Dat jij dat denkt betekent niet dat het waar is.quote:Op maandag 6 maart 2023 01:57 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
je gooit er af en toe posts uit waarvan ik oprecht denk dat je het enkel doet om een reactie uit te lokken.
Het is wel opmerkelijk dat die (afwijkende) realiteit altijd 1 specifieke coureur betreft. Daarmee wordt de stelling dat je een Hamilton-fanboy bent steeds weer opnieuw onderbouwd.quote:Op maandag 6 maart 2023 01:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
... dus ik geef de mening waarvan ik denk dat het meer met de realiteit strookt.
Dat denkt iedereen.quote:Op maandag 6 maart 2023 02:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt betekent niet dat het waar is.
Wat is dit voor kinderachtige post dan?quote:Op maandag 6 maart 2023 02:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat jij dat denkt betekent niet dat het waar is.
Zeker nadat jij Hamilton in 2021 na de crash van Verstappen op Silverstone liep te verdedigen geeft gewoon aan dat je óf verschrikkelijk kinderachtig doet en meet met 2 maten of je een reactie probeert uit te lokken. Maar aangezien je zelf zegt dat je strijd voor gelijkheid, blijft optie 2 over.quote:Op zondag 5 maart 2023 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Overdreven blijdschap bij Aston Martin.
Nee ik verdedigde ook weleens Nyck. Want die werd ook (onverdiend) beschimpt door sommige Nederlanders. En zo zullen er meer zijn. Maar goed, schietschijf hier is vaak Lewis. Dan zal je me ook vaker over hem zien posten.quote:Op maandag 6 maart 2023 02:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is wel opmerkelijk dat die (afwijkende) realiteit altijd 1 specifieke coureur betreft. Daarmee wordt de stelling dat je een Hamilton-fanboy bent steeds weer opnieuw onderbouwd.
[..]
Jij kan dat nooit weten.quote:Dat denkt iedereen.
Hoezo is dat kinderachtig? Ze deden alsof ze de wereldtitel binnen hadden gehaald.quote:Op maandag 6 maart 2023 02:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat is dit voor kinderachtige post dan?
[..]
Zeker nadat jij Hamilton in 2021 na de crash van Verstappen op Silverstone liep te verdedigen geeft gewoon aan dat je óf verschrikkelijk kinderachtig doet en meet met 2 maten of je een reactie probeert uit te lokken. Maar aangezien je zelf zegt dat je strijd voor gelijkheid, blijft optie 2 over.
Kom op man, Hamilton deed dat destijds niet dan?quote:Op maandag 6 maart 2023 02:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo is dat kinderachtig? Ze deden alsof ze de wereldtitel binnen hadden gehaald.
quote:Op maandag 6 maart 2023 02:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee ik verdedigde ook weleens Nyck. .
Trust me.quote:Jij kan dat nooit weten.
Omdat jij degene bent die, als Hamilton alleen al zijn rechterschoen aan zijn rechtervoet heeft gedaan, het hele forum volkotst met allerlei superlatieven.quote:
Oeh, fitties uit 2021 aanhalen, daar gaan we!quote:Op maandag 6 maart 2023 02:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wat is dit voor kinderachtige post dan?
[..]
Zeker nadat jij Hamilton in 2021 na de crash van Verstappen op Silverstone liep te verdedigen geeft gewoon aan dat je óf verschrikkelijk kinderachtig doet en meet met 2 maten of je een reactie probeert uit te lokken. Maar aangezien je zelf zegt dat je strijd voor gelijkheid, blijft optie 2 over.
Hij probeert Max hier zelfs te wurgen!quote:Op maandag 6 maart 2023 02:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ik neem aan dat Alfonso nog een gridstraf gaat krijgen voor deze laffe aanval op Verstappen?
[ afbeelding ]
Max, ik heb nog met je Pa gereden vanaf 2001quote:Op maandag 6 maart 2023 03:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hij probeert Max hier zelfs te wurgen!
[ afbeelding ]
hij had zelfs nog over....quote:Op maandag 6 maart 2023 06:31 schreef manny het volgende:
Tjezus wat reed ie makkelijk een eind weg zeg.
Hoeveel races heeft Aston Martin het podium gehaald?quote:Op maandag 6 maart 2023 02:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo is dat kinderachtig? Ze deden alsof ze de wereldtitel binnen hadden gehaald.
Na rondje 6 had hij gewoon cruise control aan staan.quote:
Red Bull godenquote:
Als Hamilton zich daar bij neerlegd dan gaat hij zijn contract ook niet verlengen. Dat denken op zijn leeftijd is funnestquote:Op maandag 6 maart 2023 07:43 schreef Kickinalfa het volgende:
Leclerc liep erbij alsof hij totaal uit het veld geslagen was.
Hamilton daarintegen kwam redelijk positief over, zou hij zich er een beetje bij hebben neergelegd dat er geen 8e titel in zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |