quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Kayro het volgende:
Straks DILEMMA EXBEWONER terug of HUIDIGE GENOMINEERDE laten blijven.
De Bewoners mogen kiezen!!!!
🤣🤣🤣
Komt donderdag een vliegtuigje voor ali,dus hij blijftquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ze sturen al een paar weken op de winst voor die dombo.
en straks Chiara terug in het huis, krijgen we weer een kwijlende MiMi de hele dagquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:46 schreef Monique___ het volgende:
Dit hoef je ook niet te geloven schmienkkop , er zitten te weinig vrouwen in als jij gaat
dus dan komt sjairon straks weer in de show?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef freaky40 het volgende:
Alle polls hebben weer het nakijken.....
Neeeeeequote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dus dan komt sjairon straks weer in de show?
Of Chelsea... nog erger. Dan kijk ik niet meer. Lawaaiwortel.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Hopelijk niet, Danny hoop ik, meeste reuring zeker voor Jason die denkt dat hij het makkelijk gaat krijgen....quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
TV kijkers die stemmen dat zijn er ook gemiddeld 250.000 waarvan je niet weet hoe die stemmenquote:
Alstublieft niet,als hij haar zo erg mist moet hij maar vertrekkenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en straks Chiara terug in het huis, krijgen we weer een kwijlende MiMi de hele dag
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Kayro het volgende:
🤣🤣🤣
Had ik ook wel verwacht ,zijn weinig vrouwen in en meer mannenquote:
Geloof er niets van. Dit is echt gewoon manipulatie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TV kijkers die stemmen dat zijn er ook gemiddeld 250.000 waarvan je niet weet hoe die stemmen
Laat dan de huidige meuk maar zitten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:49 schreef Kayro het volgende:
🤣🤣🤣
Dat is het al sinds 1999quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef -river- het volgende:
Vorige week gaf ik BB de voordeel van de twijfel, nu is het duidelijk een grote nep zooi.
Je Cost met een telex?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:50 schreef suzi1 het volgende:
ik ga hier steeds minder inkt aan besteden
Is het ooit anders geweest?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:51 schreef -river- het volgende:
Vorige week gaf ik BB de voordeel van de twijfel, nu is het duidelijk een grote nep zooi.
Natuurlijk weet ze dat met die korte lijntjes tussen familie/febo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:52 schreef Ptr67 het volgende:
Lotte blijft mij verbazen....
Ik wist dat hé dat Jolien winnaar zou zijn.... pffffff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |