abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2023 @ 23:08:55 #201
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_208283844
Ow lieve Merel wat doet mij dat pijn om te horen. Jouw moeder was een geweldig mens! Veel mooie herinneringen aan haar.
Ik wil je alle sterkte wensen. Weet hoe het is als je je ouders verliest. Hele dikke Amsterdamse knuffel. 😢

En wat mooie herinneringen, op de vijf jaar meeting zou ik 's nachts naar huis gaan maar stond zij haar plek in het stapelbed af in een huisje zodat ik kon blijven. Zij sliep wel in een tentje. 🙏🏼

Toen ik gescheiden was van een andere Fokker van het eerste uur heeft ze avonden en nachten voor mij uitgetrokken als ik het niet meer zag zitten.
Toen een fok vriendin kanker kreeg zijn wij haar samen gaan verrassen op een feestje bij haar dochter. Ik sliep die nacht in Delft, in Merels bed.
Alleen maar mooie herinneringen aan Corinne. Zulke lieve mensen zijn zeldzaam en gaan altijd te vroeg...

[ Bericht 28% gewijzigd door Sanne op 08-03-2023 17:34:26 (Typo's ) ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 7 maart 2023 @ 23:45:31 #202
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_208284105
wat een naar nieuws. Veel contact gehad tijdens en vlak na BB en later wat via facebook. ze zal gemist worden

:{
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_208284114
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 22:58 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik heb hem net een nieuw wachtwoord gemaild.
Dank @yvonne, kan ik voor het eerst sinds een jaar of 14 weer iets plaatsen, alleen de aanleiding is duidelijk minder.

Gecondoleerd met je moeder @Merel ook namens mijn vrouw, @eleganty wasted.

Ze was destijds voor een hoop jongelui ook een soort ‘moeder’. Een soort houvast, baken, soms het geweten. Iemand waar je bovenal altijd van op aan kon.

Wat mij betreft kende ze ook precies de juiste balans tussen op het ene moment ‘die verstandige ouder(e)’ te zijn en het de andere keer lekker even te laten gaan - want grenzen moet je ook af en toe kunnen (laten) opzoeken.

Maar ze was altijd oprecht en betrokken als je met haar sprak en kon zich door de vele contacten zo goed verplaatsen in een ander en had ook altijd een luisterend oor. Zo ook met mijn 2e FOK! Baby destijds, ik weet zeker dat zij zich dat ook nog goed kon herinneren want wat had ik toen een afleiding nodig, en zij was 1 van de mensen die daar tijd voor nam.

Zoals al gezegd is ze op m’n bruiloft geweest, dat is over exact 5 weken al 20 jaar geleden, en daar genoot ze ook enorm van.

Zij (en jij) zijn dus nog bij ons thuis geweest. Gelukkig niet met eieren, wel met duizenden sterretjes. Want humor en geintjes was ze ook voor in. En dat was dan meteen een gespreksonderwerp voor een volgende meeting.

Ze was ook bij menig (VBL)meeting en dat het gros veel jonger was deed niks af aan het plezier dat ze daar had. En het moest dan altijd even over Concordia gaan.

Hoop dat jij de mooie herinneringen aan haar herkent, en het je toch een voorzichtige glimlach kan bezorgen op ongetwijfeld regelmatig vochtige wangen dezer dagen. En dat je trots bent, want het aantal reacties hier zegt ook veel over je moeder.

En tot slot sterkte met dit verlies, voor jou en je familie/naasten/dierbaren.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 7 maart 2023 @ 23:57:13 #204
1762 YPPY
Yppiaans
pi_208284157
Wat verschrikkelijk Merel! :*

Ze was zo volwassen, toen wij allemaal eigenlijk nog kinderen waren. Zei verstandige dingen, maar was niet écht oud. Ze was een aantal keer een wijze, verstandige, lieve steun op lastige momenten. Mij heeft ze ook ontzettend geholpen toen er gedoe was met de borstvoeding. Zo fijn was dat. O+ En ze had humor natuurlijk. O+ :'(

[ Bericht 25% gewijzigd door YPPY op 08-03-2023 00:19:37 ]
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_208284175
Dit bericht komt wel even binnen.
Al mijn kloons kende ze en vele uren heeft ze geluisterd naar mijn radiomixen.

Sterkte voor degene die dicht bij haar stonden met dit grote en onverwachte verlies.
pi_208284238
sterkte Merel, Junior en de kabouters

dag just me
...
pi_208284321
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 23:57 schreef YPPY het volgende:
Ze was zo volwassen, toen wij allemaal eigenlijk nog kinderen waren.
Zo. Dank hiervoor.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 8 maart 2023 @ 01:21:16 #208
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_208284325

Denk dat ze deze wel geliked zou hebben ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  woensdag 8 maart 2023 @ 01:41:32 #210
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_208284340
quote:
99s.gif Op woensdag 8 maart 2023 01:41 schreef chufi het volgende:

[..]
Nice Piet
Mijn Studio One mixes vond ze geweldig.

De plaatselijke sportvereniging gaat haar inzet ook flink missen.
Die Just Me was overal actief
  woensdag 8 maart 2023 @ 01:49:44 #212
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_208284342
quote:
17s.gif Op woensdag 8 maart 2023 01:44 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Mijn Studio One mixes vond ze geweldig.
Ze was veelzijdig
Musica Español
Come On
  woensdag 8 maart 2023 @ 01:54:29 #213
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_208284348
Laten we mooie nummers voor haar draaien
Musica Español
Come On
  woensdag 8 maart 2023 @ 01:56:00 #214
181124 chufi
Hace frio o no?
  woensdag 8 maart 2023 @ 02:07:16 #215
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_208284367
quote:
99s.gif Op woensdag 8 maart 2023 01:54 schreef chufi het volgende:
Laten we mooie nummers voor haar draaien
Ik houd het bij 1
  woensdag 8 maart 2023 @ 02:15:10 #217
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_208284370
quote:
2s.gif Op woensdag 8 maart 2023 02:11 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Ik houd het bij 1
OK.. iedereen mag een liedje doen ... JM was van R49..
Musica Español
Come On
  woensdag 8 maart 2023 @ 07:25:59 #218
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208284712
Ogh wat sneu.
Sterkte voor de gene die haar goed gekend hebben.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  † In Memoriam † woensdag 8 maart 2023 @ 07:48:36 #219
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208284823
Omdat ik wegens allerlei privé-omstandigheden de laatste tijd tijdelijk wat minder FOK! hoorde ik het nieuws nu pas. Ik kon het bijna niet geloven, just me, met wie ik, eerst zelf en later ook met mijn vrouw blinky, vooral in de beginjaren van FOK! zó veel heb meegemaakt!

Zeker een van de liefste en warmste vrouwen die ik ooit heb gekend! Heel vaak ontmoet in Eindhoven, mooie belevenissen, goede gesprekken, altijd veel plezier! Regelmatig bij haar thuis geweest, ook wel geslapen na weer eens een uit de hand gelopen meeting ;). Wat een mooie tijden, die meetings met Guus, Vleermuis, Harrie, Yvonne, iteejer, Golfer, Bluezzz en nog tientallen anderen. Toen ik mijn vrouw leerde kennen hadden we ook een heel goed contact met z'n drieën, ze was nota bene op onze trouwdag in 2011 in Geldrop.

Helaas verlies je elkaar later vaak wat uit het oog, maar zeker niet uit het hart. We bleven elkaar zo nu en dan bellen. Door mijn ziekte hadden we juist de laatste 2 jaar weer wat meer contact en ze zou in het voorjaar een keer naar Eindhoven komen. Dat heeft dus helaas niet meer zo mogen zijn. Lieve, lieve just me, we zullen nog vaak aan je denken. We gaan je missen. :*

Natuurlijk ook heel veel sterkte aan de nabestaanden om met dit verlies om te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 08-03-2023 10:35:37 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_208284855
quote:
9s.gif Op woensdag 8 maart 2023 00:00 schreef Steven_Stil het volgende:
Dit bericht komt wel even binnen.
Al mijn kloons kende ze en vele uren heeft ze geluisterd naar mijn radiomixen.

Sterkte voor degene die dicht bij haar stonden met dit grote en onverwachte verlies.
Jullie hadden het ook regelmatig samen over jullie kleinkinderen, volgens mij hadden jullie een plan om ze te koppelen
pi_208285595
Jemig, wat erg :{

Ik heb haar nooit heel goed gekend, maar ik herinner me wel de leuke geprekken die we hebben gehad op o.a. IRC in de begintijd van FOK!. Dat is me op de een of andere manier altijd bijgebleven. Ze kwam altijd op me over als een ontzettend vriendelijke vrouw met een erg leuk gevoel voor humor.

Heel veel sterkte met dit verlies.
pi_208286033
Och, wat een naar bericht!

De ‘moeder’ van de oude garde… zo’n lief en betrokken mens.

Heel veel sterkte!
  woensdag 8 maart 2023 @ 10:41:05 #223
2738 Knut
Loyal Dog
pi_208286309
Ik zit sinds ik dit bericht las regelmatig met mijn hoofd vast in ongeveer 20 jaar geleden. De wereld was zo ontzettend anders en FOK! was ook heel anders. just me was echt een van de hoekstenen van hoe FOK! in die tijd werkte.

Naast alle posts op het forum en de manier waarop ze vaak de verstandige was moet ik vooral denken aan de FOK!Radio sessies bij GUUS thuis. Daar was ze voor mijn gevoel ook vaak bij en die avonden waren uniek.

Ze zal zeker gemist worden, merel heel veel sterkte de komende tijd!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  FOK!fossiel woensdag 8 maart 2023 @ 10:41:46 #224
2628 Karin
pi_208286321
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2023 23:57 schreef YPPY het volgende:
Wat verschrikkelijk Merel! :*

Ze was zo volwassen, toen wij allemaal eigenlijk nog kinderen waren. Zei verstandige dingen, maar was niet écht oud. Ze was een aantal keer een wijze, verstandige, lieve steun op lastige momenten. Mij heeft ze ook ontzettend geholpen toen er gedoe was met de borstvoeding. Zo fijn was dat. O+ En ze had humor natuurlijk. O+ :'(
Precies dit. Een lieve steun op lastige momenten, ook voor mij.

Merel en familie, heel veel sterkte met dit grote verlies :*
  woensdag 8 maart 2023 @ 11:34:54 #225
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_208286842
Ach nee..kende haar niet heel goed, maar als ik r op FOK! tegenkwam, was ze altijd supergezellig aanwezig.
Ik denk wel het type forumuser dat bij anderen het gevoel van een 2e thuis kan oproepen.

Heel veel sterkte aan de familie en kennisen.

[ Bericht 0% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 08-03-2023 11:45:06 ]
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  Redactie Frontpage woensdag 8 maart 2023 @ 11:44:24 #226
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_208286965
ik ken haar nog uit de begindagen van FOK!, uit de topics en #FOK op IRC. Gecondoleerd en heel veel sterkte met dit zware verlies
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:03:35 #227
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_208287174
Sterkte en gecondoleerd ;(
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 8 maart 2023 @ 12:05:14 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_208287203
Nou zeg.

Een mede modje van toen. Waren we allebei blauw.

Godspeed JM.

[ Bericht 47% gewijzigd door popolon op 08-03-2023 12:29:14 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_208287822
Zo, dankzij @yvonne een heel oud account afgestoft... (voor het laatst actief ergens in 2010 denk ik).

Echte herinneringen aan justme heb ik niet, maar ik kan me haar nickname nog goed herinneren. Op het andere forum werd ik over het verdrietige nieuws verwittigd door @golfer. Even kijken in dit topic dus, want in een bijna vergeten verleden was justme voor mijn gevoel de 'moederkloek' van Fok.

Bij het openen van dit topic schrok ik even. Ik zag namelijk een icoontje dat me wel héél bekend voor kwam. Heb ik ooit (twee decennia geleden waarschijnlijk) gemaakt, zelfs het Photoshop-bestandje heb ik nog. Blijkbaar gebruikte ze het na al die tijd nog steeds? Ik ben vereerd.

file.jpg

Gecondoleerd Merel en andere nabestaanden.
pi_208287914
Oef.... Dit is wel even om heel erg stil van te worden. Wat een ongelooflijk verdrietig *piep* nieuws!
Just me was ook bij mijn (1ste) bruiloft aanwezig, al weer meer dan 20 jaar geleden.

Wat was ze een lief en mooi mens.

Heel veel sterkte Merel met dit verlies.

Dank @yvonne voor het herstellen van mijn account
  woensdag 8 maart 2023 @ 13:33:09 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208288357
Als ik het zo allemaal nalees heeft just me er bijna een dagtaak aan gehad om al die bruiloften van bekende oude users te bezoeken. :)
Ze is op heel wat huwelijken aanwezig geweest.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 8 maart 2023 @ 13:56:37 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_208288646
"How can I make this about me?" Sorry alvast :@.

Maar nu ik al die oude, "permabanned" accounts van weleer zie posten roept dit topic naast verdriet ook weer een enorme bak nostalgie op. De goede oude tijd, vroegah, het was altijd beter etc. De massale meets, het gevoel dat je echt bij een community hoorde, een vergaarbak van alles en iedereen, van 8 tot 80. JM was hier natuurlijk een prachtig voorbeeld van, tussen al het jeugdige internettuig viel ze nooit buiten de toon, voelde ze zich (terecht) nooit te oud.

Wat de staat van het internet ook is in 2023, deze herinneringen nemen ze me iig nooit meer af. En daar hoor jij ook bij just me O+.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 woensdag 8 maart 2023 @ 14:08:59 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_208288851
quote:
17s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:56 schreef HeatWave het volgende:

Maar nu ik al die oude, "permabanned" accounts van weleer zie posten roept dit topic naast verdriet ook weer een enorme bak nostalgie op. De goede oude tijd, vroegah, het was altijd beter etc. De massale meets, het gevoel dat je echt bij een community hoorde, een vergaarbak van alles en iedereen, van 8 tot 80. JM was hier natuurlijk een prachtig voorbeeld van, tussen al het jeugdige internettuig viel ze nooit buiten de toon, voelde ze zich (terecht) nooit te oud.

Wat de staat van het internet ook is in 2023, deze herinneringen nemen ze me iig nooit meer af. En daar hoor jij ook bij just me O+.
Mooi gesproken. Jou twee minuten ontmoet voor de Arena. Weet nog dat het met Doc, Golfer en Kamagurka was. En dat je pa erbij was.20jaar geleden, Dat ik dit heb onthouden zegt best veel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208289101
toch ook nog even onder m'n goeie ouwe bix-account: Rust zacht, lieve just_me! :* :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door bixister op 08-03-2023 14:40:22 ]
pi_208289349
quote:
11s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:33 schreef golfer het volgende:
Als ik het zo allemaal nalees heeft just me er bijna een dagtaak aan gehad om al die bruiloften van bekende oude users te bezoeken. :)
Ze is op heel wat huwelijken aanwezig geweest.
Geeft wel aan dat het een bijzonder mens was O+
pi_208289488
quote:
17s.gif Op woensdag 8 maart 2023 13:56 schreef HeatWave het volgende:

Toch mooi om te zien dat hoe onze levens ook veranderd zijn, we hier toch een oogje in het zeil houden. Ook dat we in al die tijd ook behoorlijk wat mensen verloren zijn. Het went nooit, maar zolang de herinneringen blijven zijn ze nooit helemaal weg.