Je zit er nogal meequote:Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Irritant gedoe van Babette, die doet net of ze het gesprek van Wanda en Jasper kan volgen
En gaat trouwen met een Vrouw, ze lijkt echt op een puber van 14 jaar
quote:Irritant gedoe van Babette, die doet net of ze het gesprek van Wanda en Jasper kan volgen
Idd en ik kan er met mijn pet niet bij dat Wendy zich hiervoor laat lenen.quote:gaat trouwen met een Vrouw, ze lijkt echt op een puber van 14 jaar
Ik geef commentaar op wat ik zie en hoor, daarvoor zitten we in de COSquote:
En ik zeg je zit er nogal mee , je hebt het alleen maar over haar, grappig welquote:Op maandag 6 maart 2023 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef commentaar op wat ik zie en hoor, daarvoor zitten we in de COS
gaat trouwen met een Vrouw, ze lijkt echt op een puber van 14 jaarquote:Op maandag 6 maart 2023 15:57 schreef Alocanda het volgende:
quote][ afbeelding ] Op maandag 6 maart 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
Irritant gedoe van Babette, die doet net of ze het gesprek van Wanda en Jasper kan volgen
Ze is ook op de stream toch?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ik zeg je zit er nogal mee , je hebt het alleen maar over haar, grappig wel
Dat soort gimmicks zoeken doen ze al tientallen jaren in BB's.. stierlijke verveling en slappe pogingen tot shockerenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geef commentaar op wat ik zie en hoor, daarvoor zitten we in de COS
Er zitten zoveel mensen daar in die loods maar is de hele dag dat kliekje en dan op de andere streams spelletjes, naaien knutselenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat soort gimmicks zoeken doen ze al tientallen jaren in BB's.. stierlijke verveling en slappe pogingen tot shockeren
Hopelijk ziet ze zichzelf een keer terug van hoe ze der van de week zelf bij liepquote:Op maandag 6 maart 2023 16:05 schreef Deisyy het volgende:
Zoe gaat het rijtje af: Mirthe die de hele dag in de sportkleding met een cameltoe loopt
Wendy: Heb je ook nog iets leuks? Heb je nog iets over ons?
Die wanhoop om "iets Evenemeterigs" te verzinnen.. dan maar "trouwen" met iemand die elke dag een raar ventje in bed heeft liggenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten zoveel mensen daar in die loods maar is de hele dag dat kliekje en dan op de andere streams spelletjes, naaien knutselen
Er is een gesprek in de kas laat dat maar horen
Die ze nu samen met die andere twee kwebbelteefjes (Babs, Wendy en Zoë)hem de gek ligt aan te steken.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die wanhoop om "iets Evenemeterigs" te verzinnen.. dan maar "trouwen" met iemand die elke dag een raar ventje in bed heeft liggen
Ik vind zowel Kenzy als Mirthe 10x knapper dan Zoe. Ontzettend vervelend kreng dat ze is ook nog es.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:05 schreef Harry het volgende:
Zoe moppert....
Zoe zegt dat Kenzy niet knap is.
Zoe: Mirthe met haar legging en cameltoe.
waar is Mattin's foto?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
De foto van Rupert hangt ook in de gallerij der managers
Isaac moet de lijst nog afmaken zegt hij netquote:
Deze?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:05 schreef Harry het volgende:
Zoe moppert....
wie zijn de kwebbelteefjes ?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ze nu samen met die andere twee kwebbelteefjes hem de gek ligt aan te steken.
IK vind dat echt zoiets kleuterachtigs, we gaan trouwen voor de nep![]()
dan ben 40 en die andere moeder van 2 kinderen.
Babs, Wendy en Zoë, had het bij een eerdere post tussen haakjes gezet, was het nu vergetenquote:
Dat ziet er iets wat raar en goor uitquote:
Het pak van Erik wordt vermaaktquote:Op maandag 6 maart 2023 16:15 schreef spapaars het volgende:
is er nu echt geen betere situatie te vinden dan die naaimachine.
Waar de achterkant van haar legging helemaal heengaat wil je dan ook niet weten..quote:Op maandag 6 maart 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ziet er iets wat raar en goor uit
IN de kas zijn Wanda en Jasper aan het praten mogen we ook niet zien helaasquote:Op maandag 6 maart 2023 16:17 schreef spapaars het volgende:
Op kamer 3 spelen ze een spel, maar dat mogen we niet zien.
Gelukkig maarquote:Op maandag 6 maart 2023 16:17 schreef spapaars het volgende:
Op kamer 3 spelen ze een spel, maar dat mogen we niet zien.
wanda- jasper , bern -sasha mogen we niet zienquote:Op maandag 6 maart 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de kas zijn Wanda en Jasper aan het praten mogen we ook niet zien helaas
Nee, liever niet. Vind het sowieso geen gezicht zo legging. Kim heeft er ook een handje van en dan een kort truitje er op.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waar de achterkant van haar legging helemaal heengaat wil je dan ook niet weten..
O zijn Bern en Sas ook aan het praten?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
wanda- jasper , bern -sasha mogen we niet zien
neemaar wel op k3 spel aan het spelenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zijn Bern en Sas ook aan het praten?
Beter dan die Teleac cursus op 1quote:Op maandag 6 maart 2023 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Wel jammer dat we niet mee mogen luisteren in de kas
O een spel spelen is ook niet spannend om naar te kijkenquote:
Dat spel is vreselijk , logisch dat we dat niet hoeven te zien ,maar die kas die ons wordt onthouden vind ik minderquote:
Daar hebben ze geen poster vanquote:Op maandag 6 maart 2023 16:16 schreef Judiwi het volgende:
Nu Madeleine nog na Martin. Dan hangen ze er allemaal.
Toevallig zegt hij net tegen JW dat ze die van haar ook op hebben gevraagdquote:
Ik vond de ondertiteling van Zoe, Babette, Wendy en Isaac net wel grappigquote:Op maandag 6 maart 2023 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IN de kas zijn Wanda en Jasper aan het praten mogen we ook niet zien helaas
Had liever Wanda en Jasper gehoordquote:Op maandag 6 maart 2023 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de ondertiteling van Zoe, Babette, Wendy en Isaac net wel grappig
Babbette is kut zoals je hieronder oh boven al leestquote:Op maandag 6 maart 2023 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond de ondertiteling van Zoe, Babette, Wendy en Isaac net wel grappig
Dan moet ze net als de rest maar naar huis gaan.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babbette is kut zoals je hieronder oh boven al leest
Mja maar dan is iedereen straks weg want ze zijn allemaal kut , maar Babette is het ergstequote:Op maandag 6 maart 2023 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet ze net als de rest maar naar huis gaan.
En waar moeten wij dan naar kijken?quote:Op maandag 6 maart 2023 16:29 schreef engine het volgende:
[..]
Dan moet ze net als de rest maar naar huis gaan.
Zoveel mensen, zoveel meningen.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja maar dan is iedereen straks weg want ze zijn allemaal kut , maar Babette is het ergste
Zoe zelf trekt volle zalenquote:Op maandag 6 maart 2023 16:05 schreef Harry het volgende:
Zoe moppert....
Nee hoor, team Babettequote:Op maandag 6 maart 2023 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja maar dan is iedereen straks weg want ze zijn allemaal kut , maar Babette is het ergste
Ze hebben slingers gemaakt hoorquote:Op maandag 6 maart 2023 16:37 schreef Lrod01 het volgende:
Hoogstaande streams weer vandaag. In een bejaardentehuis is er nog meer actie te beleven.
Er zitten er 6 in kamer 3 een spelletje Dungeons & Dragons te spelen, de rest waart een beetje rond.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:39 schreef Judiwi het volgende:
Wat een saaie streams. Doet iedereen een dutje of zo?
wat een muts, je kunt er op wachten dat ie er af flikkert als de bout zo staat en je de plank verschuift...straks weer kapotquote:
Ze liep ook meteen weg, zal niet effe checken of dat ding het nog doet, raar mensquote:Op maandag 6 maart 2023 16:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
wat een muts, je kunt er op wachten dat ie er af flikkert als de bout zo staat en je de plank verschuift...straks weer kapot
maar heb ook het idee dat ze met de spullen daar anders omgaan dan thuis, wat kan hun het schelen joh/.quote:Op maandag 6 maart 2023 16:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze liep ook meteen weg, zal niet effe checken of dat ding het nog doet, raar mens
Die is tenminste lekker bezig, kun je van velen daar niet zeggenquote:
Dat weet ik nietquote:
jouw schuldquote:Op maandag 6 maart 2023 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zitten er 6 in kamer 3 een spelletje Dungeons & Dragons te spelen, de rest waart een beetje rond.
Dacht dat de doodstraf afgeschaft was in Nederlandquote:
Jeff is de ergste van het hele stelletje daarquote:Op maandag 6 maart 2023 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel mensen, zoveel meningen.
Ik vind Babette trouwens niet de ergste, het zijn bij mij momenten van irritatie, die ik bij veel van de bewoners heb
Isaac doet wel zijn best om van iedereen een fotoquote:Op maandag 6 maart 2023 16:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Zelfs bij de foto's is Isaac het middelpunt. Zijn foto hangt in het midden
quote:Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Isaac doet wel zijn best om van iedereen een foto op te hangen
Dat is waar , leuk ideequote:Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Isaac doet wel zijn best om van iedereen een foto
Ow absoluutquote:Op maandag 6 maart 2023 16:51 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Isaac doet wel zijn best om van iedereen een foto
LIggen ze nog steeds op hun nest. Die regel is ook ineens weer verdwenen hequote:Op maandag 6 maart 2023 16:58 schreef Flow3r het volgende:
en wéer van een gesprek naar getimmer en gerommel![]()
[ afbeelding ]
je bedoelt wachten op 2 minuten , dan weggedraaidquote:Op maandag 6 maart 2023 17:01 schreef puzziepie het volgende:
Het wachten is op op de afluister gesprekken![]()
Duurt dat gesprekje maar twee minuten?quote:Op maandag 6 maart 2023 17:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
je bedoelt wachten op 2 minuten , dan weggedraaid
ik bedoel de regieeeeeeeeeequote:Op maandag 6 maart 2023 17:05 schreef puzziepie het volgende:
Het klonk alsof het een gesprek van 45 minuten was
Dungeons and Dragonsquote:Op maandag 6 maart 2023 17:06 schreef pingu66 het volgende:
Wat is dat voor een spel wat ze spelen en wat doet Bern raar?!
Het is een rollenspelquote:Op maandag 6 maart 2023 17:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Moet je daar zo ( achterlijk) bij acteren?
Ja googlede het net fantasy role playing game.quote:
2 kleine kleutertjesquote:Op maandag 6 maart 2023 17:26 schreef puzziepie het volgende:
Babs en Wendy spelen Wanda en Jappie na
Die gaat niet wegquote:Op maandag 6 maart 2023 17:34 schreef Alocanda het volgende:
Gooi die Babette aub op de stip. Het mens kan niks dus een makkelijk doelwit.
Of de twee stapelbedden naast elkaar neerzetten, want volgens mij hebben ze niet genoeg hout om een bed te makenquote:Op maandag 6 maart 2023 17:45 schreef freaky40 het volgende:
Maak gewoon zelf je 2 persoonsbed net als in die andere loods...who needs a stapelbed...
Volgens mij mocht er niet met de bedden worden geschoven, in verband met de camera's . Als er twee stapelbedden naast elkaar worden gezet, krijg je een plek waar je off cam kunt zijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 17:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Of de twee stapelbedden naast elkaar neerzetten, want volgens mij hebben ze niet genoeg hout om een bed te maken
Kunnen ze weer een paar afleveringen mee vullen natuurlijkquote:Op maandag 6 maart 2023 18:11 schreef puzziepie het volgende:
Dat afluister gedoe wordt ook weer zwaar uitgemolken
Ja dat iddquote:Op maandag 6 maart 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een paar afleveringen mee vullen natuurlijk
En 25 nieuwe roddels en scheldwoorden over elkaar uitgesprokenquote:Op maandag 6 maart 2023 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Die PodcastGate begint stierlijk verveeld te worden, iedereen heeft 'm nu wel gehoord, en geen hond gaat er wat mee doen .. het is al ruim 1½ week oud en er zijn alweer 10 nieuwe complotten
Dit iddquote:Op maandag 6 maart 2023 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Die PodcastGate begint stierlijk verveeld te worden, iedereen heeft 'm nu wel gehoord, en geen hond gaat er wat mee doen .. het is al ruim 1½ week oud en er zijn alweer 10 nieuwe complotten
Ik had niet eerder gezien dat kenzy een neuspiercing hadquote:Op maandag 6 maart 2023 18:19 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Wanda komt binnen en gaat het verhaal uitleggen
quote:Op maandag 6 maart 2023 18:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had niet eerder gezien dat kenzy een neuspiercing had
Ze heeft iig alweer een veel te grote bek, er moet maar ff iemand vragen aan haar hoe het met Ivor gaat.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou zo te horen is er geen 24 uur aangevraagd door Wanda
Jeffquote:Op maandag 6 maart 2023 18:25 schreef Loveable het volgende:
Er staat afluister materiaal op de podcast van wie dat dan?
Dat weten alleen de mensen die het hebben gehoordquote:
Jammer wel, ben wel nieuwsgierig wat zij horen wat Jeff gezegd heeftquote:Op maandag 6 maart 2023 18:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weten alleen de mensen die het hebben gehoord
Alleen Babette, Wendy ,Kim en Zoe staan eropquote:Op maandag 6 maart 2023 18:29 schreef Loveable het volgende:
[..]
Jammer wel, ben wel nieuwsgierig wat zij horen wat Jeff gezegd heeft
Ah okquote:Op maandag 6 maart 2023 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen Babette, Wendy ,Kim en Zoe staan erop
In SV staat een stukje en er zijn ook opnames in Video's, filmpjes.............quote:
Ga ik daar even een kijkje nemenquote:Op maandag 6 maart 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In SV staat een stukje en er zijn ook opnames in Video's, filmpjes.............
Veel wijzer word je er nog niet van hoor.
Maar het is iets
Ik vind het een vaag verhaalquote:Op maandag 6 maart 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
In SV staat een stukje en er zijn ook opnames in Video's, filmpjes.............
Veel wijzer word je er nog niet van hoor.
Maar het is iets
het houd niet opquote:Op maandag 6 maart 2023 18:47 schreef 5thencounter het volgende:
Dat dwangmatig MirtjeVolgen.. er komt geen stom woord uit
Nou ja dit iddquote:Op maandag 6 maart 2023 18:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Suggereren dat ze haar muil wel voorbij gaat praten ergens... toevallig nu niet ineens
is het ookquote:
misschien moet ze ook een droomsapje nemenquote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moet ze ook een droomsapje nemen
die is zo ontzettend fakequote:
Ze zien het niet zegt ook watquote:Op maandag 6 maart 2023 18:56 schreef greysbones het volgende:
snappen ze nu echt niet de ze zelf exact hetzelfde doen
zeker Kenzi in Wanda naar Babs, Wendy en Kim
Yup, vertelde vanmiddag nog in de Kas aan Jappie dat ze aan iedereen de tyfus had.. maar niet aan Jappie hoor..quote:
Dat heb ik gezienquote:Op maandag 6 maart 2023 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, vertelde vanmiddag nog in de Kas aan Jappie dat ze aan iedereen de tyfus had.. maar niet aan Jappie hoor..
je kunt mij niet wijsmaken dat dit niet harstikke gestuurd isquote:
Ik vind dit ook erg ongeloofwaardigquote:Op maandag 6 maart 2023 19:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt mij niet wijsmaken dat dit niet harstikke gestuurd is
TV maken en de FEBO hoeft geen reet te doen
en een Erik die er mee komtquote:Op maandag 6 maart 2023 19:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dit ook erg ongeloofwaardig
Verzoekjes voor filmpjes mogen hierquote:Op maandag 6 maart 2023 18:53 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi weet toch ook veel meer![]()
Die lult zelf ook alles door
[ afbeelding ]
Ze willen op Babs of Kim
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En dan Erik die het over ethiek heeft
Raar mens, echt zo'n type dat als 6 jarig meisje het leuk vond om de vleugels uit een vlieg te trekken. Sadistische trekken heeft ze.quote:Op maandag 6 maart 2023 18:58 schreef greysbones het volgende:
En Sassefras sneakt zich overal een weg tussendoor
Geen idee , ze hadden het er een kwartier geleden overquote:Op maandag 6 maart 2023 19:02 schreef Harry het volgende:
[..]
Is hier reeds een filmpje van?
@:Hoempah @:KinKiJan @:spapaars
oh wauw dit vind ik een hele goede beschrijving jaquote:Op maandag 6 maart 2023 19:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Raar mens, echt zo'n type dat als 6 jarig meisje het leuk vond om de vleugels uit een vlieg te trekken. Sadistische trekken heeft ze.
Het recente gesprek Wanda - Mirthe / Kenzy, enquote:Op maandag 6 maart 2023 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Geen idee , ze hadden het er een kwartier geleden over
Het eerste gesprek heb ik wel, het tweede tussen Sas en Kenzy niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Het recente gesprek Wanda - Mirthe / Kenzy, en
Kenzy - Sasha zijn wel boeiend, lijkt mij.
SPOILER: Wanda, Mirthe en Kenzy over de opname. Ze worden 2x door Isaac onderbroken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Het eerste gesprek heb ik wel, het tweede tussen Sas en Kenzy niet.Dat van het stemmen op Kim of Babette was daarnaSPOILER: Wanda, Mirthe en Kenzy over de opname. Ze worden 2x door Isaac onderbroken.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja ik weet het, thanks! Maar dat stemmen gekonkel gaat nog een week of 3 duren.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat van het stemmen op Kim of Babette was daarna
Ze beginnen steeds sneller met het stemmenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ik weet het, thanks! Maar dat stemmen gekonkel gaat nog een week of 3 duren.
Augurken?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
de FEBO gaat dus geen eten meer schuiven
nee gaat om het sapquote:Op maandag 6 maart 2023 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Elke dag Augurten eten trainen? Hoe lang denk je dat ze dat volhouden?
nee kettingzaag is afgezegdquote:Op maandag 6 maart 2023 19:17 schreef KinKiJan het volgende:
bedenk me nu dat ze dus een kettingzaag hebben maar geen GJ meer om dat ding op het gezicht te balanceren!
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kettingzaag is afgezegd
uur nadat hij weg ging
had hij daar nu meer haar?quote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
had hij daar nu meer haar?
zijn haargrens lijkt nu meer te wijken
nu zoquote:Op maandag 6 maart 2023 19:29 schreef puzziepie het volgende:
Wanneer gaan ze beginnen met klagen en roddelen?
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Weet niet hoe dik dat glas is, maar ik gok dat dat er tegenaan hangen nog een keer fout gaat.
Waffel moet dringend de Podcastroddels gladstijken, die knijpt hem als een malle.. De Groep van 12 moet snel op orde , maar nu zonder BabbelBackstabber erbijquote:Op maandag 6 maart 2023 19:29 schreef puzziepie het volgende:
Wanneer gaan ze beginnen met klagen en roddelen?
er is geen groep van 12 meerquote:Op maandag 6 maart 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waffel moet dringend de Podcastroddels gladstijken, die knijpt hem als een malle.. De Groep van 12 moet snel op orde , maar nu zonder BabbelBackstabber erbij
Als je Wanda en Jasper er lang genoeg in laat.quote:Op maandag 6 maart 2023 19:31 schreef greysbones het volgende:
hoe lang zal het duren voor dat ding beslagen is
De wanhoop is er niet minder om..quote:Op maandag 6 maart 2023 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is geen groep van 12 meer
dit wat er nu zit is de bende van ellende
babs weet nog van niksquote:Op maandag 6 maart 2023 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De wanhoop is er niet minder om..
vooral 3 met niveau 100 qua decibelquote:Op maandag 6 maart 2023 19:35 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ik later terug ga lezen. Dit domme gelul ben ik nu al beu.
Wafffel is Wanda?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waffel moet dringend de Podcastroddels gladstijken, die knijpt hem als een malle.. De Groep van 12 moet snel op orde , maar nu zonder BabbelBackstabber erbij
quote:Op maandag 6 maart 2023 19:37 schreef KinKiJan het volgende:
Goeie genade, Kenzy probeert het al een paar keer op 'het gesprek' te sturen en dat muppetje zit er maar overheen te kwaken met stierenuitwerpseltjes.
Het slaat ook nergens op , ze doen precies hetzelfde en nu ineens allemaal in shockquote:
Wanda zit hele dagen bovenquote:Op maandag 6 maart 2023 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op , ze doen precies hetzelfde en nu ineens allemaal in shock
Nou idd, zou leuk zijn als er eens een Wanda compilatie op het scherm te zien zou zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 19:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het slaat ook nergens op , ze doen precies hetzelfde en nu ineens allemaal in shock
Ja daarom vind ik dit ook wel kinderachtigquote:Op maandag 6 maart 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda zit hele dagen boven
tegenwoordig met Sas
hoe erg anderen wel zijn
Dat was toch een grote fail?quote:Op maandag 6 maart 2023 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Waffel is lekker op tour om de hele GJ-Groep weer op 1 lijn te krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |