Die slapen allemaal al johquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
maar ja hier gaat een ard-boomer-kijker toch niet op stemmen?
Eindstand:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zet hem alvast neer
1. Ikke Hüftgod
2. Lonely Spring
3. Anica
[empty space]
4. Wilhelm Kirche
5. Trong
6. Patty
7. Rene
Denk dat als Lord of the Lost wint vanavond hun en Voyager elkaar wel een beetje gaan schuren. Ook al is 1 glam metal en de ander synth prog metalquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:37 schreef Fred_B het volgende:
Dit moet gewoon winnen. Al gaat het in Liverpool waarschijnlijk ook niet veel doen.
Ed Sheeran kan Nederlands?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Alles wat je nu post stel ik me voor als zijnde dat Ed dit zegt.
Absoluut. Normaal is het inderdaad onzin om 2 rocknummer onder één kam te scheren, maar bij deze twee snap ik dat best wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat als Lord of the Lost wint vanavond hun en Voyager elkaar wel een beetje gaan schuren. Ook al is 1 glam metal en de ander synth prog metal
Ik weet niet meer of ik Trong nou beter vond dan Wilhelm Kirche (het nummer dan)quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
Anica voor de winst.
Trong is m'n merkwaardige guilty pleasure.
Terecht punt wel.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat als Lord of the Lost wint vanavond hun en Voyager elkaar wel een beetje gaan schuren. Ook al is 1 glam metal en de ander synth prog metal
nein nein neinquote:
Ja, al denk ik Voyager dan 15e en dit 20e ofzo, dus het maakt ook weer niet zo veel uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet. Maar daarnaast in het laag klinkt het echt niet lekker wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat heet een grunt hij had geen vliegje in de keel
wtfquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
Lord of the Lost, de achtste act, krijgt stemmen als je op '09' stemt. Daar gaan mensen fout stemmen vrees ik.
Voyager vind ik ook een net wat fijner liedjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terecht punt wel.
Dan heb ik liever een goed resultaat voor Voyager denk ik.
Ja niet iedereen heeft meegekregen dat Frida ziek is....quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:40 schreef BillDauterive het volgende:
Lord of the Lost, de achtste act, krijgt stemmen als je op '09' stemt. Daar gaan mensen fout stemmen vrees ik.
de achtste act van vandaag is ziek geworden en doet dus niet meer meequote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Voyager vind ik ook een net wat fijner liedje
Ook net wat toegankelijker, denk ik?
Ooooh jeetjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
de achtste act van vandaag is ziek geworden en doet dus niet meer meeEigenlijk zou Lord of the Lost als negende performen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |