En zijn spreekstem is heel anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:22 schreef Moira het volgende:
Ik vind zijn stem wel jammer van het nummer
Echt? Wat zonde. Zonder dat zeikerige had ik dit wel veel fijner om te horen gevonden! Want hij blijft lekker viben op zich en hij kanst ook lekker, vult in z'n eentje die hele stagequote:
Ik neem aan dat hij bij de groenteboer niet zo bestelt nee.quote:
Ik dacht dat dit een vrouw wasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:22 schreef Moira het volgende:
Ik vind zijn stem wel jammer van het nummer
Zei Mono ookquote:
Qua studioversie zou het mijn nummer 1 zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:25 schreef Momo het volgende:
Luke zou bij mij wel in de top 5 komen als hij gekozen zou worden
Even nog een keer quoten om straks te kijken of dit ook mijn top 4 wordtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Dzipsii – "Greh"
Luke Black – "Samo mi se spava"
Filip Balo¨ – "Novi plan drugi san"
Princ – "Cvet sa Istoka"
Alleen de eerste was ik persoonlijk niet zo weg van
En dat alles tijdens een boss battle op het videoscherm!quote:
Maar heeft de boss verslagenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:28 schreef H_T het volgende:
[..]
En dat alles tijdens een boss battle op het videoscherm!
Ja, ook wel echt mijn smaak waar ik normaal naar luister, metal/rock, maar ook veel elektronischquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:30 schreef koffieleuk het volgende:
Deze twee zouden het beste 1-2tje van het seizoen kunnen worden. Beide echt top.
Hear hearquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ook wel echt mijn smaak waar ik normaal naar luister, metal/rock, maar ook veel elektronisch
Die ging ook lekkerquote:
Dat hoor ook trouwens, denk dat Sam Ryder zelfs jaloers is.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:32 schreef Momo het volgende:
En nu Princ, waarvan ik het nummer net wat minder vind, maar hij heeft wel charisma
Allemaal Eurovisie materiaalquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:33 schreef usagi414 het volgende:
Dit blokje is echt zo goed. En nu Princ
Z'n gehoor is heel goed?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat hoor ook trouwens, denk dat Sam Ryder zelfs jaloers is.
Ja Princ is wel een prins op het witte paardquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat hoor ook trouwens, denk dat Sam Ryder zelfs jaloers is.
quote:
Jammer dat ook beide Moldavie en Servie in semi 1 zitten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:35 schreef Fred_B het volgende:
Nog maar een eclatante finalist. En dat allemaal vanuit semi 1 hè.
Denk dat je deze post tijdens de ESF-finale prima kunt quoten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:35 schreef Fred_B het volgende:
Nog maar een eclatante finalist. En dat allemaal vanuit semi 1 hè.
Ja, een keer of 10 ongeveer denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk dat je deze post tijdens de ESF-finale prima kunt quoten.
En een stukje Molitvaquote:
Terechte klachtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:49 schreef Sableheart het volgende:
De pauzes bij Servie en Portugal duurde precies even lang, dus ze gaan weer overlappen
quote:
Slaap ze!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:54 schreef Moira het volgende:
Ik ga uittunen trouwens, ben benieuwd wie het morgen blijkt te zijn gewordenSlaap lekker vrinden!
Trusten!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:54 schreef Moira het volgende:
Ik ga uittunen trouwens, ben benieuwd wie het morgen blijkt te zijn gewordenSlaap lekker vrinden!
Trustenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:54 schreef Moira het volgende:
Slaap lekker Moira.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 22:54 schreef Moira het volgende:
Welquote:
Echt iets heel stoms kan Servië bijna niet doen met zo veel prima nummers.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Servië dat dan ook nog even doet om de avond af te maken
Zeker waar! Maar je hebt prima en perfect!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Echt iets heel stoms kan Servië bijna niet doen met zo veel prima nummers.
Zou je zeggenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je bedoelt dat een “prima nummer” ook gewoon een zeikplaat kan zijn? Daar zou ik even geen voorbeeld van kunnen bedenken, maar dat is natuurlijk wel zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:26 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker waar! Maar je hebt prima en perfect!
Wij feliciteren Stefan Shyquote:Op zaterdag 4 maart 2023 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |