geen ene ruk, ook niet die 10 min van wolter kroesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor iemand die zegt veel de livestreams gezien te hebben, weet hij vrij weinig.
Of FEBO heeft hem duidelijke instructies gegeven
Chiara, en dat ze alle mannen bespeelde.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:18 schreef Angelique61 het volgende:
Danny had toch bij Nobiggie gezegt dat er iemand fake was, maar wie was dat ook alweer?
Ik ook hoorquote:
Dat is een gladjakker van een jongenquote:
Neuh ik ook wel hoor. Ik kan hem wel hebben.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Chiara, en dat ze alle mannen bespeelde.
ik ben niet echt anti, maar hij mag vanavond wel weer weg ook , net zo snel als onze wolterquote:
engnekquote:
Akward stukje🤨😧quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. je toneelstukje is dus mislukt laat Danny weten met chiara.
heeft hij gelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. je toneelstukje is dus mislukt laat Danny weten met chiara.
Ik kan het niet precies duiden maar hij geeft mij een creepy gevoel. (vooral bij die 2 dames op youtube)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij een goed lichaam heeft, maar een zacht karakter? Wat onvoorstelbaar kortzichtig. Maar goed, jij je mening, ik de mijne.
Ik heb een hekel aan arrogante mensen. Ik heb die vibe totaal niet bij hem.quote:
- knip -quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jou heb ik nog geen enkele post serieus genomen, en daarmee hou ik op met offtopic gaan.
zij is niet vergeten bij allequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
is ie ff vergeten nu
afscheid was mooi/sereen , netjes
ik welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
-knip- Ik heb een hekel aan arrogante mensen. Ik heb die vibe totaal niet bij hem.
Hier nog 1..niks mis met hemquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef B00STER het volgende:
Volgens mij zijn @:ireth en ik de enige pro-Danny's hier. Wat een negatieve reacties zeg. Wat is er nou mis met die jongen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:34 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik kan het niet precies duiden maar hij geeft mij een creepy gevoel. (vooral bij die 2 dames op youtube)
.. gister /vand dat gesprekje die tweequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:35 schreef -river- het volgende:
Van mij hoefde hij niet perse terug te komen maar nu hij er wel is, ben ik blij dat MA en Bart flink schrikken.
Ja precies.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. gister /vand dat gesprekje die twee
mbt of de bank zetten
hele plan in duigen nu
heurluk
de onnozelaarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:38 schreef odie22 het volgende:
er is toch 1 iemand blij met zijn terugkomst![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:41 schreef engine het volgende:
Blij dat ik deze week op vakantie ben. Hopelijk gooien ze Danny er volgende week meteen weer uit.
Lekker! (beide)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:41 schreef engine het volgende:
Blij dat ik deze week op vakantie ben. Hopelijk gooien ze Danny er volgende week meteen weer uit.
100%quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die neplach moet toch te vangen zijn hahaha
je vergeet de achtergronddanseres uit het kanaal in weertquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:44 schreef odie22 het volgende:
leuke show willem ruis, grote trap, dansmariekes, en danny
en gabyquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je vergeet de achtergronddanseres uit het kanaal in weert
Hij claimt hem meteen. Zijn zoveelste beste maat.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:38 schreef odie22 het volgende:
er is toch 1 iemand blij met zijn terugkomst![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je vergeet de achtergronddanseres uit het kanaal in weert
synchroon zwemmers...de plonserikkenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
synchroon zwemmers...de plonserikken
gniffel ,zie die jason en mimi ietwat ongemakkelijk staan kijken..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:47 schreef odie22 het volgende:
jolientje terug, loopt beetje moeilijk, goed gesprek wel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:46 schreef -river- het volgende:
Oh fijn, elkaars onderbroeken dragen...... Die van Bart zijn lichtelijk versleten waar zijn cockring zit.
Niet zo erg als een kante bh en tepelpiercing.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
genot mag je delen
zakpiercing slijtage ellende
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:49 schreef Schakeltopia het volgende:
@:Monique___
https://vocaroo.com/115KABQoAu2U
Nou dat valt wel mee. Het is voor iedereen nogal apart.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
gniffel ,zie die jason en mimi ietwat ongemakkelijk staan kijken..
dat kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:50 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
whoehahaha het is je gelukt!!!!! wat een ontzettende nep lach
ik zie gewoon hoe ze haar mond helemaal opengooit en dit eruit perst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het recht om te bepalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Bewoners tijdens de uitzending - 4 maart 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat kloptga IKM WEER HAHAHAHAHHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat klopthij is echt ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahahaha
wake up hequote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
jason weet niet of hij het helemaal eerlijk vind.
🤣🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:01 schreef odie22 het volgende:
binnenkort nieuwe docu van mimi, hoe hij van er slecht uitzien terug kwam naar weer een gladde italiano
top dat hij ventileerdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zegt Danny weet alles van buiten af. Nu niet eerlijk. Toen met chiara was het geen probleem die alles vertelde.
is wat ze willen.. wij toch ookquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
top dat hij ventileerd
. komt wrijving van
logisch
Van Chiara wisten ze het dat er steeds bewoners erbij komen. Dit is 4 weken voor het einde en wordt heel sterk in het programma gezet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jason zegt Danny weet alles van buiten af. Nu niet eerlijk. Toen met chiara was het geen probleem die alles vertelde.
Valt heel erg mee hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:05 schreef Ireth het volgende:
De blauwe kamer vind er geen klote aan, die zijn de winst van zich weg kruipen![]()
Heb ff 3 kwartier gemist, hondje uitgelaten
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gezien de baggage uit danny zn koffers
blijft Danny tot 2024![]()
hi doet na april a.s. de casting voor het nwe seizoen
de bruine arm van Febo
Heerlijk, chaos, verwarring, angst, paniekquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:05 schreef marky het volgende:
[..]
Van Chiara wisten ze het dat er steeds bewoners erbij komen. Dit is 4 weken voor het einde en wordt heel sterk in het programma gezet.
ja dat kan ook nogquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:08 schreef Kinga het volgende:
Weet je waarom Danny het allemaal niet meer boeit en alleen maar voor de lol komt? Omdat ie dondersgoed weet dat ie geen schijn van kans meer maakt en dat de winnaar toch al vaststaat.
Klopt, mooi dat hij wel tegen hem uitspreekt wat hij denkt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:09 schreef marky het volgende:
Top weer van Jason gewoon met Danny delen hoe hij het ervaart. Blijft knap.
🤣🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:05 schreef odie22 het volgende:
wat lult ie nou, ingevallen bekkies, wallen, alleen chacha ziet er slecht uit met die omgebouwde rotsmoel
tis een Febo Teekquote:
Nou inderdaad, dus laat ie de boel maar ff flink opschudden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:08 schreef Kinga het volgende:
Weet je waarom Danny het allemaal niet meer boeit en alleen maar voor de lol komt? Omdat ie dondersgoed weet dat ie geen schijn van kans meer maakt en dat de winnaar toch al vaststaat.
de chiara heeft wel erder gekijkt als zijquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:05 schreef marky het volgende:
[..]
Van Chiara wisten ze het dat er steeds bewoners erbij komen. Dit is 4 weken voor het einde en wordt heel sterk in het programma gezet.
Had eigenlijk ook niet anders verwacht.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klopt, mooi dat hij wel tegen hem uitspreekt wat hij denkt.
echt leuk, mensen vinden het leukquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
niemand zingt biggie brother.
niemand koopt sjairon trui van biggie brother.
zeurron weer naar huis met een koffer vol met die truien.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
niemand zingt biggie brother.
niemand koopt biggie brother trui van sjairon.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zeurron weer naar huis met een koffer vol met die truien.
Wacht ie maar op de eerste braderie of op de vrijmarktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
🤣quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:14 schreef -river- het volgende:
Smorgens zing ik wel eens oh...een biggie brother en spoel het meteen door.
Slaap lekker @Irethquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:17 schreef Ireth het volgende:
![]()
Danny gaat niet meer in de hottub denk ik, ik ga dus de bedstee opzoeken!
Die gaat gewoon alles vertellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:16 schreef Monique___ het volgende:
Nou hoe lang heeft dada het volgehouden om niks maar dan ook nx te zeggen..
zie hem lol maken daar
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:17 schreef Ireth het volgende:
![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:17 schreef Ireth het volgende:
![]()
Hahahahahaha geweldig.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:21 schreef odie22 het volgende:
ali met de tuinslang, he daar zouden we niet over praten
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar de grote vraag van vandaag is nog steeds, heeft leslie nu gedoucht vandaag
Jazeker en was een speciaal moment.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:27 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar de grote vraag van vandaag is nog steeds, heeft leslie nu gedoucht vandaag
Ja boeit toch niet want manipulatie rules!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:30 schreef Kinga het volgende:
Mich en Bart vinden het maar niet eerlijk. Als Danny de PON zou pakken, weet ie precies wie hij tegen wie moet zetten om die eruit te krijgen.
Hahaha, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. BB doet wat ie wil nu.
Nou.. ze goot wat water over zichzelf.. knot is niet los geweest.. konden haar zien via de spiegel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:29 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
wow , RRS al geweest voor de verstopping van die afgewassen huidkorsten
zit nog te wachten op het spel!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:30 schreef suzi1 het volgende:
slaapt blauw al, dan kan geluid daarvan uit
dit zegt helemaal niksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou.. ze goot wat water over zichzelf.. knot is niet los geweest.. konden haar zien via de spiegel.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Karma is a bitch voor die twee. Het zou eens tijd wordenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:30 schreef Kinga het volgende:
Mich en Bart vinden het maar niet eerlijk. Als Danny de PON zou pakken, weet ie precies wie hij tegen wie moet zetten om die eruit te krijgen.
Hahaha, daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. BB doet wat ie wil nu.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat is haar 'douche' moment.. waterbesparend. 1 klein pannetje..
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:39 schreef odie22 het volgende:
wat lult jason nou![]()
![]()
merchandise emaakt en dit en da , en dada wint
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:38 schreef Monique___ het volgende:
jaq en rob wilden niet zegt mimi
Had hij rob naar binnen willen rollen het huis in dan?
nee , omdat het geluid denk ik nu niet meer via die ketting gaat. hoor ik die irritante pieptoon op de achtergrond in mn oortjes.quote:
Chayron had Merchandise gemaakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:39 schreef odie22 het volgende:
wat lult jason nou![]()
![]()
merchandise gemaakt en dit en da , en dada wint
Dat lijkt mij ook wel heel raar. Er is al weken niemand meer bijgekomen dit is ineens heel veel prikkels.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:41 schreef mario390 het volgende:
rob de met de rolstoel komt![]()
van de film de met de wolf danst
Ze hebben gewoon gelijk natuurlijk. Als Danny geen restricties heeft is het gewoon niet eerlijk. Dus niks calimero.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:44 schreef Angel79 het volgende:
Mies en Bart...het is niet eerlijk. Nee allen omdat dit in jullie nadeel gaat zijn. Lijken calimero wel pieperds
huilie huilie, niet zeiken en doorrrrrrquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:48 schreef Monique___ het volgende:
Jason gooit het weer in de groep, eerlijk
bart weer zeveren over contact met de buitenwereld..
niet eerlijk allemaal boohoo
Tuurlijk, zie Jason bijna wel zelf opstappen dat hij hier niet eens mee is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:47 schreef marky het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel heel raar. Er is al weken niemand meer bijgekomen dit is ineens heel veel prikkels.
te vinden op de welbekende plek of ben je linkje vergetenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardige gesprekken ....![]()
[ afbeelding ]
Idd en we riepen het allemaal dat het niet eerlijk was en nu ze het in de blauwe slaapkamer zeggen is dat ineens een probleem.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon gelijk natuurlijk. Als Danny geen restricties heeft is het gewoon niet eerlijk. Dus niks calimero.
ze mag wel nog HAHAHA doen = leukquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:49 schreef odie22 het volgende:
mimi hoopt dat cha wat minder gaat zingen komende dagen, ja wij ook mimi
Totaalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:49 schreef Monique___ het volgende:
mimi: hoopt dat die wat minder gaat zingen de komende dagen (charlotte)
mimi is verzuurd
Sorry .....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
te vinden op de welbekende plek of ben je linkje vergeten
Die had ik mij ook al bedacht.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tuurlijk, zie Jason bijna wel zelf opstappen dat hij hier niet eens mee is.
Nou hij heeft gewoon gelijk. Hij heeft het ook al tegen Danny gezegd dat hij het lastig vindt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:51 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
zie hem liggen, weg finale, geen PS5 , droom in duigen
Ja ja, en nu is chiara weg en dus danny terug, allemaal de schuld van de skelterkleuter .. met zijn plezierquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:50 schreef Monique___ het volgende:
mimi zeurt weer verder: ik ben hier voor plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |