Faalhaas zou ik ook niet zeggen, maar je kan wel zien dat Charles sinds dit tijdperk zeker in de race toch vaak de snelste is.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leclerc is over 1 rondje moeilijk te verslaan dus dan begin je sowieso altijd wel achter hem en Leclerc is ook beter maar dat maakt hem toch niet meteen een faalhaas.
Niet echt verbeteringen.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haas, Williams, Alfa, AlphaTauri.
An sich keuze zat. Alleen willen ze hem hebben?
Uiteraard maar ik vraag me toch echt af wie het beter zou doen tegen Leclerc, dat zijn er toch ook weer niet zoveel.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Faalhaas zou ik ook niet zeggen, maar je kan wel zien dat Charles sinds dit tijdperk zeker in de race toch vaak de snelste is.
Een faalhaas hoor je me mij niet zeggen, maar als hij op deze manier blijft presteren rijdt Sainz ook 3 seizoenen bij ferrari zonder noemenswaardige resultaten.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leclerc is over 1 rondje moeilijk te verslaan dus dan begin je sowieso altijd wel achter hem en Leclerc is ook beter maar dat maakt hem toch niet meteen een faalhaas.
Max houdt het met zijn perfectionisme geen maand vol bij Ferrari, vermoed ik.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Max zijn echte uitdaging ligt bij Ferrari.
Als hij daar WDC wordt mag hij zich van mij meteen al GOAT noemen.
Ze moeten eerst maar eens een winnende auto bouwen die heel blijft, gisteren ook weer wtf.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Een faalhaas hoor je me mij niet zeggen, maar als hij op deze manier blijft presteren rijdt Sainz ook 3 seizoenen bij ferrari zonder noemenswaardige resultaten.
Ik kan me best voorstellen dat er op dat moment bij Ferrari wel nagedacht over een 1 van de andere talenten.
Zeker als Charles misschien ook wel gaat twijfelen over zijn toekomst.
Max wil niet eens bij die ballentent werken, joh.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Max houdt het met zijn perfectionisme geen maand vol bij Ferrari, vermoed ik.
Er is maar 1 goat en dat is goatifiquote:Op maandag 6 maart 2023 12:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Max zijn echte uitdaging ligt bij Ferrari.
Als hij daar WDC wordt mag hij zich van mij meteen al GOAT noemen.
Ballentent zal ik het niet noemen maar het is wel een slangenkuil waar op ieder nivo politieke spelletjes gespeeld worden terwijl men op het professionele vlak te vaak steken laat vallen. In dit tijdperk kan dat gewoon niet meer, het komt nu neer op de kleine marges en daar heb je gewoon een geoliede machine en organisatie als team voor nodig.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Max wil niet eens bij die ballentent werken, joh.
Ah, je komt er dus voor uit dat Mercedes ten opzichte van de concurrentie gewoon verloren heeft. Als het al geen tijd is, is het wel track position omdat ze vorig jaar de 3de auto hadden en nu dus maximaal de 4de.quote:
Dichterbij Sainz zoals ik al zei. Zeker op volgende circuits verwacht ik dat ze er ook dichterbij zitten. Bahrein is nogal een apart circuit, daarom dat Mercedes niet zo goed bij was als wat ik had verwacht.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, je komt er dus voor uit dat Mercedes ten opzichte van de concurrentie gewoon verloren heeft. Als het al geen tijd is, is het wel track position omdat ze vorig jaar de 3de auto hadden en nu dus maximaal de 4de.
Denk dat Ferrari in SA voor Aston Martin zit, van Mercedes weet ik niet, qua topsnelheid wel wat beter dan AM maar of dat voldoende gaat zijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dichterbij Sainz zoals ik al zei. Zeker op volgende circuits verwacht ik dat ze er ook dichterbij zitten. Bahrein is nogal een apart circuit, daarom dat Mercedes niet zo goed bij was als wat ik had verwacht.
Eigenlijk was het na de crash op Paul Ricard van Leclerc al niet meer spannend. Voor de rest was het vooral genieten hoe Max het hele veld zoek reed en zichzelf de geschiedenis boeken in.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft was nog wel leuk qua spanning maar na die display op Spa was dat toch echt wel weg.
Da's ok, dan wordt het RBR, Ferrari, AMR en dan Mercedesquote:Op maandag 6 maart 2023 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk dat Ferrari in SA voor Aston Martin zit, van Mercedes weet ik niet, qua topsnelheid wel wat beter dan AM maar of dat voldoende gaat zijn.
Die wordt na 15 minuten met die italiaanse mafklappers gillend gek. De hele cultuur is zo anders dan bij red bullquote:Op maandag 6 maart 2023 12:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Max houdt het met zijn perfectionisme geen maand vol bij Ferrari, vermoed ik.
Ah oke, thnx voor de info.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:33 schreef alpeko het volgende:
LEC loopt mogelijk al tegen een gridstraf aan. Energy store was voor de race al vervangen en schijnt ook de reden van het uitvallen te zijn.
klopt, scheelt een gigantische berg als je in het oude seizoen alvast wat shit voor volgend jaar kan ontwikkelen/testen etc.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:23 schreef Tijger_m het volgende:
Hebben we allemaal door dat RBR nu gewoon doet wat Mercedes deed toen ze dominant waren? Niet meer tot het eind van het seizoen aan de auto hoeven werken omdat je de titels al op zak hebt, focussen op de nieuwe auto voor het volgende seizoen terwijl de concurrentie de oude auto moet blijven ontwikkelen om 2e, 3e of 4e te worden?
En als dat dit jaar weer zo gaat dan is RBR in 2024 ook de #1, iig bij het begin.
Ze gaan wel wat last krijgen van die budgetcap straf, dus ze moeten wel een aardige voorsprong houden om goed 24 in te gaan.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:23 schreef Tijger_m het volgende:
En als dat dit jaar weer zo gaat dan is RBR in 2024 ook de #1, iig bij het begin.
De batterij van de hybride systemen.quote:Op maandag 6 maart 2023 13:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah oke, thnx voor de info.
Wat is "engine store" precies voor onderdeel? (jip-en-janneketaal, iemand?)
Ze zijn al een jaar of 10 de weg kwijt. Kleine opleving in 2021 maar verder waardeloos.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Mclaren gaan dit jaar echt niks in de melk brokkelen. En dan vind ik helemaal niet erg voor piastri en brown.
Accu voor de electrische motoren om het heel simpel te zeggenquote:Op maandag 6 maart 2023 13:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Ah oke, thnx voor de info.
Wat is "engine store" precies voor onderdeel? (jip-en-janneketaal, iemand?)
ik denk dat het uiteindelijkm reuze meevalt. ferarri en mercedes hebben gewoon geen goede basis in de auto zitten, waardoor doorontwikkelen veel duurder is door alle problemen waar ze tegen aanlopen, of ze moeten dit seizoen opgeven om voor 2024 een geheel nieuw concept neer te zetten?quote:Op maandag 6 maart 2023 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze gaan wel wat last krijgen van die budgetcap straf, dus ze moeten wel een aardige voorsprong houden om goed 24 in te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |