Dat helpt idd nietquote:Op maandag 13 maart 2023 17:36 schreef Miniem het volgende:
Ben ik weer.
Mn wederhelft had geprobeerd in te loggen op mn DeGiro account en zodoende was t geblokkeerd
Als iemand het voor die prijs aan je wil verkopen.quote:Ik heb nu een limit order gezet op een ETF, maar wanneer wordt dat aandeel dan gekocht?
quote:Zie nu net dat hij aangekocht is trouwensmijn eerste ETF.
Jij nog een goede suggestie voor een ETF volgende maand? Heb nu nog ¤15 over van de ¤50. Dus kan evt volgende maand weer een kopen ¤65,-quote:Op maandag 13 maart 2023 17:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat helpt idd niet
[..]
Als iemand het voor die prijs aan je wil verkopen.
[..]
Lekker laten staan.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij nog een goede suggestie voor een ETF volgende maand? Heb nu nog ¤15 over van de ¤50. Dus kan evt volgende maand weer een kopen ¤65,-
Met een ETF heb je al spreiding in enkele honderden aandelen, het heeft niet veel nut om iedere maand wat anders te kopen.quote:Op maandag 13 maart 2023 17:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jij nog een goede suggestie voor een ETF volgende maand? Heb nu nog ¤15 over van de ¤50. Dus kan evt volgende maand weer een kopen ¤65,-
Dan doe ik er volgende maand idd weer 2 van S&P500quote:Op maandag 13 maart 2023 17:46 schreef stinkie het volgende:
[..]
Lekker laten staan.
Volgende maand 2 kopen
J&J haalt de omzet uit allerlei takken inderdaad. Pharma, Medical Devices en Consumer maar die laatste splitst zich dit jaar volledig af.quote:Op maandag 13 maart 2023 07:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb die pharmaceuten nooit aangedurfd. Misschien een beetje te bang voor een paar missers.
Overigens zou ik J&J niet als pharma willen beschouwen. Ja, ze hebben Janssen in hun ‘bezit’, maar komt normaliter hun omzet niet van andere producten?
Geen ideequote:Op dinsdag 14 maart 2023 12:02 schreef nostra het volgende:
Waar zijn we mee bezig DeGiro?
[ afbeelding ]
Het is weer weg, ik heb weer geld.quote:
Gisteren, vandaag. Genoeg koopjes gezien.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:16 schreef einzeinz het volgende:
Wanneer komen de koopjes op de beurs? Het lijkt weer allemaal business-as-usual te zijn...
Indexen zijn 2,30% omhoog vandaag! Ik vind het tegenwoordig nog altijd geen koopjes hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gisteren, vandaag. Genoeg koopjes gezien.
Alleen weinig geld om te investeren nu...
Of wacht je nog steeds op "black monday" van 1987?
Dromen mag.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 17:20 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Indexen zijn 2,30% omhoog vandaag! Ik vind het tegenwoordig nog altijd geen koopjes hoor.
Er moet minstens 20% van de AEX af!
Gezellig toch?quote:Op maandag 13 maart 2023 10:34 schreef Houtenbeen het volgende:
poeh... ING nu -7,5%
ohh oh
-9,5%
[ afbeelding ]
Toch weer wat hersteld naar -7%
Ik haat gokkenquote:Op zondag 12 maart 2023 23:28 schreef Bucketlist het volgende:
Pharming is qua koers al jaren een zorgenkindje. Jammer, anders zou het misschien wel een leuke gok zijn.
Enig idee van de oorzaak van die (bijna) 9% stijging? Geen koopaanbeveling van een bank gelezen.....quote:Op dinsdag 14 maart 2023 11:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb net m'n aandelen Brunel verkocht met 31% winst. En een beetje Shell afgebouwd met 27% winst.
Wil er even wat minder in hebben en Shell wou ik sowieso wat terug gaan brengen en Brunel kijk ik even wat die doet. Stel dat morgen weer wat terug zakt dan koop ik het waarschijnlijk wel weer terug en anders los ik het af op mn hypotheek..
Ik wilde gister nog stoer posten dat ze inmiddels boven de 12 staan, maar ik zie ze nu alweer op 11,20…quote:Op maandag 13 maart 2023 13:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb net ING bijgekocht op 11,55. Geen idee of het verstandig is. Time will TELL.
Het bloed stroomt weer door de straten vandaagquote:Op woensdag 15 maart 2023 11:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik wilde gister nog stoer posten dat ze inmiddels boven de 12 staan, maar ik zie ze nu alweer op 11,20…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |