NIemandquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Op instagram BB kan je kiezen welke bewoner je terug in het huis wilt. Danny, Chelsea of Chayron.
Niemand,eruit dus wegblijvenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Op instagram BB kan je kiezen welke bewoner je terug in het huis wilt. Danny, Chelsea of Chayron.
Niemand!!!!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat slechts voor bezoek is.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:10 schreef bpi het volgende:
Het zal echt zijn om de plek van Chiara te vullen, anders loopt het afvalschema niet meer richting de finalequote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niemand!!!!
Ze zijn niet voor niets weg.
Ga er vanuit dat het voor een opdracht is.
Op Insta roept Chelsea: 1 keert terug en het spel in. Dus lijkt me geen bezoekjequote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:18 schreef marky het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat slechts voor bezoek is.
Belachelijk. De enige die dan nog een beetje recht heeft is Chayron. Ze hebben het zaakje verkloot door niet in te grijpen toen de Nederlanders bij bosjes vielen. Nu moet er snel een Nederlander terug. Heel vreemd.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:21 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Op Insta roept Chelsea: 1 keert terug en het spel in. Dus lijkt me geen bezoekje
Is toch niet eerlijk!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 10:23 schreef Million_Lights het volgende:
Breng Chelsea terug, dan is het helemaal Hell Week voor Michelangelo.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |