Ik kan er ook niks aan doen, moest nog even langs de deuren om het geloof te verkondigen.quote:
Owh, was jij dat daarnet?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen, moest nog even langs de deuren om het geloof te verkondigen.
In de naam van de vader, de zoon en het Red Bull Team.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de naam van de vader, de zoon en het Red Bull Team.
Dat wordt een dubbele DNF.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 10:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de naam van de vader, de zoon en het Red Bull Team.
Het halve veld is nieuwquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:02 schreef Zorro het volgende:
Leuke actie, maar beetje jammer dat er niks lukt. Blijft bij proberen.
quote:
Dan is hij ook nog een Modquote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die hard autosportfan dat je bent..
Zal eerlijk zeggen dat het me nog niet echt kan interesseren momenteel, genoot wel van die vrije weekenden. Krijg je van die overvolle kalender.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die hard autosportfan dat je bent..
Er was zojuist een racequote:Op zaterdag 4 maart 2023 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal eerlijk zeggen dat het me nog niet echt kan interesseren momenteel, genoot wel van die vrije weekenden. Krijg je van die overvolle kalender.
Geef me een race
Lekker bezig..quote:Op zaterdag 4 maart 2023 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Uhm, *smoesjes*
Ben wel voor de finish terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |