Klopt.. morgen gezellig binnen in een kringetje, met een beetje mazzel verzint ZweefEunie wat leuke BS-moves erbij...quote:Op maandag 6 maart 2023 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het regent.... hoewel, ik hoop dat het daar gaan sneeuwen, dan zou het wel heel apart zijn, maar de tere poppetjes zullen dat niet willen
joepiequote:Op maandag 6 maart 2023 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt.. morgen gezellig binnen in een kringetje, met een beetje mazzel verzint ZweefEunie wat leuk BS-moves erbij...
Krijt met meel..... oh wat hoop ik dat ze er geen verf voor het kleien van gaan maken maar mee mogen gooien...... in de loods (waar Eunice net op haar knietjes de kleden heeft gestofzuigd)quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ken haar laatste vondst? Zelfkastijding... treed meestal op na een ½ jaar raar doen![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Krijt met meel..... oh wat hoop ik dat ze er geen verf voor het kleien van gaan maken maar mee mogen gooien...... in de loods (waar Eunice net op haar knietjes de kleden heeft gestofzuigd)
is dat heel gemeen gedacht?
Ze hebben even een vrije dag vandaag bij de Febo, weinig te beleven. Verwacht morgen wel weer een opdracht.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:52 schreef xsaskiax het volgende:
Toch vind ik dat Wim Vroege het daar netjes gemaakt heeft in de loods.... dingen als kamers boven e.d. die in Utopia geopperd werden heeft hij hier gelijk aangebracht.....
Vraag me af of er een vervolg zal komen
Dit even omdat er op de streams weinig tot niets te beleven is
Er is nog zat ruimte in de loods voor een 2e verdieping, maar helaas is dit format zieltogend en gaan er alleen maar mensen áf... dus geen behoefte aan meer woonruimtesquote:Op maandag 6 maart 2023 21:52 schreef xsaskiax het volgende:
Toch vind ik dat Wim Vroege het daar netjes gemaakt heeft in de loods.... dingen als kamers boven e.d. die in Utopia geopperd werden heeft hij hier gelijk aangebracht.....
Vraag me af of er een vervolg zal komen
Dit even omdat er op de streams weinig tot niets te beleven is
Zaterdag en zondag ook al 🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 21:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben even een vrije dag vandaag bij de Febo, weinig te beleven. Verwacht morgen wel weer een opdracht.
Daarom, het zal vanaf morgen wel afgelopen zijn met de rust. Vaak op dinsdag.quote:
Over de boer die zijn kip met de gouden eieren slachtte uit hebzucht... mooi sprookje .. daar zit ook Eunie voor in de Loods.. voor die ¤900.000quote:
Die zoemer gaat iedere week want er moet sowieso televisie geschoten wordenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben even een vrije dag vandaag bij de Febo, weinig te beleven. Verwacht morgen wel weer een opdracht.
Met wat?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een vermoeden dat @:xsaskiax
toch gelijk heeft.
Dat ze kleuren gaan gooien.quote:
En dan kleien?quote:
Esther aan het biljarten om JW weg te lokken bj Eunice ?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
Opletten voor Estertje.. haar Jantje gaat lekker vreemd...![]()
[ afbeelding ]
Lijkt er op.. Ester haar krijtje moet het ontgelden van ergernisquote:Op maandag 6 maart 2023 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Esther aan het biljarten om JW weg te lokken bj Eunice ?
Dacht even dat ze ze door het laken ging.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Die Esther![]()
JW geeft geen sjoege, die blijft gezellig naast Eunice zitten
[ afbeelding ]
En toch 5th.Hij en zijn zwager Tiano gaan ver komen.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
Blaaskaak Isaac tegen Sjeffie... We gaan vól gas maat.. vól gas .. jahh met wát windbuil
Welnee, "dat soort" loopt altijd hun eigen afgrond inquote:Op maandag 6 maart 2023 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch 5th.Hij en zijn zwager Tiano gaan ver komen.
Daar is een topic voor.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:18 schreef woxxel het volgende:
Wat een saaie dagen.
Zijn de kijkcijfers nog wel goed?
Als jij dat denkt dan is bij deze Friesland een eilandquote:
Je bent de tweede al vandaag.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als jij dat denkt dan is bij deze Friesland een eiland
Zeg dan maar tegen die ander dat ik die plek niet deel dus dat ie 'm mag hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 03:02 schreef Flow3r het volgende:
GJ thuis :
https://dvhn.nl/drenthe/M(...)w#Echobox=1678138244Goffer,dit is best wel klote voor GJ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
dit wens je niemand toequote:Op dinsdag 7 maart 2023 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,dit is best wel klote voor GJ.
Wat is zij laag gezonken zeg om nu te gaan bonden met Isaac.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Flow3r het volgende:
Babet : als er een eliminatie komt hebben we geen plan he
Isaac : ik moet nog met Marciano praten
[ afbeelding ]
Dat clubje van de kwebbelteeftjes(Babet Wendy en Zoë) liggen veel in bed te kletsen. Dacht dat er een regel was van overdag niet meer in bed.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:53 schreef Flow3r het volgende:
Geef ze nou eens meer zitjes daar, dit is toch niet te verstaan
Of verbied ze om vóor 11 uur in bed te gaan liggen
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 03:02 schreef Flow3r het volgende:
GJ thuis :
https://dvhn.nl/drenthe/M(...)w#Echobox=1678138244Dat is de keerzijde met je kop op tv en stream. Mensen weten dat je niet thuis bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Ik las net dat Zoe bij Jeff en Kim in bed ging liggen die ze er 2 wkn geleden nog uit wilde. Heulen met de vijand in dat groepje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is zij laag gezonken zeg om nu te gaan bonden met Isaac.
zoe is altijd welkom om te komen logeren bij kim en jefquote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las net dat Zoe bij Jeff en Kim in bed ging liggen die ze er 2 wkn geleden nog uit wilde. Heulen met de vijand in dat groepje.
heb dat clubje heel het weekend niks anders zien doen dan op bed liggen en roddelen en stokenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat clubje van de kwebbelteeftjes(Babet Wendy en Zoë) liggen veel in bed te kletsen. Dacht dat er een regel was van overdag niet meer in bed.
Had dat niet zo achter Babet en Wendy gezocht, de toch al wat volwassene mensen eentje zelfs met kinderen. Je wil dan toch een voorbeeld voor je kinderen zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb dat clubje heel het weekend niks anders zien doen dan op bed liggen en roddelen en stoken
babs is de baas van dat clubje , wendy vind ik redelijk naief en is gewoon meeloperquote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had dat niet zo achter Babet en Wendy gezocht, de toch al wat volwassene mensen eentje zelfs met kinderen. Je wil dan toch een voorbeeld voor je kinderen zijn lijkt mij.
De streams zijn nog rustig, nog geen wakkere mensen te zien
van mij mag morrie eruit , ze voegt niks toe , kan niks en wil alles zoals nu make up spullenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Je zal er maar mee op de kamer liggen met zo'n hoestkanon
Snap niet waarom je dan je bed niet uitgaat zodat je andere niet tot last bent.
Maar goed de streams gaan weer over op slapende bewoners.
Vind het wel een geinig mens, maar inderdaad voor het spel voegt ze weinig toequote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:25 schreef cinsan het volgende:
[..]
van mij mag morrie eruit , ze voegt niks toe , kan niks en wil alles zoals nu make up spullen
Vind dat zo naar gezicht he zie haar dat bijna iedere morgen doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan niet raarder met dat mens..
[ afbeelding ]
vind dit engquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het kan niet raarder met dat mens..
[ afbeelding ]
soort van trance lijkt het wel opquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo naar gezicht he zie haar dat bijna iedere morgen doen.
ZOu ze dan zo in trance zijn of wat?
Ik hou het nog steeds op BS, je ogen zo wegdraaien is bijzonder ongemakkelijk en nergens voor nodigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat zo naar gezicht he zie haar dat bijna iedere morgen doen.
ZOu ze dan zo in trance zijn of wat?
Ja, lijkt mij ook niet gezond om dat iedere dag te doen zoquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hou het nog steeds op BS, je ogen zo wegdraaien is bijzonder ongemakkelijk en nergens voor nodig
Eunie weet dat ze met haar capriolen vaak in beeld zal zijn, altijd handig voor als ze ooit weer buiten staat en haar BS te gelde wil maken, haar volgers zullen in de rij staan voor "sessies"quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook niet gezond om dat iedere dag te doen zo
Bijzonder amusant ja, ook leuk om haar dagelijkse nieuwe verzinsels te bekijken, lijkt me best lastigquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
Ze was aan het stampen met haar benen gisteren sloeg ze zichzelf over haar hele lijf
Hoe verzint ze ze vraag ik mij dan afquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bijzonder amusant ja, ook leuk om haar dagelijkse nieuwe verzinsels te bekijken, lijkt me best lastig
Jah, lenig is ze zeker, het zal haar ook wel gaan lukkenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe verzint ze ze vraag ik mij dan af
Ze krijgt haar been al wel steeds hoger als zit en hem naar haar nek wil brengen
Als je daar mee in bed ligt kan je makkelijk die benen even aan de kant gooienquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, lenig is ze zeker, het zal haar ook wel gaan lukken
Langer dan Erik, wat zeg ik: 10 keer zo lang. Zelf is ze dan weer korter dan Erik.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je daar mee in bed ligt kan je makkelijk die benen even aan de kant gooien![]()
Maar ik vind het wel knap dat ze die iedere dag volhoudt. Het is ook niet zo dat ze het snel afrafelt, ze is er best lang mee bezig
Als je de rest vd dag daar niet veel te doen hebt, anderen liggen uren in bed, ouwehoeren pompen ijzer omhoog .. ze moeten wátquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je daar mee in bed ligt kan je makkelijk die benen even aan de kant gooien![]()
Maar ik vind het wel knap dat ze die iedere dag volhoudt. Het is ook niet zo dat ze het snel afrafelt, ze is er best lang mee bezig
Jan Willem Valk (63)quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bijzonder amusant ja, ook leuk om haar dagelijkse nieuwe verzinsels te bekijken, lijkt me best lastig
Eigenlijk al gelijk, GJ was nog niet weg en ze stond al bij Isaac.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:28 schreef Setje72 het volgende:
Net even uitzending van gisteren terug gekeken..hoop echt dat Babette haar ogen uit der kop schaamt na een halve dag was ze al overgelopen
Weet Babs al dat Wanda, Mirthe etc haar hebben gehoord op dat podcastopname ding?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:28 schreef Setje72 het volgende:
Net even uitzending van gisteren terug gekeken..hoop echt dat Babette haar ogen uit der kop schaamt na een halve dag was ze al overgelopen
Ja het is zeker knap Ze is nu met de slaan sessies begonnen en neuriet er af en toe even bijquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Langer dan Erik, wat zeg ik: 10 keer zo lang. Zelf is ze dan weer korter dan Erik.
Maar knap idd. Los van die weggedraaide ogen zou ik dit ook wel willen kunnen, maar er naar kijken is toch prettiger
neequote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Weet Babs al dat Wanda, Mirthe etc haar hebben gehoord op dat podcastopname ding?
Ze heeft er inderdaad dagen lang de tijd voorquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je de rest vd dag daar niet veel te doen hebt, anderen liggen uren in bed, ouwehoeren pompen ijzer omhoog .. ze moeten wát
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is zeker knap Ze is nu met de slaan sessies begonnen en neuriet er af en toe even bij
Ze lijken GJ ook totaal niet te missen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk al gelijk, GJ was nog niet weg en ze stond al bij Isaac.
Niet echt. Uit het ook uit het hartquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ze lijken GJ ook totaal niet te missen.
jquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor nu niemand mopperen daar dat de manager nog in bed ligt, dat was bij Kenzy wel anders
ja maar is brunch om 11 uurquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor nu niemand mopperen daar dat de manager nog in bed ligt, dat was bij Kenzy wel anders
En over wie heb je het danquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
oh nee gedaan met de rust m adam hinnik is ook wakker
Ze heeft de doppers nog niet open of ze begint al weer.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
oh nee gedaan met de rust m adam hinnik is ook wakker
mss wel mss nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Ah we gaan het weer de halve dag over die Kut Babette hebben
Begon al te denken dat het aan mij lag aangezien Marciano het allemaal wel lijkt te snappenquote:
Ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Begon al te denken dat het aan mij lag aangezien Marciano het allemaal wel lijkt te snappen
Ook dat mag he, net zoals het gisteren veel over Wanda gingquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Ah we gaan het weer de halve dag over die Kut Babette hebben
Ik ben een beetje klaar die bijnamen zowel hier als daarquote:
knipquote:
Het irritatieniveau van Marciano zal snel oplopenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:45 schreef KinKiJan het volgende:
Om het allemaal nog verwarrender te maken komt Martin er ook bij in de kas
Met een giga groot mes, het is maar een appel zegt Wandaquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht dat Isaac hun over wilde halen op Wanda te gaan. Net hoor ik Isaac antwoorden dat hij niet op Wanda wil gaan toen Marciano het hem rechtstreeks vroeg..
Ik snap er niks meer van en eigenlijk hoeft dat ook niet, het gaat toch wel weer veranderen. Appels schillen met Eunice op stream 1 it is
op wie wil ice dan wel gaanquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:48 schreef KinKiJan het volgende:
Ik dacht dat Isaac hun over wilde halen op Wanda te gaan. Net hoor ik Isaac antwoorden dat hij niet op Wanda wil gaan toen Marciano het hem rechtstreeks vroeg..
Ik snap er niks meer van en eigenlijk hoeft dat ook niet, het gaat toch wel weer veranderen. Appels schillen met Eunice op stream 1 it is
Geen geldopdrachten misschien? Was ook gezegd dat ze zuinig moesten doen met het geld, arme tijden komen er aan denk ik zo.quote:
En een eliminatie zal er voorlopig ook wel niet inzitten, dus sssaaaaiii!quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Geen geldopdrachten misschien? Was ook gezegd dat ze zuinig moesten doen met het geld, arme tijden komen er aan denk ik zo.
die verwacht ice pas vanaf 25 maartquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een eliminatie zal er voorlopig ook wel niet inzitten, dus sssaaaaiii!
HTF is Cheng?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:52 schreef puzziepie het volgende:
Eerst had Cheng het plan gemaakt om Babs weg te werken ..nu gaat het weer over Wanda ,
Jeff is een emotionele stemmer volgens Marciano
Schieten , shots fired , gericht geschoten poeh
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:56 schreef Hoempah het volgende:
Rupert is het nog niet verleerd om voor zichzelf te zorgen
[ afbeelding ]
Hoopte eigenlijk op een opdracht van een week, en daarna de uitkering in geld, maar ben bang dat het een week rondhangen wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:50 schreef espri het volgende:
[..]
Geen geldopdrachten misschien? Was ook gezegd dat ze zuinig moesten doen met het geld, arme tijden komen er aan denk ik zo.
Ja ik vind ook dat tweede helft van het jaar wel wat meer pit mag hebben zeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoopte eigenlijk op een opdracht van een week, en daarna de uitkering in geld, maar ben bang dat het een week rondhangen wordt.
Ja hoor, heeft hii regelmatig aan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:56 schreef espri het volgende:
Ik vraag me af of Martin wel lange broeken heeft meegenomen van thuis…
Echtquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Echt, ik zie hem namelijk altijd in een korte.
Misschien wil hij zijn benen net als zijn bovenlijf (heel vaak z'n shirt uit) graag tonen,quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Echt, ik zie hem namelijk altijd in een korte.
Je moet er van houden.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien wil hij zijn benen net als zijn bovenlijf (heel vaak z'n shirt uit) graag tonen,
Hebben ze nieuwe tafels?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:17 schreef spapaars het volgende:
Oranje is de kleur vandaag.
[ afbeelding ]
ze hebben hoeslakens als tafellaken erover heen gedaan.quote:
Oh dat zou ook nog kunnenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Staan die niet normaal bij de zitbanken?
Die kan altijd nog een 'Martinnetje' doen en alsnog op een ander gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:27 schreef Setje72 het volgende:
En Wanda maar denken Tiano gaat mij er nooit uit stemmen
Rupert?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die kan altijd nog een 'Martinnetje' doen en alsnog op een ander gaan.
Martin ging ook op Esther ipv Sasha bleek gisteren in de uitzending
Wanda begint dus alvast aan wat damage control.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zou Ivor een misstap in dit jaar wel vergeven.. want ze wil hem niet kwijt.
Makkelijk praten, nadat ze zelf een misstap heeft gedaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda zou Ivor een misstap in dit jaar wel vergeven.. want ze wil hem niet kwijt.
Nee eliminatie van GJ was gisteren in de uitzending, verkiezing voor manager moet nog komenquote:
zien hoe snel bas het gaat doorlullen aan haar innetjesquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac vertelt het nominatieplan al fluisterend aan Babette.
Lijkt z'n taak te zijn om voor verdeling te zorgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac vertelt het nominatieplan al fluisterend aan Babette.
Zo is het niet erg dat zij het dus ook doet, slim….quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wanda begint dus alvast aan wat damage control.
Tiano is degene die met Babs weg kwamquote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:52 schreef puzziepie het volgende:
Eerst had Cheng het plan gemaakt om Babs weg te werken ..nu gaat het weer over Wanda ,
Jeff is een emotionele stemmer volgens Marciano
Schieten , shots fired , gericht geschoten poeh
Dan kan Esther liplezenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:50 schreef espri het volgende:
Mirthe weer met die fluisterlegging aan, geen gezicht.
Ja baasquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:52 schreef espri het volgende:
Zitten we allemaal al in de houding? Wel meedoen hoor. Adem innnnn adem uittttt.
Snap ik, dat fruit staat te verpieteren op die tafelsquote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:56 schreef cinsan het volgende:
wat zien sommige er vrolijk uit .................... niet dus
Er zijn 2 roze leggings in de loods, die moeten ze gewoon ritueel verbrandenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat de broek roze is![]()
En niemand daar die er wat van zegt, of waarschuwt.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:04 schreef espri het volgende:
[..]
Het is heel erg maar moet er gewoon verschrikkelijk om lachen ook.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haast beter te verstaan dan Babs in fluisterstand
Trio? Gaan er dan 3 tegen elkaar?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Trio wordt Erik en Esther
Duo en enkel wordt Wanda
bij de bro's.
Lijkt ook zo raar kruis. Net of er een zakje zit voor schaamlippen.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haast beter te verstaan dan Babs in fluisterstand
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:12 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Lijkt ook zo raar kruis. Net of er een zakje zit voor schaamlippen.
Gaten ? Que?quote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
Wendy moet de gaten van Rupie knippen want volle maan
Dan groeit het extra sterk terug
quote:
Ja ze gaan zo kleien en knoeien met poederquote:Op dinsdag 7 maart 2023 11:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Ah typo! Snapte er al geen hol van!
Maar kleien alsnog op het programma dus ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |