quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Kayro het volgende:
Straks DILEMMA EXBEWONER terug of HUIDIGE GENOMINEERDE laten blijven.
De Bewoners mogen kiezen!!!!
🤣🤣🤣
Komt donderdag een vliegtuigje voor ali,dus hij blijftquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ze sturen al een paar weken op de winst voor die dombo.
en straks Chiara terug in het huis, krijgen we weer een kwijlende MiMi de hele dagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
Dit hoef je ook niet te geloven schmienkkop , er zitten te weinig vrouwen in als jij gaat
dus dan komt sjairon straks weer in de show?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef freaky40 het volgende:
Alle polls hebben weer het nakijken.....
Neeeeeequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dus dan komt sjairon straks weer in de show?
Of Chelsea... nog erger. Dan kijk ik niet meer. Lawaaiwortel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hopelijk niet, Danny hoop ik, meeste reuring zeker voor Jason die denkt dat hij het makkelijk gaat krijgen....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
TV kijkers die stemmen dat zijn er ook gemiddeld 250.000 waarvan je niet weet hoe die stemmenquote:
Alstublieft niet,als hij haar zo erg mist moet hij maar vertrekkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en straks Chiara terug in het huis, krijgen we weer een kwijlende MiMi de hele dag
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Kayro het volgende:
🤣🤣🤣
Had ik ook wel verwacht ,zijn weinig vrouwen in en meer mannenquote:
Geloof er niets van. Dit is echt gewoon manipulatie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TV kijkers die stemmen dat zijn er ook gemiddeld 250.000 waarvan je niet weet hoe die stemmen
Laat dan de huidige meuk maar zitten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Kayro het volgende:
🤣🤣🤣
Dat is het al sinds 1999quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef -river- het volgende:
Vorige week gaf ik BB de voordeel van de twijfel, nu is het duidelijk een grote nep zooi.
Je Cost met een telex?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef suzi1 het volgende:
ik ga hier steeds minder inkt aan besteden
Is het ooit anders geweest?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef -river- het volgende:
Vorige week gaf ik BB de voordeel van de twijfel, nu is het duidelijk een grote nep zooi.
Natuurlijk weet ze dat met die korte lijntjes tussen familie/febo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Ptr67 het volgende:
Lotte blijft mij verbazen....
Ik wist dat hé dat Jolien winnaar zou zijn.... pffffff
Zit er geen notaris bij?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef marky het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Dit is echt gewoon manipulatie.
Neeneeneeneeequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef angele650 het volgende:
Nu nog die druktemaker er terug in (Chelsea) ... ze zijn compleet het noorden kwijt bij BB
Nou als Ali/Ias er uit en sjaairon er in dan zal dat mijn kijkgenot wel flink vergallenquote:
Die manipulatie zou van mij mogen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef Ptr67 het volgende:
Tenzij dat BB beslist om Ias er in te houden natuurlijk lol
Vorig jaar meen ik me te herinneren dat Peter nog eens extra benadrukte dat er een notaris bij elke live uitzending aanwezig is.quote:
Dat zegt meer over de andere vrouwen dan over Jolienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef odie22 het volgende:
is toch meest logisch dat jolientje blijft, leukste vrouw in het huis![]()
Die hebben ze uit de bedrijfskantine geplukt achter de saladebar vandaanquote:
Die is geen fan van Jasonquote:
Ik ben er nog niet zeker van.quote:
100%quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:00 schreef freaky40 het volgende:
Foutje van de regie door Shayron in beeld te nemen....
Tijd is geldquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:00 schreef Willewa het volgende:
Echt zo slecht hoe ze het afscheid elke week weer afkappen 🤷🏻♂
Nou dat dusquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:59 schreef -river- het volgende:
Ja, Ias was te verwachten, jammer ik had liever lawaaiwortel erin en Jolien eruit dan bleven buurman en buurman.
Ias was al lang geen grijze muis meer imo. Best wel grappig ventje. Eerste weken had je zeker gelijk.quote:
😂quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:01 schreef mario390 het volgende:
ik zei toch ias gaat
maar we gelooft niemand
Gameroom en via een game komt hij het huis in dus dat wordt weer nachtwerk en veel SL...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:02 schreef Kinga het volgende:
Die reunie gaan we sowieso niet zien dus, als ze gelijk een spel samen moeten doen.
Hoera!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef mario390 het volgende:
nu kann ik geen
pumuckl-grapjes meer
doen![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe thema fight for Your power week
Dat zit er wel in ja...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gameroom en via een game komt hij het huis in dus dat wordt weer nachtwerk en veel SL...
Afscheid is mooie tv. Terugblik dan desnoods maar naar de maandag. Als ik moet kiezen ;p En anders gewoon maar 1 of 2 min meer uitzendtijd fixen 😅quote:
Mooi, laat ze dat maar denken...quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:06 schreef PunkieePie het volgende:
Ze denken dat Chayron gewoon gezellig aanwezig was met z'n kinderen 😄
Sporten !!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hopelijk niet, Danny hoop ik, meeste reuring zeker voor Jason die denkt dat hij het makkelijk gaat krijgen....
hier doen ze het nog allebeiquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
En ja hoor ! Videoland vliegt er bij mij uit 🤬
Paar keer proberen was hier ook evenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Hier ook ik heb ziggoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
Of neus ?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Schakeltopia het volgende:
sjarlot stop is een brodje in je mond ofzo
Kijken of hij straks ook nog zo blij isquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:08 schreef Kodiak100 het volgende:
MA leuk dat de oud bewoners hier waren
Even eruit en er weer inquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
oh hier dus ook.. chrome herstart en nu werkt het weerquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
de eerste zal toch wel eerlijk gegaan zijn met notaris en al die zag je ook nog in beeld toenquote:
mooi mooiquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk nu altijd op iptv
de streams de gevt het maar erst
zo 2 weken
Sjongejongejonge vertrekt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:53 schreef kater1 het volgende:
Ben een stiekeme lurker hier, maar dit is tè erg. Moet even schreeuwen: Waaaaaaaat!!!!!!! Jolien blijft???????????? Sjongejongejonge
Zal wel soort klassement worden oid..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:09 schreef freaky40 het volgende:
Vind de thema's met de week slechter worden. Vechten voor power (of nomination) is het sowieso altijd al....hoe kun je dat bijzonder maken.
Nee, is niets was niets wordt niets...veel te kinderlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
[..]
die tatjana is ook een presentatrice van niks toch?
Allebei teleurstellendquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:10 schreef Angel79 het volgende:
[..]
[..]
die tatjana is ook een presentatrice van niks toch?
Past wel bij de show.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, is niets was niets wordt niets...veel te kinderlijk.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef Angel79 het volgende:
[..]
2 opties, mies carl bart of de drie van vandaag
hmmmquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef -river- het volgende:
Jason zei dat hij mocht kiezen van BB, of Ali Ias en Jolien of Charlotte MA en Bart.
hij mocht zegmaar kiezen uit alle bewoners behalve linsie die had vrijstellingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef -river- het volgende:
Jason zei dat hij mocht kiezen van BB, of Ali Ias en Jolien of Charlotte MA en Bart.
Ze proberen een jongere doelgroep aan te spreken maar betwijfel of dat lukt op de manier zoals ze het nu brengen. Lineair krijg je gezien de kijkcijfers geen jongere doelgroep meer tot je. Vanaf volgend seizoen alleen op Videoland en GoPlay lijkt me verstandiger.quote:
De kleine nepcoureur niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali zal wel blij zijn om Danny terug te zien
Als dat 1 van je vlaamse favo is, wil ik je nooit leren kennen. Wat een eikel die Ias. Verwend nest gewoon.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:01 schreef Evenhardopdenken het volgende:
Tsjongejongejonge Jolien als eerste vrijgesteld. Moet 1 van mijn favoriete vlaamse mannen eruit. Ik kijk met een beetje vertraging.
En wij streamlockquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
straks feestje in de gameroom en dan is danny daar
Danny en MA liggen niet echt lekker met elkaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:15 schreef PunkieePie het volgende:
Voor wie is de terugkeer van Danny het meest een bedreiging?
Danny kon op zich wel met iedereen toch?
Kikkert smilequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
straks feestje in de gameroom en dan is danny daar
charlot en jason klikte hij niet meequote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:15 schreef PunkieePie het volgende:
Denk dat ze een Belgische winnaar willen hebben dit seizoen, Ali of Charlotte.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef marky het volgende:
Ik doe alvast even een voorspelling. Ali gaat deze Big Brother winnen. Niet zozeer omdat de kijker het wil maar omdat de Big Brother het wil.
Charlotte wel juist toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
charlot en jason klikte hij niet mee
Danny gaat zich gewoon weer voegen bij rood. Misschien wat minder tactisch.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:15 schreef PunkieePie het volgende:
jawel hoor die stond erbijquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:06 schreef Ireth het volgende:
Maar de grootste desillusie van vanavond was toch wel dat we Bernd niet hebben gezien
* Ireth streept "Jockari ontmoeten" van bucket listquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:13 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als dat 1 van je vlaamse favo is, wil ik je nooit leren kennen. Wat een eikel die Ias. Verwend nest gewoon.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zijn beelden die ik niet in mijn hoofd wil hebben!
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:16 schreef marky het volgende:
Ik doe alvast even een voorspelling. Ali gaat deze Big Brother winnen. Niet zozeer omdat de kijker het wil maar omdat de Big Brother het wil.
Hij was toch in een team met Charlotte, chayron en herriewortel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee charlotte moest ie toch niet?
Dat weet ik niet meer. Maar chelsea gaat hij veel mee om die kan invloed hebben gehad.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee charlotte moest ie toch niet?
Dat is de nederlandse finalist. Niet omdat het publiek het wil maar omdat Big Brother het wil.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:17 schreef jooba het volgende:
En Lyndsey blijft maar de dans ontspringen. Zij is toch echt een zwakke bewoner.
Qua "gezellig" gesprekje met familieleden bedoel ik. Had gehoopt dat Tatyana over springveren begon...quote:
dat zagen we toch aankomen .mbt de houding van robquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Dat het een geschikte zooi is, dat weet ik al jaren.
Maar ze zijn echt doorgedraaid daar
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij was toch in een team met Charlotte, chayron en herriewortel.
Slaapt Ali geloof ik nuquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:18 schreef Koos1958 het volgende:
Danny kan weer in zijn eigen bed slapen
lawaaiwortel betrok haar in het quartet, die wilde dat niet..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:19 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij was toch in een team met Charlotte, chayron en herriewortel.
Dat zeiden ze ook in de uitzendingquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef Schakeltopia het volgende:
mss gelijk een spel vanavond in de gameroom voor de thema week, en dan als tegenstander danny erbij. dat kan ook nog
ohquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook in de uitzending
Ja, soms laait er wat hoop op..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zagen we toch aankomen .mbt de houding van rob
en andren stuk voor stuk de laan uit gingen
Intern, vanaf 12 jaar internaat.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef odie22 het volgende:
is toch gewoon dikke BS dat ali atheneum heeft gedaan
doet hij toch nog iets nuttigs in het huisquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef -river- het volgende:
Belachelijk dat GIJoe alleen staat af te wassen en drogen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef Monique___ het volgende:
Zo actie afgelopen, ieder weer naar zijn eigen forum nu
👋quote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:21 schreef Monique___ het volgende:
Zo actie afgelopen, ieder weer naar zijn eigen forum nu
Niet Iasquote:Op zaterdag 4 maart 2023 21:22 schreef Monique___ het volgende:
Wie zit er zo super onsmakelijk te smakken daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |