werd ie zo doodgestoken"
Beiden ""
Rupert: "Don't forget that part, because you will get killed"
Zoe weinig last van.quote:
Isaac vindt iedereen daar sowieso minder dan hijzelf is. Die speelt vanaf dag 1 al het baasje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Je weet wat ze zeggen he, je weet wat Julius Ceasar zei"
Rupert: "Ja, Julius Ceasar zei 'Geef het volk spelen en brood en...'"
Isaac: "...daar hou je ze mee bezig"
Rupert: "Daarna zei 'hij oh nee niet jij ook Brutus' en toen werd ie zo doodgestoken"
Beiden ""
Rupert: "Don't forget that part, because you will get killed"
Iedereen heeft het koudquote:
Ze vindt Erik dan weer niet vies.......rare Mirthe.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat Mirthe Amsterdam ook Sodom en Gomorra vindt.
Steeds vakerquote:
Waarom is dat mens toch telkens zo behept met JW? Zag in de uitzending dat ze ging wandelen met hem en eens even haar gram wilde halen over het feit dat ze het erg vond voor JW dat dames zo ordinair bij hem kwamen dansen. Of hij dat niet erg vond. Zij vind het maar ordinair als vrouwen zich zo gedragen. Is zeker vergeten dat ze nog niet zolang geleden met haar eigen reet stond te wiebelen voor de neus van JW.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:51 schreef puzziepie het volgende:
JW zijn bedel is kwijt en bandje kapot, of Ice nog een bandje heeft
[ afbeelding ]
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
Tiano wordt hem een beetje beu lijkt wel
Heeft dan nog lang geduurd, wij zijn hem allang beuquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
Nu pas?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft dan nog lang geduurd, wij zijn hem allang beu
Ik vond dat ook al raar, iedereen loopt er mee en Kim kan hem zelf niet eens gebruiken. Vind het ook vies en jeff heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:58 schreef greysbones het volgende:
Jeff en Kim
Jeff wil dat dekentje niet meer in bed
Want iedereen loopt ermee
Lekker het zweet van een ander onder je neusquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al raar, iedereen loopt er mee en Kim kan hem zelf niet eens gebruiken. Vind het ook vies en jeff heeft groot gelijk.
Die loopt er niet mee en die sport ook nietquote:
niet echt fris nee, ding uitwassen en op bed laten liggen en niet meer uitlenenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker het zweet van een ander onder je neus
Van wie is dat ding dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vond dat ook al raar, iedereen loopt er mee en Kim kan hem zelf niet eens gebruiken. Vind het ook vies en jeff heeft groot gelijk.
Maar dan nog....quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die loopt er niet mee en die sport ook niet
Ik zou daar sowieso niets van mijzelf uitlenen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
niet echt fris nee, ding uitwassen en op bed laten liggen en niet meer uitlenen
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig dat Erik stukje ?
Ik ook niet, ze lopen allemaal in de jas van Kim, haar dekentje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou daar sowieso niet van mijzelf uitlenen.
Hij heeft volgens mij een blokjesbeugel gehadquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Even een serieus vraagje. Heeft Jeff een kunstgebit? Ziet er zo uit tenminste.
Het klonk naarder dan het wasquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Minder boeiend dan ik dacht.
Bonus toetje voor Erik tho...
Filmpje https://streamable.com/sisq3a
O nee, moeten er weer nieuwe zonneschermen worden besteld? Vindt dat zó een overbodige luxe.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:01 schreef greysbones het volgende:
Wanneer gaan ze stemmen dan
Over de wimpers enzo
Zoe wil leren wimpers zettenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O nee, moeten er weer nieuwe zonneschermen worden besteld? Vindt dat zó een overbodige luxe.
O, ziet er een beetje vreemd uit maar dat zou dus best wel kunnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij een blokjesbeugel gehad
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, dacht dat je schreef dat het wimpers van leer waren.![]()
![]()
Omdat het zo'n zuiger is en te graag bij the hood wil horen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
Hij heeft Martin al verweten een stalker te zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
Ik zie die Martin inderdaad erg plakken bij bepaalde mensen, om er bij te kunnen horen lijkt het wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft Martin al verweten een stalker te zijn.
Rare vergelijkingquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk, en India vindt ze smerig?
Rupiequote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Rupert? Kenzy wil granola"
Rupert: "Ja, dan moet ze even wachten tot ik klaar ben met de afwas. Ze kon net de hele tijd beneden komen en eten kunnen pakken dus ze gaat even moeten wachten"
Mirthe: "Weet je van wie deze is?"
Rupert: "Sasha heeft iets gemaakt voor Kenzy moet je even aan haar vragen, die granola kom zo dan.
Mirthe: "Dan kan ik deze...."
Rupert: "Is nu geen prioriteit voor mij, she's gonna have to wait. We zaten net allemaal beneden, had ze net zo goed naar beneden kunnen komen en haar eten kunnen pakken, ze is niet ziek ofzo, maar gewoon moe en lui, ze wacht maar."
Mirthe: "Ja ze is een beetje moe, ze kon niet slapen"
Rupert: "Ja ze heeft altijd wel wat, klagen, slapen.. of eten, she's just fine.."
Volgens mij is dit een andere die vorige was volgens mij even, hier zit een motief opquote:
Rupert brengt me aan het lachen met zijn directe antwoorden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert: "Ja, dan moet ze even wachten tot ik klaar ben met de afwas. Ze kon net de hele tijd beneden komen en eten kunnen pakken dus ze gaat even moeten wachten"
Rupert: "Sasha heeft iets gemaakt voor Kenzy moet je even aan haar vragen, die granola kom zo dan.
Rupert: "Is nu geen prioriteit voor mij, she's gonna have to wait. We zaten net allemaal beneden, had ze net zo goed naar beneden kunnen komen en haar eten kunnen pakken, ze is niet ziek ofzo, maar gewoon moe en lui, ze wacht maar."
Rupert: "Ja ze heeft altijd wel wat, klagen, slapen.. of eten, she's just fine.."
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzi is een lui mormelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:16 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe weer aan het klagen want Kenzi is zo zielig
Komt nog van haar baan als manager?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi is een lui mormel
23? En hele dagen moe
Blijft een erg rare vergelijking maar goedquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nou, als je een bepaald land smerig vindt dan lijkt het mij dat je zélf erg schoon bent.
Omdat het zo'n zuiger is en te graag bij the hood wil horenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:09 schreef pingu66 het volgende:
[ afbeelding ] Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
Dat denk ik nou juist bij Jappie te zien.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Even een serieus vraagje. Heeft Jeff een kunstgebit? Ziet er zo uit tenminste.
Mooi ditquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef KinKiJan het volgende:
Weet alleen dat ze moe is.quote:
Mirthe gebruikt het woord hypocriet te pas en te onpasquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Janken
En rupie is hypocriet aldus mirthe
Ongelofelijkquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Buiten hebben Babette en Wendy het over het droomsap. Dat ze allemaal een volle lepel van Rupert krijgen.
"Het lijkt wel een sekte, allemaal een hapje" zeggen ze.
Ze vragen zich ook af of het niet te veel is, zo'n volle lepel.
Een eetlepel is 15 ml ongeveer... een theelepel ongeveer 5ml.
De dosering voor droomsap is 2ml per dag.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Buiten hebben Babette en Wendy het over het droomsap. Dat ze allemaal een volle lepel van Rupert krijgen.
wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk, en India vindt ze smerig?
Leuk die bijnamenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
De kwebbelteefjes(babs en Wendy) of een in bed liggende Mirthe en Kenzy
De keuze is weer reuze
Gelukkig mag iedereen dat zelf weten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk die bijnameniedereen is er onderhand klaar mee
Ik dacht dat Esther een vol glas elke avond gebruikt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
En dat een modjequote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat zelf weten.
Ik heb altijd gedacht dat bijnamen niet echt gewaardeerd werden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig mag iedereen dat zelf weten.
Vind je het gek dat ze zo duf zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Apart spul wel.quote:
Je zou eens meer op jezelf moeten letten met overal commentaar op te geven.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dat een modje
Ongelofelijk dat jij daar ook aan meedoet
Ik vind het niet normaal dat ze allemaal dat spul drinkenquote:
Had ik toch een goede TT gisterenquote:
pseudomoddenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou eens meer op jezelf moeten letten met overal commentaar op te geven.
Ik hou het bij de bewoners en daar is de COS voor bedoeld.
Een mod mag gewoon haar mening geven over de bewoners.
Net zoals iedereen.
Die komen straks als junkies uit de loodsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Had ik toch een goede TT gisteren
Zombiesap![]()
Misschien kunnen ze kenzi 2 lepels geven
Niet normaal hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die komen straks als junkies uit de loods
Ook helemaal icm drank.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet normaal hoor
Zoe liep gisteren ook als een zombie rond
Opgeblazen Toet
Of het daar allemaal aan ligt geen idee maar gezond is het niet
Ze ruikt aan alles.Dat moet zegt ze.quote:
Zoe zei gisteren al dat ze zo duf was van dat Droomsap, een eetlepelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet normaal hoor
Zoe liep gisteren ook als een zombie rond
Opgeblazen Toet
Of het daar allemaal aan ligt geen idee maar gezond is het niet
Bahquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze ruikt aan alles.Dat moet zegt ze.
Duidelijk niet.Toen ik hoorde dat het in Nederland niet verkocht werd wist ik al genoeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoe zei gisteren al dat ze zo duf was van dat Droomsap, een eetlepel![]()
![]()
Lezen ze geen van allen de bijsluiter dan?
Eten: Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is volgens mij vrij onschuldig, Het mag in Belgie wel verkocht worden, en in Belgie zijn ze hysterisch streng, daar mag zelfs CBD ( van hennep gemaakt dus) niet eens verkocht worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duidelijk niet.Toen ik hoorde dat het in Nederland niet verkocht werd wist ik al genoeg.
Het mag in Nederland niet verkocht worden omdat er een stofje in zit dat niet geregistreerd is in Nederland, als je verantwoordelijk met Droomsap om gaat zal dat niet zo snel een probleem geven, maar wel als ze ruim 7 x de aanbevolen dosis innemen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Duidelijk niet.Toen ik hoorde dat het in Nederland niet verkocht werd wist ik al genoeg.
Ze draaien zoveel het geluid weg, maar dit moeten we horen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:53 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze draaien zoveel het geluid weg, maar dit moeten we horen.
Ik begrijp niet dat als je dat spul googled dat er staat dat het illegaal is, maar direct erboven het te koop aangeboden wordtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het mag in Nederland niet verkocht worden omdat er een stofje in zit dat niet geregistreerd is in Nederland, als je verantwoordelijk met Droomsap om gaat zal dat niet zo snel een probleem geven, maar wel als ze ruim 7 x de aanbevolen dosis innemen.
Allles is te koop.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat als je dat spul googled dat er staat dat het illegaal is, maar direct erboven het te koop aangeboden wordt
In Nederland mag het niet verkocht worden vanwege het stofje dat er inzit dat niet is geregistreerd. Het bedrijf dat het verkoopt is gevestigd in het buitenland, en die mag het wel verkopenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat als je dat spul googled dat er staat dat het illegaal is, maar direct erboven het te koop aangeboden wordt
Zoe Coldewyier.quote:
Niet in Nederland te koop.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet,quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:11 schreef maryo55 het volgende:
Ik snap niet dat ze het toegestaan hebben om die droomsap te kopen. Het product doxylamine is in Nederland verboden. dit zit in droomsap. Door doxylamine slaap je beter maar de kwaliteit van slaap gaat achteruit .
En reken maar dat er extra flesjes zijn verkocht nu.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:11 schreef maryo55 het volgende:
Ik snap niet dat ze het toegestaan hebben om die droomsap te kopen. Het product doxylamine is in Nederland verboden. dit zit in droomsap. Door doxylamine slaap je beter maar de kwaliteit van slaap gaat achteruit .
Ima.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:14 schreef puzziepie het volgende:
Leuk dat Rupie zelf de klei heeft gemaakt
En dan kleurenpoederquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Kan niet, ze moeten kleien nu......
Niets mee te maken!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Kan niet, ze moeten kleien nu......
Was het niet zo, dat Kenzy aan hem de beslissende stem voor manager gegeven heeft?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:18 schreef puzziepie het volgende:
Rupie is ineens wel heel erg anti Kenzi
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:20 schreef Harry het volgende:
[..]
Was het niet zo, dat Kenzy aan hem de beslissende stem voor manager gegeven heeft?
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:20 schreef KinKiJan het volgende:
Mithe: "Rupert, als ik ooit honger krijg, kan ik het dan opeten?"
Rupert: "Ja, jij wel"
Waxinelichtje houder.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ze zijn aan gget kleien.. hoe moet ik dat zien ...?
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ze zijn aan gget kleien.. hoe moet ik dat zien ...?
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
Dus, nog even over die bijnamen he... op dit moment is Wanda een kleiduif?
Ik zeg niksquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
Dus, nog even over die bijnamen he... op dit moment is Wanda een kleiduif?
Ja.quote:
Marciano volgens mij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:30 schreef spapaars het volgende:
Ik heb daar nog geen kleitalent ontdekt.
Gaat allemaal van zijn biljarttijd af.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:31 schreef Deisyy het volgende:
Ja JW daar zit je dan, tussen met brooddeeg kleiende mensen, terwijl je had verwacht in een soort van Expeditie Robinson terecht te komen
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:33 schreef spapaars het volgende:
Er is geen spier van Martin die niet in beweging is, met uitzondering van die ene ooglid.
Dat had hij niet eens aangekundquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:31 schreef Deisyy het volgende:
Ja JW daar zit je dan, tussen met brooddeeg kleiende mensen, terwijl je had verwacht in een soort van Expeditie Robinson terecht te komen
Tuurlijk wel,paar liter droomsap mee en Esther.quote:
Neplach,ze vindt er niks aan.quote:
Een asbak.quote:
Moet daar ook wel.quote:
Zo danquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "Hoe ga ik dit fixen dan?"
Bern: "Maar... er zit ook een schoonheid in imperfectie he? Look at you!"![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Sasha: "Hoe ga ik dit fixen dan?"
Bern: "Maar... er zit ook een schoonheid in imperfectie he? Look at you!"![]()
Dat lijkt me een skull Moes.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is toch geen kaarsenhouder?
Doodshoofdquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:55 schreef spapaars het volgende:
Haar eigen gezicht en dat gedaan zonder spiegel, knap hoor
[ afbeelding ]
ja dat zie ik, maar er past geen waxinelichtje in, dus de opdracht niet goed gedaan. Hoe bedenk je het:{quote:
Gemiste kans, er zouden 2 waxinelichtjes moeten kunnen in de oogkassen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja dat zie ik, maar er past geen waxinelichtje in, dus de opdracht niet goed gedaan. Hoe bedenk je het:{
Dan zal Isaac wel weer iedereen zover krijgen om ervoor op groen te gaan staan.quote:
Dat zei hij al.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zal Isaac wel weer iedereen zover krijgen om ervoor op groen te gaan staan.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kenzy kan zo lekker slapen met de muziek op kamer 4![]()
Buren Harry.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:01 schreef Harry het volgende:
Wat een verschil, Jolien voor af na make-up. Dat kan je gerust een metamorfose noemen.
Mission impossible.quote:
Dit is het gilet.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Erik heeft weer wat meer vrijheid in zijn colbert
Je hebt het kleien gemist.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:14 schreef orange500 het volgende:
Het wordt met de dag saaier daar in de loods...
Eens , daarom kan je beter om de paar dagen kijken , je mist nietsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:14 schreef orange500 het volgende:
2 waxine lichtjes in de ogen?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hopelijk maakt ze die broek beter dan het jasjequote:
JW doet toch helemaal niets de hele dag buiten 'aapjes kijken'?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:31 schreef Deisyy het volgende:
Er gebeurd niet echt meer iets, ben dan ook wel benieuwd wat ze gaan uitzenden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:14 schreef orange500 het volgende:
Lekker strak bij zijn kontje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk maakt ze die broek beter dan het jasje
Biljarten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 14:27 schreef Grassprietteller het volgende:
[..]
JW doet toch helemaal niets de hele dag buiten 'aapjes kijken'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |