Ik vind haar op zich wel eerlijk.. al krijgt ze steeds meer trekjes van Jeffquote:Op maandag 6 maart 2023 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerlijk eerlijk mwah .. maar ze heeft net als alle anderen ook haar mindere trekjes
Babs gelukkig ook nietquote:Op maandag 6 maart 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind haar op zich wel eerlijk.. al krijgt ze steeds meer trekjes van Jeffen ach ze hebben allemaal wel bepaalde trekjes.. niemand is daar volmaakt, behalve Babette dan
quote:Op maandag 6 maart 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Mirthe over Esther
Misschien is ze helemaal niet gek
Kloptttquote:Op maandag 6 maart 2023 13:20 schreef greysbones het volgende:
Mirthe over Esther
Misschien is ze helemaal niet gek
quote:Op maandag 6 maart 2023 13:21 schreef Judiwi het volgende:
Schandelijk hoe Eric en Mirthe over Kim praten. Weg met die 2
Kim heeft het dus niet ontdekt?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:22 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe vraagt bij Kim naar de podcast.
Die stuurt haar naar de kast.
Zou zij de opname verwijderen?
Klopt, de gesprekstof wordt steeds minder en de irritaties naar elkaar steeds groter, dus blijft er weinig anders over. Als je zo lang afgesloten bent van de buitenwereld en er geen nieuwe input komt, krijg je dat denk ik vanzelfquote:Op maandag 6 maart 2023 13:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ze lullen allemaal over elkaar , Kim zelf ook
Dat zijn dus al drie vrouwen die prima met hem zijn. Het klopt dus niet dat hij naast wanda niemand heeft.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft een nacht bij Wanda en een nacht bij Sasha geslapen, voor de rest zo goed als elke nacht bij Wendy
Denk het niet. de opname duurt 5 kwartier en pas tussen 45-58 wordt het volgens Erik interessant. Alles wat daarvoor staat zou niet boeiend zijn. Zoe die praat over kleren en dat soort dingen..quote:
Ik zag in een van die filmpjes die jij mij liet zien dat Wanda zei dat ze na het weekend weg zou willen.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:24 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe op stream 1
Jeff en Kim op stream 2 over Wanda eruit stemmen. Kim zei het wat harder dan Jeff bedoelt had, hij is bang dat Mirthe en Erik dat gehoord hebben.
Denk zelf dat dat wel meevalt, het is wel Mirthe
Het kan ook niet anders.. waar moet je het dan over hebben? Hun wereld is heel erg klein.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, de gesprekstof wordt steeds minder en de irritaties naar elkaar steeds groter, dus blijft er weinig anders over. Als je zo lang afgesloten bent van de buitenwereld en er geen nieuwe input komt, krijg je dat denk ik vanzelf
Dat waren zijn woorden, niet de mijnequote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn dus al drie vrouwen die prima met hem zijn. Het klopt dus niet dat hij naast wanda niemand heeft.
De opname?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag in een van die filmpjes die jij mij liet zien dat Wanda zei dat ze na het weg zou willen.
Dat lijkt mij wel . het zijn logische gevolgen als je steeds langer met elkaar opgescheept zit, en ze doen het allemaalquote:Op maandag 6 maart 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, de gesprekstof wordt steeds minder en de irritaties naar elkaar steeds groter, dus blijft er weinig anders over. Als je zo lang afgesloten bent van de buitenwereld en er geen nieuwe input komt, krijg je dat denk ik vanzelf
Zij is getipt door Erik waar het fragment staat.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel . het zijn logische gevolgen als je steeds langer met elkaar opgescheept zit, en ze doen het allemaal
Kim heeft blijkbaar niet afgeluisterd , Mirthe nu
Sorry ik liet een woord wegquote:Op maandag 6 maart 2023 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De opname?
Weet niet waarom Erik die niet verwijderd heeft. Als ik me niet vergis wilde sommigen van de mensen die het gehoord hadden het niet verwijderen om het als bewijs te bewaren ofzo?
Mirthe zit nu te luisteren dus zo meteen weet iedereen het. Zij kan dat echt niet voor haar houden en gaat daar echt wel vragen over stellen bij anderen. Zie ik helemaal voor me en dan wil ze dat op een bepaalde manier doen zodat het niet opvalt maar niemand snapt wat ze bedoelt en alleen maar weer denkenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De opname?
Weet niet waarom Erik die niet verwijderd heeft. Als ik me niet vergis wilde sommigen van de mensen die het gehoord hadden het niet verwijderen om het als bewijs te bewaren ofzo?
Ze hoeft het ook niet voor zich te houden toch?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe zit nu te luisteren dus zo meteen weet iedereen het. Zij kan dat echt niet voor haar houden en gaat daar echt wel vragen over stellen bij anderen. Zie ik helemaal voor me en dan wil ze dat op een bepaalde manier doen zodat het niet opvalt maar niemand snapt wat ze bedoelt en alleen maar weer denken
Ik denk dat kim niet weet dat die opname erop staat. Daar zoek je ook niet naar als je alleen de laatste podcast wil luisteren (de opname staat voor de laatste podcast met Wendy en na die van Rupert).quote:Op maandag 6 maart 2023 13:30 schreef puzziepie het volgende:
maar dan is Kim ook niet helemaal snugger als ze niet verder heeft geluisterd![]()
Dat zeg ik ook niet..toch?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hoeft het ook niet voor zich te houden toch?
Dat is het ook, alleen is het nu opgenomen ,maar dat komt wel weer goed, moet je zien waar Esther mee wegkwamquote:Op maandag 6 maart 2023 13:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind het wel erg hypocriet, iedereen lult over elkaar en dan een gesprek, als dan niet bewust opgenomen van anderen aan iedereen laten horen. Maar het zal bij het spel horen. Ze moeten iedereen eens opnemen en aan anderen laten horen, wat wij ook horen wat ze allemaal over elkaar zeggen
Anderen weten het wel , dus dan gaat daar toch iets verkeerdquote:Op maandag 6 maart 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat kim niet weet dat die opname erop staat. Daar zoek je ook niet naar als je alleen de laatste podcast wil luisteren (de opname staat voor de laatste podcast met Wendy en na die van Rupert).
Babs Wendy en Zoe weten van het bestaan van 'een opname;, maar werden toen ze er gisteren naar luisterde geroepen voor het eten. Zoe wilde het verwijderen want het was alleen onzin wat ze hoorden, maar Babs en Wendy wilde dat niet. Zij hebben het daarna niet meer terug geluisterd en weten dus niet dat Babette er op staat.
Babs, Wendy en Zoe weten er dus van? Hoe weten ze dat en waarom wilden ze dan niet dat het gewist werd?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk dat kim niet weet dat die opname erop staat. Daar zoek je ook niet naar als je alleen de laatste podcast wil luisteren (de opname staat voor de laatste podcast met Wendy en na die van Rupert).
Babs Wendy en Zoe weten van het bestaan van 'een opname;, maar werden toen ze er gisteren naar luisterde geroepen voor het eten. Zoe wilde het verwijderen want het was alleen onzin wat ze hoorden, maar Babs en Wendy wilde dat niet. Zij hebben het daarna niet meer terug geluisterd en weten dus niet dat Babette er op staat.
Ja volgens mij zegt Kim er ook iets op waar ze boos om waren (dacht ik)quote:Op maandag 6 maart 2023 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Anderen weten het wel , dus dan gaat daar toch iets verkeerd
Erikquote:Op maandag 6 maart 2023 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dit vind ik nog steeds heel jammerquote:Op maandag 6 maart 2023 13:36 schreef puzziepie het volgende:
Esther komt ook met alles weg dus ik zie het probleem niet
Eriks ethiek is goddank wel goedquote:Op maandag 6 maart 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik
De eerlijke die bij Kim Babs voor de bus gooide omdat hij nu eenmaal zo gek was op Kim
Erik die het had over normen en waarden.. tis om te gillenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik
De eerlijke die bij Kim Babs voor de bus gooide omdat hij nu eenmaal zo gek was op Kim
Dat was idd ook erg vermakelijkquote:Op maandag 6 maart 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Erik die het had over normen en waarden.. tis om te gillen
Heeft ze dezelfde opname geluisterd?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:30 schreef puzziepie het volgende:
maar dan is Kim ook niet helemaal snugger als ze niet verder heeft geluisterd![]()
Ik heb geen idee. Raar is het welquote:Op maandag 6 maart 2023 13:25 schreef lojanda het volgende:
En weer zitten Sasha en Jasper samen in de kas.. wat is dat nu toch met die twee? Lijkt wel of ze nu allebei Wanda en Bern negeren.
Blijkbaar niet allesquote:
Ja Erik, die de podcast heeft ontdekt. Wanda over wie het gesprek tussen Babette en Kim deels gaat, Jasper, Sasha en Bern hebben er ook naar geluisterd. Daarna was de podcast een paar dagen 'kwijt'.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus maar het staat er niet meer op?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Erik, die de podcast heeft ontdekt. Wanda over wie het gesprek tussen Babette en Kim deels gaat, Jasper, Sasha en Bern hebben er ook naar geluisterd. Daarna was de podcast een paar dagen 'kwijt'.
Tot gisteren. Jeff heeft daar gisteren de podcast met Wendy mee opgenomen die die 3 dames later gingen terugluisteren. Daarna vonden ze de opname maar hebben die dus nog niet helemaal afgeluisterd. Kim heeft straks naar de podcast met Wendy geluisterd en nu heeft Mirthe 'm.
Gisteren, de dames ontdekken de podcast: https://streamable.com/hmwszdquote:Op maandag 6 maart 2023 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet alles![]()
Ik snap er verder weinig van
Dat vind ik nog schandaliger, daarom zou Febo in dat geval in moeten grijpenquote:
Het wordt steeds verwarrenderquote:Op maandag 6 maart 2023 13:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vind ik nog schandaliger, daarom zou Febo in dat geval in moeten grijpen
Iemand die zijn/haar zender ging wisselen daar. Van een (persoonlijk) gesprek was geen sprake.quote:
Er staan meerdere opnames op dat ding, misschien had ze niet de opname geluisterd waar het gesprek achter stond.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet alles![]()
Ik snap er verder weinig van
Nee, staat er niet op. Anders had de FEBO vast wel ingegrepen. Ze laten het gewoon ook doorgaan met de podcast...quote:
Simpel uitgelegd:quote:Op maandag 6 maart 2023 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus maar het staat er niet meer op?
Ik snap het niet meer
Ah kijk nu snap ik emquote:Op maandag 6 maart 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd:
opname 1 - podcast met Rupert
opname 2 - 'de opname' met een hoop herrie en niet boeiende gebeurtenissen zoals een bezoekje aan de zenderkamer voor een zenderwissel, pas vanaf ~45 min wordt het interessant volgens Erik
opname 3 - podcast met Wendy
mensen die Rupert nog niet gehoord hebben en doorluisteren zouden de opname kunnen ontdekken.
mensen die die opname luisteren zouden door 45 onzin moeten om erachter te komen dat er iets interessants tussen zit.
mensen die alleen naar Wendy luisteren, horen heel die opname niet
Hij ligt bij Zoë op bed en Zoë zelf ligt in haar bed.quote:
Hij ligt dus nog wel in K3?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij ligt bij Zoë op bed en Zoë zelf ligt in haar bed.
Ik heb die opnames niet gehoord dus kan er niets over zeggen maar ik geef haar wel gelijkquote:Op maandag 6 maart 2023 13:54 schreef juul. het volgende:
Over Mirthe op de podcast zou Babs gezegd hebben; die Mirthe kan ook wel weg en de rest ging voornamelijk over Wanda
Hier heeft ook niemand de opnames gehoord. Alleen de gesprekken die erover gingen.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb die opnames niet gehoord dus kan er niets over zeggen maar ik geef wel gelijk
maar als het eigenlijk niet boeiend is, waarom is wanda dan zo boos? lamaarquote:Op maandag 6 maart 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Simpel uitgelegd:
opname 1 - podcast met Rupert
opname 2 - 'de opname' met een hoop herrie en niet boeiende gebeurtenissen zoals een bezoekje aan de zenderkamer voor een zenderwissel, pas vanaf ~45 min wordt het interessant volgens Erik
opname 3 - podcast met Wendy
mensen die Rupert nog niet gehoord hebben en doorluisteren zouden de opname kunnen ontdekken.
mensen die die opname luisteren zouden door 45 onzin moeten om erachter te komen dat er iets interessants tussen zit.
mensen die alleen naar Wendy luisteren, horen heel die opname niet
Dit was uit de gesprekken tussen de bewoners op uit te maken, ik vinutwelgrappigquote:Op maandag 6 maart 2023 13:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb die opnames niet gehoord dus kan er niets over zeggen maar ik geef wel gelijk
Ja preciesquote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier heeft ook niemand de opnames gehoord. Alleen de gesprekken die erover gingen.
Het is niet moeilijk, dat apparaat is vol gelopen met een opname, onopzettelijk. Als je bij het begin weer een nieuwe podcast op neemt en je kunt 3uur opnemen en je doet er maar 1 uur hou je 2 uur oude opnames over. Normaliter ga je dat niet afluisteren, luister je naar de podcast en eenmaal klaar stop je.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus maar het staat er niet meer op?
Ik snap het niet meer
Best jammer.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hier heeft ook niemand de opnames gehoord. Alleen de gesprekken die erover gingen.
Leuk is het niet als je hoort dat mensen een hekel aan je hebben en je er uit willen hebbenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
maar als het eigenlijk niet boeiend is, waarom is wanda dan zo boos?
Ze hoort nu, wat erover haar is gezegd. Het lijkt er wel op, dat die podcast bewust heeft aangestaan. Bommetje leggen.quote:
Zou mij ook niet verbazenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze hoort nu, wat erover haar is gezegd. Het lijkt er wel op, dat die podcast bewust heeft aangestaan. Bommetje leggen.
dat stukje had ik gemist, maar jij had het al opgehelderdquote:Op maandag 6 maart 2023 13:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Leuk is het niet als je hoort dat mensen een hekel aan je hebben en je er uit willen hebben
Okay, als jij het zegt zal het wel niet zo zijnquote:
Ik vind dat geen fraai gezicht, helemaal niet als diegene bij me aan tafel zitquote:
Vreten daar allemaal als zwijnen. Kans is groot dat het erger is dan het lijkt met die microfoons onder die molenstenen van ze, maar hier gaat altijd direct een wissel of mute op etersquote:
Nee daar kan ik ook niet tegenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen fraai gezicht, helemaal niet als diegene bij me aan tafel zit
Zit Kim nu bij jou aan tafelquote:Op maandag 6 maart 2023 14:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat geen fraai gezicht, helemaal niet als diegene bij me aan tafel zit
Het is niet alleen het geluid, maar ook doe molen die opengaat en staat terwijl het eten nog te zien is.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vreten daar allemaal als zwijnen. Kans is groot dat het erger is dan het lijkt met die microfoons onder die molenstenen van ze, maar hier gaat altijd direct een wissel of mute op eters
Vind ik ook, om precies dezelfde reden als jij.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef Clasientje het volgende:
Begrijp me niet verkeerd hoor Moraima is een leuke vrouw maar haar gun ik niet de winst, ze doet niks daar alleen maar vreten, spelletjes spelen en hand uitsteken voor dure spullen. Janet gun ik het meer met alles wat ze allemaal doet daar in de loods.
Dat heb ik gemistquote:Op maandag 6 maart 2023 14:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit Kim nu bij jou aan tafel![]()
De sfeer is gespannen in die loods
Ik ook niet, ik heb ook niet het idee dat ze aangeslagen isquote:
Geen jankgezicht, wel een bozig gezichtquote:
Neequote:Op maandag 6 maart 2023 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb ook niet het idee dat ze aangeslagen is
Elke keer als Eunice praat kijkt ze zo heel kort narrig haar kant opquote:Op maandag 6 maart 2023 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Stream2, Esther gezellig aan het breien, met haar man naast zich.
Valt wel mee. Zijn nog veel samen maar ook wat meer apart. En vooral na dat wanda gedoe met jasperquote:Op maandag 6 maart 2023 14:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Bern en Sas lijken wat uit elkaar te groeien
Bedoel je zijn cabaret show?quote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef patat het volgende:
Bern gaat iets organiseren? Hij is druk bezig en noemde het woord Dungeon Master
is een spelquote:Op maandag 6 maart 2023 14:19 schreef patat het volgende:
Bern gaat iets organiseren? Hij is druk bezig en noemde het woord Dungeon Master
Sasha kan beter naar huis gaan. Wat een chagrijn zegquote:Op maandag 6 maart 2023 14:20 schreef patat het volgende:
Sasha vroeg aan Bern of ze moest helpen, de eerste keer hoorde hij haar niet en keek ze heel geirriteerd
Heb jij andere streams, dan ik die heb? Ze hebben niet de nacht met elkaar doorgebracht. Ze hebben even samen gelegen in bed. Wat daar is gebeurt weet niemand, want er waren geen beelden van. De bewoners hadden het erover.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:18 schreef Judiwi het volgende:
Neemt Wanda afstand van haar vriend en vriendinnetjes, zodat ze goed overkomt voor haar thuisfront. Nadat ze nacht heeft doorgebracht met Jasper op het feestje.
Niet te doen he….en hij blijft maar lief ipv een keer te zeggen waar het op staat.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:20 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sasha kan beter naar huis gaan. Wat een chagrijn zeg
Dat is niks nieuws. Is al langer zo. Waarom dat is geen ideequote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef patat het volgende:
Het lijkt wel alsof Sasha er niet goed tegen kan dat Bern gewoon lekker 'vrolijk' zijn ding doet![]()
Ze doet zo chagrijnig bij hem en half ongeinteresseerd
Maar dat kan ik ook verkeerd zien
Het wordt steeds groterquote:Op maandag 6 maart 2023 14:25 schreef Deisyy het volgende:
M: Heb je de podcast al geluisterd
W: Ja. Erg he
M: Ik nog niet helemaal
Bern en Sasha weten het ook al, volgens Wanda is het slimmer om het klein te houden.
Ik vond ze altijd heel leuk samen maar ik irriteer me aan haar gedrag zo bot en chagrijnig. Ze reageert alles op hem afquote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Niet te doen he….en hij blijft maar lief ipv een keer te zeggen waar het op staat.
wanda zegt ook dat ze het klein moeten houden, ter info aannemen dus. ik vrees dat er geen staartjes komen.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:24 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Mirthe en Wanda
Wanda: we weten niet goed wat we ermee moeten.
Dit. En dit is nu toevallig opgenomen, boeiuh!quote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef puzziepie het volgende:
raar gedoe , ze lullen zelf ook allemaal over elkaar
Logisch , ze lult zelf ook slecht over mensen , alleen een beetje onhandig dat het is opgenomenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
wanda zegt ook dat ze het klein moeten houden, ter info aannemen dus. ik vrees dat er geen staartjes komen.
Nou ja dat dusquote:Op maandag 6 maart 2023 14:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit. En dit is nu toevallig opgenomen, boeiuh!
is ook, maar nu horen ze dingen rechtstreeks en kunnen ze degenen die zijn opgenomen confronteren met hetgeen wat ze gezegd hebben. maar als ik het nu zo hoor gaat dat niet gebeuren.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:26 schreef puzziepie het volgende:
raar gedoe , ze lullen zelf ook allemaal over elkaar
Ow het was een grapjequote:
Dat denk ik ook niet, plus ze vergeten snel . Vorige week was Esther nog degene die het vertrouwen had geschonden , dat is ook alweer vergetenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
is ook, maar nu horen ze dingen rechtstreeks en kunnen ze degenen die zijn opgenomen confronteren met hetgeen wat ze gezegd hebben. maar als ik het nu zo hoor gaat dat niet gebeuren.
Op het moment zelf wordt het ontzettend opgeblazen, maar het zakt al snel weer naar de achtergrond.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, plus ze vergeten snel . Vorige week was Esther nog degene die het vertrouwen had geschonden , dat is ook alweer vergeten
Ze vergeven daar idd heel snel. Martin was een tijdje geleden ook aangeschoten wild, daar is ook niets meer van over.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, plus ze vergeten snel vorige week was Esther nog degene die het vertrouwen had geschonden , dat is ook alweer vergeten
Ja preciesquote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het moment zelf wordt het ontzettend opgeblazen, maar het zakt al snel weer naar de achtergrond.
Idd, dit waait ook snel weer overquote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op het moment zelf wordt het ontzettend opgeblazen, maar het zakt al snel weer naar de achtergrond.
Ik weet niet wat er gezegd is, maar er word de gehele dag geroddeld over elkaar, dus zo verbaast zijn, snap ik dan ook weer niet.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plus zulke rare dingen zijn er niet gezegd
Babette schijnt iets gezegd te hebben. Die word iets verweten. Verder zou ik het niet weten.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:35 schreef Setje72 het volgende:
Wat is er eigelijk precies te horen op die podcast?weet iemand wat van dat gesprek?
Ik ben zelf dan ook het meest nieuwsgierig naar de reactie van Babette waneer die erachter komt dat zij erop staat.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zal het wel weer psychologisch uit gaan leggen en goedpraten en zorgen dat het eraf gehaald wordtquote:Op maandag 6 maart 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben zelf dan ook het meest nieuwsgierig naar de reactie van Babette waneer die erachter komt dat zij erop staat.
Die zal ongetwijfeld ontzettend stressen over wie het allemaal al gehoord hebben.
Snap dan ook niet dat ze het zelf meer terug hebben geluisterd. Nee ze weten niet dat zij erop staat, maar wel dat er per ongeluk en lang is opgenomen. Ze wilde het niet wissen omdat er 'misschien wel iets' op kon staan..
Ik zou in zo'n kleine omgeving stront nieuwsgierig zijn
quote:Op maandag 6 maart 2023 14:37 schreef patat het volgende:
[..]
Ze zal het wel weer psychologisch uit gaan leggen en goedpraten en zorgen dat het eraf gehaald wordt
Ben benieuwd of Mirthe het tegen Kenzy gaat vertellenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Uiteraard, maar het is al wel te laat. Maar dat weet zij dan weer niet
Als het goed is gaat ze dat doen zodra ze alleen is zegt ze net tegen Wanda:quote:Op maandag 6 maart 2023 14:40 schreef patat het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Mirthe het tegen Kenzy gaat vertellen
Kenzy zou het weleens door kunnen vertellen oid. Of niet.
Iemand moet het doen
Ow maar ik ook hoor, ik wil ook wel weten wat er op staat en ben vooral nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren als Babette enzo ermee geconfronteerd worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben zelf dan ook het meest nieuwsgierig naar de reactie van Babette waneer die erachter komt dat zij erop staat.
Die zal ongetwijfeld ontzettend stressen over wie het allemaal al gehoord hebben.
Snap dan ook niet dat ze het zelf niet meer terug hebben geluisterd. Nee ze weten niet dat zij erop staat, maar wel dat er per ongeluk en lang is opgenomen. Ze wilde het niet wissen omdat er 'misschien wel iets' op kon staan..
Stroomstoring? Febo?quote:Op maandag 6 maart 2023 14:47 schreef patat het volgende:
Over wie loopt Zoë nu te klagen?
'We zitten hier voor hun hoor' zei ze
Ik mis een stukjequote:Op maandag 6 maart 2023 14:28 schreef puzziepie het volgende:
Wanda en Mirthe gaan straks ff wandelen
Achter, het ging over de kosten vor de reparatie van de wasmachine.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:47 schreef patat het volgende:
Over wie loopt Zoë nu te klagen?
'We zitten hier voor hun hoor' zei ze
Welnee , ze zal vast ff balen dat het erop staat maar die kan ook prima liegen , net als de anderenquote:Op maandag 6 maart 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dan ook niet dat ze het zelf niet meer terug hebben geluisterd. Nee ze weten niet dat zij erop staat, maar wel dat er per ongeluk en lang is opgenomen. Ze wilde het niet wissen omdat er 'misschien wel iets' op kon staan..
Dit idd, ze doen het allemaalquote:Op maandag 6 maart 2023 14:52 schreef Was-beer het volgende:
Wanda die boos is/was over wat er opgenomen isIk weet niet wat Babette precies gezegd heeft maar het kan nooit veel erger zijn dan wat Wanda allemaal al heeft uitgekraamd
Volgens mij hebben ze het over Wanda iddquote:Op maandag 6 maart 2023 14:52 schreef Flow3r het volgende:
Als er een eliminatie is gaat zij er uit ! Fuck off! aldus Kim
wie
Denk Wanda
Ja maar dat is andersquote:Op maandag 6 maart 2023 14:52 schreef Was-beer het volgende:
Wanda die boos is/was over wat er opgenomen isIk weet niet wat Babette precies gezegd heeft maar het kan nooit veel erger zijn dan wat Wanda allemaal al heeft uitgekraamd
Hoe weet jij datquote:Op maandag 6 maart 2023 14:58 schreef KinKiJan het volgende:
Jappie woont in de kas Loods Inn nu ?
Hij zit er alleen met een kussen die volgens Kim en Moraima ook vaak gebruikt wordt door zwangere vrouwen. Kim vraagt of dat kussen vervanging is voor Wendy, of Sasha of .... Wanda.
quote:
Wat een welkomquote:
quote:Op maandag 6 maart 2023 15:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kim riep dat.. die natuurlijk vast wel vaak zwanger geweest
Ja jaquote:Op maandag 6 maart 2023 15:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Dat heb ik me door Kim en Moraima laten vertellen
En wie is die iemand?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een welkom![]()
![]()
Jij bent vast een kloontje van iemand
Dat apparaat is ook een paar dagen weg geweest en Erik was er wat vaag over. Ik heb het vermoeden dat K5 er in die tijd dat hij weg was naar heeft willen luisteren. Ook omdat Erik meerdere keren zei dat ie ook kort in de zenderkamer opgenomen heeft. Nu hij weer boven water is komt ze dat wel mooi uit voor een verhaallijntje.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat er nog wel iets gaat gebeuren met die opnames , het moet toch een keer uitkomen dat de ene helft het weet
Dat denk ik ook, moet haast welquote:Op maandag 6 maart 2023 15:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat apparaat is ook een paar dagen weg geweest en Erik was er wat vaag over. Ik heb het vermoeden dat K5 er in die tijd dat hij weg was naar heeft willen luisteren. Ook omdat Erik meerdere keren zei dat ie ook kort in de zenderkamer opgenomen heeft. Nu hij weer boven water is komt ze dat wel mooi uit voor een verhaallijntje.
Geen idee. Weet alleen dat Erik, Wanda, Bern, Sasha, Jasper en nu dus Mirthe het gehoord hebben. Ik las in de COS wel dat Erik het er met Eunice over heeft gehad. Kenzy gaat het als het goed is nog van Mirthe horen.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, moet haast wel![]()
Heeft JW het ook gehoord?
Zure lucht van Klunzy er eindelijk uit?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:08 schreef orange500 het volgende:
[..]
haha, werkelijk geen idee![]()
ontopic: die managerkamer zou nu wel lekker ruiken
Die kleur is wel leuk in het donkerquote:Op maandag 6 maart 2023 15:08 schreef orange500 het volgende:
[..]
haha, werkelijk geen idee![]()
ontopic: die managerkamer zou nu wel lekker ruiken
Dus met de ethiek van Erik zit het ook wel snorquote:Op maandag 6 maart 2023 15:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Geen idee. Weet alleen dat Erik, Wanda, Bern, Sasha, Jasper en nu dus Mirthe het gehoord hebben. Ik las in de COS wel dat Erik het er met Eunice over heeft gehad. Kenzy gaat het als het goed is nog van Mirthe horen.
denk dat je daar nog 10 van die apparaten voor nodig hebtquote:Op maandag 6 maart 2023 15:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zure lucht van Klunzy er eindelijk uit?
Dat is heel jammer, hebben ze een punt doen ze er niets mee.quote:Op maandag 6 maart 2023 14:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
is ook, maar nu horen ze dingen rechtstreeks en kunnen ze degenen die zijn opgenomen confronteren met hetgeen wat ze gezegd hebben. maar als ik het nu zo hoor gaat dat niet gebeuren.
Echt een punt hebben ze ook nietquote:Op maandag 6 maart 2023 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is heel jammer, hebben ze een punt doen ze er niets mee.
En voor wie?quote:Op maandag 6 maart 2023 15:23 schreef 5thencounter het volgende:
Moira moet een ENORME GROOTSE TAART bakken...![]()
Voor géén geld..Aldus Rupie
Slingers voor Isaac zijn verjaardag.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:27 schreef Dotteke het volgende:
Wat zijn Janet en Esther nu aan het maken?
Jemig, ze maken er wel werk van.quote:
Uit de winnaars potquote:Op maandag 6 maart 2023 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, en uit welk potje ze bestellen .. met ¤0,58 in de huishoudpot
Dat dus...welk geld is nog beschikbaar,, Isaac's eigen geld nog.. anders op de pof van de VerdienOpdracht te komenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uit de winnaars pot![]()
Ze zijn nu ook aan het bestellen euhhh waarvan?
Zoe en Moraima gaan deze avond een stelling voor 'visagie' pitchen.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, en uit welk potje ze bestellen .. met ¤0,58 in de huishoudpot
Wellicht van die onuitputtelijke pot geld van Isaac...quote:Op maandag 6 maart 2023 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uit de winnaars pot![]()
Ze zijn nu ook aan het bestellen euhhh waarvan?
De onuitputtelijke bron van Isaacquote:Op maandag 6 maart 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dus...welk geld is nog beschikbaar,, Isaac's eigen geld nog.. anders op de pof van de VerdienOpdracht te komen
Isaac gaat toch niet voor zijn eigen slingers betalen ??quote:Op maandag 6 maart 2023 15:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wellicht van die onuitputtelijke pot geld van Isaac...
Hij zal niets schenken inderdaadquote:Op maandag 6 maart 2023 15:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij vraagt nog nét geen renteMaar wil wel álles graag terug
Ik zie hem er wel voor aan...Hij zit zijn eigen feestje mee te organiseren..quote:Op maandag 6 maart 2023 15:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Isaac gaat toch niet voor zijn eigen slingers betalen ??
Ze heeft er tot de ochtend gelegen. Dat is toch de nacht doorbrengen. Hahaquote:Op maandag 6 maart 2023 14:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb jij andere streams, dan ik die heb? Ze hebben niet de nacht met elkaar doorgebracht. Ze hebben even samen gelegen in bed. Wat daar is gebeurt weet niemand, want er waren geen beelden van. De bewoners hadden het erover.
Je moet natuurljk wel zelf de slingers ophangenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Isaac gaat toch niet voor zijn eigen slingers betalen ??
Isaac wel inderdaad...quote:Op maandag 6 maart 2023 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet natuurljk wel zelf de slingers ophangen
Bruiloft? Gaan die twee trouwen?quote:
Ow ik dacht taart voor Isaac, slingers ook voor Isaacquote:
JW had er vorige week geen goed woord voor overquote:
Kan ik mij voorstellen, wat is dat dan weer voor rare movequote:Op maandag 6 maart 2023 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JW had er vorige week geen goed woord voor over
Vast de poes van Wandaquote:Op maandag 6 maart 2023 15:39 schreef Dotteke het volgende:
Zoë vraagt ze af waarom iedereen op ?? geilt, ze is wel benieuwd naar haar poes
Ik snap er de toegevoegde waarde ook niet van, het is niet dat ze zulke dikke vriendinnen zijn, Babette roddelt tegen anderen net zo hard over Wendy en net liep ze haar ook al af te snauwen in de keuken.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, wat is dat dan weer voor rare move
Zij vinden het wel leuk ,ook prima toch, en ze zijn wel dinnetjes , ik denk dat boel hier vooral erg verband wordt getrokkenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap er de toegevoegde waarde ook niet van, het is niet dat ze zulke dikke vriendinnen zijn, Babette roddelt tegen anderen net zo hard over Wendy en net liep ze haar ook al af te snauwen in de keuken.
Ik kijk veel maar mis ook veel heb ik wel in de gaten.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog niet. Bovendien hebben die roze en wit als thema..
Dat vermoeden had ik ook, maar hoorde de naam nietquote:
Dat roddelen en snauwen heb ik zelf gezien en gehoord, ging over het drankgebruik tijdens het halfjaarsfeest.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zij vinden het wel leuk ,ook prima toch, en ze zijn wel dinnetjes , ik denk dat boel hier vooral erg verband wordt getrokken
Babette valt steeds meer door de mand. Achterbaks mens is hetquote:Op maandag 6 maart 2023 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap er de toegevoegde waarde ook niet van, het is niet dat ze zulke dikke vriendinnen zijn, Babette roddelt tegen anderen net zo hard over Wendy en net liep ze haar ook al af te snauwen in de keuken.
Dat ziet iedereen toch? Maar dat wil niet zeggen dat je dan niet met elkaar bevriend kan zijnquote:Op maandag 6 maart 2023 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat roddelen en snauwen heb ik zelf gezien en gehoord, ging over het drankgebruik tijdens het halfjaarsfeest.
En zo vaak zijn ze niet eens samenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat roddelen en snauwen heb ik zelf gezien en gehoord, ging over het drankgebruik tijdens het halfjaarsfeest.
Misschien is het ergens terug te kijken maar dat geroddel over het drankgebruik van Wendy was niet fraai, zoiets doe je m.i. niet over een vriendin en het was ook een beetje de pot verwijt de ketel.quote:Op maandag 6 maart 2023 15:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ziet iedereen toch? Maar dat wil niet zeggen dat je dan niet met elkaar bevriend kan zijn![]()
Die paar keren dat ze ruzie hebben valt in het niet bij hoe ze verder met elkaar omgaan
Ik vond het wel meevallenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het ergens terug te kijken maar dat geroddel over het drankgebruik van Wendy was niet fraai, zoiets doe je m.i. niet over een vriendin en het was ook een beetje de pot verwijt de ketel.
quote:Op maandag 6 maart 2023 15:50 schreef puzziepie het volgende:
Dit gaat over Wanda , Babs heeft dus nog niet door dat dit dit door de opnames komt
Alles moet zoals madame het wil , eerder als iemand mee hielp in de keuken trokt ze de spullen zo uit de handquote:
Ik vroeg me al af of het weer één of andere ruis was, totdat ik de slaapkamerramen zagquote:
Wat erg, ik zou daar niet goed tegen kunnenquote:Op maandag 6 maart 2023 15:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alles moet zoals madame het wil , eerder als iemand mee hielp in de keuken trokt ze de spullen zo uit de hand
en zei ze : neeeheeee zo moet dat niet, nd erheen zo gaat het fout kom ik doe het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |