Die rooie bal he, zo groot zijn die dingen om te biljarten toch nooit ?quote:
Soms, per ongeluk ... en dan zijn ze heel blij.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:05 schreef D. het volgende:
Ze spelen trouwens wel de 'makkelijke' versie, dit is geen driebanden
Over Jeff?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette in de badkamer tegen Wendy
Babette : Hij kan eigenlijk maar beter naar huis gaan
Ik viel net binnen en heb alleen nog maar biljarten gezien, en lees over dat Jeff boos was, dus was een aannamequote:
Echt wel, doen is leuk vind ik, maar om er uren naar te kijken....... met alle smoesjes van JW waarom het weer niet lukte ....... pfffffffquote:
Esther had de aansteker in haar zakquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey had vanmiddag de pest er over in omdat bijna iedereen bij het feest van morgen betrokken is, maar ze hem niets hebben gevraagd.
Hij had het er over dat hij toch wist hoe je een goed feest moest organiseren en voelde zich gepasseerd.
Wat ik raar vond is dat er net iets over een aansteker was, Jeffrey ging tegen Martin tekeer..... en Martin kwam half lachend naar de bank toe en maakte een gebaar......
Ineens ging door m'n kop: probeert dat ratje nu WEER iemand een gele kaart aan te smeren, wetend dat hij al getergd was en dan een of ander 'geintje' uithalen...... hopend/wetend dat Jeffrey uit zijn stekker zou gaan???
ik zal me wel weer vergissen, maar ik vond dat smerige lachje van Martin te opvallend......
en Esther die ineens iets uit haar zak haalde...
Dit is zo saai, poolen was nog wel leuk geweest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Echt wel, doen is leuk vind ik, maar om er uren naar te kijken....... met alle smoesjes van JW waarom het weer niet lukte ....... pfffffff
Zeker om naar te kijken en ook voor de andere bewoners, dit gaat snel vervelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is zo saai, poolen was nog we leuk geweest.
Ze lijken nu te verzamelenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef Silves het volgende:
Heeft Wendy al haar droompresentatie gedaan?/..ze moest vandaag dit doen..
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
De overdreven aanwezigheid/lach van Eunice.......
Heb heel die Eunice niet gezienquote:
Ik vind het nogal kortquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde er net iets over zeggen
Een speentje in haar mond zou niet misstaan
Nu wel, graag gedaanquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Heb heel die Eunice niet gezien
En toch haar vest uit gedaan, de logicaquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft het koud, gaat voor de haard staan, maar er wel zo bloot bij blijven lopen. Ik snap dat niet
Ze houdt JW ook een beetje warmquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft het koud, gaat voor de haard staan, maar er wel zo bloot bij blijven lopen. Ik snap dat niet
ik hoop dat Bep zo eerlijk is en zegt ga naar huisquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef Silves het volgende:
hoop echt dat Bep niet weer degene moet zijn om hem weer moet aanspreken en aanmoedigen en hem duizend complimenten moet geven..om hem in gareel te krijgen
Ik vind het eigenlijk vooral gewoon figuur loos. Of vormloos.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kort ja
[ afbeelding ]
cap van Aardbeienmoes
quote:
Heel gezelligquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:13 schreef engine het volgende:
Woestboze Jeff komt er ook gezellig bij zitten.
Ik snap het ook niet helemaal, ook die punten aan de zijkant niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral gewoon figuur loos. Of vormloos.
Ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk vooral gewoon figuur loos. Of vormloos.
Is verplicht, als iemand in bed ligt moet hij/zij er ook bij komen. Alleen niet als ze ziek zijnquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
Moet je ook lef voor hebben, iedereen verrot schelden en dan er bij gaan zitten, alsof er niks aan de hand is..
Dacht eerder voor de sfeer dat hij richting kamer 5 zou gaan..lijkt me verstandig.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is verplicht, als iemand in bed ligt moet hij/zij er ook bij komen. Alleen niet als ze ziek zijn
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht eerder voor de sfeer dat hij richting kamer 5 zou gaan..lijkt me verstandig.
SPOILER: de biljart tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:20 schreef Hoempah het volgende:
geen prijs?SPOILER: de biljart tafelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
verdienopdracht morgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:24 schreef D. het volgende:
Las ik nou dat ze 'verplicht' hints moeten doen?
Verdienopdracht morgenmiddag .. 24 uur om te oefenen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:24 schreef D. het volgende:
Las ik nou dat ze 'verplicht' hints moeten doen?
precies om etenstijdquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Verdienopdracht morgenmiddag .. 24 uur om te oefenen.
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:25 schreef engine het volgende:
Jeff zou moppersmurf wel kunnen doen zo.
Eerder potige die ook zo ontploftequote:Op donderdag 2 maart 2023 20:25 schreef engine het volgende:
Jeff zou moppersmurf wel kunnen doen zo.
Is dat ook een smurf? Ken ik niet.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerder potige die ook zo ontplofte
kijk hij is er gewoon hoor, alles is a okayquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:22 schreef greysbones het volgende:
we mogen niks horen over de ruzie
maar nu wel elke keer die cam op Jeff
snappen jullie het nog
Deze? Ja die lijkt welquote:
Generatiekloof wellicht?quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:29 schreef HappyCharly het volgende:
zo wonderlijk dat zoveel mensen de spelregels van hints niet kennen
toen ik het vanmiddag hoorde dacht ik al de helft heeft dat niet gezienquote:
maar ook de ouderen daar doen niet echt of ze het kennen, op jannet naquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
toen ik het vanmiddag hoorde dacht ik al de helft heeft dat niet gezien
dat vind ik wel heel raarrrrrquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar ook de ouderen daar doen niet echt of ze het kennen, op jannet na
ik dus ookquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat vind ik wel heel raarrrrr
behalve van Erik want dat is een spelshow geweest en dat heeft hij vast niet gekeken
weer naar achterquote:
ik zou 3 doen zelfsquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano met een goed punt, groep in 2-en opsplitsen.
ja lijkt me makkelijkerquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef D. het volgende:
[..]
Lekker per kamer
Het liefst op hun kamer
Martin is zo irritant....quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja lijkt me makkelijker
Matin hoor je overal boven uit
Vreselijk jammer!!!quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Aww... mijn beste grap van vandaag geveegd... sorry @:Deisyy
Wanda die goede dingen roept, en Martin die dat niet doetquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
ik hoor maar 2 of 3 mensen de hele tijd
quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : is het een artiest?
Wanda : Artiest zit er niet eens tussen Martin!
Die weet nog geen Nederlandse zin foutloos te vormen, laat staan dat ie 'm kan uitbeeldenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:47 schreef Harry het volgende:
Isaac kijkt ook met een blik, van 'dit is te hoog gegrepen voor mij'.
denk ik ook jaquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ima heeft goed opgelet, maar heeft volgens mij wel een moeilijke.
quote:
Oeps,m ijn fout. Van Netflix even hier kijken , gaat niet goedquote:
Denk het nietquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:55 schreef greysbones het volgende:
gaat Rupie nu eindelijk ingrijpen nadat Tiano er voor de 10de keer wat van zegt
Niet alleen de deelnemers maar ook FEBO heeft (logischerwijs) een dubbele agendaquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette in de badkamer tegen Wendy
Babette : Hij kan eigenlijk maar beter naar huis gaan
ze hebben wel de voor de hand liggende boeken jaquote:
Ik gokte te vroeg .. het was de vliegeraar.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben wel de voor de hand liggende boeken ja
om er voor te zorgen dat er niet te vroeg wordt gedronken misschien>?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:01 schreef Silves het volgende:
morgen 24 uurs challenge? is dit dan dat ze niet te dronken worden, en er mennekes rondlopen die tevens jury en uitsmijters zijn..rare timing dan of een goeie.
Ja zoiets, maar heb dit niet goed meegekregen, ze horen morgen meer uitleg ofzo..maar meer een excuus om er beveiling een soort van te zetten. we zien het wel morgen..hoop dat de zoemer rond 7 uur afgaat..quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
om er voor te zorgen dat er niet te vroeg wordt gedronken misschien>?
ze weten ook niet wat ze kunnen verdienen toch
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:06 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar heb dit niet goed meegekregen, ze horen morgen meer uitleg ofzo..maar meer een excuus om er beveiling een soort van te zetten. we zien het wel morgen..hoop dat de zoemer rond 7 uur afgaat..
morgen ook in teams toch?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:07 schreef Silves het volgende:
En dan het smoesje morgen, ik hoor niks ervan, ik doe niet mee..ja Esther zal wel weer een doventolk nodig hebben..
ik dacht dat ze dat zeiquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Weten we nog niet .. de opdracht horen ze pas morgen zei Hannelore.
Nee, even het filmpje van @Hoempah geluisterd. Ze zei : Hints is een spel waarbij 1 deelnemer aan zijn team moet duidelijk maken welk woord of woordencombinatie hij of zij uitbeeldt zonder te praten of geluid te maken..... [] ... De daadwerkelijke opdracht horen jullie morgenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik dacht dat ze dat zei
jullie gaan in teams hints spelen
ik kan het ook fout hebben
aah okquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, even het filmpje van @:hoempah geluisterd. Ze zei : Hints is een spel waarbij 1 deelnemer aan zijn team moet duidelijk maken welk woord of woordencombinatie hij of zij uitbeeldt zonder te praten of geluid te maken..... [] ... De daadwerkelijke opdracht horen jullie morgen
Trouwerij?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Op kantoor hebben Rupert, Wendy en Babette het over Kenzy, en dat ze boos werd toen de rave niet door mocht gaan van Rupert.
Rupert : Dit is mijn maand, we doen de trouwerij en de wijnproeverij
Je mag geen vragen stellenquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : is het een artiest?
Wanda : Artiest zit er niet eens tussen Martin!
nu nog stofzuigen??quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper heeft zich losgeweekt van Wanda en loopt langs met de stofzuiger.
De verveling en frustratie druipt er vanaf.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff in z'n eentje pijltjes gooien...
Was vanmorgen afgesproken, zodat ze morgen geen corvee hebben..Bep zou de badkamer heel laat in de avond doen..en Jap dus stofzuigen..quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jasper heeft zich losgeweekt van Wanda en loopt langs met de stofzuiger.
Bijna een film van formaat..quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef woxxel het volgende:
Is er een filmpje van iedereen die boos is geweest vandaag? Ik heb alles gemist
Je kan het proberen, iemand vinden die van alle streams van vandaag een clip voor woxxel gaat maken.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:36 schreef woxxel het volgende:
Is er een filmpje van iedereen die boos is geweest vandaag? Ik heb alles gemist
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:43 schreef orange500 het volgende:
Gaan we nou de hele tijd naar die kut biljart kijken?
Oke oke. Ik ga wel weer kijken. Ze herhalen toch alles 100x. .quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:39 schreef Harry het volgende:
[..]
Je kan het proberen, iemand vinden die van alle streams van vandaag een clip voor woxxel gaat maken.
dat is het eerste wat je leert bij koorquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik ga het bloesje van Jeff strijken.
Martin : Overhemd! Je kunt het maar beter gelijk goed leren. Vrouwen dragen bloesjes .. mannen hemden.
Het eerste is toch dat elke vrouw een h*** is ?quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is het eerste wat je leert bij koor
dat is bij de korpsballenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het eerste is toch dat elke vrouw een h*** is ?
Ja maar JW heeft al een half jaar geen keu meer vast gehad, en hij doet altijd 3-banden, dat is anders dan wat ze nu doen. En hij moet ook nog wennen aan het biljartje en de randjes en ......quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:46 schreef orange500 het volgende:
JW elke dag zeuren voor biljart en dan ook nog ingemaakt worden door Erik hahaha
Erik is al de wandelende SLquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:48 schreef orange500 het volgende:
Wel goed voor de FEBO. Kunnen ze elk moment wanneer het te heet wordt, switchen naar biljart.
Ach zit toch nog steeds ruim 900k in de pot dus maakt het uitquote:
En ook de windrichting waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja maar JW heeft al een half jaar geen keu meer vast gehad, en hij doet altijd 3-banden, dat is anders dan wat ze nu doen. En hij moet ook nog wennen aan het biljartje en de randjes en ......
Zijn woorden, ongeveer..
Ik wil niet echt een offtopic discussie starten maar de twee programma's en de productie ervan zijn echt niet te vergelijken. Compleet andere insteek.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
@:Kodiak100![]()
de FEBO in EJVJL is bijna net zo gek als de FEBO in BB![]()
Greysquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:50 schreef greysbones het volgende:
@:Kodiak100![]()
de FEBO in EJVJL is bijna net zo gek als de FEBO in BB![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Greys![]()
Kan er uren naar kijken dat biljart
Probleem was dat hij Martin de schuld gaf dat de aansteker weg was. Hij scheld Martin uit en wat blijkt dat Esther de aansteker in haar zak heeft. Heb het gevoel dat Martin lacht omdat hij niet zich hierin niet lekker voelt dat hij zo uitgescholden word.quote:Op donderdag 2 maart 2023 20:08 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey had vanmiddag de pest er over in omdat bijna iedereen bij het feest van morgen betrokken is, maar ze hem niets hebben gevraagd.
Hij had het er over dat hij toch wist hoe je een goed feest moest organiseren en voelde zich gepasseerd.
Wat ik raar vond is dat er net iets over een aansteker was, Jeffrey ging tegen Martin tekeer..... en Martin kwam half lachend naar de bank toe en maakte een gebaar......
Ineens ging door m'n kop: probeert dat ratje nu WEER iemand een gele kaart aan te smeren, wetend dat hij al getergd was en dan een of ander 'geintje' uithalen...... hopend/wetend dat Jeffrey uit zijn stekker zou gaan???
ik zal me wel weer vergissen, maar ik vond dat smerige lachje van Martin te opvallend......
en Esther die ineens iets uit haar zak haalde...
Matin zal er alles aan doen om Jeff eruit te krijgen hij is de hele week al bezig Ice en Tiano tegen jeff op te zettenquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Probleem was dat hij Martin de schuld gaf dat de aansteker weg was. Hij scheld Martin uit en wat blijkt dat Esther de aansteker in haar zak heeft. Heb het gevoel dat Martin lacht omdat hij niet zich hierin niet lekker voelt dat hij zo uitgescholden word.
Klonk voor mij alsof Martin moest lachen om de zoveelste kinderachtige reactie van Jeff. Snap wel dat hij hem niet meer serieus neemt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Probleem was dat hij Martin de schuld gaf dat de aansteker weg was. Hij scheld Martin uit en wat blijkt dat Esther de aansteker in haar zak heeft. Heb het gevoel dat Martin lacht omdat hij niet zich hierin niet lekker voelt dat hij zo uitgescholden word.
Toen ze gisteravond (nog niet zo laat) aan het drummen waren kwam hij ook met opgestoken veren de kamer in..... ze hadden lol, Moraima ging drummen en ja hoor, daar kwam Martin woest de kamer weer in, trok de stekkers los, keek Jeffrey vernietigend aan en stampte terug naar de andere slaapkamerquote:Op donderdag 2 maart 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin zal er alles aan doen om Jeff eruit te krijgen hij is de hele week al bezig Ice en Tiano tegen jeff op te zetten
Het lievelingetje buiten beeld gehouden vanwege het oeverloos vertonen van walgelijk gedrag. De stream volgt hem weer zodra ie weer leuk doet met z'n vriendinnetje en grappig doet tegen medebewoners. Als programmamaker heb je enorme baat bij publiekstrekkers dus beschermen ze hem tegen zichzelf. Naar het programma kijken kinderen dus censureren geblazen. Die ene kant tonen ze zo vaak als maar kan en de andere kant proberen ze te verhullen. Op de social media hetzelfde verhaal.quote:
Jeff maar ook Wandaquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het lievelingetje buiten beeld gehouden vanwege het oeverloos vertonen van walgelijk gedrag. De stream volgt hem weer zodra ie weer leuk doet met z'n vriendinnetje en grappig doet tegen medebewoners. Als programmamaker heb je enorme baat bij publiekstrekkers dus beschermen ze hem tegen zichzelf. Naar het programma kijken kinderen dus censureren geblazen. Die ene kant tonen ze zo vaak als maar kan en de andere kant proberen ze te verhullen. Op de social media hetzelfde verhaal.
Ja papa ....quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Ik ga het bloesje van Jeff strijken.
Martin : Overhemd! Je kunt het maar beter gelijk goed leren. Vrouwen dragen bloesjes .. mannen hemden.
Voor beiden ben ik voor.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff maar ook Wanda
gewoon eruit
het moet een keer klaar zijn
Doe maar een battlequote:Op donderdag 2 maart 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff maar ook Wanda
gewoon eruit
Het moet ook inderdaad niet gekker worden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 21:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Gewoon allebei bij een volgend vergrijp een rode kaart en wegwezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe maar een battle
Wie kan het grofst doen
Wanda is enkel grofgebekt geweest. Ik geloof toch niet dat je daar een kaart voor krijgt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon allebei bij een volgend vergrijp een rode kaart en wegwezen
Het probleem lijkt dat ze de mensen niet kunnen missen. Ze willen deze show echt een jaar vol gaan houden. Een half jaar met 40 personen was beter geweest.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff maar ook Wanda
gewoon eruit
of aanvullenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het probleem lijkt dat ze de mensen niet kunnen missen. Ze willen deze show echt een jaar vol gaan houden. Een half jaar met 40 personen was beter geweest.
Alsof al dat gewauwel over kaarten serieus valt te nemen want het is maar net wat FEBO wilquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon allebei bij een volgend vergrijp een rode kaart en wegwezen
Dan moeten ze de regels aan gaan passen. Zowel Jeff als Wanda spuien er van alles uit. De één nog meer dan de ander.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Wanda is enkel grofgebekt geweest. Ik geloof toch niet dat je daar een kaart voor krijgt.
Daar heb ik dan minder moeite mee. Maar nu is het ook weer drie weken wachten op een eliminatie. Dat duurt gewoon te lang. En dan is er één persoon weg op de 20, het veranderd niet eens zo heel veel over het algemeen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
of aanvullen
maar daar ben ik ook geen fan van
dan krijg je al die info van buiten
De mensen met normen en waarden blijven over, zou ik geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Het probleem lijkt dat ze de mensen niet kunnen missen. Ze willen deze show echt een jaar vol gaan houden. Een half jaar met 40 personen was beter geweest.
Er is in de Cos ook praktisch geen aandacht aan besteedquote:Op donderdag 2 maart 2023 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Jeff is onderhand de mannelijke Kim W.
Ongeleid projectiel.
Ik wil het niet telkens over de Febo hebben, want de bewoners zijn verantwoordelijk voor hun eigen daden.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof al dat gewauwel over kaarten serieus valt te nemen want het is maar net wat FEBO wil
Beiden hadden er allang eentje of eigenlijk meer gehad als er serieuze regels of normen waren
en uiteindelijk is het sneaky Esther die die aansteker in haar zak heeft en geen woord zegt, maar de aansteker laat zien als Jef weer weg is.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Het moet ook inderdaad niet gekker worden.
Jeff is weer debiel aan het doen, schelden, vals beschuldigen, maaaaar dat is dan weer de schuld van Martin.
Ik lees er ook bijna niets over terug. Nu je het zegtquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Er is in de Cos ook praktisch geen aandacht aan besteed
Die Esther, die een cadeau voor Jeff koopt om hem vervolgens te nomineren. Die Esther tochquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:14 schreef Verida het volgende:
[..]
en uiteindelijk is het sneaky Esther die die aansteker in haar zak heeft en geen woord zegt, maar de aansteker laat zien als Jef weer weg is.
met een stalen gezicht staat ze erbij,
Lopen er meer mee om. Worden eindelijk eens gebruikt.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:14 schreef engine het volgende:
Ik zie dat Rupie en Imading hun stappenteller om hebben
Maar laat dan ook zien hoe die personen zijn en niet een beetje maar gewoon elke keer weer, net had Babet het over Jeff en werd meteen weggedraaidquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wie zijn dat dan nog.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De mensen met normen en waarden blijven over, zou ik geen moeite mee hebben.
Ik moest hier oprecht even over nadenken, maar nu je het zegt.quote:
Van Jeff mogen we zelden iets zien. Heeeeeel bijzonder.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:18 schreef Flow3r het volgende:
Er gebeurt gewoon teveel waar streamers van weg worden gehouden
Dat is nog maar af te wachten, het spel kan ook juist steeds valser worden, omdat er staat zoveel geld op het spel, en ze willen heus wel allemaal winnen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je vergeet Erik. Zit hij al in het gevang? AIVD al bij hem geweestquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Cossers zouden het zelf ook volhoudenJeff doet stom, maar hij verveelt zich ook zo he…
Wanda gebruikt 1 scheldwoord en de Cos staat 2 dagen in brand.
Maar er zitten geen bewoners in met normen en waarden. Kan misschien een enkeling noemen, die daar maar een klein beetje voor in aanmerking komen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is nog maar af te wachten, het spel kan ook juist steeds valser worden, omdat er staat zoveel geld op het spel, en ze willen heus wel allemaal winnen.
Daarentegen worden we verwend met makeup en kapsel verhalen van Zoequote:Op donderdag 2 maart 2023 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Jeff mogen we zelden iets zien. Heeeeeel bijzonder.
Je zit op de helft van het aantal mensen en soms zie nog maar een plukje ronddwalen in de loods. Waarbij het natuurlijk ook niet bevorderlijk is dat er allerlei toestellen zijn aangeschaft. Ze hebben baat bij zoveel mogelijk figuren en sullige verhaallijntjes. Blijf erbij dat je maximaal een halfjaar had moeten doen met een grande finale op 1-1. Volop tempo en mogelijkheid tot meerdere seizoenen waarbij ook een eerlijk eliminatieverloop omdat je dus niet twaalf maanden moet vullen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is ook heel goed in wassen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Daarentegen worden we verwend met makeup en kapsel verhalen van Zoe
Wendy een twijfelgevalquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:25 schreef mootie het volgende:
Ik vind Marciano tot nu toe wel netjes, weinig roddelen, weinig schelden, best eerlijk.
Mirthe ook.
Eunice.
Erik.
Jasper min of meer.
Die twee slapen iedere nacht samen in een eenpersoonsbedje dus ze kunnen niet eens lijfelijk afstand van elkaar nemenquote:
Dan was ik in de war omdat jij zei dat er mensen met normen en waarden over zouden blijvenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar er zitten geen bewoners in met normen en waarden. Kan misschien een enkeling noemen, die daar maar een klein beetje voor in aanmerking komen.
Maar dat weten we dus niet zeker want we de regie lijkt elke keer wel gefocussed op bepaalde personen, Janet krijgt volgens mij de minste streamtijd, of ze moet vaak in bed liggen, nou zet daar dan ook maar een camera opquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:25 schreef mootie het volgende:
Ik vind Marciano tot nu toe wel netjes, weinig roddelen, weinig schelden, best eerlijk.
Mirthe ook.
Eunice.
Erik.
Jasper min of meer.
Janet.
Begrijpend lezenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was ik in de war omdat jij zei dat er mensen met normen en waarden over zouden blijven
Kiek dan!quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb Mirthe al een paar keer heel vals over andere bewoners horen pratenquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:25 schreef mootie het volgende:
Mirthe ook.
Eunice.
Erik.
Jasper min of meer.
Janet.
Zit geen kwaad in. Rustige gast ook wel.quote:
Zou ik geen moeite mee hebben op het eind. IK<======quote:
Je zal Eunice en een Mirthe nooit betrapen op het gedrag wat Jeff en Wanda tentoonstellen.quote:Op donderdag 2 maart 2023 22:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb Mirthe al een paar keer heel vals over andere bewoners horen praten
Esther was een heks, Eunice denkt dat ze een godin is, volgens die zeldzame keren dat we Mirthe horen
Nee, niet met deze regiequote:Op donderdag 2 maart 2023 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zal Eunice en een Mirthe nooit betrapen op het gedrag wat Jeff en Wanda tentoonstellen.
Ow jijquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou ik geen moeite mee hebben op het eind. IK<======
Ze doet mij denken aan de vrouwlelijke versie van Catweazle. Mis alleen de kikker nogquote:
Deze moet je mij even uitleggen, want nu word het te cryptischquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, niet met deze regie
Die volgt liever Erik
catweazle was liefquote:Op donderdag 2 maart 2023 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan de vrouwlelijke versie van Catweazle. Mis alleen de kikker nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |