terwijl ik denk dat sas hem meer respecteert als hij wat meer tegengas zou geven..quote:Op zondag 5 maart 2023 21:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ergens ook dat hij dat niet durft en bang is om haar te verliezen
Denk ik misschien ook maar dan gaat ze natuurlijk ook weer tegen hem in. Die heeft af en toe ook wat steekjes los hoor. Maar als je een relatie hebt moet je van beide kanten dat kunnen doenquote:Op zondag 5 maart 2023 21:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
terwijl ik denk dat sas hem meer respecteert als hij wat meer tegengas zou geven..
ja ze zal wel tegen hem in gaan, maar denk dat ze uiteindelijk moe van wordt van iemand die haar alleen maar adoreert en nooit tegengas geeftquote:Op zondag 5 maart 2023 21:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ik misschien ook maar dan gaat ze natuurlijk ook weer tegen hem in. Die heeft af en toe ook wat steekjes los hoor. Maar als je een relatie hebt moet je van beide kanten dat kunnen doen
je moet er van houdenquote:
bern heeft zelf gezegd in deze relatie heb jij de broek aan /////quote:Op zondag 5 maart 2023 21:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Denk ik misschien ook maar dan gaat ze natuurlijk ook weer tegen hem in. Die heeft af en toe ook wat steekjes los hoor. Maar als je een relatie hebt moet je van beide kanten dat kunnen doen
en dat is waarquote:Op zondag 5 maart 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern heeft zelf gezegd in deze relatie heb jij de broek aan /////
Dat klopt. Maar denk ergens dat het ook een bepaalde angst is om haar daardoor te verliezen. Zijn basis in vorige relaties was ook niet goed. Hoop voor hem dat hij toch zijn zegje kan doen of er iets van leert.quote:Op zondag 5 maart 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern heeft zelf gezegd in deze relatie heb jij de broek aan /////
quote:Op zondag 5 maart 2023 21:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
en dat is waar
en toch denk ik dat ze dit zat wordt..
zonder make up opquote:Op zondag 5 maart 2023 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda zit gezellig te zingen met oa Kenzi
Sasja Kruidjeroermie heeft vaak zat Bern zijn vet gegeven, als een hond in de hoek gezet omdat meneer niet eerlijk was over zijn verleden.. met hoeveel lulletjes Maagdelijke SasjeHeiligeMaria buiten de deur geneukt heeft was even niet ter sprake..quote:Op zondag 5 maart 2023 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja ze zal wel tegen hem in gaan, maar denk dat ze uiteindelijk moe van wordt van iemand die haar alleen maar adoreert en nooit tegengas geeft
Jappie weet toch wel dat er een IvoRR'tje buiten rondloopt.. dat hoeft ParaSasje hem toch niet te vertellenquote:
Ze zijn al uitgeluld en SLquote:Op zondag 5 maart 2023 21:46 schreef greysbones het volgende:
Zou mooi zijn als iemand er een filmpje van maakt
heel verhaal over de relatie van Wanda
door Sas verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |