klopt jaquote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef -river- het volgende:
Ze mochten ook betalen door te douchen tijdens de live uitzending, of verstond ik dat verkeerd?
kequote:Op zondag 5 maart 2023 18:57 schreef Kayro het volgende:
Mooi👍 had er alleen liever poppenkast Chalin van gemaakt. 🤣🤣
Grapje alles prima..quote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ke
@:Dotteke zou jij de TT willen veranderen naar ;
poppenkast Chalin
goed verstaanquote:Op zondag 5 maart 2023 18:58 schreef -river- het volgende:
Ze mochten ook betalen door te douchen tijdens de live uitzending, of verstond ik dat verkeerd?
< d8 jij zit via je telefoonquote:Op zondag 5 maart 2023 18:59 schreef Kayro het volgende:
[..]
Grapje alles prima..
Als we maar door kunnen cossen🤗
Stamppot is nu niet echt wat wij belgië maken/eten hoor. Luie-vrouwen-eten is dat bij ons.quote:Op zondag 5 maart 2023 18:39 schreef Verida het volgende:
ik begrijp nog steeds niet dat er geen bewoners zijn die even van te voren hebben bedacht dat het koken van een simpele maaltijd misschien wel slim zou zijn om te oefenen.
gewoon een stamppot leren koken, of een pasta of goed brood bakken ofzo
Het is toch niet de eerste RLS, ze hadden toch van de vorige kunnen leren dat koken best wel belangrijk kan zijn.
snap ik echt niet
niks mis met een goede stampot. Lekker groente van het seizoen gebruikenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stamppot is nu niet echt wat wij belgië maken/eten hoor. Luie-vrouwen-eten is dat bij ons.
koken voor een groep.. over het algemeenquote:Op zondag 5 maart 2023 19:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Stamppot is nu niet echt wat wij belgië maken/eten hoor. Luie-vrouwen-eten is dat bij ons.
quote:Op zondag 5 maart 2023 19:02 schreef suzi1 het volgende:
vroeger ging je op je 12 naar de huishoudschool. leren koken
mooi hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |