SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Die keuze heb ik ook, alleen kijken vanaf begin werkt dan niet. Krijg dan wel beeld, maar dat staat stil. Ik kan dan gewoon vooruit spoelen en dan krijg ik beeld van dat moment, maar dat staat ook gewoon stil.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb de keuze live kijken of vanaf begin kijken als ik op een sessie klik.
Klacht indienen bij Viapleequote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Die keuze heb ik ook, alleen kijken vanaf begin werkt dan niet. Krijg dan wel beeld, maar dat staat stil. Ik kan dan gewoon vooruit spoelen en dan krijg ik beeld van dat moment, maar dat staat ook gewoon stil.
Ah, ik heb dat nog niet geprobeerd.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Die keuze heb ik ook, alleen kijken vanaf begin werkt dan niet. Krijg dan wel beeld, maar dat staat stil. Ik kan dan gewoon vooruit spoelen en dan krijg ik beeld van dat moment, maar dat staat ook gewoon stil.
Barter dusquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
25 had wel een enge overtake in die hairpin van de infield
Zwart, rood en geel. 3 coureurs per team.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:46 schreef vosss het volgende:
Hey hier wel rooie en gele tcams. Jammer dat dat al jaren niet meer is in de f1.
Colapintoquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Cola duwt hem handig van de baan af. Aanval afgeslagen.
Gewoon negerenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, belt er een Jehova's getuige aan. Dat is al k**. Maar tijdens een race al helemaal
Ik kan er ook niks aan doen, moest nog even langs de deuren om het geloof te verkondigen.quote:
Owh, was jij dat daarnet?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen, moest nog even langs de deuren om het geloof te verkondigen.
In de naam van de vader, de zoon en het Red Bull Team.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de naam van de vader, de zoon en het Red Bull Team.
Dat wordt een dubbele DNF.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de naam van de vader, de zoon en het Red Bull Team.
Het halve veld is nieuwquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef Zorro het volgende:
Leuke actie, maar beetje jammer dat er niks lukt. Blijft bij proberen.
quote:
Dan is hij ook nog een Modquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die hard autosportfan dat je bent..
Zal eerlijk zeggen dat het me nog niet echt kan interesseren momenteel, genoot wel van die vrije weekenden. Krijg je van die overvolle kalender.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die hard autosportfan dat je bent..
Er was zojuist een racequote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal eerlijk zeggen dat het me nog niet echt kan interesseren momenteel, genoot wel van die vrije weekenden. Krijg je van die overvolle kalender.
Geef me een race
Lekker bezig..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Uhm, *smoesjes*
Ben wel voor de finish terug
Waar ben je in vredesnaam mee bezig?!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan de F1 kwalificatie ook niet live zien
Hij flikkert het in het putje!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar ben je in vredesnaam mee bezig?!
Een leven hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar ben je in vredesnaam mee bezig?!
Je bent mod afquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan de F1 kwalificatie ook niet live zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent mod af
Het niveau zakt snel hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent mod af
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Het zal mogelijk de enige race van het seizoen die ik ga missen. De gp van Japan is het weekend dat ik jarig ben. 's ochtends kwalificatie/race kijken en daarna verjaardag vieren.quote:
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zal mogelijk de enige race van het seizoen die ik ga missen. De gp van Japan is het weekend dat ik jarig ben. 's ochtends kwalificatie/race kijken en daarna verjaardag vieren.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:23 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dat Verschoor het erg goed deed.
Tot ik eracher kwam dat hij dit jaar niet 20 maar 22 heeft
Morgen start hij van P3quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:23 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dat Verschoor het erg goed deed.
Tot ik eracher kwam dat hij dit jaar niet 20 maar 22 heeft
Wat ik trouwens géén goede naam voor een tandpastamerk vindt. Als het resultaat van poetsen met dat tandpastamerk ervoor zorgt dat je maar 3 tanden overhoudt is dat geen reclamequote:
Net, maar gehaald inderdaadquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Verschoor zakt als een baksteen. Maar zijn teamgenoot achter hem zit er 7,6 seconden vanaf, dus voorlopig zal hij niet verder zakken
Wel wat mooie acties gemist.quote:
96.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:02 schreef Mano_ het volgende:
Net op tijd thuis om Boschung's hoogtepunt na 69 starts te zien. Nice.
Reed de pit in vlak na ik de stream aan had gezet.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik heb het uitvallen van Verschoor inderdaad gemist. Wat is er gebeurd?
Thanks!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed de pit in vlak na ik de stream aan had gezet.
Had je ook niet moeten doenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reed de pit in vlak na ik de stream aan had gezet.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gehoord dus![]()
Waar het hart van vol is he
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 15:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh, verkeerd gehoord dus![]()
Waar het hart van vol is he
Goh, ben je inmiddels wakker?quote:Op zondag 5 maart 2023 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Altijd weer leuk om praktisch niemand te kennen
Wel als je ook de Formula Regional etc een beetje volgtquote:Op zondag 5 maart 2023 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Montoya ken je toch welquote:Op zondag 5 maart 2023 10:24 schreef Nattekat het volgende:
De Nederlandse? Die heb ik na 10 seconden al uitgezetquote:Op zondag 5 maart 2023 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Commentator lijkt iedere keer Ida Cohen te zeggen ipv Ido Cohen..
Ja, Kees Koning oidquote:Op zondag 5 maart 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Nederlandse? Die heb ik na 10 seconden al uitgezet
Garciaquote:Op zondag 5 maart 2023 10:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar brak iemand zijn achterwielophanging
Garcia, zoals ik zeiquote:Op zondag 5 maart 2023 10:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Huh. Iemand brak z’n achterwielophanging op de exitkerb. Van 8?
Gohquote:
quote:
Vanwege een startprocedure infringenentquote:Op zondag 5 maart 2023 10:14 schreef Starflyer het volgende:
Mini aan de leiding nu, maar heeft wel 5s straf.
Das wel heel lulligquote:Op zondag 5 maart 2023 10:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Vanwege een startprocedure infringenent
5 sec penalty voor start procedure infringement. Staat een paar posts boven je vraagquote:Op zondag 5 maart 2023 10:50 schreef nils7 het volgende:
Heb niet helemaal opgelet maar zag in de laatste ronde Mini op 1 maar die staat toch niet op het podium.
Watskeburt zeg maar?
Zie post #158quote:Op zondag 5 maart 2023 10:50 schreef nils7 het volgende:
Heb niet helemaal opgelet maar zag in de laatste ronde Mini op 1 maar die staat toch niet op het podium.
Watskeburt zeg maar?
Browning of Montoya? En waarom?quote:
Een gat van 2s naar je voorganger onder een SC finish is er natuurlijk niet zomaar.quote:
Ah, je bedoelt niet "aardig" als in lief, maar "aardig" als in "die kan wel aardig rijden".quote:Op zondag 5 maart 2023 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een gat van 2s naar je voorganger onder een SC finish is er natuurlijk niet zomaar.
Je snapt hem niet of...?quote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt niet "aardig" als in lief, maar "aardig" als in "die kan wel aardig rijden".
Maar er zijn regels over achter een SC rijden en finishen he?
Volgens mij juist welquote:Op zondag 5 maart 2023 11:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt niet "aardig" als in lief,
In eerste instantie snapte ik het inderdaad niet. Inmiddels welquote:Op zondag 5 maart 2023 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je snapt hem niet of...?
Kijk maar gewoon naar de uitslag met tijden erbij, dan wordt het wel duidelijk.
Net zoals vorig jaar winnenquote:
Die gaat naar de eerste plaats en staat die niet meer af.quote:
Uitvallenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je verder terugvallen dan laatste?
Mercedes weerquote:
Vesti is al uitgevallenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:28 schreef Zorro het volgende:
Naou laat iemand Vesti er maar uit rammen dan. Liefst Verschoor zelf, op een rondje achterstand is ie toch zo
Zie ik Perez niet snel doenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een mooie inhaalactie van de redbull op de redbull!
Onderschat hem niet!quote:
Geen enkele andere raceklasse heeft dat (meer), afaik. Dus power en gewicht maakt niet uit.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja die F1 is veel zwaarder, meer power Allard. Domme vergelijk dus.
Welke raceklasse heeft eenzelfde soort ballonband als F1? In indycay hebben ze van die smalle fietsbandjes net zoals in F2. Met een minioppervlak wat de weg raaktquote:Op zondag 5 maart 2023 11:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen enkele andere raceklasse heeft dat (meer), afaik. Dus power en gewicht maakt niet uit.
Inderdaad. Ex Benavides, maar daarop wachten zou weinig zin hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij wachtte keurig totdat iedereen voorbij was
Nemen ze veel risico meequote:Op zondag 5 maart 2023 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pitstops voor coureurs op de harde band
In de WEC hebben ze de bandenwarmers ook afgeschaft. En die ballonbanden zijn na 2025 ook verleden tijd, voor zover ik weet.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke raceklasse heeft eenzelfde soort ballonband als F1? In indycay hebben ze van die smalle fietsbandjes net zoals in F2. Met een minioppervlak wat de weg raakt
Verschoor moet nog pitten voor een bandenwisselquote:
Ik was er net achter zoals je ziet...quote:Op zondag 5 maart 2023 11:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verschoor moet nog een bandenwissel doen
Ik wacht er ook op, ik moet naar het toiletquote:
Doet hij nuquote:Op zondag 5 maart 2023 11:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verschoor moet nog pitten voor een bandenwissel
6quote:Op zondag 5 maart 2023 12:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
5?![]()
Maar goed. Veel Red Bull junioren dus, nu nog doorbreken.
Volgens Allard is het Charlesquote:
Twee plekken maarquote:
jammer dat we er niks van gezien hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
Hij heeft na de belabberde eerste ronde een prima race gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |