Johnny Lion vindt dit geen leuke post.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik hoop eigk van wel want als Duitser gewoon een random basic Engelse naam als artiestennaam kiezen vind ik maar triestig
Zo vroegquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:10 schreef Momo het volgende:
Trouwens mensuh Moldavië begint morgen al 18:00 uur onze tijd en het is een line up met Epic Sax Guy en Pasha
Natürlich.quote:
Rechtstreeks vanuit de kwali hup naar Chisinau.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:10 schreef Momo het volgende:
Trouwens mensuh Moldavië begint morgen al 18:00 uur onze tijd en het is een line up met Epic Sax Guy en Pasha
Ik was nogal verbaasd toen ik ontdekte dat Engelber Humperdinck zijn artiestennaam isquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:09 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik hoop eigk van wel want als Duitser gewoon een random basic Engelse naam als artiestennaam kiezen vind ik maar triestig
Okee dan niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:10 schreef ijs_beer het volgende:
Goed gezongen, maar het nummer is toch niet zo heel speciaal?
En Blankaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:10 schreef Momo het volgende:
Ik zit net aan het avondetenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:10 schreef Momo het volgende:
Lekker door op de typische Duitse weg.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:11 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou wel een random winnaar kunnen zijn.
En dan 24e op het ESF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |