Dat jij dat denkt betekent niet dat het waar is.quote:Op maandag 6 maart 2023 01:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
je gooit er af en toe posts uit waarvan ik oprecht denk dat je het enkel doet om een reactie uit te lokken.
Het is wel opmerkelijk dat die (afwijkende) realiteit altijd 1 specifieke coureur betreft. Daarmee wordt de stelling dat je een Hamilton-fanboy bent steeds weer opnieuw onderbouwd.quote:Op maandag 6 maart 2023 01:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
... dus ik geef de mening waarvan ik denk dat het meer met de realiteit strookt.
Dat denkt iedereen.quote:Op maandag 6 maart 2023 02:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt betekent niet dat het waar is.
Wat is dit voor kinderachtige post dan?quote:Op maandag 6 maart 2023 02:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt betekent niet dat het waar is.
Zeker nadat jij Hamilton in 2021 na de crash van Verstappen op Silverstone liep te verdedigen geeft gewoon aan dat je óf verschrikkelijk kinderachtig doet en meet met 2 maten of je een reactie probeert uit te lokken. Maar aangezien je zelf zegt dat je strijd voor gelijkheid, blijft optie 2 over.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Overdreven blijdschap bij Aston Martin.
Nee ik verdedigde ook weleens Nyck. Want die werd ook (onverdiend) beschimpt door sommige Nederlanders. En zo zullen er meer zijn. Maar goed, schietschijf hier is vaak Lewis. Dan zal je me ook vaker over hem zien posten.quote:Op maandag 6 maart 2023 02:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is wel opmerkelijk dat die (afwijkende) realiteit altijd 1 specifieke coureur betreft. Daarmee wordt de stelling dat je een Hamilton-fanboy bent steeds weer opnieuw onderbouwd.
[..]
Jij kan dat nooit weten.quote:Dat denkt iedereen.
Hoezo is dat kinderachtig? Ze deden alsof ze de wereldtitel binnen hadden gehaald.quote:Op maandag 6 maart 2023 02:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat is dit voor kinderachtige post dan?
[..]
Zeker nadat jij Hamilton in 2021 na de crash van Verstappen op Silverstone liep te verdedigen geeft gewoon aan dat je óf verschrikkelijk kinderachtig doet en meet met 2 maten of je een reactie probeert uit te lokken. Maar aangezien je zelf zegt dat je strijd voor gelijkheid, blijft optie 2 over.
Kom op man, Hamilton deed dat destijds niet dan?quote:Op maandag 6 maart 2023 02:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo is dat kinderachtig? Ze deden alsof ze de wereldtitel binnen hadden gehaald.
quote:Op maandag 6 maart 2023 02:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee ik verdedigde ook weleens Nyck. .
Trust me.quote:Jij kan dat nooit weten.
Omdat jij degene bent die, als Hamilton alleen al zijn rechterschoen aan zijn rechtervoet heeft gedaan, het hele forum volkotst met allerlei superlatieven.quote:
Oeh, fitties uit 2021 aanhalen, daar gaan we!quote:Op maandag 6 maart 2023 02:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat is dit voor kinderachtige post dan?
[..]
Zeker nadat jij Hamilton in 2021 na de crash van Verstappen op Silverstone liep te verdedigen geeft gewoon aan dat je óf verschrikkelijk kinderachtig doet en meet met 2 maten of je een reactie probeert uit te lokken. Maar aangezien je zelf zegt dat je strijd voor gelijkheid, blijft optie 2 over.
Hij probeert Max hier zelfs te wurgen!quote:Op maandag 6 maart 2023 02:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik neem aan dat Alfonso nog een gridstraf gaat krijgen voor deze laffe aanval op Verstappen?
[ afbeelding ]
Max, ik heb nog met je Pa gereden vanaf 2001quote:Op maandag 6 maart 2023 03:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij probeert Max hier zelfs te wurgen!
[ afbeelding ]
hij had zelfs nog over....quote:Op maandag 6 maart 2023 06:31 schreef manny het volgende:
Tjezus wat reed ie makkelijk een eind weg zeg.
Hoeveel races heeft Aston Martin het podium gehaald?quote:Op maandag 6 maart 2023 02:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo is dat kinderachtig? Ze deden alsof ze de wereldtitel binnen hadden gehaald.
Na rondje 6 had hij gewoon cruise control aan staan.quote:
Red Bull godenquote:
Als Hamilton zich daar bij neerlegd dan gaat hij zijn contract ook niet verlengen. Dat denken op zijn leeftijd is funnestquote:Op maandag 6 maart 2023 07:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Leclerc liep erbij alsof hij totaal uit het veld geslagen was.
Hamilton daarintegen kwam redelijk positief over, zou hij zich er een beetje bij hebben neergelegd dat er geen 8e titel in zit?
Toch word ik daar niet heel blij van als dit een voorteken is voor de rest van het seizoen. Als één team er zo fors bovenuit steekt, dan wordt het er niet boeiender op.quote:
Nou ja, zowel Vettel, Alonso en Kimi zijn ook doorgegaan in de wetenschap dat ze geen kampioen meer worden.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:06 schreef marky het volgende:
[..]
Als Hamilton zich daar bij neerlegd dan gaat hij zijn contract ook niet verlengen. Dat denken op zijn leeftijd is funnest
Hij lijkt er nog plezier in te hebben maar deze auto kunnen ze ook weer weggooien, dan moeten ze in 24 alles goed hebben om uberhaupt weer aan te haken, 2 jaar ontwikkelingstijd de prullenbak in haal je niet zomaar in al hebben ze wel wat data inmiddels.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:06 schreef marky het volgende:
[..]
Als Hamilton zich daar bij neerlegd dan gaat hij zijn contract ook niet verlengen. Dat denken op zijn leeftijd is funnest
Is toch leuk om Mercedes te laten voelen hoe dat is.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch word ik daar niet heel blij van als dit een voorteken is voor de rest van het seizoen. Als één team er zo fors bovenuit steekt, dan wordt het er niet boeiender op.
Is ook wel een beetje circuit gerelateerd dus gewoon nog even afwachten hoe het de volgende paar races gaat maar dat die Red Bull de beste allrounder is kunnen we nu al wel bevestigen.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Toch word ik daar niet heel blij van als dit een voorteken is voor de rest van het seizoen. Als één team er zo fors bovenuit steekt, dan wordt het er niet boeiender op.
Het is ook een keer goed voor Mercedes inderdaad. Op een moment komt er een beter team, en dat zal later ook zo zijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 08:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is toch leuk om Mercedes te laten voelen hoe dat is.
Dit.quote:Op maandag 6 maart 2023 01:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Jij weet dat je met jouw reacties anderen triggered te reageren. Althans ik kan me niet voorstellen dat je werkelijk vind dat niemand iets negatiefs over zijne Koninklijke Hoogheid mag zeggen. je gooit er af en toe posts uit waarvan ik oprecht denk dat je het enkel doet om een reactie uit te lokken.
Voor een mod vind ik dat een vrij kwalijke zaak.
quote:
Ik heb medelijden met Max, dit moet vreselijk saai zijn.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ twitter ]
Verstappen maakt hier ook al een opmerking over in een van de interviews na de race. Ze waren totaal niet aan het pushen.
misschien dat ze tegen het eind van het jaar de pijn van de budgetstraf voelenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:37 schreef Evenstar het volgende:
Max heeft altijd gezegd dat hij het liefst gewoon dit soort races rijdt, toch?
Voor Max is het natuurlijk gewoon winnen is winnen, boeit hem het dat het saai is voor de kijkers.
Zelf zie ik liever wat meer spanning, maar dat moet dan maar komen vanaf plek drie, want als zelfs Perez met gemak 2e wordt dan is de Red Bull nu wel echt dominant. Ben wel benieuwd hoe circuit afhankelijk het is, want Jeddah is weer totaal anders.
Is het saai voor de kijkers? Yup.
Gun ik het Red Bull en Max? Yup.
Vind ik het leuk om Mercedes na alle arrogantie en voordeeltjes die ze hebben gekregen te zien lijden? Hell yeah.
Ik gun vooral Norris en Leclerc een betere auto. Geen fan van Leclerc, maar wat een pech heeft die gast zeg. Gecombineerd met af en toe wat domme fouten van hemzelf gaat het nooit wat worden zo.
Bij Mercedes werd er genoeg geklaagd toch? We hadden het 'geluk' dat in 2014 en 2016 Rosberg er een strijd van probeerde te maken en er 1 jaar was dat Ferrari enigszins in de buurt zat.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:45 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het trouwens wel hilarisch hoe vele "kenners" al na één race moord en brand roepen over de dominantie van Red Bull. Ik heb het dan niet over users hier, maar grote F1 accounts op social media, F1TV zelf en dan heb ik Sky nog niet eens gehoord gisteren.
Mercedes heeft jaren lang lopen domineren en toen heb ik het ze niet zo horen benoemen. Het was toen vooral de geweldige Lewis en de rest moest maar hard werken. Nu is het de belachelijk dominante Red Bull waardoor de rest kansloos is en Max, ja die rijdt wel gewoon netjes zijn rondjes, niks bijzonders.
Als bij de volgende GP's (en dus andere soorten circuits) hun voorsprong net zo groot is dan kunnen ze gewoon de GP's zelf als windtunnel gaan gebruikenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
misschien dat ze tegen het eind van het jaar de pijn van de budgetstraf voelen
ik heb de tegenovergestelde ervaringquote:Op maandag 6 maart 2023 09:45 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind het trouwens wel hilarisch hoe vele "kenners" al na één race moord en brand roepen over de dominantie van Red Bull. Ik heb het dan niet over users hier, maar grote F1 accounts op social media, F1TV zelf en dan heb ik Sky nog niet eens gehoord gisteren.
Mercedes heeft jaren lang lopen domineren en toen heb ik het ze niet zo horen benoemen. Het was toen vooral de geweldige Lewis en de rest moest maar hard werken. Nu is het de belachelijk dominante Red Bull waardoor de rest kansloos is en Max, ja die rijdt wel gewoon netjes zijn rondjes, niks bijzonders.
Door de gemiddelde kijker, maar commentator etc in de eerste 2-3 jaar? Kan ik mij serieus niet herinneren, maar misschien heb ik het verdrongenquote:Op maandag 6 maart 2023 09:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Mercedes werd er genoeg geklaagd toch?
Dan moeten ze ook met een autootje van 60% grootte gaan racen, denk niet dat Max daar in pastquote:Op maandag 6 maart 2023 09:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als bij de volgende GP's (en dus andere soorten circuits) hun voorsprong net zo groot is dan kunnen ze gewoon de GP's zelf als windtunnel gaan gebruiken
Kan me wel herinneren dat mensen het in 2015 vrij saai vonden allemaal, in 2016 had je dus het geluk dat Rosberg echt op 110% aan het rijden was om Hamilton te sarren.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Door de gemiddelde kijker, maar commentator etc in de eerste 2-3 jaar? Kan ik mij serieus niet herinneren, maar misschien heb ik het verdrongen
Gewoon niet op schaal joh, boeienquote:Op maandag 6 maart 2023 09:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan moeten ze ook met een autootje van 60% grootte gaan racen, denk niet dat Max daar in past
klopt maar ze mochten niet meer op ware grootte testen in de tunnelquote:Op maandag 6 maart 2023 09:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Gewoon niet op schaal joh, boeienLive testen is altijd beter dan een windtunnel.
dit is geen 4e team , vorig jaar waren er ook maar 2 teams. mercedes deed niet mee.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar vorig jaar was natuurlijk gewoon een vrij saai seizoen en ik hoop op meer spanning dit jaar, wel blij dat er een vierde team lijkt te zijn dat voor podiums kan vechten. Dat is denk ik ook van 2015 of 2016 geleden alweer.
Hamilton eindigt precies 3 seconden achter Sainz. 17 podiums voor een team dat niet mee deed vind ik ook best behoorlijk.quote:Op maandag 6 maart 2023 09:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dit is geen 4e team , vorig jaar waren er ook maar 2 teams. mercedes deed niet mee.
nu doet mercedes weer niet mee en is AM misschien een 3e team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |