abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220275485
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 18:26 schreef Merel het volgende:
Ik was vandaag in Delft, en kwam bij de supermarkt een oude bekende van haar tegen. Dus even bijgepraat en het over haar gehad. En nog steeds dacht ik meteen daarna "Oh even mama bellen om te zeggen dat ik die-en-die net tegenkwam!" _O-
Zo herkenbaar, ik wil haar zo vaak een berichtje sturen
  zaterdag 4 juli 2026 @ 15:29:53 #102
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_221233251
We kregen van just me bij onze bruiloft een Delfts blauw peper- en zoutstel in de vorm van molentjes. Er is nog maar 1 over, de andere is helaas gesneuveld. Een tijdje geleden vonden we bij een kringloop Delfts blauwe porseleinen klompjes en zo begonnen we een kleine verzameling Delfts blauw voor op een randje en in een vensterbank in de keuken. En vandaag vonden we een iets groter molentje, het was passend bij vandaag O+
pi_221233278
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
We kregen van just me bij onze bruiloft een Delfts blauw peper- en zoutstel in de vorm van molentjes. Er is nog maar 1 over, de andere is helaas gesneuveld. Een tijdje geleden vonden we bij een kringloop Delfts blauwe porseleinen klompjes en zo begonnen we een kleine verzameling Delfts blauw voor op een randje en in een vensterbank in de keuken. En vandaag vonden we een iets groter molentje, het was passend bij vandaag O+
Ja zeg O+

Ze was ook bij ons trouwen in 2005, maar ik weet niet meer wat we van haar kregen :'(
SCH en @BE waren er ook.
3 FOK!kers *O*
We hebben ook nog een boek met het FOK! ABC :D
  zaterdag 4 juli 2026 @ 23:53:33 #105
331 Merel
Be here now.
pi_221239233
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juli 2026 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
O+

Ik heb een Delfts blauw bloemetje op m'n pols getatoeėerd :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')