nog niet, wel dat als je ook maar een foutje maakt je een stukje verder naar achteren zaktquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:11 schreef Vliegbaard het volgende:
Kunnen nu wel vaststellen dat Hamilton het dit seizoen moeilijk gaat krijgen.
Alonso begon pas halverwege. Dan kan je niet nog ff naar binnen en naar buiten voor de finish.quote:
Vergane glorie, dit wordt zijn laatste seizoen bij Mercedesquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:11 schreef Vliegbaard het volgende:
Kunnen nu wel vaststellen dat Hamilton het dit seizoen moeilijk gaat krijgen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:11 schreef daNpy het volgende:
Nu hopen dat de Mercedessen de voorste rij niet kunnen raken morgen.
Leek toch lang team 2 te zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Het is dus eigenlijk gewoon weer hetzelfde als vorig jaar, behalve dat AM nu duidelijk team 4 is (en met Alonso's klasse soms nog ietsje beter)
Qua auto/team staan ze eerder 4e dan 3e. En ook nu bewijst Russel weer de betere van de twee coureurs te zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nog niet, wel dat als je ook maar een foutje maakt je een stukje verder naar achteren zakt
Dit is wel een beetje een bijzonder circuit, dus laten we niet te snel conclusies trekken. Het lijkt allemaal gewoon dicht bij elkaar te zitten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Het is dus eigenlijk gewoon weer hetzelfde als vorig jaar, behalve dat AM nu duidelijk team 4 is (en met Alonso's klasse soms nog ietsje beter)
Q1 en Q2 is puur aftasten voor de beste auto.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:13 schreef beantherio het volgende:
Dat is toch wel een bijzondere kwaliteit van Verstappen: aan het begin van de kwalificatie wat moeite hebben maar zich gedurende de kwalificatie verbeteren.
Hoorde ik ook. Is me niet duidelijk waarom dat zo zou zijn. Heb iets gemist kennelijkquote:
Hetzelfde als vorig jaar alleen in iets mindere mate. Het is vooral een wagen voor de longruns.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoorde ik ook. Is me niet duidelijk waarom dat zo zou zijn. Heb iets gemist kennelijk
Ze hebben de auto zeer sterk naar racepace afgesteld, vertelde Checo.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoorde ik ook. Is me niet duidelijk waarom dat zo zou zijn. Heb iets gemist kennelijk
AM is sneller dan Mercedes.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:13 schreef vaarsuvius het volgende:
Neequote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:18 schreef Maanvis het volgende:
Als het nu zo dicht bij elkaar ligt dan legt RBR het op het eind van het seizoen af met de doorontwikkeling wegens de penalty?
Niet noodzakelijk. Als ze de centen beter uitgeven dan andere teams niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:18 schreef Maanvis het volgende:
Als het nu zo dicht bij elkaar ligt dan legt RBR het op het eind van het seizoen af met de doorontwikkeling wegens de penalty?
Anders zou het ook geen straf zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:18 schreef Maanvis het volgende:
oke we gaan het zienquote:
Helder, thanksquote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:18 schreef Perox het volgende:
[..]
Ze hebben de auto zeer sterk naar racepace afgesteld, vertelde Checo.
Coulthard noemde dat vervolgens a compromised qualifying car...
Ik zag op het hele einde van zijn ronde dat ook HAM het liet lopen, tov RUS die nét voor hem over de finishlijn kwam.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet noodzakelijk. Als ze de centen beter uitgeven dan andere teams niet.
Goede catering bijvoorbeeld.
Volgens LEC niets mis de met auto. Hij start liever op P3 met een extra set verse banden dan op P1 zonder. Race pace van Ferrari is nog niet wat het moet zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zag op het hele einde van zijn ronde dat ook HAM het liet lopen, tov RUS die nét voor hem over de finishlijn kwam.
Van LEC kan ik voorstellen dat er iets aan de auto is/was, maar dat moet dan uit het/een interview blijken, of een verklaring vanuit Fellali zelf?
ALO: die dacht dat hij niet meer verder zou komen, of had niet genoeg brandstof meer voor nóg een flyer?
Ze proberen zo licht mogelijk te rijden voor 1 snelle ronde, natuurlijk. Dus zo min mogelijk brandstof erin..
Red Bull schijnt niet eens te worden geraakt door die penalty volgens Allard.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:18 schreef Maanvis het volgende:
ALO zou, gezien het tijdstip dat hij zijn run maakte, sowieso maar 1 run doen in Q3.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zag op het hele einde van zijn ronde dat ook HAM het liet lopen, tov RUS die nét voor hem over de finishlijn kwam.
Van LEC kan ik voorstellen dat er iets aan de auto is/was, maar dat moet dan uit het/een interview blijken, of een verklaring vanuit Fellali zelf?
ALO: die dacht dat hij niet meer verder zou komen, of had niet genoeg brandstof meer voor nóg een flyer?
Ze proberen zo licht mogelijk te rijden voor 1 snelle ronde, natuurlijk. Dus zo min mogelijk brandstof erin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |