Alles teams zijn extra zuinig op hun banden omdat de slijtage zo hoog is hier.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zag op het hele einde van zijn ronde dat ook HAM het liet lopen, tov RUS die nét voor hem over de finishlijn kwam.
Van LEC kan ik voorstellen dat er iets aan de auto is/was, maar dat moet dan uit het/een interview blijken, of een verklaring vanuit Fellali zelf?
ALO: die dacht dat hij niet meer verder zou komen, of had niet genoeg brandstof meer voor nóg een flyer?
Ze proberen zo licht mogelijk te rijden voor 1 snelle ronde, natuurlijk. Dus zo min mogelijk brandstof erin..
Klinkt wel erg luxe met deze inflatie.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat de catering bij Red Bull nu alleen nog een boterham met kaas of ham te bieden heeft. Met eventueel een glaasje melk erbij
oke we gaan het zienquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red Bull schijnt niet eens te worden geraakt door die penalty volgens Allard.
Max is sowieso altijd al een betere racer geweest.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:21 schreef Tijn het volgende:
Ook zo heerlijk, gewoon zeggen dat je auto op zondag beter is. Niet dat getrut met downplayen en doen alsof het allemaal struggles zijn, maar gewoon je dominantie omarmen
Thnx voor de infoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens LEC niets mis de met auto. Hij start liever op P3 met een extra set verse banden dan op P1 zonder. Race pace van Ferrari is nog niet wat het moet zijn.
Ferrari die extra banden heeft, en ze allemaal in de race wilt gebruiken is al eens eerder fout gegaan, Charles zal wel voor het record aantal pitstops in 1 race gaanquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens LEC niets mis de met auto. Hij start liever op P3 met een extra set verse banden dan op P1 zonder. Race pace van Ferrari is nog niet wat het moet zijn.
Zo'n oranje/blauw pakje?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Thnx voor de infoKreeg het niet helemaal jofel mee hier in interview - postbode ana de deur met pakje
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat de catering bij Red Bull nu alleen nog een boterham met kaas of ham te bieden heeft. Met eventueel een glaasje melk erbij
idd: hier is het wel gezellig(er)quote:
iedere avond uit etenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:22 schreef Breekfast het volgende:
offtopic,quote:
"Charles, box box"quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:24 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ferrari die extra banden heeft, en ze allemaal in de race wilt gebruiken is al eens eerder fout gegaan, Charles zal wel voor het record aantal pitstops in 1 race gaan
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:26 schreef Sally het volgende:
[..]
offtopic,
euh... nee?
welke is dat dan, oranje-blauw...
Maar jij doet het met een slok op. Ik weet niet of dat zo gewaardeerd wordt.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het Engels van die nieuwe Viaplay verslaggever is echt pure bagger zeg. Zet dan mij er neer, tsjongensjongens zeg. Wat een flater.
Niet als ik aan het werk ben.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar jij doet het met een slok op. Ik weet niet of dat zo gewaardeerd wordt.
Ow, oranje-blauw tegenwoordig?quote:
Lekker met maggiquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veerle van de Bami's komt anders wel
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:27 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Charles, box box"
- "Why?! It's the final lap and we're P1!"
"But we have a new set of tyres. Please confirm."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |