klopt jaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef -river- het volgende:
Ze mochten ook betalen door te douchen tijdens de live uitzending, of verstond ik dat verkeerd?
kequote:Op zondag 5 maart 2023 18:57 schreef Kayro het volgende:
Mooi👍 had er alleen liever poppenkast Chalin van gemaakt. 🤣🤣
Grapje alles prima..quote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke
@:Dotteke zou jij de TT willen veranderen naar ;
poppenkast Chalin
goed verstaanquote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef -river- het volgende:
Ze mochten ook betalen door te douchen tijdens de live uitzending, of verstond ik dat verkeerd?
< d8 jij zit via je telefoonquote:Op zondag 5 maart 2023 18:59 schreef Kayro het volgende:
[..]
Grapje alles prima..
Als we maar door kunnen cossen🤗
Stamppot is nu niet echt wat wij belgië maken/eten hoor. Luie-vrouwen-eten is dat bij ons.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:39 schreef Verida het volgende:
ik begrijp nog steeds niet dat er geen bewoners zijn die even van te voren hebben bedacht dat het koken van een simpele maaltijd misschien wel slim zou zijn om te oefenen.
gewoon een stamppot leren koken, of een pasta of goed brood bakken ofzo
Het is toch niet de eerste RLS, ze hadden toch van de vorige kunnen leren dat koken best wel belangrijk kan zijn.
snap ik echt niet
niks mis met een goede stampot. Lekker groente van het seizoen gebruikenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stamppot is nu niet echt wat wij belgië maken/eten hoor. Luie-vrouwen-eten is dat bij ons.
koken voor een groep.. over het algemeenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stamppot is nu niet echt wat wij belgië maken/eten hoor. Luie-vrouwen-eten is dat bij ons.
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef suzi1 het volgende:
vroeger ging je op je 12 naar de huishoudschool. leren koken
mooi hoor
@Verida . Niet slecht bedoelt hoor. Heb al eens in nederland stamppot gegeten, en best lekker. Maar kennen wij in onze streek niet echt (meer) in de kempen.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
niks mis met een goede stampot. Lekker groente van het seizoen gebruiken
Veel stamppot gegeten in mijn leven, ook heel veel klaargemaakt, maar ik heb me nog nooit een luie vrouw gevoeld daardoorEerder een vrouw die met minimale middelen (geld) toch een heel lekkere en goede maaltijd kon koken voor man en kroost
< 2 jaar gezeten, waarvan 1 jaar kooklesquote:Op zondag 5 maart 2023 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
strijken/naaien/poetsen
beter imo..
skills gaan verloren
huishoudkunde
< zat niet op het spinazie academie
helaas
Nooit gehad. 1ste keer aardappelen gekookt en verbrand. Doe het maar na.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
< 2 jaar gezeten, waarvan 1 jaar kookles
Dat kun je thuis ook leren. Kwestie van interesse.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef suzi1 het volgende:
vroeger ging je op je 12 naar de huishoudschool. leren koken
mooi hoor
tingelingelingquote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef Jockari het volgende:
De steltlopende vuurspuwer Bart
[ afbeelding ]
daarvoor kon ik al koken en bakkenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nooit gehad. 1ste keer aardappelen gekookt en verbrand. Doe het maar na.
dat is het gewoon. beetje mee kijken met wat er gebeurd in de keuken, scheelt al enormquote:Op zondag 5 maart 2023 19:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat kun je thuis ook leren. Kwestie van interesse.
Ik kon op mijn 14/15e koken.
Mijn kids hebben ook van jongs af aan meegeholpen.
poaaahquote:Op zondag 5 maart 2023 19:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daarvoor kon ik al koken en bakken
brodjes hamburger vooral
enige wat ik van de hhs echt kan herinneren: kip kerrie
en appelflappen waar we geen suiker bij mochten gebruiken
HA HA HAAH HAAH DEDEN WIJ DUS WEL
wanneer ga jij voor ons appelflappen makenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:08 schreef suzi1 het volgende:
ze kunnen het wel, maar willen gwn niet
kan er niks anders van maken
je kan stamppot vd buuf krijgenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wanneer ga jij voor ons appelfappen maken
Hutspot met stoofvlees is heerlijk. Aanraderquote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
zo is hetquote:Op zondag 5 maart 2023 19:08 schreef suzi1 het volgende:
ze kunnen het wel, maar willen gwn niet
kan er niks anders van maken
Spekjes is toch varken?quote:
lkkr manquote:Op zondag 5 maart 2023 19:10 schreef Jockari het volgende:
2 belgen die dan een soort pasta gaan maken. Zo ver is het gekomen. Wat is er mis met vers gebakken frieten, en stoofvlees ?
Morgen nog een keer het middelpunt met dr verjaarspartijtje 🙄😮💨quote:Op zondag 5 maart 2023 19:10 schreef -river- het volgende:
Rot op met je toneelstuk, doe maar een gangbang ofzo.
(deze opmerking is voor ene vriendin)
Aha ja ben bang dat er miscommunicatie was namelijk hahahaquote:
Jason zit ook aan z'n taxquote:Op zondag 5 maart 2023 19:14 schreef marky het volgende:
Tis bijna kinds
Lindsey doet net alsof ze het lekker vindt.
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:17 schreef Kayro het volgende:
[..]
Envelopje kan je open en weer dicht doen😖😖
Eten goed maar poppenkast mag je latenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bart heeft nog niks gezegd of het lekker was
ja echt he, mag je alles kiezen. neem je boursin, spekjes, penne en roomquote:Op zondag 5 maart 2023 19:18 schreef -river- het volgende:
Neem dan biefstuk ofzo, geen spek en tomaat man man man
logischquote:Op zondag 5 maart 2023 19:17 schreef -river- het volgende:
Je mag kiezen en wat kies je, spek pasta en tomaat![]()
![]()
![]()
Zou op zijn minst biefstukreepjes doenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:18 schreef -river- het volgende:
Neem dan biefstuk ofzo, geen spek en tomaat man man man
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
logisch
minste werk
steak is sow not in the LosAngeles
Goedkope wijve zijn het!quote:Op zondag 5 maart 2023 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja echt he, mag je alles kiezen. neem je boursin, spekjes, penne en room
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Lijkt wel oorlog daar, straks gaan ze bloembollen eten.
echt alles was goed geweest inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2023 19:24 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat ze het lekker vinden na steeds een hele week hetzelfde.
Hahahaha ja idd, zou hij enkel houthakkersbloezen hebben?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:30 schreef Monique___ het volgende:
allemaal maaltijd overleeft zo te zien.
bart voor de verandering een andere variant op de houthakkersblouse
Het zal wel weer eens niet, als Jodelientje menstruatie pijn heeft dan heeft MA het nog erger en langer.quote:
Dat of defensie / duik kleding.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:31 schreef -river- het volgende:
[..]
Hahahaha ja idd, zou hij enkel houthakkersbloezen hebben?
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:34 schreef -river- het volgende:
Welke FOK!kers staan er buiten te schreeuwen?
Daarom ben ik ook verbaasd dat ze hoger onderwijs af heeft?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als nageliste ?
snap echt geen ruk van wat ze zegt nu
Stream uitzetten hahaquote:Op zondag 5 maart 2023 19:31 schreef duyvisoke het volgende:
toneelstukje restaurant van kleuterniveau wat een zielepieten,erger me kapot
oke vandaar de streams op de tuinquote:Op zondag 5 maart 2023 19:38 schreef -river- het volgende:
Ik weet wel dat de feesboek jasonfan 500 tennisballen heeft bestelt die ze over de schutting willen gooien.
Ja ik weet niet of die vandaag zouden komen, vond het nogal domme actie dus niet echt op gelet.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oke vandaar de streams op de tuin
Leuk, maar ook best link!quote:Op zondag 5 maart 2023 19:38 schreef -river- het volgende:
Ik weet wel dat de feesboek jasonfan 500 tennisballen heeft bestelt die ze over de schutting willen gooien.
Dat niet alleen, een vliegtuig is leuk maar om nu 500 teamjason ballen over die schutting hene meppen is wel erg bizar.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:40 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Leuk, maar ook best link!
Kan zomaar door een ruit heen.
Die ging mijn vader ook eten in de oorlog omdat de buren vertelde dat het zo lekker was.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Lijkt wel oorlog daar, straks gaan ze bloembollen eten.
Wat?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:43 schreef Monique___ het volgende:
Daar was ie weer , kort maar krachtig deze keer
eiwitten hequote:Op zondag 5 maart 2023 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Jason nou weer vieze kwark eten, er was nog eten over
HAHAHAHAquote:
Hij had al extra bordje gehad.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Nog meer ??quote:Op zondag 5 maart 2023 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Lott.. gooid dr kop naar achter smoel open tandvlees bloot
HAHAHAHAH
Los ANgelos lach
Droge pasta. Lekker bakje kwark na het eten, lekker toch?quote:Op zondag 5 maart 2023 19:44 schreef Joyce-43 het volgende:
Owwwwww,quote:Op zondag 5 maart 2023 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
HAHAHAHA
HAHAHAHAH
Los ANgelos lach
De kwark neutraliseert de vieze smaak van het eten.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:47 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Droge pasta. Lekker bakje kwark na het eten, lekker toch?
net als jouw herstel. drm ik ook aangepastquote:Op zondag 5 maart 2023 19:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Tuurlijk! Maar toen ik mijn reactie tikte stond er alleen HAHAHA
ja dat weet ik ook niet, kon niet verstaanquote:Op zondag 5 maart 2023 19:53 schreef suzi1 het volgende:
over wie hebben lot en jok het over?
iemand die een relazi heb. maar dan zeg je dat en dat toch niet?
we lachen er maar gwn om
Danny zei ditquote:Op zondag 5 maart 2023 19:53 schreef Schakeltopia het volgende:
iemand zij tegen jolientje ik vind jou aantrekkelijk. kan echt niet
oooh. dan kan je dat toch gwn zeggenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:56 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Met Jolien, dit vonden jo en cha gek omdat Jo een relatie heeft
quote:
Owwww, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ali tegen jolientje. daar ging het over
https://streamable.com/rasdvz
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:59 schreef odie22 het volgende:
[..]
komt gaby binnen lopen , ik wil je terug dada
danny reageerde daarna, van ben je weer aan het flirtenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Owwww, dan heb ik het verkeerd begrepen
Bedankt voor de uitleg was even beschäftigt hierquote:Op zondag 5 maart 2023 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
HAHAHAHA
HAHAHAHAH
Los ANgelos lach
dat hij t kwam fluisteren en vlak ervoor zo naar haar keek ...quote:Op zondag 5 maart 2023 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
oke.. duidelijkquote:Op zondag 5 maart 2023 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
ghr ghe ghequote:Op zondag 5 maart 2023 20:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat hij t kwam fluisteren en vlak ervoor zo naar haar keek ...
maar dat kan je toch gwn normaal zeggen tegen iemand, zonder bijbedoelingen
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ghr ghe ghe
he psst psst
meisje hey
lkk rmeisje hey hey
![]()
niet zo toch ?
kan net van het harde werken /lopen zijn imoquote:
Hij voelt echt de mannen wel aan hoor ...quote:
Bingo!! Dat dus.. hij wil meer memes😜quote:Op zondag 5 maart 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
deddie doet alles voor een capje of vermelding op tv.. he knows wat twurkt he
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
vast voor het grote feestquote:Op zondag 5 maart 2023 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat smoest Bat
iets achter een spiegel morgen pakken
tegen ali
niemand mag het weten
Pisteringlink ben ik...quote:
ke .. dat wrd de ontwijk modusquote:Op zondag 5 maart 2023 20:10 schreef Monique___ het volgende:
Cake bakken voor charlotte secret missionquote:Op zondag 5 maart 2023 20:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat smoest Bat
iets achter een spiegel morgen pakken
tegen ali
niemand mag het weten
Ze begint op Madonna te lijken.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
HAHAHAHA
HAHAHAHAH
Los ANgelos lach
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:15 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke .. dta wrd d eontwijk modus
no caps no filmpjes
tot nooit danny kanie
nooit gedaan Jock? zakje zoutzuur, lekker om het eelt van je voeten af te weken..quote:Op zondag 5 maart 2023 20:18 schreef Jockari het volgende:
Waarom zitten ze met diepvrieszakjes om hun voeten ?
Nope ! Zoutzuur ? Zwavelzuur? Geen idee. Ikke niet.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nooit gedaan Jock? zakje zoutzuur, lekker om het eelt van je voeten af te weken..
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope ! Zoutzuur ? Zwavelzuur? Geen idee. Ikke niet.
Is makkelijker opruimen als ze van hun voetstuk pleurenquote:Op zondag 5 maart 2023 20:18 schreef Jockari het volgende:
Waarom zitten ze met diepvrieszakjes om hun voeten ?
Kunnen ze zo geen condoom over Jolien trekken ?quote:Op zondag 5 maart 2023 20:22 schreef Monique___ het volgende:
[..]nee zit een goedje in wat je poten week maakt , dat al je eelt eraf knalt
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is makkelijker opruimen als ze van hun voetstuk pleuren
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kunnen ze zo geen condoom over Jolien trekken ?
🤗duzz😉quote:
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:26 schreef Kayro het volgende:
[..]
🤗duzz😉
Met de hiel wordt de achterzijde van de voet bedoeld, en met de hak de onderzijde van dit gedeelte van de voet
daar was de Hasjj voor nodigquote:Op zondag 5 maart 2023 20:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
flapper wapper geurvlaggen en voetmaskers
zithoek
keuken natte brigade
gesmoes
cake bakken voor lott
bart/ali i.o Febo
heren giebelen meuk staat achter de spiegel
opdracht Febo
hihihi geheim aankomende nacht een space keek bakken
🤣🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 20:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is makkelijker opruimen als ze van hun voetstuk pleuren
Met de hiel wordt de achterzijde van de voet bedoeld, en met de hak de onderzijde van dit gedeelte van de voet.2 spuit 11quote:
Hahaha. Idd die Hasj. Spacecake.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar was de Hasjj voor nodig![]()
deddie meegeneemt
🤣quote:Op zondag 5 maart 2023 20:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
daar was de Hasjj voor nodig![]()
deddie meegeneemt
Dus geen cake bedoel je ? Bart zegt dat hij niet kan koken/bakken. Ali weet niet wat hij moet doen. Die cake wil ik zien.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:25 schreef Schakeltopia het volgende:
vannacht moeten ali en bart dus cake bakken
ze krijgen er wel een beschrijving bij. word mooiquote:Op zondag 5 maart 2023 20:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus geen cake bedoel je ? Bart zegt dat hij niet kan koken/bakken. Ali weet niet wat hij moet doen. Die cake wil ik zien.
Nope. Wordt domper voor Charlotte als verjaardagscake. Bart kan er niet aan doen, heeft altijd gezegd dat hij niet kan koken.quote:Op zondag 5 maart 2023 20:30 schreef Monique___ het volgende:
Bart die nog nooit iets in de keuken heeft gedaan , zelf paar keer zei het echt niet te kunnen
en ali.
behoeft verder geen uitleg lijkt me
Me like🤓🥳quote:Op zondag 5 maart 2023 20:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nope. Wordt domper voor Charlotte als verjaardagscake. Bart kan er niet aan doen, heeft altijd gezegd dat hij niet kan koken.
Versta er niks vanquote:Op zondag 5 maart 2023 19:58 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2023 20:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
joehoe ali & Bart ff een tip de kruiden moeten bij de boter
Voeg je gemalen wiet of verkruimelde hasj aan de boter toe. Roer goed en neem je tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |