Klopt.. morgen gezellig binnen in een kringetje, met een beetje mazzel verzint ZweefEunie wat leuke BS-moves erbij...quote:Op maandag 6 maart 2023 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het regent.... hoewel, ik hoop dat het daar gaan sneeuwen, dan zou het wel heel apart zijn, maar de tere poppetjes zullen dat niet willen
joepiequote:Op maandag 6 maart 2023 21:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt.. morgen gezellig binnen in een kringetje, met een beetje mazzel verzint ZweefEunie wat leuk BS-moves erbij...
Krijt met meel..... oh wat hoop ik dat ze er geen verf voor het kleien van gaan maken maar mee mogen gooien...... in de loods (waar Eunice net op haar knietjes de kleden heeft gestofzuigd)quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ken haar laatste vondst? Zelfkastijding... treed meestal op na een ½ jaar raar doen![]()
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Krijt met meel..... oh wat hoop ik dat ze er geen verf voor het kleien van gaan maken maar mee mogen gooien...... in de loods (waar Eunice net op haar knietjes de kleden heeft gestofzuigd)
is dat heel gemeen gedacht?
Ze hebben even een vrije dag vandaag bij de Febo, weinig te beleven. Verwacht morgen wel weer een opdracht.quote:Op maandag 6 maart 2023 21:52 schreef xsaskiax het volgende:
Toch vind ik dat Wim Vroege het daar netjes gemaakt heeft in de loods.... dingen als kamers boven e.d. die in Utopia geopperd werden heeft hij hier gelijk aangebracht.....
Vraag me af of er een vervolg zal komen
Dit even omdat er op de streams weinig tot niets te beleven is
Er is nog zat ruimte in de loods voor een 2e verdieping, maar helaas is dit format zieltogend en gaan er alleen maar mensen áf... dus geen behoefte aan meer woonruimtesquote:Op maandag 6 maart 2023 21:52 schreef xsaskiax het volgende:
Toch vind ik dat Wim Vroege het daar netjes gemaakt heeft in de loods.... dingen als kamers boven e.d. die in Utopia geopperd werden heeft hij hier gelijk aangebracht.....
Vraag me af of er een vervolg zal komen
Dit even omdat er op de streams weinig tot niets te beleven is
Zaterdag en zondag ook al 🤣quote:Op maandag 6 maart 2023 21:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben even een vrije dag vandaag bij de Febo, weinig te beleven. Verwacht morgen wel weer een opdracht.
Daarom, het zal vanaf morgen wel afgelopen zijn met de rust. Vaak op dinsdag.quote:
Over de boer die zijn kip met de gouden eieren slachtte uit hebzucht... mooi sprookje .. daar zit ook Eunie voor in de Loods.. voor die ¤900.000quote:
Die zoemer gaat iedere week want er moet sowieso televisie geschoten wordenquote:Op maandag 6 maart 2023 21:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben even een vrije dag vandaag bij de Febo, weinig te beleven. Verwacht morgen wel weer een opdracht.
Met wat?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb een vermoeden dat @:xsaskiax
toch gelijk heeft.
Dat ze kleuren gaan gooien.quote:
En dan kleien?quote:
Esther aan het biljarten om JW weg te lokken bj Eunice ?quote:Op maandag 6 maart 2023 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
Opletten voor Estertje.. haar Jantje gaat lekker vreemd...![]()
[ afbeelding ]
Lijkt er op.. Ester haar krijtje moet het ontgelden van ergernisquote:Op maandag 6 maart 2023 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Esther aan het biljarten om JW weg te lokken bj Eunice ?
Dacht even dat ze ze door het laken ging.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Die Esther![]()
JW geeft geen sjoege, die blijft gezellig naast Eunice zitten
[ afbeelding ]
En toch 5th.Hij en zijn zwager Tiano gaan ver komen.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
Blaaskaak Isaac tegen Sjeffie... We gaan vól gas maat.. vól gas .. jahh met wát windbuil
Welnee, "dat soort" loopt altijd hun eigen afgrond inquote:Op maandag 6 maart 2023 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toch 5th.Hij en zijn zwager Tiano gaan ver komen.
Daar is een topic voor.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:18 schreef woxxel het volgende:
Wat een saaie dagen.
Zijn de kijkcijfers nog wel goed?
Als jij dat denkt dan is bij deze Friesland een eilandquote:
Je bent de tweede al vandaag.quote:Op maandag 6 maart 2023 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als jij dat denkt dan is bij deze Friesland een eiland
Zeg dan maar tegen die ander dat ik die plek niet deel dus dat ie 'm mag hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 03:02 schreef Flow3r het volgende:
GJ thuis :
https://dvhn.nl/drenthe/M(...)w#Echobox=1678138244Goffer,dit is best wel klote voor GJ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
dit wens je niemand toequote:Op dinsdag 7 maart 2023 05:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goffer,dit is best wel klote voor GJ.
Wat is zij laag gezonken zeg om nu te gaan bonden met Isaac.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Flow3r het volgende:
Babet : als er een eliminatie komt hebben we geen plan he
Isaac : ik moet nog met Marciano praten
[ afbeelding ]
Dat clubje van de kwebbelteeftjes(Babet Wendy en Zoë) liggen veel in bed te kletsen. Dacht dat er een regel was van overdag niet meer in bed.quote:Op maandag 6 maart 2023 22:53 schreef Flow3r het volgende:
Geef ze nou eens meer zitjes daar, dit is toch niet te verstaan
Of verbied ze om vóor 11 uur in bed te gaan liggen
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 03:02 schreef Flow3r het volgende:
GJ thuis :
https://dvhn.nl/drenthe/M(...)w#Echobox=1678138244Dat is de keerzijde met je kop op tv en stream. Mensen weten dat je niet thuis bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
Ik las net dat Zoe bij Jeff en Kim in bed ging liggen die ze er 2 wkn geleden nog uit wilde. Heulen met de vijand in dat groepje.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is zij laag gezonken zeg om nu te gaan bonden met Isaac.
zoe is altijd welkom om te komen logeren bij kim en jefquote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:47 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik las net dat Zoe bij Jeff en Kim in bed ging liggen die ze er 2 wkn geleden nog uit wilde. Heulen met de vijand in dat groepje.
heb dat clubje heel het weekend niks anders zien doen dan op bed liggen en roddelen en stokenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat clubje van de kwebbelteeftjes(Babet Wendy en Zoë) liggen veel in bed te kletsen. Dacht dat er een regel was van overdag niet meer in bed.
Had dat niet zo achter Babet en Wendy gezocht, de toch al wat volwassene mensen eentje zelfs met kinderen. Je wil dan toch een voorbeeld voor je kinderen zijn lijkt mij.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb dat clubje heel het weekend niks anders zien doen dan op bed liggen en roddelen en stoken
babs is de baas van dat clubje , wendy vind ik redelijk naief en is gewoon meeloperquote:Op dinsdag 7 maart 2023 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had dat niet zo achter Babet en Wendy gezocht, de toch al wat volwassene mensen eentje zelfs met kinderen. Je wil dan toch een voorbeeld voor je kinderen zijn lijkt mij.
De streams zijn nog rustig, nog geen wakkere mensen te zien
van mij mag morrie eruit , ze voegt niks toe , kan niks en wil alles zoals nu make up spullenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 07:19 schreef Dotteke het volgende:
Je zal er maar mee op de kamer liggen met zo'n hoestkanon
Snap niet waarom je dan je bed niet uitgaat zodat je andere niet tot last bent.
Maar goed de streams gaan weer over op slapende bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |