Bart en Jason zijn de meest analytische spelers (woord analytisch van een mede-cosser hier geleend, weet niet meer wie).quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Bart en jason hebben het de hele tijd maar over 3 tegen 1 denk in het spel nogmaals wie denkt nou steeds in kamer tegen kamer hun weer
Lindsey heeft het ook al gezegd hoor tegen Charlotte. Ali en Lindsey gelijk zaterdag al.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
En Bart begint weer over het nomineren en als rood wint hun 3 erop staan. Bart heeft er vrede mee. Het is 3 tegen 1 zegt Bart. En maar verwijten gemaakt over anderen die Bart en zelf maar blijven praten over wij en zij. Ik heb die rode kamer er nog niet over gehoord deze week.
Mooi laten lullen.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Hij lult weer die m.a. met zijn 350 euro per maand voor een popup shop
Als je minder zorgen hebt, praat je ook minder denk ik. Andersom zou exact hetzelfde gebeuren natuurlijk. Het is ook logisch imo. Kamer blauw is er behoorlijk op achteruitgegaan natuurlijk sinds de komst van Danny, naast dat dat überhaupt niet eerlijk is zonder restricties voor Danny, wat dus het geval is. Ik snap wel dat het even een tijdje blijft hangen en als je de benadeelde bent het er regelmatig even uit moet. Het is nog geen 48 uur geleden gebeurd ook. Je hebt ook 24/7 alleen maar dat spel he, weinig andere afleiding, is een heel ander leven dan buiten zo’n huis en spel.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Koos1958 het volgende: En Bart begint weer over het nomineren en als rood wint hun 3 erop staan. Bart heeft er vrede mee. Het is 3 tegen 1 zegt Bart. En maar verwijten gemaakt over anderen die Bart en zelf maar blijven praten over wij en zij. Ik heb die rode kamer er nog niet over gehoord deze week.
Yep.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Duurt lang.
Meer mensen last van wegvallende audio op de streams?
Hier ookquote:Op maandag 6 maart 2023 20:18 schreef happyme28 het volgende:
Het geluid valt steeds weg, of is dat alleen bij ons?
Jaquote:Op maandag 6 maart 2023 20:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Duurt lang.
Meer mensen last van wegvallende audio op de streams?
3 tegen 1 gaat over het pon spel. Ze verwachten bij winst in de rode kamer dat ze alle drie in blauw erop staan. De rode kamer heeft het er gister volop over gehad. Die hebben het vooral over wie ze erop moeten zetten. Dat doen ze bij blauw minder of niet omdat die daar verschillend over denken.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
Bart en jason hebben het de hele tijd maar over 3 tegen 1 denk in het spel nogmaals wie denkt nou steeds in kamer tegen kamer hun weer
samequote:Op maandag 6 maart 2023 20:18 schreef Ireth het volgende:
Het geluid valt elke keer voor een seconde of 2 stil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |