geen ene ruk, ook niet die 10 min van wolter kroesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Voor iemand die zegt veel de livestreams gezien te hebben, weet hij vrij weinig.
Of FEBO heeft hem duidelijke instructies gegeven
Chiara, en dat ze alle mannen bespeelde.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:18 schreef Angelique61 het volgende:
Danny had toch bij Nobiggie gezegt dat er iemand fake was, maar wie was dat ook alweer?
Ik ook hoorquote:
Dat is een gladjakker van een jongenquote:
Neuh ik ook wel hoor. Ik kan hem wel hebben.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:28 schreef Kinga het volgende:
[..]
Chiara, en dat ze alle mannen bespeelde.
ik ben niet echt anti, maar hij mag vanavond wel weer weg ook , net zo snel als onze wolterquote:
engnekquote:
Akward stukje🤨😧quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. je toneelstukje is dus mislukt laat Danny weten met chiara.
heeft hij gelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
M.a. je toneelstukje is dus mislukt laat Danny weten met chiara.
Ik kan het niet precies duiden maar hij geeft mij een creepy gevoel. (vooral bij die 2 dames op youtube)quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij een goed lichaam heeft, maar een zacht karakter? Wat onvoorstelbaar kortzichtig. Maar goed, jij je mening, ik de mijne.
Ik heb een hekel aan arrogante mensen. Ik heb die vibe totaal niet bij hem.quote:
- knip -quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jou heb ik nog geen enkele post serieus genomen, en daarmee hou ik op met offtopic gaan.
zij is niet vergeten bij allequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
is ie ff vergeten nu
afscheid was mooi/sereen , netjes
ik welquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
-knip- Ik heb een hekel aan arrogante mensen. Ik heb die vibe totaal niet bij hem.
Hier nog 1..niks mis met hemquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:27 schreef B00STER het volgende:
Volgens mij zijn @:ireth en ik de enige pro-Danny's hier. Wat een negatieve reacties zeg. Wat is er nou mis met die jongen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:34 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik kan het niet precies duiden maar hij geeft mij een creepy gevoel. (vooral bij die 2 dames op youtube)
.. gister /vand dat gesprekje die tweequote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:35 schreef -river- het volgende:
Van mij hoefde hij niet perse terug te komen maar nu hij er wel is, ben ik blij dat MA en Bart flink schrikken.
Ja precies.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.. gister /vand dat gesprekje die twee
mbt of de bank zetten
hele plan in duigen nu
heurluk
de onnozelaarquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:38 schreef odie22 het volgende:
er is toch 1 iemand blij met zijn terugkomst![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:41 schreef engine het volgende:
Blij dat ik deze week op vakantie ben. Hopelijk gooien ze Danny er volgende week meteen weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |