Oh. Het wordt hoe dan ook een oude bekende joh.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:31 schreef Momo het volgende:
Standings after 3 jurors:
1. Aliona Moon - 32
2. Pasha Parfeni - 29
3. SunStroke Project - 24
Dat was wel verwachtquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh. Het wordt hoe dan ook een oude bekende joh.
En nu de andere kant opquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:32 schreef Momo het volgende:
Literally 1 point between Pasha and Aliona with one juror to go
Dus wel dat systeem waar ik niet zo fan van ben, want er kunnen grote en kleine gaten zitten tussen kandidaten in televote en juryquote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:35 schreef koffieleuk het volgende:
Ah, het absolute aantal punten omgezet in 12, 10, 8.
Wat zou er gebeuren bij gelijkspel?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:36 schreef koffieleuk het volgende:
Dan moet Sunstroke de televote winnen, en Aliona en Pasha moeten enigszins floppen, wil Sunstroke winnen.
Yes, iemand deed het bij Duitsland. de nummer 1 was een gelijkspel tussen twee, en de overige zes waren gedeeld 3equote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus wel dat systeem waar ik niet zo fan van ben, want er kunnen grote en kleine gaten zitten tussen kandidaten in televote en jury
Het is op zich wel een neutrale vorm van 50-50quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus wel dat systeem waar ik niet zo fan van ben, want er kunnen grote en kleine gaten zitten tussen kandidaten in televote en jury
Das wel weer zo ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is op zich wel een neutrale vorm van 50-50
Eurovisionworld zegt tot 21:00.quote:
Ja, ik begrijp wel dat het feit dat er ruimte is voor dit soort eigenzinnigheid, in tegenstelling tot Duitsland waar Ilse een radiovriendelijk onbenullig liedje mocht komen doen als intervalact, er voor zorgt dat Moldavië regelmatig het linkerrijtje scoort en Duitsland niet. Maar het kwam nu ongelegenquote:
Klinkt alsof jij vandaag wint! Klinkt goed!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:54 schreef Greys het volgende:
Dankzij de updates van Cee per app kreeg ik mee dat hij gelukkig toch nog won! Was bang dat het niet meer ging gebeuren na dat optreden met dat geluid maar ik vier het nu live in bad!
Ja ik ben een lucky mofo met Cee.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 20:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij vandaag wint! Klinkt goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |