babbel raakt ook een beetje het spoor bijsterquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Zoe is heel intelligent volgens Babette.
Grenzend aan geniaal waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ze hem moeten platspuiten of drank gevenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Wat ik een groot verschil vindt, en dit is wel een aanname maar hij lijkt me redelijk, is dat er bij Wanda niet hoeft te worden ingegrepen. Terwijl ik heeeel sterk vermoed dat dat bij Jeff wel het geval is.
Kinderen met TOS doen dat ook heel veel.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef Flow3r het volgende:
Isaac zegt 'als' als hij 'of 'bedoelt, verwarrend![]()
"Ik had Kenzy gevraagd als ik bloemen mocht kopen voor als mijn vriendin jarig is '
Jeff foetert tegen mensen persoonlijk, recht in hun gezicht wat heel bedreigend kan overkomen , Wanda meer achteraf om te ventileren bij anderenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Wat ik een groot verschil vindt, en dit is wel een aanname maar hij lijkt me redelijk, is dat er bij Wanda niet hoeft te worden ingegrepen. Terwijl ik heeeel sterk vermoed dat dat bij Jeff wel het geval is.
denk bij jeff ook niet want heb hem nog nooit agressief gezien. Hij gooit gewoon alles eruit en degene die iets verkeerd doet is de sjaak en die krijgt de volle laag. heb het idee dat de meesten in de loods dit nu geaccepteerd hebben en hem gewoon laten gaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Een pammetje lijkt me niet ondenkbaar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef woxxel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem moeten platspuiten of drank geven
Ik wel, meerdere malen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
denk bij jeff ook niet want heb hem nog nooit agressief gezien. Hij gooit gewoon alles eruit en degene die iets verkeerd doet is de sjaak en die krijgt de volle laag. heb het idee dat de meesten in de loods dit nu geaccepteerd hebben en hem gewoon laten gaan
Dat zou inderdaad heel goed kunnen, die gast heeft zijn woede echt niet onder controle, volgens mij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Inderdaad, dat was in het begin tegen Martin al, dat was zo buiten alle proporties, abnormaal gedrag.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff foetert tegen mensen persoonlijk, recht in hun gezicht wat heel bedreigend kan overkomen , Wanda meer achteraf om te ventileren bij anderen
Hij heeft een enorm agressieve manier van communiceren dan, alsof hij je zo wil aanvliegen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jeff foetert tegen mensen persoonlijk, recht in hun gezicht wat heel bedreigend kan overkomen , Wanda meer achteraf om te ventileren bij anderen
Zo zie ik dat ook.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Een auto 360 graden draaien (op zijn kop) heel intelligent jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het geschreeuw van Jeff toch heel wat meer intimiderend dan dat het gescheld van Wanda, de manier hoe hij voor mensen gaat staan en in hun gezicht gaat staan schreeuwen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:43 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
denk bij jeff ook niet want heb hem nog nooit agressief gezien. Hij gooit gewoon alles eruit en degene die iets verkeerd doet is de sjaak en die krijgt de volle laag. heb het idee dat de meesten in de loods dit nu geaccepteerd hebben en hem gewoon laten gaan
Ik vind Jeff dus wel agressief overkomen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het geschreeuw van Jeff toch heel wat meer intimiderend dan dat het gescheld van Wanda, de manier hoe hij voor mensen gaat staan en in hun gezicht gaat staan schreeuwen.
Dat was zo dom dat het bijna aandoenlijk wasquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:45 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een auto 360 graden draaien (op zijn kop) heel intelligent ja
Jeff is een ongeleid projectiel wanneer hij kwaad isquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:41 schreef mootie het volgende:
Dat is wat ik bedoelde met intimiderend.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind Jeff dus wel agressief overkomen.
Schoppen tegen dingen etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |