Echt wel. Alleen een auto kan altijd beter. Zelfs Max had te klagen over z’n superieure auto. Dat zijn gewoon toppers, namelijk ze zeggen nooit dat de auto perfect is. Zo onderscheidt je de groten van de kleineren. Alonso doet voor de bühne alsof de Aston de beste auto ooit is.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zelfs als Toto en Lewis zeggen dat het weer een knakenbak is gelooft hij het nog niet
Alonso is blij dat hij niet in die Alpine zit, die hem regelmatig in de steek liet en dat hij als 41-jarige nog eens een keer op het podium staat.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt wel. Alleen een auto kan altijd beter. Zelfs Max had te klagen over z’n superieure auto. Dat zijn gewoon toppers, namelijk ze zeggen nooit dat de auto perfect is. Zo onderscheidt je de groten van de kleineren. Alonso doet voor de bühne alsof de Aston de beste auto ooit is.
Met teams bedoel je Ferrari?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:09 schreef beantherio het volgende:
Na een weekend als deze krijg je wel het idee dat de meeste teams nog gewoon bezig zijn met een soort voortgezette pre-season testing. Veel van de issues die je ziet komen over als zaken die er normaal gesproken in de testweken uit gevist worden.
Vorig jaar voor de SC zat Lewis op ongeveer 35s van Max.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je vergelijkt nu louter kwali pace.
Vergeleken met de auto's waar hij sinds 2015 mee heeft moeten rijden is die Aston natuurlijk een verademing. Haalt gewoon allebei de Mercedessen en een Ferrari in. Terwijl ze vorig jaar nog het 7e team waren. Ik snap best dat ze dat vieren alsof ze wereldkampioen zijn geworden.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alonso doet voor de bühne alsof de Aston de beste auto ooit is.
De Mercedes is beter dan vorig jaar, ja (ze zijn sneller). Alleen is het gat met RBR groter geworden. Dus relatief zijn ze erop achteruit gegaan.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze beter zijn dan vorig jaar. Niet dat ze de top auto hebben. Top betekent: hoogste. Dat is Red Bull met een bizarre marge. Ik zeg dat de Mercedes beter is.
Mwah, afgelopen 2 seizoenen best of the rest en zeker vorig jaar was dat best een prestatie, omdat de McLaren naar verluidt toen al vrij dramatisch was.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
RBR zou ook flink in de buidel moeten tasten om hem te halen. En dat gaan ze echt niet doen als ze al zat coureurs op de bank hebben zitten. Bij gebrek aan data durf ik ook niet te zeggen dat Norris het beter zou doen als Ricciardo of Perez.
Vrij saai wilde ik het niet noemen, de 1e seizoenshelft was prima.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar vorig jaar was natuurlijk gewoon een vrij saai seizoen en ik hoop op meer spanning dit jaar, wel blij dat er een vierde team lijkt te zijn dat voor podiums kan vechten. Dat is denk ik ook van 2015 of 2016 geleden alweer.
Ja ik denk dat hij vooral niet zit te wachten op continue intern gezeik en gezeur.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Max wil vooral iemand die ook vooraan kan meerijden. Ik denk niet dat hij zich echt zorgen maakt qua concurrentie, zolang zijn teammaat hem maar niet bewust saboteert.
Ik weet niet of Norris hetzelfde zou kunnen doen als de Ricciardo van 5 jaar geleden. Maar er is voldoende data dat Norris de Ricciardo van vandaag om zijn oren rijdt.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
RBR zou ook flink in de buidel moeten tasten om hem te halen. En dat gaan ze echt niet doen als ze al zat coureurs op de bank hebben zitten. Bij gebrek aan data durf ik ook niet te zeggen dat Norris het beter zou doen als Ricciardo of Perez.
Als Sainz zo blijft presteren is het geduld bij Ferrari ook wel een keer op.quote:Op maandag 6 maart 2023 11:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Naar Ferrari zal hij niet gaan, bij mercedes staat Mick ongeduldig te wachten op zijn kans.
Als Perez weg gaat bij RB aan het eind van dit seizoen zal RB toeslaan bij Piastri. Daar kan je bijna vergif op innemen.
Wat doet hij verkeerd dan?quote:Op maandag 6 maart 2023 12:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als Sainz zo blijft presteren is het geduld bij Ferrari ook wel een keer op.
12s achter Charles liggen?quote:
En dat is een schande? Uiteindelijk wordt hij 4e in de 3e auto van dit weekend, is niet geweldig omdat Stroll met gebroken polsen reed maar ook niet slechter dan de auto.quote:
Max zijn echte uitdaging ligt bij Ferrari.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:34 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Precies genoeg op 8 keer WDC te worden
Maar ik zie hem er eerlijk gezegd niet zolang zitten.
Het is wel veel toch? Ja hij finisht de race op een goede positie, maar dat kwam omdat zijn auto wel bleef rijdenquote:Op maandag 6 maart 2023 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En dat is een schande? Uiteindelijk wordt hij 4e in de 3e auto van dit weekend, is niet geweldig omdat Stroll met gebroken polsen reed maar ook niet slechter dan de auto.
Leclerc is over 1 rondje moeilijk te verslaan dus dan begin je sowieso altijd wel achter hem en Leclerc is ook beter maar dat maakt hem toch niet meteen een faalhaas.quote:Op maandag 6 maart 2023 12:40 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hij rijdt toch wel structureel een stuk achter Leclerc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |