Uitvallenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je verder terugvallen dan laatste?
Mercedes weerquote:
Vesti is al uitgevallenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:28 schreef Zorro het volgende:
Naou laat iemand Vesti er maar uit rammen dan. Liefst Verschoor zelf, op een rondje achterstand is ie toch zo
Zie ik Perez niet snel doenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Een mooie inhaalactie van de redbull op de redbull!
Onderschat hem niet!quote:
Geen enkele andere raceklasse heeft dat (meer), afaik. Dus power en gewicht maakt niet uit.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja die F1 is veel zwaarder, meer power Allard. Domme vergelijk dus.
Welke raceklasse heeft eenzelfde soort ballonband als F1? In indycay hebben ze van die smalle fietsbandjes net zoals in F2. Met een minioppervlak wat de weg raaktquote:Op zondag 5 maart 2023 11:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geen enkele andere raceklasse heeft dat (meer), afaik. Dus power en gewicht maakt niet uit.
Inderdaad. Ex Benavides, maar daarop wachten zou weinig zin hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij wachtte keurig totdat iedereen voorbij was
Nemen ze veel risico meequote:Op zondag 5 maart 2023 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Pitstops voor coureurs op de harde band
In de WEC hebben ze de bandenwarmers ook afgeschaft. En die ballonbanden zijn na 2025 ook verleden tijd, voor zover ik weet.quote:Op zondag 5 maart 2023 11:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Welke raceklasse heeft eenzelfde soort ballonband als F1? In indycay hebben ze van die smalle fietsbandjes net zoals in F2. Met een minioppervlak wat de weg raakt
Verschoor moet nog pitten voor een bandenwisselquote:
Ik was er net achter zoals je ziet...quote:Op zondag 5 maart 2023 11:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verschoor moet nog een bandenwissel doen
Ik wacht er ook op, ik moet naar het toiletquote:
Doet hij nuquote:Op zondag 5 maart 2023 11:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Verschoor moet nog pitten voor een bandenwissel
6quote:Op zondag 5 maart 2023 12:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
5?![]()
Maar goed. Veel Red Bull junioren dus, nu nog doorbreken.
Volgens Allard is het Charlesquote:
Twee plekken maarquote:
jammer dat we er niks van gezien hebbenquote:Op zondag 5 maart 2023 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
Hij heeft na de belabberde eerste ronde een prima race gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |