Ik vind frietsaus ook vreselijk. Gewoon lekker mayonaise niet die zoete frietsaus troep.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
voor alle mimi stemmers die frietsaus eten: die mensen vindt hij afschuwelijk
U wordt hierbij dan ook gevraagd niet meer op hem te stemmen.
einde bericht
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Ali verteld even de geschiedenis van de kapsalon
Hoe moet die man ooit lesgeven. Hij kan zo slecht dingen uitleggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef -river- het volgende:
Ali vertelt ons de oorsprong van de kapsalon.
hij mag een eigen mening hebben hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:48 schreef Monique___ het volgende:
voor alle mimi stemmers die frietsaus eten: die mensen vindt hij afschuwelijk
U wordt hierbij dan ook gevraagd niet meer op hem te stemmen.
einde bericht
Zijn buitenlandse kinderen die hij nu al een tijd lesgeeft.. zal toch wel iets goed doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:54 schreef marky het volgende:
[..]
Hoe moet die man ooit lesgeven. Hij kan zo slecht dingen uitleggen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:52 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind frietsaus ook vreselijk. Gewoon lekker mayonaise niet die zoete frietsaus troep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrepen in de Moskee dus zullen wel Turkse kinderen zijn en in het Turks.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zijn buitenlandse kinderen die hij nu al een tijd lesgeeft.. zal toch wel iets goed doen
Heb het even verbeterdquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:04 schreef Monique___ het volgende:
jolien ias zijn laatste batterijwissel
🤣🤣😉quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
Ik hoor mimi iets opmeten: 4 mm is ie nu zegt hij
krijg weer raar beeld hierbij
lindsy: is dat veel
mimi : ja tuuuurllijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |