Sniper is zuinig op zijn vingersquote:Op maandag 6 maart 2023 23:57 schreef Angelique61 het volgende:
Die Bart heeft een tic, zit de hele dag met zn vingers ergens over te vwrijven..
Ja jammer!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:00 schreef Willewa het volgende:
Was een goed gesprek, jammer dat ie werd afgekapt.
Jason heeft het door dus moet ff afgekapt worden hequote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:00 schreef Willewa het volgende:
Was een goed gesprek, jammer dat ie werd afgekapt.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:02 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Jason heeft het door dus moet ff afgekapt worden he
De FEBO manipulatie. Jason heeft het door en vind de komst van Danny niet eerlijke en dat is het ook niet!quote:
Is het ook niet, Jolien en MA kamen tot dezelfde conclusie zojuist op de bankquote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:08 schreef tassie127 het volgende:
[..]
De FEBO manipulatie. Jason heeft het door en vind de komst van Danny niet eerlijke en dat is het ook niet!
Zie de link even niet met Jason in deze, of bedoel je MA? Was tussen Jolien en MA dat gesprek. Maar je zal wel gelijk hebben ja, ging natuurlijk teveel daarover.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:08 schreef tassie127 het volgende:
[..]
De FEBO manipulatie. Jason heeft het door en vind de komst van Danny niet eerlijke en dat is het ook niet!
Hoop dat ze het allemaal gaan beseffen en dat Danny net zo hard weer naar buiten word geknikkerd als hij er in kwam. Ze moeten toch allemaal snappen hoe oneerlijk dit is. En ik houd van rls maar dit slaat nergens meer op. M’n laatste bb en laatste rls ooit nog. Vind het mega leuk altijd maar door deze zo dikke manipulatie is alles voor altijd verpest. Ty BB!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:10 schreef Krambo het volgende:
[..]
Is het ook niet, Jolien en MA kamen tot dezelfde conclusie zojuist op de bank
Jason heeft als eerste gezegd dat hij de komst van Danny oneerlijk vind. Vandaar!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zie de link even niet met Jason in deze, of bedoel je MA? Was tussen Jolien en MA dat gesprek. Maar je zal wel gelijk hebben ja, ging natuurlijk teveel daarover.
Even gekeken, blijkbaar niet ;p nooit gegeten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:09 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ah leuk, morgen Ias in No Biggie![]()
bestaat Pizza Hut trouwens nog in NL?
Ik viel er net te laat in maar Danny was volgens mij net met Lindsey bezig over de pon en wat als ze wint. Dus heel langzaam begint hij zich weer te mengen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:18 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hoop dat ze het allemaal gaan beseffen en dat Danny net zo hard weer naar buiten word geknikkerd als hij er in kwam. Ze moeten toch allemaal snappen hoe oneerlijk dit is. En ik houd van rls maar dit slaat nergens meer op. M’n laatste bb en laatste rls ooit nog. Vind het mega leuk altijd maar door deze zo dikke manipulatie is alles voor altijd verpest. Ty BB!
Ja zodat hij Pon heeft. Hij begint weer.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:22 schreef bull-sjitt het volgende:
gesprek in de rode kamer ging erover dat lindsy express zou verliezen zodat ??? meer punten zou krijgen en daarna stream op tuin
Hij is Danny?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ja zodat hij Pon heeft. Hij begint weer.
Danny zal wel gezegd hebben dat er 1/2 dagen tussen streams en uitzending zit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:29 schreef b_engeltje het volgende:
Hoe weten ze wat vandaag op tv is geweest?
Oh dat heb ik niet, ik zal altijd blijven kijken. Pas in 2021 kennisgemaakt met RLS, iets waar ik echt nooit interesse in heb gehad, maar ben echt ‘fan’ van dit concept geworden. Vind de kwaliteit ook hoog in vergelijking met bijv een JVJL (ook wel leuk). Goed huis, vet spel, psychologisch experiment, interessante bewoners van enig niveau, fatsoen en talent met een zeker charisma en ingericht op onderlinge klik. Vind het echt tof en zie het ook elk jaar verbeteren op spelvlak. Hoop op nog vele edities en reken maar dat ze hier gewoon van gaan leren.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:18 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Hoop dat ze het allemaal gaan beseffen en dat Danny net zo hard weer naar buiten word geknikkerd als hij er in kwam. Ze moeten toch allemaal snappen hoe oneerlijk dit is. En ik houd van rls maar dit slaat nergens meer op. M’n laatste bb en laatste rls ooit nog. Vind het mega leuk altijd maar door deze zo dikke manipulatie is alles voor altijd verpest. Ty BB!
ze verdenken sjarlot ervan dat ze zelf die taart heeft gebakkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:26 schreef Ptr67 het volgende:
Wie is er nu sneaky (of mag ik dat niet zeggen) ?
Enfin iemand die weet heeft waarover Charlotte het had met Danny (ivm de taart)... versta er niets van.
Was toen 0:15u ongeveer toen Charlotte de rode slaapkamer binnenkwam en voor het gesprek over de PON...
Ja hij is echt wel de kakkerlak nu hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:24 schreef marky het volgende:
[..]
Ik viel er net te laat in maar Danny was volgens mij net met Lindsey bezig over de pon en wat als ze wint. Dus heel langzaam begint hij zich weer te mengen.
Ze hadden Ias een week moeten laten zitten en dan maar die twee nederlanders naar het eind brengen.
proostquote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, zet zo de laatste twee uur nog wel even online, eerst een biertje ...
[ afbeelding ]
Niet alleen nu dat is hij altijd al geweest. Glijerquote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:34 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Ja hij is echt wel de kakkerlak nu hoor
Nou he...quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:39 schreef marky het volgende:
[..]
Niet alleen nu dat is hij altijd al geweest. Glijer
Die zit echt hoog in mijn irritatiefactorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou he...
En lindsey...ik walg gewoon van haar ...brrr
Ze waren het erover eens dat het niet eerlijk is dat Danny terug is, of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:44 schreef bull-sjitt het volgende:
we mogen dus ook niet horen wat MA met jolien besproken heeft over Denny
Fragment gemonteerd en komt zo online ....quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:46 schreef Krambo het volgende:
Ze waren het erover eens dat het niet eerlijk is dat Danny terug is, of bedoel je iets anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door DGK_Tegengas op 07-03-2023 01:00:36 ].
Dat lopen ze al dit hele seizoen om de waarheid te verhullen over hoe de bewoners werkelijk over hun manipulatie denkt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:23 schreef b_engeltje het volgende:
Wat lopen ze te k*tten bij bb met die cameras
staat allemaal inclusief secret mission in streamverslagenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Die taart is door Bart gebakken. In de uitzending zat een preview voor de aflevering van morgen. Bart heeft volgens mij een secret mission.
Weinig spanning te verwachten. Ze moeten het pon spel spelen morgen de finale dat Danny de pon wint. Danny nomineert blauw geeft even wat gedoe ivm de oneerlijkheid.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Morguh,nog rust op de streams, ze zullen wel wat later op staan, no moe van het 'feestje' ?
Hopelijk vandaag weer wat spanning in het huis
Weinig spanning te verwachten. Ze moeten het pon spel spelen morgen de finale dat Danny de pon wint. Danny nomineert blauw geeft even wat gedoe ivm de oneerlijkheid.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
Morguh,nog rust op de streams, ze zullen wel wat later op staan, no moe van het 'feestje' ?
Hopelijk vandaag weer wat spanning in het huis
Jaquote:
Scheelt weer een dagje kijken thanks🤗😁quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:58 schreef marky het volgende:
[..]
Weinig spanning te verwachten. Ze moeten het pon spel spelen morgen de finale dat Danny de pon wint. Danny nomineert blauw geeft even wat gedoe ivm de oneerlijkheid.
Gooi er maar een verplichte polonaise inquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze mogen blijkbaar uitslapen, iedereen nog in rust.
Ja, het is een beetje luilekker land aan het worden lijkt welquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze mogen blijkbaar uitslapen, iedereen nog in rust.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 00:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]die jolien is echt ook een vuil mokkel zeg lult met alle kanten meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
En toen nog keer aan Danny vertellenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:01 schreef Joyce-43 het volgende:
charly zat te vertellen dat rob zijn nagels schoonmaakte met een vork maar lyndsey verstond het niet dus charly zegt nog keer en hup weg camera
die was niet in de keuken toch Ali welquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En toen nog keer aan Danny vertellen
Is ook wel smerig om te doen. Ik zou nooit bestek gebruiken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:01 schreef Joyce-43 het volgende:
charly zat te vertellen dat rob zijn nagels schoonmaakte met een vork maar lyndsey verstond het niet dus charly zegt nog keer en hup weg camera
'n stoel/spiegel/wasbak en wat scharen en de kapsalon kan openquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:15 schreef Joyce-43 het volgende:
kunnen Jason en MA dat wel? kapsalon maken haha
🤣quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
'n stoel/spiegel/wasbak en wat scharen en de kapsalon kan open
Die is veel slimmer dan ze overkomtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die jolien is echt ook een vuil mokkel zeg lult met alle kanten mee
Denk dat Danny als hij mag nomineren er jolien en m.a. zeker opzet. Maar twijfel over jason. Denk eerder Bart omdat die er nooit op gestaan heeftquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:00 schreef marky het volgende:
[..]
Weinig spanning te verwachten. Ze moeten het pon spel spelen morgen de finale dat Danny de pon wint. Danny nomineert blauw geeft even wat gedoe ivm de oneerlijkheid.
[..]
Ja
Die gooit gewoon de hele blauwe kamer erop. Net als de anderen van Rood.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat Danny als hij mag nomineren er jolien en m.a. zeker opzet. Maar twijfel over jason. Denk eerder Bart omdat die er nooit op gestaan heeft
eenschquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:59 schreef Chea49 het volgende:
Wat mij betreft mag die Ali er eindelijk eens uit. Boos als hij genomineerd is, te lui om ook maar iets uit te voeren, alleen maar aardig tegen anderen om niet genomineerd te worden. Bovendien ben ik dat gebedel van hem bij anderen meer dan zat en dan lust hij ook nog niks en kan koken zegt hij zelf terwijl hij niet eens pannenkoekenbeslag kan maken! Eruit met die camerageile gast!
Niet de enigequote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind er eerlijk gezegd niet veel meer aan
Same here. Lees hier nog mee, maar hoef de streams niet meer echt te volgen. Wat mij betreft fluiten ze af. Heb ook niet het gevoel dat de bewoners er nog echt veel zin in hebben.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind er eerlijk gezegd niet veel meer aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱❤️
Ja, alleen jammer dat je vaak de uitzending moet kijken om iets van de spellen te zien. En die vind ik juist leukquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Die vele streamlocks halen inderdaad het plezier van het volgens weg. Is om mensen naar de uitzendingen te laten kijken. Maar juist door die vele sl kijk ik ook geen uitzending meer omdat ze daar dan alles van kunnen maken en de live volgers het niet weten of het klopt
Niet eensch! #TeamAliquote:
Ik kom Utrecht niet eens uitquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:55 schreef Joyce-43 het volgende:
ik ben toch best wel Jaloers op Charly zolang in Amerika en dan LA en San Francisco New York en weet waar nog meer, ik zou dat ook zo graag willen naar Amerika die plaatsen allemaal bezoeken maar het is zo fucking duur dat het een droom blijft helaas![]()
snap ook wel dat ze het er veel over heeft zou ik ook hebben vermoed ik is me toch een ervaring niet normaal!
ja de spellen zijn veel en leuk dit jaarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:48 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat je vaak de uitzending moet kijken om iets van de spellen te zien. En die vind ik juist leuk
#teamjasonquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet eensch! #TeamAli![]()
Die brengt er tenminste nog wat droge humor en leuke momenten in, anders wordt het helemaal een bejaarden-oord
ik A'dam niet hahaquote:
https://show24.nl/fans-al(...)CjU64X-rELoX3cjF03Zcquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:59 schreef Chea49 het volgende:
Wat mij betreft mag die Ali er eindelijk eens uit. Boos als hij genomineerd is, te lui om ook maar iets uit te voeren, alleen maar aardig tegen anderen om niet genomineerd te worden. Bovendien ben ik dat gebedel van hem bij anderen meer dan zat en dan lust hij ook nog niks en kan koken zegt hij zelf terwijl hij niet eens pannenkoekenbeslag kan maken! Eruit met die camerageile gast!
Hoop dan ali zodat Bart een keer op de bank komt ipv 3 van roodquote:dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zijn terug uit de gameroom
Danny gewonnen van Lindsey verrassend….
Danny speelt PoN tegen de winnaar van Ali of Bart
knipquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:13 schreef -river- het volgende:
[..]
https://show24.nl/fans-al(...)CjU64X-rELoX3cjF03Zc
knip heeft niets met bewoners te maken
Dat vroeg Danny toch ook aan haar, laat mij winnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef Kodiak100 het volgende:
#teamilse hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij verloren heeft welquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:31 schreef Joyce-43 het volgende:
Zal ali chagerijnig wezen als ze eruit komen?
En het was zeker weer niet een spel voor hem en hij wacht nog steeds op een spel dat hem goed ligt?quote:
Ik hoop dat Bart wintquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jammer dan hopen op Danny winnen. Blauw heeft de laatste weken elke keer mogen nomineren
Ze plempen alle facebook pagina's vol met berichten tegen vooral Jason en Mimi. Tis diep triest als je zo te keer moet gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:13 schreef -river- het volgende:
[..]
https://show24.nl/fans-al(...)CjU64X-rELoX3cjF03Zc
Dit klopt wel een beetje, als je hier en daar die Ali-fans leest merk je dat ze alle werkelijkheid zijn verloren en niet beseffen dat dit maar een spel is.
Dat hebben ze nu net gehad.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:39 schreef happyme28 het volgende:
[..]
En het was zeker weer niet een spel voor hem en hij wacht nog steeds op een spel dat hem goed ligt?
Danny zal de PoN wel winnen gok ik. Voor het finale spel moet er iets van hints/pictionary/party&Co achtig gespeeld worden.
Zou zo maar kunnen dat Danny met een boodschap erin is gestuurd. Dus misschien wel Jolien of Ali erop (moet) zet(ten) om er een belg uit te krijgen? Of wel Jason, maar die zal wel niet de minst populaire zijn tegen Mimi en Bart.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
dennie of d'n commando nog in the battle of the PON
tja.. dan maar dennie , mimi bart jason erop
Dan gaat Jason hou daar maar rekening mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:40 schreef Monique___ het volgende:
dennie of d'n commando nog in the battle of the PON
tja.. dan maar dennie , mimi bart jason erop
Oh ja, die wordt de laatste dagen op de socials afgefakkeld..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dan gaat Jason hou daar maar rekening mee.
Eehhmm... whats new?? Dat was al zo met de fanbase voor/tegen Jill en voor/tegen Nawelquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:41 schreef marky het volgende:
[..]
Ze plempen alle facebook pagina's vol met berichten tegen vooral Jason en Mimi. Tis diep triest als je zo te keer moet gaan.
Ze hebben net allemaal door fans getekende, uitgebeelde en omschreven dingen/voorwerpen moeten raden?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huh? Wat raar, begreep dat dat het finalespel zou zijn (dus tussen Danny en Bart).
Dat komt ook nogquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:43 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Huh? Wat raar, begreep dat dat het finalespel zou zijn (dus tussen Danny en Bart).
Wie wordt eigenlijk niet afgefakkeld op de sociale media? Serieuze vraagquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh ja, die wordt de laatste dagen op de socials afgefakkeld..
raar hoe het deze editie allemaal verloopt, in het huis en in de socials.. daar wel harder dan ooit;)
Helaas heeft hij een tweede kans gekregen, dat is BB zijn keuze maar ga hem niet direct een leidende rol geven.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:47 schreef Donna1000 het volgende:
Ik zou er echt moeite mee hebben wanneer Danny een bepalende rol gaat spelen bij de nominatie, eigenlijk is het spelvervalsing wat er nu gebeurd
Deal with itquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:47 schreef Donna1000 het volgende:
Ik zou er echt moeite mee hebben wanneer Danny een bepalende rol gaat spelen bij de nominatie, eigenlijk is het spelvervalsing wat er nu gebeurd
Ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Deal with it![]()
Ben het met je eens hoor, het is niet anders en ondertussen wordt er al 2 dagen over geklaagd en dat zal geen invloed hebben
hoezo is Jason zo gezakt dan van Favo?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
raar hoe het deze editie allemaal verloopt, in het huis en in de socials.. daar wel harder dan ooit;)
Paar dagen niet meer op twitter gekeken, op fb groepen kijk ik ook niet meer..quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:46 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Wie wordt eigenlijk niet afgefakkeld op de sociale media? Serieuze vraagDaar een favoriet?
Vandaag nog het finale spel of morgen?
Waarom verrassend? Werd toch afgesproken gisteren in de rode kamer rond 0:15u, of mochten we dat hier niet schrijven ?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:15 schreef Kodiak100 het volgende:
De Ali fans zijn boos dat hij Ali had genomineerd, hij is toch de beste maat van Ali.......quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo is Jason zo gezakt dan van Favo?
Ze zeggen (geloof het zelf niet) dat de Ali fans boos zijn omdat Jason hem nomineerde dat die fans alle polls trollen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo is Jason zo gezakt dan van Favo?
Daarom ook d'n kookgoeroequote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:59 schreef Jockari het volgende:
Wij zeggen pitta, in nederland shoarma. Maar eigenlijk is pitta gewoon het broodje. Danny heeft gelijk.
-knipquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ach jammer dat hij weg is,nu zitten we met die creepquote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
Bedankje van ias aan z'n fans:![]()
[ twitter ]
Kijk maar op de facebookgroepen niet normaal en zo zonde.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zeggen (geloof het zelf niet) dat de Ali fans boos zijn omdat Jason hem nomineerde dat die fans alle polls trollen.
Zojuist gedaan op de 3 grootste groepen die er zijn en ik zie het nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:03 schreef marky het volgende:
[..]
Kijk maar op de facebookgroepen niet normaal en zo zonde.
Dan zijn ze aan het verwijderen gegaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zojuist gedaan op de 3 grootste groepen die er zijn en ik zie het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |