Waar ben je in vredesnaam mee bezig?!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan de F1 kwalificatie ook niet live zien
Hij flikkert het in het putje!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar ben je in vredesnaam mee bezig?!
Een leven hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar ben je in vredesnaam mee bezig?!
Je bent mod afquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan de F1 kwalificatie ook niet live zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent mod af
Het niveau zakt snel hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je bent mod af
WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Het zal mogelijk de enige race van het seizoen die ik ga missen. De gp van Japan is het weekend dat ik jarig ben. 's ochtends kwalificatie/race kijken en daarna verjaardag vieren.quote:
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het zal mogelijk de enige race van het seizoen die ik ga missen. De gp van Japan is het weekend dat ik jarig ben. 's ochtends kwalificatie/race kijken en daarna verjaardag vieren.
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:23 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dat Verschoor het erg goed deed.
Tot ik eracher kwam dat hij dit jaar niet 20 maar 22 heeft
Morgen start hij van P3quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:23 schreef Zorro het volgende:
Ik vond dat Verschoor het erg goed deed.
Tot ik eracher kwam dat hij dit jaar niet 20 maar 22 heeft
Wat ik trouwens géén goede naam voor een tandpastamerk vindt. Als het resultaat van poetsen met dat tandpastamerk ervoor zorgt dat je maar 3 tanden overhoudt is dat geen reclamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |