abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 mei 2023 @ 15:13:42 #78
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209090435
Dit was heel tof, blij dat het door is _O_
Koel en donker bewaren
pi_209090464
Heb wel wat stemmen deze kant op gegooid, blij dat het niet voor niets was *O*
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_209092191
Dit is me na gisteren eigenlijk het meest bijgebleven.

Intrigerend zoals al door velen genoemd hier is het zeker.

Nummer had iets meer zang mogen hebben.
Op diverse momenten was het meer zacht gemompel wat toch niet past bij een live-uitvoering.

Maar voor de rest heel boeiend.
Ja dit is wel mijn ding. Staat nu op youtube-repeat. :)
pi_209092574
Ik heb hierbij opgeschreven: apocalyptisch, deprimerend. En ik maar denken dat Europa toe was aan iets vrolijks. Nou dat hebben ze in o.a. Finland kunnen vinden, zeker, maar dat dit door is :X Ik snap de aantrekkingskracht van dit lied absoluut niet. Het optreden is nog wel interessant om naar te kijken, er gebeurt ook echt wel iets. Vocaal vond ik dit ook niet sterk.
~The present is all there is~
  woensdag 10 mei 2023 @ 21:13:41 #82
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_209094872
Na Ierland en Nederland voor mij de zwakste van gisteren. En dan is het nog door naar de finale ook 8)7 Muzikaal vind ik het nog steeds wel een interessant nummer. Maar de zang is zo onvoorstelbaar zwak dat het echt niks is. Nou ja kun je dat gemompel eigenlijk wel zang noemen? Of die nou in het Engels of in het Servisch zong het was niet te horen. Nee drie keer niks voor mij.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')