Ja ik vroeg het me ook af , volgens mij toch ergernisquote:
Ik vond Erik daar een nare manquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ik vroeg het me ook af , volgens mij toch ergernis
Kwestie van ethiek.quote:
Je hebt niet toevallig dat Erik stukje ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Je weet wat ze zeggen he, je weet wat Julius Ceasar zei"
Rupert: "Ja, Julius Ceasar zei 'Geef het volk spelen en brood en...'"
Isaac: "...daar hou je ze mee bezig"
Rupert: "Daarna zei 'hij oh nee niet jij ook Brutus' en toen werd ie zo doodgestoken"
Beiden ""
Rupert: "Don't forget that part, because you will get killed"
Zoe weinig last van.quote:
Isaac vindt iedereen daar sowieso minder dan hijzelf is. Die speelt vanaf dag 1 al het baasje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:48 schreef KinKiJan het volgende:
Isaac: "Je weet wat ze zeggen he, je weet wat Julius Ceasar zei"
Rupert: "Ja, Julius Ceasar zei 'Geef het volk spelen en brood en...'"
Isaac: "...daar hou je ze mee bezig"
Rupert: "Daarna zei 'hij oh nee niet jij ook Brutus' en toen werd ie zo doodgestoken"
Beiden ""
Rupert: "Don't forget that part, because you will get killed"
Iedereen heeft het koudquote:
Ze vindt Erik dan weer niet vies.......rare Mirthe.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
Ik denk dat Mirthe Amsterdam ook Sodom en Gomorra vindt.
Steeds vakerquote:
Waarom is dat mens toch telkens zo behept met JW? Zag in de uitzending dat ze ging wandelen met hem en eens even haar gram wilde halen over het feit dat ze het erg vond voor JW dat dames zo ordinair bij hem kwamen dansen. Of hij dat niet erg vond. Zij vind het maar ordinair als vrouwen zich zo gedragen. Is zeker vergeten dat ze nog niet zolang geleden met haar eigen reet stond te wiebelen voor de neus van JW.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:51 schreef puzziepie het volgende:
JW zijn bedel is kwijt en bandje kapot, of Ice nog een bandje heeft
[ afbeelding ]
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
Tiano wordt hem een beetje beu lijkt wel
Heeft dan nog lang geduurd, wij zijn hem allang beuquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steeds vaker
Tiano wordt hem een beetje beu lijkt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |