oefquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:08 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hebben we in het verleden al geprobeerd, votinng power aan het duitse volk. Hebben ze in de jaren 30 wel een foutje mee gemaakt.
Oh dus toch wel evenveel televotepunten als jurypunten?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:09 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dacht eerder te hebben gelezen 100 punten?
Sinds Volkswagen heeft aangekondigd te stoppen met het maken van currywurst gaat het bergafwaartsquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
Deze nationale finale zou nu toch voorbij moeten zijn? De Duitsers zijn niet echt goed in de pünktlichkeit...
Morgen Moldaviëgoden.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:14 schreef Moira het volgende:
Ik ben wel blij dat ik dit jaar zowaar eens een NSF meepak want jullie zijn fucking geweldig en ik heb dit gemist
Jij ook met je wansmaakquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:14 schreef Moira het volgende:
Ik ben wel blij dat ik dit jaar zowaar eens een NSF meepak want jullie zijn fucking geweldig en ik heb dit gemist
Morgen dus Moldavië om 18:00 en daarna ook finale in Servië en IJslandquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:14 schreef Moira het volgende:
Zou leuk zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:16 schreef NailQueen het volgende:
Ik verwacht Ilse die Nederland 2014 doet
quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:14 schreef Moira het volgende:
Heroes toch echt wel één van de beste nummers die het ESF het afgelopen decennium geproduceerd heeft
quote:
Oh ik hoop dat ik dan al thuis benquote:
Bij "Duitse medley" denk ik standaar aan 't Schaep met de vijf pooten.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:15 schreef Fred_B het volgende:
Dit doet me denken aan de Duitse medley van Nicole tijdens EIC. Dat was ook niet het beste ooit.
En ik gier ook dat Cee die nog de beste vondquote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga echt huilen als Duitsland Willem stuurt
WAT WATquote:
Iedereen boos!quote:Op zaterdag 4 maart 2023 00:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga echt huilen als Duitsland Willem stuurt
#ikwillemnietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |