Even herstarten werkt meestalquote:Op zondag 5 maart 2023 16:01 schreef Refragmental het volgende:
Fucking F1 tv app laat me geen andere audio track kiezen
Werkt hier gewoon.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:01 schreef Refragmental het volgende:
Fucking F1 tv app laat me geen andere audio track kiezen
Ben wel week voor de race ja.quote:
Tijd geannuleerd vanwege tracklimits geloof ikquote:Op zondag 5 maart 2023 16:02 schreef StephanL het volgende:
Waarom is Gasly laatste? Heb dat even gemist volgens mij
Tijd afgenomen meen ik.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:02 schreef StephanL het volgende:
Code Rood?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:02 schreef Nober het volgende:
Magnussen als enige niet op de rode welke C dat ook moge zijn.
Okquote:Op zondag 5 maart 2023 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tijd geannuleerd vanwege tracklimits geloof ik
Iddquote:
Leclerc nam vanmorgen die lijn ook 🧐quote:Op zondag 5 maart 2023 16:03 schreef Gehrman het volgende:
Stroll neemt even polshoogte buiten de baan.
Track limits tijd afgepaktquote:Op zondag 5 maart 2023 16:02 schreef StephanL het volgende:
Bewaar quotequote:Op zondag 5 maart 2023 16:03 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal haten op Stroll terwijl die zo dikke punten gaat pakken
Niks mis met een goede lijn op zondagochtend.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leclerc nam vanmorgen die lijn ook 🧐
Echt wel. Ik kijk ook VP. Die muziek is overal hetzelfde.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bij ViaPlay niet.
Wat een streamingsdienst
Joh. Je meent hetquote:Op zondag 5 maart 2023 16:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Echt wel. Ik kijk ook VP. Die muziek is overal hetzelfde.
Dat wil ik ook weten ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:05 schreef nattermann het volgende:
Hoe krijg ik olav mol nou aan de praat via de app?
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:05 schreef nattermann het volgende:
Hoe krijg ik olav mol nou aan de praat via de app?
Schreeuw niet zoquote:Op zondag 5 maart 2023 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
LEWIS EN GEORGE GOED WEG
ALONSO METEEN GEPAKT HAHAHA
Je caps zit vastquote:Op zondag 5 maart 2023 16:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
LEWIS EN GEORGE GOED WEG
ALONSO METEEN GEPAKT HAHAHA
Stroll is echt een B-coureur.quote:
Je kunt wel zien dat het een pay driver is jaquote:
Waarom hebben ze hem dan verlengdquote:Op zondag 5 maart 2023 16:08 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze wilde hem ook ontslaan dat was wel duidelijk in de Netflix serie
quote:
Op naar België genotquote:Op zondag 5 maart 2023 16:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen zit al bijna in een andere postcode.
Water is nat.quote:
Zitten er goed bij, erg mooi.quote:
quote:
Ik zou ook niet mekkeren als Stroll mij en mijn teamgenoot een gratis plekje geeft.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde nog weinig gemekker
Maar da's een kwestie van tijd natuurlijk
Ferrari heeft een nieuwe head of strategy.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
Als Perez nu Leclerc pakt. Wachten op de Ferrari strategie.
Als Perez dat niet doet terwijl VER terwijl hij een peuk rookt lachend weg aan het rijden is mag hij vervangen worden.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:10 schreef El_Thijs het volgende:
Als Perez nu Leclerc pakt. Wachten op de Ferrari strategie.
Dus?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:11 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ferrari heeft een nieuwe head of strategy.
Ze zouden een tweede man naast hem moeten zetten, hij mist teveel.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson wat zeg jij man. No further action
Je vergeet te zeggen dat ie Nedelrands spreekt.. combo breaker!quote:
Zit in de Norris treinquote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef fietsie het volgende:
Per is toch gewoon verlengd omdat ze eerst willen kijken van de Vries er van bakt in de B-auto?
De Vries is geen RB-waardige coureur.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:13 schreef fietsie het volgende:
Per is toch gewoon verlengd omdat ze eerst willen kijken van de Vries er van bakt in de B-auto?
Is het niet meer ultra?quote:
Sinds ik F1TV Pro heb is het perfectquote:
Roept ook wel de vraag op of die auto nou daadwerkelijk zo dominant is of dat Verstappen gewoon zo goed is.quote:
Stroll: hold my wrist.quote:
nog banden aan het sparen ook......quote:Op zondag 5 maart 2023 16:15 schreef Stoorzendert het volgende:
5 seconden alCompleet andere klasse weer
Ver is niet daadwerkelijk zoveel beter dan LEC, Perez is gewoon een midfield-coureurquote:Op zondag 5 maart 2023 16:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Roept ook wel de vraag op of die auto nou daadwerkelijk zo dominant is of dat Verstappen gewoon zo goed is.
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:16 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
nog banden aan het sparen ook......
GOAT
Max moet de volgende race achteruit rijden. Dan wint hij nog.quote:
VER is niet veel beter dan Leclerc?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ver is niet daadwerkelijk zoveel beter dan LEC, Perez is gewoon een midfield-coureur
Op naar de volgende zandbakquote:Op zondag 5 maart 2023 16:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Max moet de volgende race achteruit rijden. Dan wint hij nog.
ik versta je niet d'r zit een tearoff in mijn linkeroorquote:Op zondag 5 maart 2023 16:17 schreef Haags het volgende:
Deel die wereldtitel maar alvast uit. Dit is gespeeld.
Ik hou niet van gezeik dus vind 225 viaplay prima. Geen vertraging of meuk. Wel veel te duur.quote:Op zondag 5 maart 2023 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke poll die ik daarover gezien heb laat zien dat Viaplay gehalveerd is.
Russell heeft, als je het zo ziet, wel een puntquote:Op zondag 5 maart 2023 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Ah, heeft dit seizoen toch een kwartiertje geduurd voordat Russell begon met janken
quote:Op zondag 5 maart 2023 16:19 schreef SiGNe het volgende:
Ah, hier moest ik zijn.. vond het in het andere topic al zo rustig
Toch 20, Prins Albert hangt tussen zijn benenquote:Op zondag 5 maart 2023 16:17 schreef D. het volgende:
Nog 20 man op de baan
Nouja, 19 man, en Hamilton
Oké doeiquote:Op zondag 5 maart 2023 16:20 schreef streamjohan het volgende:
Kampioenschap is al bekeken. Saai.
Denk om F1 pro op te zeggen al. Ga wel naar het spoor als ik treintjes wil kijken.
Sainz achter Perez ook flink anders.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:19 schreef Stoorzendert het volgende:
Het grootste gat in het veld is van VER naar LEC
Een NS abbo is duurderquote:Op zondag 5 maart 2023 16:20 schreef streamjohan het volgende:
Kampioenschap is al bekeken. Saai.
Denk om F1 pro op te zeggen al. Ga wel naar het spoor als ik treintjes wil kijken.
Hij is ah cruisen juistquote:Op zondag 5 maart 2023 16:20 schreef -XOR- het volgende:
Wel lekker dat Max een beetje doorrijdt, dan kan ik met een gerust gemoed straks naar ManU-Liverpool schakelen op een tweede scherm.
Nee, Verstappens.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:21 schreef Maanvis het volgende:
Dit is toch bijna Schumacheriaans wat Verstappen doet?
Alleen makkelijker omdat ze niet zo hard rijden aangezien ze met een volle tank de race beginnen.quote:Op zondag 5 maart 2023 16:21 schreef Maanvis het volgende:
Allemaalquote:Op zondag 5 maart 2023 16:21 schreef Ferdii het volgende:
Compilatie van teams die naar de rondetijden van Max kijken zou wel genot zijn
En dan nog gewoon keihard wegrijden.quote:
Dat was hij vorig jaar ook alquote:Op zondag 5 maart 2023 16:17 schreef R-woud93 het volgende:
Russell gaat dit seizoen nr1 driver worden bij Merc.
ja bij schumi tankten ze nog bij.. maar ik zie ff niet in hoe het een makkelijker is dan het ander?quote:Op zondag 5 maart 2023 16:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Alleen makkelijker omdat ze niet zo hard rijden aangezien ze met een volle tank de race beginnen.
Michael mocht willen dat ie dat konquote:Op zondag 5 maart 2023 16:21 schreef Maanvis het volgende:
Nu ja, Stroll heeft een reputatie van botswagen spelen - en nu een TEAMgenoot...quote:Op zondag 5 maart 2023 16:03 schreef LTVDK het volgende:
Allemaal haten op Stroll terwijl die zo dikke punten gaat pakken
Whahahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |