klopt jaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef -river- het volgende:
Ze mochten ook betalen door te douchen tijdens de live uitzending, of verstond ik dat verkeerd?
kequote:Op zondag 5 maart 2023 18:57 schreef Kayro het volgende:
Mooi👍 had er alleen liever poppenkast Chalin van gemaakt. 🤣🤣
Grapje alles prima..quote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke
@:Dotteke zou jij de TT willen veranderen naar ;
poppenkast Chalin
goed verstaanquote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef -river- het volgende:
Ze mochten ook betalen door te douchen tijdens de live uitzending, of verstond ik dat verkeerd?
< d8 jij zit via je telefoonquote:Op zondag 5 maart 2023 18:59 schreef Kayro het volgende:
[..]
Grapje alles prima..
Als we maar door kunnen cossen🤗
Stamppot is nu niet echt wat wij belgië maken/eten hoor. Luie-vrouwen-eten is dat bij ons.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:39 schreef Verida het volgende:
ik begrijp nog steeds niet dat er geen bewoners zijn die even van te voren hebben bedacht dat het koken van een simpele maaltijd misschien wel slim zou zijn om te oefenen.
gewoon een stamppot leren koken, of een pasta of goed brood bakken ofzo
Het is toch niet de eerste RLS, ze hadden toch van de vorige kunnen leren dat koken best wel belangrijk kan zijn.
snap ik echt niet
niks mis met een goede stampot. Lekker groente van het seizoen gebruikenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stamppot is nu niet echt wat wij belgië maken/eten hoor. Luie-vrouwen-eten is dat bij ons.
koken voor een groep.. over het algemeenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stamppot is nu niet echt wat wij belgië maken/eten hoor. Luie-vrouwen-eten is dat bij ons.
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef suzi1 het volgende:
vroeger ging je op je 12 naar de huishoudschool. leren koken
mooi hoor
@Verida . Niet slecht bedoelt hoor. Heb al eens in nederland stamppot gegeten, en best lekker. Maar kennen wij in onze streek niet echt (meer) in de kempen.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
niks mis met een goede stampot. Lekker groente van het seizoen gebruiken
Veel stamppot gegeten in mijn leven, ook heel veel klaargemaakt, maar ik heb me nog nooit een luie vrouw gevoeld daardoorEerder een vrouw die met minimale middelen (geld) toch een heel lekkere en goede maaltijd kon koken voor man en kroost
< 2 jaar gezeten, waarvan 1 jaar kooklesquote:Op zondag 5 maart 2023 19:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
strijken/naaien/poetsen
beter imo..
skills gaan verloren
huishoudkunde
< zat niet op het spinazie academie
helaas
Nooit gehad. 1ste keer aardappelen gekookt en verbrand. Doe het maar na.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
< 2 jaar gezeten, waarvan 1 jaar kookles
Dat kun je thuis ook leren. Kwestie van interesse.quote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef suzi1 het volgende:
vroeger ging je op je 12 naar de huishoudschool. leren koken
mooi hoor
tingelingelingquote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef Jockari het volgende:
De steltlopende vuurspuwer Bart
[ afbeelding ]
daarvoor kon ik al koken en bakkenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nooit gehad. 1ste keer aardappelen gekookt en verbrand. Doe het maar na.
dat is het gewoon. beetje mee kijken met wat er gebeurd in de keuken, scheelt al enormquote:Op zondag 5 maart 2023 19:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat kun je thuis ook leren. Kwestie van interesse.
Ik kon op mijn 14/15e koken.
Mijn kids hebben ook van jongs af aan meegeholpen.
poaaahquote:Op zondag 5 maart 2023 19:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daarvoor kon ik al koken en bakken
brodjes hamburger vooral
enige wat ik van de hhs echt kan herinneren: kip kerrie
en appelflappen waar we geen suiker bij mochten gebruiken
HA HA HAAH HAAH DEDEN WIJ DUS WEL
wanneer ga jij voor ons appelflappen makenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:08 schreef suzi1 het volgende:
ze kunnen het wel, maar willen gwn niet
kan er niks anders van maken
je kan stamppot vd buuf krijgenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wanneer ga jij voor ons appelfappen maken
Hutspot met stoofvlees is heerlijk. Aanraderquote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
zo is hetquote:Op zondag 5 maart 2023 19:08 schreef suzi1 het volgende:
ze kunnen het wel, maar willen gwn niet
kan er niks anders van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |