Dank @yvonne, kan ik voor het eerst sinds een jaar of 14 weer iets plaatsen, alleen de aanleiding is duidelijk minder.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 22:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb hem net een nieuw wachtwoord gemaild.
Zo. Dank hiervoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:57 schreef YPPY het volgende:
Ze was zo volwassen, toen wij allemaal eigenlijk nog kinderen waren.
Mijn Studio One mixes vond ze geweldig.quote:
Ze was veelzijdigquote:Op woensdag 8 maart 2023 01:44 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Mijn Studio One mixes vond ze geweldig.
Jullie hadden het ook regelmatig samen over jullie kleinkinderen, volgens mij hadden jullie een plan om ze te koppelenquote:Op woensdag 8 maart 2023 00:00 schreef Steven_Stil het volgende:
Dit bericht komt wel even binnen.
Al mijn kloons kende ze en vele uren heeft ze geluisterd naar mijn radiomixen.
Sterkte voor degene die dicht bij haar stonden met dit grote en onverwachte verlies.
Precies dit. Een lieve steun op lastige momenten, ook voor mij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:57 schreef YPPY het volgende:
Wat verschrikkelijk Merel!
Ze was zo volwassen, toen wij allemaal eigenlijk nog kinderen waren. Zei verstandige dingen, maar was niet écht oud. Ze was een aantal keer een wijze, verstandige, lieve steun op lastige momenten. Mij heeft ze ook ontzettend geholpen toen er gedoe was met de borstvoeding. Zo fijn was dat.En ze had humor natuurlijk.
![]()
Mooi gesproken. Jou twee minuten ontmoet voor de Arena. Weet nog dat het met Doc, Golfer en Kamagurka was. En dat je pa erbij was.20jaar geleden, Dat ik dit heb onthouden zegt best veel.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:56 schreef HeatWave het volgende:
"How can I make this about me?" Sorry alvast.
Maar nu ik al die oude, "permabanned" accounts van weleer zie posten roept dit topic naast verdriet ook weer een enorme bak nostalgie op. De goede oude tijd, vroegah, het was altijd beter etc. De massale meets, het gevoel dat je echt bij een community hoorde, een vergaarbak van alles en iedereen, van 8 tot 80. JM was hier natuurlijk een prachtig voorbeeld van, tussen al het jeugdige internettuig viel ze nooit buiten de toon, voelde ze zich (terecht) nooit te oud.
Wat de staat van het internet ook is in 2023, deze herinneringen nemen ze me iig nooit meer af. En daar hoor jij ook bij just me.
Geeft wel aan dat het een bijzonder mens wasquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:33 schreef golfer het volgende:
Als ik het zo allemaal nalees heeft just me er bijna een dagtaak aan gehad om al die bruiloften van bekende oude users te bezoeken.![]()
Ze is op heel wat huwelijken aanwezig geweest.
Toch mooi om te zien dat hoe onze levens ook veranderd zijn, we hier toch een oogje in het zeil houden. Ook dat we in al die tijd ook behoorlijk wat mensen verloren zijn. Het went nooit, maar zolang de herinneringen blijven zijn ze nooit helemaal weg.quote:Op woensdag 8 maart 2023 13:56 schreef HeatWave het volgende:
"How can I make this about me?" Sorry alvast.
Maar nu ik al die oude, "permabanned" accounts van weleer zie posten roept dit topic naast verdriet ook weer een enorme bak nostalgie op. De goede oude tijd, vroegah, het was altijd beter etc. De massale meets, het gevoel dat je echt bij een community hoorde, een vergaarbak van alles en iedereen, van 8 tot 80. JM was hier natuurlijk een prachtig voorbeeld van, tussen al het jeugdige internettuig viel ze nooit buiten de toon, voelde ze zich (terecht) nooit te oud.
Wat de staat van het internet ook is in 2023, deze herinneringen nemen ze me iig nooit meer af. En daar hoor jij ook bij just me.
En dan deden Symphonic en ik dat ook nog eens 2 keer, dat trouwen en uiteraard was ze bij beide keren zijn getuige, samen met zijn moeder. En toen zijn moeder vrij kort na de bruiloft ziek werd en overleed was just me er ook weer voor onsquote:Op woensdag 8 maart 2023 13:33 schreef golfer het volgende:
Als ik het zo allemaal nalees heeft just me er bijna een dagtaak aan gehad om al die bruiloften van bekende oude users te bezoeken.![]()
Ze is op heel wat huwelijken aanwezig geweest.
Mooi gezegd en zo waarquote:Op woensdag 8 maart 2023 17:36 schreef Blues het volgende:
Ik lees elke keer even de nieuwe updates van o.a. de 'oude' users in dit topic. Met kippenvel op mijn armen en tranen in mijn ogen.
Over verbinding gesproken; 'onze' lieve Just me heeft het uitgevonden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |